Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Hoe gaat het dames?
    Hier niet best. Heb mijn arm gebroken. Om niet op de buik te vallen viel ik vreemd op mijn arm (uitgegleden op trap) met als gevolg gebroken ellepijp en nu gips tot op de bovenarm.. Niet handig met 2 kinderen en 1 in de buik :x:(

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Aah fleurop wat naar en eng. Nu verlof zeker? Wat was er gebeurd? Sterkte!

Hier begonnen met de babywas hihi...
    Morgen bevallingspraat.

3. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Fleurop jeetje zeg! En dat met 32 weken. Hoelang moet het erom blijven? Hoop dat het een beetje meevalt en het er op tijd weer af is.
    Het is we rustig hier op het forum zeg!

4. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    #2284 tatie, 5 okt 2015
    Laatst bewerkt: 5 okt 2015
    Jeetje Fleurop dat is rot! altijd natuurlijk, maar nu helemaal! Hoe veel weken moet het gips blijven zitten? en doet het nu zeer, of is de pijn weg als het eenmaal in het gips zit :)? Zelf gelukkig nog nooit wat gebroken, dus geen idee.

Leuk, Sumshine, de babywas. Vind ik nu nog steeds de leukste was om op te ruimen... :) N gaat net een beetje over naar maat 62, dus de kleineste kleertjes ruim ik langzaam aan op. Dat betekent ook echt het huis uit, want ik ga niks meer langdurig bewaren... Tis goed zo, maar toch gek im steeds te bedenken dat hier echt geen baby meer komt...

Spekky, gefeliciteerd nog met de verkoop van jullie huis! ;) sorry, volgens mij had ik dat nog niet gedaan. En hoe is het nu? Jullie hadden ook al iets nieuws? Weet het even niet meer zo goed :)

Hier zit ik opeens alweer in de laatste week van mijn verlof. Vorige week kwamen wat collega's nog op kraamvisite en toen kreeg ik al wel zin om iedereen weer te zien. En na een vrij lange, saaie dag met veel gehuil van N vandaag wil ik eigenlijk wel weer eens aan de slag ;).

Vorige week liep ik trouwens bij toeval tegen ons droomhuis op, waar we een dag voor nodig hadden om heel enthousiast over te worden. De volgende dag bleek het al verkocht te zijn. En nu zit er dus opeens in mijn kop dat ons huidige huis niet goed genoeg meer is en dat we iets groters moeten kopen :$:(, maar niks komt in de buurt van dat droomhuis. Even terugschakelen dus weer.

Nu ga ik N proberen te voeden voor de nacht. Zal wel proberen weer wat meer te reageren hoor.

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden,

vandaag controle gehad: mneer ligt in stuit! naaaaah... ivm pacenta voor kan draaipoging ws niet. volgende week terug komen, hopelijk is ie dan gedraaid.
    helaas ging de blddruk ook omhoog.. lijkt toch medische bevalling te worden, vrees ik.

tatie.. ahh verhuiskriebels? heb je huidige woning al te koop staan? en wat voor huis zoeken jullie?

6. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Wat een eigenwijsjes he, die derde kindjes! Maar misschien draait hij gewoon weer terug? Hoe heeft hij de meeste tijd gelegen? En vervelend van je bloeddruk. Wat was je bloeddruk vandaag?

Nee, ons huis staat niet in de verkoop... We hebben/ hadden helemaal geen plannen. Zouden over een tijd de zolder nog in tweeen splitsen voor een extra kamer. Maar toen zagen we dit droomhuis en hadden we ons verlies wel willen nemen om te verkopen met verlies. Zo een mooi huis, met flinke woonkamer, vier slaapkamers en een serre. En dan ook nog met een waanzinnige tuin voor randstadbegrippen. We hebben nu ook een tuin, maar dat is eigenlijk meer een postzegel, en maar drie slaapkamers. Maar goed, dat huis was dus al verkocht en iets anders willen we niet, dus we gaan ook niet verkopen. Scheelt wel een hoop stress nu :)

7. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Wat spannend al voor sommige hier! En Fleurop wat balen van je arm? Hoe lang moet het gips erom blijven?
    Ik dacht dat het deze maand raak was..heb normaal de week voor nod steekjes en gespannen borsten. Deze keer helemaal niets...precies hetzelfde als bij mijn tweede zwangerschap. Maar helaas...gisteren een negatieve test..dus denk dat ik vandaag ongi word.

