Hi dames, wat rustig hier! Ik heb vandaag licht-roze afscheiding en super zere borsten. ..vraag me af wat dit betekent deze maand...zou het dan nu zo zijn? Hoe gaat het verder met jullie/ de zwangerschappen/ de baby's? Liefs vita
Wat spannend Vita Rose!! Mijn duimen draaien voor je. Wanneer ga je testen? Hier gisteren de termijnecho gehad, ons kindje was weer heel goed gegroeid en mijn uitgerekende datum is en blijft (nu definitief) 24 oktober. Ik ben dus alweer 11 weken + 3 dagen vandaag, het gaat zó snel ineens! (gelukkig maar want dat eerste trimester vind ik echt killing, vooral qua onzekerheid). Volgende week nekplooimeting, en we hebben de afspraak voor de 20-wekenecho ook al gemaakt. Ik zal zo de lijst even bijwerken.
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Vita Rose - 33 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD ?? ♥ Zwanger ♥ Mom86 - 29 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 17-04-2016 ♥♥ Plk - .. jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 07-07-2016♥♥ Lieke84 - 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-09-2016♥♥ Brabomama - 36 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 24-10-2016♥♥ ♥ Bevallen ♥ Sophia 39 jaar - 2 zoons, 1 dochter - bevallen op: 31-01-2015 ♥ Sanntje 30 jaar - 2 dochters, 1 zoon - bevallen op: 22-03-2015 ♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 2 dochters - bevallen: 06-04-2015 ♥ Springday 28 jaar - 3 zoons - bevallen op: 11-04-2015 ♥ ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 2 dochters - bevallen op: 01-05-2015 ♥ Blue21381 34 jaar - 3 dochters - bevallen op: 31-05-2015 ♥ Tatie 38 jaar - 1 zoon, 2 dochters - bevallen op: 04-08-2015 ♥ Aowyn 32 jaar - 2 zoons, 1 dochter - bevallen op: 13-08-2015 ♥ Happygirl86 29 jaar - 2 zoons, 1 dochter - bevallen op: 15-09-2015 ♥ Sumshine 31 jaar - 1 dochter, 2 zoons - bevallen op:12-11-2015 ♥ Fleurop 29 jaar - 3 zoons - bevallen op:17-11-2015 ♥ Spekky 33 jaar - 2 zoons, 1 dochter -bevallen op: 01-12-2015 ♥ Boommm 26 jaar - 3 dochters - bevallen op: 18-02-2016 ♥ Nelta 29 jaar - 1 zoon, 2 dochters - bevallen op: 23-02-2016 ♥ ♥ Afspraken ♥ 13 april - Brabomama - nekplooimeting 6 mei - Brabomama - 16-wekencontrole 6 juni - Brabomama - 20-wekenecho
@ Brabomama, wat fijn dat de echo weer goed was. Ik was ook altijd blij dat eerste trimester weer doorgekomen te zijn. @ Vita rose, jammer dat het de vorige ronde niet gelukt is maar hopelijk deze ronde meer geluk. @ Hier, druk bezig met het feestje van onze jongste te organiseren. Hij viert as zondag zijn eerste verjaardag en hij wordt die dag ook gedoopt.
Joehoeee sow das lang geleden dat ik hier was! Ik spiek nog af en toe vlug hoor. Nelta gefeliciteerd nog! Vita rose wat balen zeg hopelijk snel raak voor jullie! Hier is het druk. Soms te druk maar vaak gezellig druk! Sinds deze week heb ik nieuw werk. Ben eindelijk van mijn ploegen diensten af! Jeeejjj wel even wennen en omschakelen. Verder is de kleine man alweer 1 geworden vorige maand. Nog altijd een vrolijke vent! Wel de afgelopen maanden wat pech gehad mbt ziek zijn maar hij is echt een bikkel! Liet zich niet klein krijgen. Hijs echt volop aan het tetteren, alles is 'die' en dan heerlijk met spetters praten haha De meiden gaat ook goed. De oudste doet t super op school en de middelste heeft heerlijk dr draai op de psz. Druk maar goed leven!
Springday en Sanntje allebei gefeliciteerd met jullie jongste! Sanntje, dat geklets herken ik goed. Onze jongste is vorige maand ook 1 geworden en zij zegt de hele dag: "Ja!" Heel schattig. En ze begint om de haverklap in haar handjes te klappen, te komisch!
Yes!! Wij hebben gisteren de nekplooimeting gehad en daarna meteen de uitslag van de combinatietest: alles was prima in orde! (al blijft het natuurlijk een kansberekening). Maar de kans op Down bleek < 1:2000 en op de andere syndromen ruim kleiner dan 1:5000 dus dat vinden wij voldoende geruststellend. Gisteravond hebben we een flink belrondje gedaan en alle directe familie en een paar goede vrienden in gelicht. Iedereen is heel enthousiast maar vooral verbaasd, volgens mij zag bijna niemand het aankomen!
Wat goed Brabomama!! en nu lkkr bekend maken. wel herkenbaar dat sommige verbaasd waren was bij ons ook leuk dat iedereen enthousiast is! Hier vandaag 28 weken, tijd vliegt! morgen weer een controle bij de vk
Jeetje plk, 28 weken alweer...heb je zelf ook het gevoel dat het allemaal veel sneller gaat dan bij de andere twee? Ik hoop straks bij de derde zwangerschap echt zoveel te kunnen genieten van alle laatste keren, maar volgens mij heb ik dat bij de tweede zwangerschap ook wel gedaan, maar het gaat allemaal zo snel..
