Sumshine: vruchtbaarslijm was bij mij toch echt zwanger! Maar wil je geen valse hoop geven: testen is de enige manier! !
Hoi meiden, Ik lees al een tijdje stil met jullie mee Heb 2 jongens, de oudste is 5,5 en de jongste is 2 jaar en 3 maanden. Donderdag de laatste pil en dan proberen voor nr 3 Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen de komende tijd, kan me nog niet indenken hoe het zal zijn om straks weer zwanger te zijn. Bij de oudste was ik met 4 maanden zwanger, en bij de jongste heeft het in totaal 9 maanden geduurd incl een miskraam waardoor me lichaam compleet van slag van was. Bij de oudste geen combi test laten doen, bij de jongste wel en die was toen verhoogd waardoor we een vlokkentest hebben gedaan waaruit bleek dat er niks aan de hand was. Mocht ik nu weer zwanger raken gaan we ook weer voor de combi, weet niet of je gelijk voor de nipt kan gaan? Sophia van harte met je dochter!
Welkom plk! Spannend dat jullie er vanaf donderdag ook voor gaan En ik ben stiekem wel een beetje blij dat er weer wat meer meiden in het 'proberen' rijtje komen, hoewel ik natuurlijk hoop onderhand zelf ook snel de overstap te maken naar zwanger! Sanntje, ik weet t niet hoor deze ronde... Temp was wel weer ietsje gestegen, maar borsten weer minder gevoelig dus ik ben de hoop al aan het opgeven merk ik. Slaat natuurlijk nergens op, want er is nog helemaal geen teken dat ongi eraan komt. Maar goed, ik heb deze week genoeg afleiding: ben vandaag begonnen op m'n nieuwe werk! Meteen een afdelingsmeeting met zo'n 60 man, eens kijken hoeveel namen ik nog weet morgen Fleurop, is je ei al in zicht? Of doe je geen testjes? Ben nu wel benieuwd sumshine! Heb je zelf een testdatum in gedachten? Sanntje, ben je nu al helemaal gestopt met werken?
Plk! Welkom en hopelijk is t snel raak! Kraamtranen! Of stilte voor de storm of ik krijg ze in etappes. gisterenmiddag dus en vanmiddag ook even wat maar dat was ook omdat mijn oudste zo verdrietig was..... Hij was van school weggelopen omdat hij naar huis wilden, ze hadden hem op tijd in de smiezen maar hij was helemaal overstuur. Hij heeft het een beetje moeilijk momenteel Inmiddels heb ik wel flinke pamela's (zo noemde mijn eerste kraam ze ) het is goed te hebben hoor. Ik geef de fles dus erg lang zal t wel niet duren, hoop ik
Komen we er net achter dat we een dag te laat zijn met aangifte ml wilde het morgen samen met de oudste doen... We hadden 3 dagen gerekend maar als t in t weekend geboren wordt heb je maar 2 werkdagen OEPS Hopelijk loopt t los, want je kan dus een boete krijgen van t ooenbaar ministerie
Spekky spannend, nieuw werk!! Hoe vond je het? Vaak wel vermoeiend, zo'n 1e dag op je nieuwe plekkie. Maar zal inderdaad genoeg afleiding geven ja. Sumshine... Wanneer wilde je eigenlijk testen dan? Spannend hè. Snap ook wel t stukje van niet durven. Pamela, wat sneu van je zoontje!! Komt t door de veranderingen nu? Spanning ofzo die er uit komt? Kan in ieder geval een moeders hart flink breken. En vergeten aangifte hihi ik wist dit ook niet hoor. Dacht dat t weekend ook niet mee telde. Zullen ze vast vaker meemaken hoor! Om dan meteen met boetes te smijten. Als je nou pas over 2 weken ging ofzo. Ben wel benieuwd hoor wat nu!