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Poosje niet geweest, maar het is zo druk de laatste tijd..

Fleurop, vervelend zeg. Moet je lang in het gips?

Sumshine, balen zeg. Hopelijk draait de kleine nog vanzelf.
    En lekker dat je verlof hebt. Ik kijk er nu al naar uit ;)

Spekky, fijn dat jullie huis is verkocht!!

Vita Rose, balen van je nega-test.

Hier ook alweer over de helft. Vorige week de GUO gehad en die was gelukkig helemaal goed. Ik vind deze zwangerschap echt super snel gaan tot nu toe.

9. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Ja echt balen!! Ik gleed uit op de trap, mijn zoon liep voor mij dus voor zijn bescherming greep ik hem vast en trok hem op schoot. Echter was mijn balans niet goed en viel ik hard met mijn rechterarm op een trede. Voelde meteen dat het niet goed zat, was duizelig van de pijn.

Nu merk ik dat echt afhankelijk ben van anderen, mag niet rijden en fietsen.. Alles met 1 arm ... Verschoon dan maar een luier. Maar je krijgt handigheid en pijn wordt minder. Maar die jeuk.... Grrrrr.

Hoe lang gips is even afwachten na de volgende foto volgende week donderdag. Meestal staat er 6weken voor.
    Ik hoop zo op een bevalling zonder gips! Zal spannend worden. Bij de jongens was ik 37 en 37+3 dagen toen ik beviel....

10. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Jeetje wat een verhalen.
    Een gipse arm met bevallen lijkt me niets nee. Hopelijk is t eerder eraf! Sterkte hoor.

En sumshine wat balen zeg. Hoe is het nu. Idd eigenwijze 3en!

Hier druk druk. Middelste voor t eerst psz geweest afgelopen maandag. Wordt tussendoor getest op suiker ivm veel dorst en veel plassen. Ook dr groei stijgt ineens enorm. Lullig benaming voor een kind maar obesitas is gevallen. Ze is ook zo zwaar. Eet super gezond en zelfs te weinig... volgende week even afwachten dus! Ondertussen dr gedrag nog waarmee we onderweg zijn voor Hulp. Tis maar een pechvogel de middelste.
    En heb een sollicitatie lopen! Ga morgen een dagje mee draaien kijken of t iets is en gaat worden. Mocht dit zo zijn dan vertel ik er meer over :)

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Wanneer uitslag sanntje?

12. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sumshine geniet van je verlof!
    Vervelend dat kleine in stuit ligt.

Fleurop....oh no in het gips. Sterkte meid lijkt me wel lastig ja alles met 1 hand. Ik duim voor je dat je gipsvrij kan bevallen.

Nelta ik vond derde ook zo snel gaan maar ja je hebt het al druk met twee Kids dus de tijd vliegt.

Ml is maand thuis. Hij is uitgekocht op zn werk en begint gelukkig per november aan een nieuwe job.
    Deze maand neemt hij echt de tijd om leuke dingen te doen waar hij normaal nauwelijks tijd voor heeft.
    Uitstapjes een op een met de Kids en vanmiddag zoekt hij me In mn pauze op om samen te lunchen :) (kinderen zijn met de gastouder)

Ik heb het laatste dagen wat druk waardoor het forum er af en toe bij inschiet maar ik kom gewoon zo nu en dan aanwaaien.

Succes ladies !

13. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Nou dames, hier nog steeds geen duidelijkheid...dinsdag dus een negatieve test. Gisteren echt het gevoel dat ik ongi zou worden..hoofdpijn, pijn aan mijn rug, maar vandaag lijkt het weer gewoon, pfff..
    Zo vreemd, ik heb altijd een hele regelmatige cyclus gehad, maar nu lijkt het iedere keer een dag op te schuiven. Ik probeer vandaag nog (geduldig) af te wachten. Als er morgen nog niets is gooi ik er weer een test tegenaan!

Veel plezier Sanntje vandaag!

14. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    OMG!! Ik ben zwanger!! Kan het nog niet geloven...vanmiddag werd ik zo gek van de 'ongi' die maar niet kwam...test gedaan en gewoon een duidelijke streep!! JOEHOE!

15. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Jáaaaaaaa super! Gefeliciteerd!!! Eindelijk weer een zwangere ;)

16. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    #2296 tatie, 8 okt 2015
    Laatst bewerkt: 8 okt 2015
    Jeeeeeej! Wat een fijn nieuws! En dus zelfs in de middag getest; mooi hoor.

Nu Plk en Betsie alleen nog, of niet?

Hier niet zo veel te melden: volgende week weer aan het werk, maar dat had ik waarschijnlijk al gezegd :D.

Sanntje, hoe ging het meelopen? goed dat je aan het solliciteren bent!

Morgen krijg ik trouwens nog een mri van mijn oor, om te zien of ik nog schoon ben. Uitslag krijg ik pas een maand later, maar ben nu al zenuwachtig voor alleen die mri... :)

17. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hee meiden, ik ben er weer hoor!

Vita Rose, woehoe!! Yes, wat superfijn voor je!! Je kon het dus toch niet laten om vandaag al te testen, herkenbaar ;) Hoe reageerde je man/vriend?

Tatie, hoe komt het dat je tegen de mri opziet? Heb je het al eens eerder gehad? Spannend hoor, vooral de uitslag daarna.

Nelta jij schiet ook al lekker op! Fijn dat de guo goed was :)

Ooooow nee he Fleurop... Dat is verre van ideaal, je arm in het gips! Heb je hulp om je heen?

Sumshine, lekkere dwarsligger heb je :p Misschien een paar radslagen doen?

Sanntje, hoe was het meelopen, kreeg je een goed beeld?

Ben een tijdje weggeweest, maar heb wel meegelezen. De stress rondom de verhuizing en verkoop van ons huis heb ik toch wel onderschat, en nou viel die periode natuurlijk mooi samen met een enorme piek in het werk ;) Maar ik heb het overleefd: huis is verkocht, hypotheek is rond en m'n collega is weer terug van vakantie. Nu aftellen naar verlof, nog maar 4 weken! :D

18. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    #2298 tatie, 8 okt 2015
    Laatst bewerkt: 8 okt 2015
    Dat is ook wel een hoop bij elkaar Spekky! Kan me voorstellen dat je dan stress hebt! Bij mij is opeens het onderwerp huizen kopen/verkopen erg gaan leven :). Hadden jullie nu eerst je huis verkocht en daarna iets anders gekocht? Ja toch? en hoe lang stond jullie huis te koop? Ik hoop volgende week mijn man toch mee te krijgen naar een bank voor gericht advies. Ons huis staat onder water, maar we verdienen meer dan destijds, dus ik zou willen weten of we nu een hogere hypotheek zouden kunnen krijgen en bijvoorbeeld het onder water staan mee kunnen financieren. En ik zou eerst willen kopen, voordat we verkopen, want er zijn maar weinig huizen die we veel beter/ fijner zouden vinden dan ons eigen huis...

Moet er nog veel gebeuren in jullie nieuwe huis? en wanneer gaan jullie over?

MRi: ik zie eigenlijk vooral op tegen het ergens op tijd moeten zijn, toch wachten zonder dat je weet hoe lang het gaat uitlopen en dan nog liggen in dat ding. En toch op tijd terug thuis zijn zodat ik niet hoef te kolven en N geen fles nodig heeft ;). Nou ja, gewoon: het gebrek aan controle geloof ik dus ;)

19. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik snap het, de mri zelf zal waarschijnlijk niet eens zo lang duren, maar het is wel een hoop gedoe eromheen!

Wij hadden al een ander huis gekocht voordat we ons huis verkochten, dus nog een schepje extra stress erbovenop. Terwijl ik met m'n hoofd wel wist dat het wel goed zou komen gezien de vele geïnteresseerden, en dat was ook zo: uiteindelijk heeft ons huis 3 mnd te koop gestaan, en hebben we het verkocht aan de allereerste kijkers :p

20. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Oh dat is achteraf gezien natuurlijk super snel, maar dat zal wel anders gevoeld hebben. Wat zal dat een opluchting geweest zijn toen die koop helemaal rond was. Domme vraag waarschijnlijk: maar hoe werkt dat dan als je zelf een nieuwe hypotheek wil voor je nieuwe huis? Dan weet de bank toch nog niet de uiteindelijke opbrengst (in ons geval verlies) van de verkoop van je oude huis? hoe kan er dan toch al gerekend worden? :)

Deel Deze Pagina