Heb getest......... weten jullie nog dat ik op dag 27 een knal ovulatie test had, heb nu op dag 33 een tuur test, ga er dan maar vanuit dat me ei op dag 27 geweest is. Kortom we wachten nog even af
Is wel langdan 42 dagen? Aangezien je langste cyclus 35 is. Was de test wit? Lastig zeg al dat wachten
Plk: dus je test was negatief neem ik aan? Maar lange cyclus zou goed kunnen aangezien je op dag 27 een positieve ovulatie test had. Ben benieuwd!
Test heeft een tuur streep, maar als ik er een foto van maak, zie je het niet. Vind het ook wel een erg lange cyclus worden zo. Per ronde word me cyclus langer
Dit is hem, zo op de foto zie je niets maar in het echt zie ik een streepje. je word zo moe van al dat wachten...
Ik meen heel licht iets te zien. Je houd het spannend Plk. Zelf heb ik wel eens een late eisprong. Zo bleek ook met zwangerschap van Tess. Dus toen ook ineens cyclus van ongeveer 35 dagen waardoor ik toen later pas positief testte. ik duim nog even Door voor je Plk! Wij zijn net terug van een midweek weg. Was echt leuk maar wel druk. We hadden een groot huis met vrienden van ons ook met 3 kinderen ( zij gaan nu voor nr 4). Dus met 6 Kids.....ben wel nu enorm moe maar die blije koppies daar doe je het voor
leuk een mid-weekje weg, zal idd wel druk geweest zijn met 6 kindjes maar wel gezellig!! Vond T. het ook leuk al die drukte probeer maar positief te blijven, geen bloed geeft moed
Ik zie wel een licht streepje Plk. Alleen zijn dit rottesten. Je kunt beter de andere van kruidvat doen, de 2voor5 euro. Ben wel benieuwd!!!!
hier net terug van weekje weg meet schoonfamilie druk maar gezellig. Nu nestelen... Na t weekeind meldplicht lijkt me. Ik vermoed dat ik morgen een babyshower krijg hhaha... plk spannend, morgen opnieuw andere test?
Alvast veel plezier Sumshine vriendlief ziet ook het vage streepje, ga nu woensdag pas weer testen denk ik. Las vandaag ook al hiero op het forum dat dit slechte testen zijn. de tijd zal het leren.....
En sumshine, had je ook echt een babyshower?? Plk, zoooo frustrerend he, dat wachten :x Ik zie idd niets op de foto, het zal wel verstandiger zijn als je woensdag pas test (maar ik zou zelf elke dag testen, hahaha!). Ik had meestal die van Action, bevielen me erg goed.
Nog maar 3 dagen werken en dan verlof!!!!! Hoe ging het met jullie kinderen en de wintertijd? Hier de oudste, zoals verwacht, gewoon uur eerder wakker helaas. De jongste, zoals ook verwacht, slaapt nu nog lekker
Babyshower leuk, eten en kadootjes! Mmmm PLK al getest? Fleurop bijnaaaa verlof. Zin in? Hier t gaat super goed met me. Hoop dat ie gauw komt hahaha. Bang dat ik mij te goed voel zeg maar...
Plk.. Hoe gaat het??? Sumshine: melden graag Alleen morgen nog werken en dan verlof!!! Straks nog FF een groeiecho, ben benieuwd. Hij voelt groot. En helaas is de kans dat ik in het gips beval erg groot. Nog 4wkn gips. Wel alleen onderarm. Breuk geneest traag dus mag ook echt niet tillen met die arm. Ik hoop dat het een beetje lukt allemaal straks. Maar alles went. Er zijn mama's met 1 arm die zich ook redden.