@ Frummelk en PLK: welkom! @ Sophia: oeps, ik zou ook denken 3 werkdagen. Hopelijk valt het mee en levert het geen problemen op. Fijn dat het zo goed gaat. @ Sanntje: ja, jij bent de volgende! @ spekky: succes op je nieuwe plekje. Altijd even wennen. Ga zo de rest even bijlezen. Beetje druk geweest de afgelopen dagen. Sorry. Zaterdag weer verder met de kamer van de jongste. Nog 1 muur behangen en wat aankleding verzorgen en dan kan ze over. Kunnen we daarna eens wat aan de babykamer gaan doen. Hoeft niet veel te gebeuren, maar is nu wel meisjesachtig en dat moet dus weg. Als ik nou zeker zou weten dat het een meisje is, zou ik het precies zo laten, maar ook lullig als het een jongen is en hij heeft vogeltjesbehang van Lief! op z'n kamertje
Oepsieee sophia! Hopelijk zijn ze niet moeilijk. Sunshine: spannend!! Esje: kun je niet na de bevalling de kamer gaan doen? Mocht t eennmeisje zijn dan kun je t zo laten.... een muurtje is ook zo gedaan. Hier net heerlijk uitgebreid ontbeten incl. Pannekoekem van gister fijn hoor zon dag waarop je niet vroeg weg hoeft naar psz oid. eind van de morgen naar mn moeder. Dus lekker relaxed dagje. Werkse.meiden!
negatief getest, eigenlijk zoals ik verwachte..laat ei dus, lange cyclus..Grrr dacht dat ik daar overheen was (dus weer een cyclus van 40 dagen ofzo..Niet fijn
Jammer Sumshine! Maar ook nog niet ongesteld toch? Hier nog altijd geen ei te bekennen. Nu dag 15 en nog geen positieve ovulatietest. Maar goed... we testen lekker door.
Sophia Hoe is het afgelopen met de aangifte? Voor sommigen drukke tijden lees ik. Succes met het zoeken naar het ei en have fun met klussen! Voor anderen spannende tijden. Ik zal duimen voor een positieve test! Hier is het hectisch. Nadat de oudste net weer beter is, heeft nu de jongste een dubbele oorontsteking. De hele nacht bezig geweest. Nu een antibiotica en hopen op een fatsoenlijke nacht. Ik ben zelf net hersteld van een fikse blaasontsteking. Had zelfs harde buiken en bloedverlies. Werd er niet zo blij van... het voelt nu weer rustiger. Vandaag de laatste antibiotica gehad. Zijn er meer die moeten klussen voor de nieuwe baby? Wij moeten de hele zolder verbouwen zodat hij een eigen kamer kan krijgen. Blegh
Aangifte! Je kan gewoon aangifte doen, maar het systeem geeft een automatische melding naar (in ons geval) arrondissementsbank van den bosch. Zij bepalen eventuele boete. Maar de ambetnaar gaf al aan dat we ons niet te druk moesten maken, ik denk niet dat we de enige zijn! Wij gaan niet verbouwen, hier de jongens samen en meisje een eigen kamer. Die zolder komt wel in de toekomst! Stuwing! Gaat al iets beter, de kraam verwacht morgen nog wat en dan mindert het. Met pm + coffeine gaat t ook beter. Ben er met vlagen een beetje naar van. Maar de borsten zelf zien er goed uit. Vandaag ook screening en hiekprik gehad dus dat is ook weer geregeld!
Fijn Sofia dat het gewoon zo kon! Hier: nog steeds blehg griep! en de ongie is gekomen. *opgelucht, hoef niet te lang te wachten..*
Die griep is echt erg dit jaar, hier sinds een week voor kerst iedereen aan de kwakkel. Ik drie weken terug nog en mijn keel doet bij vlagen nog pijn! Buikgriep schijnt nog erg te heersen! Balen he! Fijn dat je zo snel ongi bent, je kan t maar weer gehad hebben