Nestelclubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mommysince13, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hoi meiden!

Eigenlijk is het begonnen met een topic: 'Granaatappelsap voor betere innesteling'

Van daar uit ben ik eigenlijk met het idee gekomen om een clubje op te richten voor dames, die al een tijdje (of niet) bezig zijn om zwanger te worden (en blijven) en die nu de gekste dingen uit de kast trekken om bevruchting en innesteling te bevorderen.
    Vandaar dus de naam Nestelclubje

Wie oh wie is ook druk bezig met nestelbevordering??

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik zal zelf van start gaan:

Ik ben Mommysince13 ben 24 jaar sinds 2012 getrouwd met mijn beste vriend M. die nu 31 jaar is en mama van E. een prachtig meisje van augustus 2013.
    toen E een half jaar oud was begon het al te kriebelen voor een 2e, manlief was er toen nog niet aan toe, uiteindelijk toen ze ruim een jaar was was hij er wel aan toe maar hebben we een nieuw huis gekocht, hieraan moest veel gebeuren dus hebben we onze wens nog even opzij gezet en ons eerst in de verbouwing gestort.
    afgelopen kerst (2015) ben ik niet meer aan de pil begonnen en zijn we direct voor een 2e gegaan..
    na 9 rondes had ik eind augustus een positieve zwangerschapstest. Hartstikke blij natuurlijk, helaas is dit begin september met 5 weken zwangerschap een miskraam geworden.
    inmiddels in de 2e ronde na de miskraam net mijn eisprong gehad (gister)
    dingen die ik nu doe:
    - granaatappelsap drinken
    - veel water drinken
    - veel thee
    - max 3 glazen flis op een dag
    - half uur yoga per dag
    - elke 2 dagen seks
    - voeten warm houden

toen ik zwanger was in ronde 9 had ik elke 2 dagen seks gehad en heb ik elke dag een half uur yoga gedaan en mijn voeten warm gehouden.. Ben benieuwd of het werkt

3. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

9 apr 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ooohhh leuk !! Het innestelclubje.
    Het ging idd niet meer alleen over granaatappelsap.

Zal me ook even voorstellen:
    Liesjuh0707, ben 26 jaar en zijn alweer 10 maanden bezig voor ons eerste kindje.
    Ben getrouwd met M en zijn trotse kattenouders van Mickey. Onze kat Mickey is alleen wel erg eigenwijs en een beetje raar. Zo wil hij alleen bij mij op schoot liggen, wanneer mijn eisprong is geweest.

Deze ronde ben ik begonnen met teunisbloesemolie voor de eisprong en tarwekiemolie na de eisprong te slikken.
    Uiteraard ook foliumzuur en deze maand ook granaatappelsap.
    Daarnaast temperatuur ik om zeker te weten dat ik mijn eisprong ook goed gevoeld heb. En tot nu toe klopt het elke keer! Voel hem heel duidelijk en ook aan welke kant die zit.

Momenteel zit ik met een heel dubbel gevoel.
    Van de week heb ik te horen gekregen dat ik per 1 januari op mijn werk een nieuwe functie krijg, echt super! Maar in de eerste maanden zwangerschapsverlof opnemen zou uiters onhandig zijn. Wat dat betreft zou het stiekem wel uitkomen als het nog niet raak zou zijn.
    Aan de andere kant begin ik het wachten en de onzekerheid wel zat te worden en kan het me niet snel genoeg gaan om straks een klein ukje te hebben. En kan ook niet zeggen dat de wens voor een kleintje minder aanwezig is nu ik een nieuwe functie krijg...
    Geen rede dus om uit te stellen!

Even een ander intiem vraagje... deze maand, sinds een dag of 8 heb ik gewoon totaal geen zin in seks. Daarnaast erg moe en soms uit het niets ineens chaggie.. komt het door het weer??

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Liesjuh wij zitten ook in hetzelfde nod clubje toch?

Kan door het weer komen hoor, misschien toch minder fit San anders en dus meer moe enz
    Ik ben voornamelijk heel moe en steeds koud brrrr

5. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

9 apr 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ja klopt!! Zitten in het zelfde NOD groepje.
    Heel herkenbaar die vermoeidheid!

6. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wat een gezelligheid hier 😃😃

Na 9/10 jaar de pil geslikt te hebben zijn we gestopt destijds. Gelijk regelmatige cyclus.. begon met 29 dagen toen 28,27 en nu steeds rond de 25/26 dagen.
    Wij zijn ook al 8 maanden bezig geweest , nu dus in de 9e ronde ! Vrij snel gestart met ovutesten gewoon omdat ik wilde hoe mijn cyclus zat. Gelukkig goed verder.
    Temp. Houden we ook bij maar misschien dat ik daar wel mee stop! Uiteindelijk wordt je er snel onzeker van als de temp. Niet snel genoeg stijgt naar je zin haha.

