Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi hoi,

Spekky, mooie echo en 11 november is al snel. Moet er veel gebeuren? En lekker je kids gewoon thuis. Hier zetten we de BSO, waarschijnlijk ook tijdelijk stop. Al moeten ze wel gewoon naar school. Kids beseffen het hier al goed, echt zo leuk om te zien.

Plk, duidelijk hoor. Geniet er maar van.

Hier lekker weekend.

2. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spekky, mooie echo!!

sumshine, was de verloskundige nog tevreden?? en nog meer gerommel gehad?

Nelta, super om de 24 weken grens voorbij te zijn, en heerlijk geshopt zo te lezen! zit te dubben of wij ook een nieuwe bugaboo gaan komen na 6 jaar is mijn onderstel versleten en heb ik weggedaan, dus of een nieuw onderstel kopen of een hele nieuwe....:D

Fleurop hoe gaat het met jou? mag het gips er al bijna af?

Brabomama, succes!!

Vanmorgen even in dorp gekeken bij de hema, ow ow wat is dat allemaal weer schattig die kleertjes haha:)

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Leuk he al die kleine kleertjes. Ik mag niks meer kopen maatje 56, want had ook nog veel van Noor en maatje 62 heb ik vooral zomerkleertjes nodig.
    Wij hadden eerst een quinny speedi, tweedehands, maar ik vond met 3 wielen niet fijn uiteindelijk en die hebben we voor bijna hetzelfde weer verkocht.. Nu dus wel nieuw.

4. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Hier ook bugaboo superfijne wagen. Bij de eerste een gehad en die na een jaar verkocht en de donkey gekocht. Die is ny u naar 4 jaar nog steeds in gebruik. Is echt non-stop nog gebruikt hier. Kga de wagen echt missen als de kinderen groter zijn. Zo handig met boodschappen en spullen die je niet hoeft te dragen ;) waarom zeggen jullie BSO op? Ik heb dat niet gedaan. Ook omdat ik dat m'n plek kwijt ben en BSO is een wachtlijst voor. Maar ook omdat ik die dagen alleen heerlijk vind en het ritme hetzelfde houden is juist goed voor de kinderen.

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hoi allen!

hier alles nog rustig hoor. Heb veel last van holtes, hoofd, pijn in mijn "bek"gehad, gevoelige tanden (zwangerschapskwaal dacht ik) nou mooi niet gisteren nog ff een spoed wortelkanaalbehandeling gehad ik kon echt niet meer.....kies die dood ging en die al mijn zenuwen in mijn mond (verbinding met holtes) aan t teisteren was. Ik voel me nu weer zo goed! Beetje jammer dat het gisteren ook de verjaardag van mijn zoontje was (3) we hebben t na de behandeling wel kunnen vieren gelukkig. Daarvoor ging ik stuk van de pijn..
    Vannacht dus heerlijk geslapen, minimaal napijn (niks met vergeleken ik de afgelopen maanden aan gezeur of geirriteer heb gehad) en een volledige nacht kunnen maken.
    Heel erg fijn!
    Des te meer geniet ik nog van t zwanger zijn denk ik. Ik heb echt weinig last van m (lucky me) Natuurlijk wel nieuwsgierig! haha.

Vanavond wou ik met manief naar de film maar de reservering is iets verkeerd gegaan (onlline) wou nog wel ff naar james bond, leek me leuk. Oppas al geregeld dus hoop oprecht dat ik straks nog ff kan bellen en het te regelen..

bso, wij hebben geen bso maar wel juist nu extra overblijf gedaan en zoon extra dagdeel peuterspeelzaal. Dan heb je ff je handen vrij en heb ik straks ook de tijd voor de baby. Want het schoolritme, inclusief zwemles, gym etc zijn erg bepalend hier het is vee geregel dus als ik dat in minder blokjes kan doen...graag!

hier nu 38 weken zwanger alweer...Mijn record bij dochter is 38.2...hahaha..Maar ik voel me nog helemaal niet op t einde zeg maar! Dus ben zo benieuwd wanneer dit gaat gebeuren.

6. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoe hebben jullie 'het' verteld aan de andere 2 kindjes en aan de familie?

met kerst ben ik bijna 12 weken (mits het uiteraard goed blijft gaan)

de oudste is 6 en kan al lezen en de jongste is net 3

ideeen zijn welkom :D

sumshine alles nog rustig?

test van vanmiddag (morgen nog 1x testen voor de zekerheid)

Bijgevoegde bestanden:

7. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Net weer tante geworden van neefje Finn :)

Sumshine: bij jou alles nog rustig?

Vandaag ga ik eindelijk eens aan de slag met de babykamer. Hij staat al wel maar alles is nog leeg en moet gewassen. Bij de eerste 2 was ik veel sneller :p
    Ben nu af en toe stukjes van de slijmprop aan het verliezen. Bij mijn jongste betekende dat een weekje later bevalling. Maarja... Het zegt niks, voor hetzelfde geldt blijft deze echt stuk langer zitten!

