Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Vita gefeliciteerd!

2. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Tnx voor jullie reacties. Ik zit nog een beetje in de ongeloof-fase haha. Bij de eerste duurde het 2,5 jaar, bij de tweede ruim een jaar...en nu...ronde twee...bizar.
    Vannacht echt wakker gelegen met allerlei kopzorgen;
    - ojee, de oudste twee moeten nu op 1 kamer
    - wat als deze baby niet gezond is
    - was ik niet al heel erg blij met twee??!!
    -gaan we dit financieel wel redden??

Haha, zullen de zenuwen wel zijn omdat het nu echt zover is. Vandaag in de heerlijke zon met twee spelende kids in de speeltuin kon ik echt genieten van het idee dat er weer zo'n geweldig wondertje bijkomt...
    Manlief vindt het allemaal fantastisch en is helemaal blij!!

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Bekend vita.... hihi. T hoort volgens mij echt bij zon derde..

4. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Was jullie kwijt ladies, kreeg geen meldingen meer enzo, maar gelukkig weer gevonden :D

Vita gefeliciteerd!!

Fleurop ow nee wat een rampsituatie duim voor je dat het gips er op tijd af is.

Hier DE dagen weer gehad en weer afwachten,
    word er een beetje moedeloos van zo langzamerhand.
    Vanmiddag de bugaboo opgeruimd die stond maar in de gang niks te doen, jongste word over 2 weken 3 jaar. had zo de hoop om deze te kunnen laten staan om weer om te bouwen...maar dat gaat nog zo lang duren, dat ik maar heb opgeruimd.
    Ik weet.. we hebben er al 2 waar we onwijs blij mee zijn, maar waarom lukt het nou niet om nog een x zwanger te worden.....:(
    van de 1e was het met 4 maanden raak, daarna met 2 maanden maar dat ging mis, daarna heeft het 9 maanden geduurd maar dat kwam door de miskraam die toen me hele cyclus overhoop had gehaald.
    *einde klaag bericht*

5. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Balen meid!! En klagen mag hier best!! Het zal voor sommige mensen raar zijn dat het verlangen naar een derde kindje net zo groot kan zijn als bij een eerste (of tweede), maar ik denk dat wij hier allemaal weten dat dat wel zo werkt. En de teleurstelling als het dan niet lukt mag er ook zijn! Ik hoop voor je deze ronde meid!!

6. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Hoe krijg je meldingen van een onderwerp waar je mee schrijft? Lijkt me handig!

7. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanks!

8. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    He plk, ik snap je ongeduld hoor, zeker als je de eerste keren zo vlot zwanger was (hier hetzelfde verhaal). En dan duurt een maand weer zo lang he! Maar gewoon volhouden meid, wie weet is dit je maand!

Vita, ook die zorgen zijn zooo herkenbaar! Gek genoeg had ik het niet zozeer in het begin, maar meer nu het steeds dichterbij komt. Okee, okee, wie gaat er dan ook nog verhuizen 2-3 weken voor de uitgerekende datum, eigenlijk niet zo gek dat ik niet alleen maar zorgeloos kleertjes aan het shoppen ben :D Maar het voordeel van de derde keer vind ik wel dat je inmiddels weet dat die kleintjes heel veel kunnen hebben en eigenlijk alleen mama nodig hebben, zo'n kamertje komt dan later wel ;) Anyway, uiteindelijk vind je een manier waarop het allemaal gaat werken voor je gezin!

Tatie, onze nieuwe hypotheekverstrekker vroeg om een verklaring van onze makelaar waarin hij inschat hoe snel je huis verkocht gaat worden en voor welke prijs, nadeel is dan natuurlijk wel dat je niet precies weet hoeveel je huis op zal brengen en hoeveel verlies je dan maakt, dus je moet rekening houden met meerdere scenario's. Maar het is zeker mogelijk!

9. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    spekky; die 'verhuisstress' heb ik bij de tweede gehad. Ook wij vonden het handig om drie weken voor uitgerekende datum over te gaan haha. Maar met wiegje naast ons bed hebben wij het prima gered...en lieve vrienden van ons zorgden ervoor dat de babykamer binnen twee weken na de geboorte klaar was!

10. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Onze droom is helaas alweer voorbij...vanmorgen opeen heftige krampen en flinke bloeding...
    Gek hoe groot de teleurstelling is ook al was t nog zo pril.

11. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Vita wat naar :( natuurlijk voel je teleurstelling. Flink balen mag.

12. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @Vita: jeetje das geen fijn nieuws :( wat balen zeg! hopelijk kun je het een plekje geven en is het je snel weer gegund!

Hier begint morgen het echte leven weer, manlief werken na 2,5 week thuis te zijn geweest. Nu moet ik gaan aanpoten en de oudste op tijd naar school krijgen met nog 2 anderen erbij :) ben benieuwd! gelukkig maar een weekje proberen, dan is het weer schoolvakantie.

13. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vita, nou wat een rot bericht! dat is enorm balen.

Succes happygirl86!!

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Sterkte vita! Misschien is er nog hoop?

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hoihoi,

Plk, herkenbaar hoor. Hier ook drie keer snel zwanger (laatste keer werd een miskraam) en daarna duurde het best lang. Uiteindelijk net geen jaar bezig geweest voor de derde (terwijl we bij de andere twee gelijk zwanger waren)

Vita, wat balen zeg. Dikke knuffel.

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier vandaag alweer 22 weken zwanger. Wat vliegt de tijd zeg. Gisteren gewerkt, morgen nog congres en dan lekker vakantie. Volgende week nog een midweek naar Limburg, echt zin in en ook echt aan toe, ff rust.

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hier 36w. Controles goed.echo top.

18. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sumshine al 36 weken :$ wat gaat het snel zeg!

Goed vooruitzicht Nelta, heerlijk ff ontspannen geniet ervan!

19. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ah vita wat vervelend. Sterkte en pril of niet het blijft vreselijk.

Tess inmiddels 4,5 maand en ze doet het super.
    Ze gaat alleen veel te snel. Madam kan dus gewoon al zitten.
    In de wipstoel duikt ze ook meteen naar voren want ze wil helemaal niet hangen in dat ding.
    Dat word nu toch ook echt de kinderwagen ombouwen.

Plk succes meid!

20. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Jeetje wat gaat Tess snel! Dan is het baby er wel snel van he ;)

Gebroken arm update; nog anderhalve week in gips tot over elleboog. Dan nog 3wkn onderarm gips. Dus als het eraf gaat ben ik 38 weken. Ze waarschuwden wel dat het herstel nog wel tijd nodig heeft daarna dus dat ik er nog niet veel mee kan. Ik hoop dat dit niet ten koste gaat van de kraamtijd :( en van de jongens beviel ik voor de 38 wkn dus als deze iets langer blijft zitten is dat zeker niet erg.
    Verder is het waardeloos die afhankelijkheid. Niet fietsen, niet rijden. 2 kinderen verzorgen met mijn linker arm (ben rechts). Balen.

Over mijn zwangerschap zelf heb ik niks te klagen. Alles loopt soepel. Weinig klachten. Dat dan weer wel.

Deel Deze Pagina