Verder eigenlijk nooit geen gekke dingen gehad.
    Ook nooit geen klachten gehad van ontpillen.
    Wel 2.weken geleden bloed laten prikken om te kijken of zo op het eerste gezicht alles goed was. Of er geen tekorte waren in vitamines of vroege (hoge) overgangs kans , schildklier etc maar alles was in orde..pfoee ook weer een geruststelling!
    Nu deze ronde gestopt met foliumzuur +vitamine d van kruidvat maar over gegaan naar zwanger worden pillen van dagravit , ook met foliumzuur uiteraard. Ook de granaatappelsap in huis genomen, warme voeten proberen te houden, heel even blijven liggen na de gezelligheid , en verder?? Vrij weinig

Dat de test maar snel positief mag zijn!

7. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ojaaa hier ook tarwekiemolie geprobeerd maar geen resultaat helaas..alleen een week voor nod bruinverlies dus snel mee gestopt en toen was het weer over !

Ook drink ik veel thee en sapjes of water..!

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Pff ik kan niet slapen zit steeds in mn hoofd met t zwanger worden en baal nu al dat het niet lukt, heb echt het gevoel dat ik Faal als vrouw omdat het maar niet wil lukken.. echt stom wat zit vermoedelijk nog maar op 1dpo..
    Ik baal al dat m'n ei later was
    En ik heb er de pest in dat ik niet meer kan slapen aangezien ik morgen van 6 tot 15 moet werken.. zeg een 45 minuten terug tegen manlief (die nog aan het lezen was) dat ik niet kon slapen reageerd hij echt super vaag en bijna geïrriteerd vervolgens legt hij z'n boek weg en slaapt hij echt binnen 2 minuten ofzo gelijk snurken.. word jij 5 minuten geleden wakker vraagt hij ben je nog wakker? Dus ik zeg ja
    Reageert hij verder niet meer!! Waarom vraag je het dan grrr en hij weet dat ik daar niet tegen kan en alleen maar pissig om word en dan helemaal niet meer kan slapen :x

9. Proudmama01

Proudmama01 Niet meer actief

Wij zijn ook al een aardige poos bezig voor een 2e wondertje. Lopen sinds kort bij de gyn voor de eerste onderzoeken. Door middel van echo's zijn we mijn eisprong aan het zoeken, maar die is deze keer onvindbaar :( Zo frustrerend! De echoscopiste denk aan pcos dus moet vrijdag weer voor een echo en dan kijken of er eindelijk iets gebeurd. Daarnaast krijgt mijn partner binnenkort een zaadonderzoek en ik zelf nog een hsg onderzoek en bloedonderzoek om eventueel pcos te bevestigen. Maar ik ben bang dat dit een weggegooide ronde is.

Wat wij vaak doen; meestal om de dag of elke dag sex in de vruchtbare periode, na het klussen met een kussen onder mijn bips blijven liggen, niet te snel opstaan, niet kort na de sex douchen of wassen...Tsja je moet toch wat he..;)

Mommysince ik begrijp je gevoel helemaal. Het is zo frustrerend allemaal waarom het maar niet wil lukken. Mannen kijken er totaal anders tegenaan. Lastig soms!

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Jeej niet de enige nachtbraker haha!

Jeetje wat heftig proudmama! Hoe lang zijn jullie nu bezig? En was je snel zwanger van de eerste?
    Ik was van onze dochter in ronde 2 zwanger, 2 maanden na onze bruiloft dus dit is flink frustrerend dat het nu slechts 4 jaar later ineens niet meer wil lukken

11. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Oohhh meiden hoe frustrerend het ook is dat het nu niet lukt , jullie hebben al een kindje!! Ik niet..nog nooit zwanger geweest of zelfs geen miskraam! Ook dat moet je niet willen maar daardoor heb ik.helemaal een onzeker gevoel :kan ik wel zwanger worden!?!?!? Jullie wel want dat is bewezen !
    Laten we hopen dat we snel kunnen zeggen dat het raak is en een gekke gedachte is straks dat het ineens wel gelukt is!

Maar ook ik ga twijfelen of mijn ei wel echt gesprongen is , hebben we dit of dat wel goed gedaan??
    Hebben we wel de goede dagen gehad?
    Heee mijn afscheiding is weg , is dat wel een goed teken??
    Pffff gek.wordt je er van

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Stomme onzekerheden ook..

Mijn afscheiding is tot een week voor nod altijd weg, daarna nog een week veel wit verlies toen ik zwanger was bleef mn afscheiding weg
    Nu dus ook weer droog dus m'n ei zal wel geweest zijn

13. Proudmama01

Proudmama01 Niet meer actief

Mommysince13 ik heb je een pb gestuurd met wat meer info over mijzelf hihi, ben niet zo happig op alles online openbaar neetzetten :D Vandaar.