Plk: wij vertelde het aan de jongens na de eerste vroege echo. Onze ouders door middel van een kaartje met 5paar schoenen. Sam verkapte het echter daarvoor al aan mijn ouders.. Maar dat was eigenlijk net zo leuk ;)

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Ja hoor diepe rust hier. Meer last van mond gehad. Wortelkanaalbehandeling.. napijn etc. Nu stilte. Hogelijk vd storm. Ken dit wachten niet. Ongeduldig. .haha

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    nog niks hier hoor..Ik doe t veel te goed ;)

10. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Sumshine we wachten gewoon af ;)

11. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    haha nog even geduld dus sumshine!

12. Amani

Amani Lid

8 aug 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier gisteren een test gedaan, dikke streep! Ben 22 jaar en zwanger van mijn tweede, heb mijn eerste echo nog niet gehad maar denk dat ik rond de 4/5 weken ben.

13. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Hai Amani: hier praten wel alleen maar mama's die voor een derde gaan, zwanger zijn van de derde of net een derde hebben.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

14. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Sumshine gefeli met je zoontje! Fijn dat je van de pijn af bent :D Is het nog gelukt om naar James bond te gaan? Wil ik ook heel graag naartoe!

Happygirl, wij zeggen de BSO op vanwege de kosten (kunnen we nu met de verhuizing goed gebruiken) en omdat zoonlief nou niet bepaald met plezier ernaartoe ging :p Die is helemaal blij dat ik straks lekker thuis ben om m uit school te halen. De jongste ging wel heel graag naar KDV, maar het scheelt toch een paar duizend euro als we hem 4 mnd thuishouden.

Fleurop gefeli met je neefje! Misschien dat je door alle knuffelhormonen zelf eerder gaat bevallen, straks haal je sumshine nog in :D

M'n VK belde gisteren, of ik toch even een glucose tolerantie test wil doen, want ze vinden de kleine wel hard groeien (op basis vd extra echo's die ik krijg voor dat wetenschappelijk onderzoek, ik vraag me af of ze het anders zelf gevoeld zouden hebben). Morgenochtend kan ik terecht. Meer meiden ervaring mee?

15. Amani

Amani Lid

8 aug 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Is slecht begrijpend lezen misschien ook een zwangerschapskwaal ;) wat een halve gare, ik zag alleen de 2 aan het eind staan. Excusez moi neemt natuurlijk niet weg dat ik wel blijf meelezen. Succes voor de dames die bijna moeten en gefeliciteerd voor de zwangeren.

16. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Haha Amani, geen probleem! Wat mij betreft ben he welkom hoor ;)

17. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    zie de post van Spekky, voor sumshine gefeliciteerd met je zoontje... dacht he heb ik wat gemist :$ haha,
    sumshine der zoontje was natuurlijk jarig geweest :)
    Sumshine, uiteraard nog gefeliciteerd met je zoontje!

Test van vanmorgen zegt genoeg, ga zo de vk bellen om de 1e afspraak in te plannen

Bijgevoegde bestanden:

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Mooie plk!

19. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    @Sumshine, wachten duurt lang hè...wel balen van die pijn in je mond. Hopelijk trekt dat snel weg zodat je je volledig op je bevalling kunt gaan richten. Oh enne...gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! En ik ben ook wel benieuwd of het nog gelukt is om naar de film te gaan.

@Fleurop: van harte met de geboorte van je neefje! :D En wat schattig dat je zoontje het nieuws van je zwangerschap al had verklapt aan je ouders voordat je het kaartje kon geven hihi!

@Amani, gefeliciteerd met je zwangerschap en ik herken je verwarring hoor! Ik moet ook altijd even goed zoeken naar dit topic want zodra ik die '2' zie staan denk ik ook altijd in een flits dat het topic over tweede kindjes gaat! ;)

@plk: superfijn dat je test is opgelopen naar 2-3 weken!! Veel plezier met het maken van de 1e afspraak bij de verloskundige, zelf vind ik dat altijd weer een heel bijzonder moment!

Hier een druk weekend gehad, we hebben zondag op de kindjes van onze beste vrienden gepast dus we hadden ineens even 4 kinderen in de leeftijden 4, 3, bijna 2 en 0 onder onze hoede. Dat ging eigenlijk verrassend soepel en ze waren allemaal heel zoet, mede doordat wij heel duidelijk waren over wat wel en niet mocht. Dat gaf me wel weer wat zelfvertrouwen over ons 3e kindje dat er hopelijk aan komt! ;)

Ander vraagje: is er eigenlijk een specifiek iemand die de lijst met NOD's, uitgerekende data en bevaldata 'beheert' of kan ik mezelf erin zetten? Ik ben namelijk nog niet toegevoegd en ik ben nogal van de lijstjes haha! :)

20. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Brabomama: pas gerust de lijst aan ;) het verschilt een beetje wie het doet, geen vaste personen. Op telefoon is het zo lastig dus deed het wel eens op werk. Hier thuis staat dat ding zelden aan...

Deel Deze Pagina