Wat betreft afscheiding; hier geen eisprong in zicht, ook nu geen vruchtbaar slijm meer. Voel aan alles dat de hele handel gewoon plat ligt. Eisprong is de afgelopen maanden al vrij onregelmatig, heb het idee dat hij steeds verder opschuift. Ik ga uit van geen ei deze maand, mocht het nog wel zo zijn is het een laat surprise ei. A.s. vrijdag weer een echo en als er dan geen vooruitgang is overleg met gyn hoe nu verder.

14. mamaja

mamaja Lid

14 jun 2011
    50
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Mag ik meekletsen in jullie nestelclubje?

Ik ben mamaja, 31 jaar en moeder van 2 jongens (1 van 7 jaar en 1 van 4 jaar)

Voor de eerste een vol jaar bezig geweest. Manlief zn zaad een maand voordat het raak was laten checken en dat was in orde. Toen aan de slag geweest met ovulatietesten en preseed glijmiddel gebruikt en gelijk zwanger.

Tweede zwangerschap na 7 maanden raak, toen weer met Preseed en ovulatietesten. Helaas bleek het met de 8 weken echo niet meer te leven en heb ik met tabletten (inwendig) de miskraam opgewekt.

Derde zwangerschap de 2e keer raak, weer preseed en ovulatietesten.

Vierde zwangerschap werd een miskraam met 5 weken, dit was de vorige ronde (de 3e poging raak met ovulatietest en conseive plus glijmiddel en warme voeten)
    Dit was eigenlijk de laatste poging, manlief vindt zichzelf te oud worden (34 jaar)
    Na de miskraam een goed gesprek gehad en we gaan er nu nog tot eind december voor.

Deze ronde voor het eerst pom granaatappelsap gaan drinken na de menstruatie en voeten warm gehouden. Ook weer ovulatietest en conseive plus glijmiddel gebruikt.
    Heb op 5dpo wat slijm met een sliertje bloed gehad met afvegen. En heb daarna wat menstruatiekrampen gehad. Nog 6 dagen tot nod dus het is nog spannend!

Pfff lang verhaal sorry

Groetjes mamaja

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Welkom mamaja! Wat spannend en wat een heftig verhaal.. jammer dat je man zich te oud vind :( hopelijk mag je dit jaar alsnog zwanger worden

16. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hoi mamaja !
    Lang verhaal ofniet, daar is dit forum voor he !
    Je ei kwijt of dingen vragen , ervaringen uitwisselen!
    Hopelijk.is het voor jullie ook snel raak!
    Ik zit nu 3/4 dpo en drink de hele cyclus al granaatappelsap van healthy people en vandaag ook die van pom op maar die vind ik heeel bitter ! Bahh!

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Vies istie he bahbah ;) maar als het helpt heb ik het er graag voor over

Mijn man is ziek erg zielig vind hij zichzelf nu haha

18. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

Jaaa ik ook hoor. K heb alleen maar 1 fles..dat was de laatste.. maar k denk agg heb ik het in ieder geval geprobeerd en weet ik.hoe die smaakt hahaha. Maar als deze op is maak.ik eerst de hp weer op!! .
    Hahaha jep, dat zijn mannen he , doen alsof ze dood gaan..hahaha
    Gelukkig pas na je vruchtbare dagen! Anders had hij weinig zin gehad.denk ik haha

19. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ah leuk dat het hier wordt voorgezet!
    Weet niet of ik heel veel reageer, maar blijf wel lezen!

Ben 24, 2 jaar getrouwd met ml en sinds 5,5 maand gestopt met de pil.
    Afgelopen 3,5 rondes niets gedaan, maar ga nu wat meer proberen.
    Ben bezig nu met granaatappelsap drinken iedere dag (probeer ik), wat meer op tijd naar bed, probeer iedere dag noten te eten, regelmatig tarwegras met honing eten.
    En vanaf volgende cyclus gaan we tempen en ovutesten gebruiken en als we daar niet verder mee komen naar huisarts en doorverwijzing voor de gyn vragen.
    Dit omdat ik nog nooit een normale cyclus heb gehad. 33 dagen was voor mij een enorme verrassing, zit nu op dag 53 van cyclus en dat past meer in mijn straatje XD

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Deze maand heb ik trouwens ook vanaf cd1 geen alcohol meer gedronken en geen rouw vlees of rouwmelkse kaas gegeten dat deed ik immers bij mn dochter ook niet toen ik zwanger bleek. Ook elke dag even douchen
    Nu trouwens ook griep zit vermoedelijk 4dpo..

@nanoe: pff hoe hou je dat vol zulke lange cyclussen? Weet je nu ook niet wanneer je ei is geweest en je nod?

Deel Deze Pagina