Hoihoi, Springday, nog gefeliciteerd met Sem Brabomama, wat fijn dat het allemaal goed was. Plk, wow 28 weken. Gaat snel he bij een derde. Vita, balen zeg. Hopelijk deze ronde meer geluk Hier is Wies alweer 7.5 week en ze wordt zich steeds meer bewust van de omgeving. Zo leuk om te zien en het blijft een super zoet meisje. Echt genieten dus. Ze groeit goed, maar is nog wel lekker klein. Maatje 56 past nog steeds prima; vooral de mouwen van maat 62 zijn nog veel te lang. Van de week ook een begin gemaakt met de babykamer. Wies slaapt nu nog bij ons en tijdens de zwangerschap hebben we onze kamer en de kamer van Noor aangepakt. Nu is die van Wies dus aan de beurt. Muren zijn geverfd, behang uitgezocht. Verder werd ik vorige week alweer ongesteld, dat had ik nog lang niet verwacht. Vorige keren was het 8 en 13 maanden . Ik was net klaar met vloeien en toen begon het alweer . Verder blijft het voeden pijnlijk, het is vooral de toeschietreflex die echt pijnlijk is. Lactatiekundige had wel wat tips qua houding, dat maakt wel iets verschil, maar pijnvrij is het niet.
@ Brabomama, wat fijn dat alles goed was! Hier waren mensen ook verrast, maar dat komt omdat wij altijd riepen dat we het bij 2 zouden houden @ Nelta, bedankt voor de felicitatie. Vervelend dat het toch nog pijnlijk blijft. Is het alleen bij de tsr of is het ook pijnlijk tijdens de hele voeding? @ Plk, ik vond het ook snel gaan hoor bij de derde. Je bent dan ook nog druk met de andere twee. @ Hier, vandaag heeft de oudste op school getrakteerd en as zondag vieren we zijn verjaardag en dan zit het er voorlopig weer op met de verjaardagen
Hallo dames, allemaal een beetje genoten van het mooie weer afgelopen week? Als ik de voorspellingen mag geloven wordt aankomende week een stuk minder... Ik ben bang dat deze ronde bij ons een verloren ronde is. Kampte vorige week met een heftige schimmelinfectie down under en ik denk niet dat de omgeving vanbinnen nu ideaal is voor de zaadcellen...hmm. Maar wie weet... @springday :Alvast fijne verjaardag morgen!
Plk hoe was je controle bij de vk? Gaat inderdaad snel zeg, je zit alweer in het 3e trimester! Nelta wat fijn dat het zo goed gaat met Wies! Wel balen dat je alweer zo snel ongesteld was, en dat het voeden nog problematisch is. Hopelijk lukt het jullie om daar samen je draai in te vinden. Fijn dat de lactatiekundige in elk geval houdingstips voor je had, dat scheelt al iets. Springday nu gefeliciteerd met je oudste! En ik kan me voorstellen dat je nu wel even klaar bent met al die verjaardagen Vita Rose heeeel herkenbaar, wij hadden afgelopen december een verloren ronde doordat ik precies rondom mijn vruchtbare periode ook zo'n heerlijke schimmelinfectie had. Ik moest toen niet eens dènken aan sex, ik heb er respect voor dat jullie het in elk geval nog geprobeerd hebben. Geen idee of die schimmelzalfjes slecht zijn voor het zaad, misschien valt dat hartstikke mee en heb je over een paar weken een mooie positieve test! Ik duim voor je. Hier gaat het lichamelijk goed, ik voel me steeds minder moe. Ben afgelopen zaterdag gezellig een avondje met vriendinnen de kroeg in geweest en dat hield ik best lang vol! Wat wel minder is, is dat ik heel waarschijnlijk per 1 juli a.s. geen werk meer heb, m'n tijdelijke contract loopt af. Best een lastige situatie dus, zwanger zijn van je 3e kindje terwijl je werkloos thuis zit. We zitten nu heel hard na te denken wat we gaan doen met de kinderopvang en BSO (bijv. het aantal uren flink minderen om geld te besparen, maar niet helemaal opzeggen omdat ik een beetje rust moet hebben als ik hoogzwanger ben èn ik op een gegeven moment weer wil gaan solliciteren natuurlijk). Het geeft een hoop hoofdbrekens en de timing is superslecht, maar ik weet zeker dat het uiteindelijk helemaal goed komt. Onze oudste wordt woensdag 4, ik hoop dat het dan niet de hele dag regent/sneeuwt/hagelt...maar anders gaan we gewoon lekker naar een binnenspeeltuin ofzo!
Brabomama, wat piep van je werk zeg! en idd slechte timing. Zou ook idd de bso/kdv niet geheel opzeggen een beetje rust kan jij ook wel gebruiken! Alvast gefeliciteerd met je oudste, en idd hopen/duimen op nog een beetje weer. Controle was goed, nu 3 mei de groeiecho, de nu nog jongste was toen flink boven gemiddeld dus ben erg benieuwd naar deze, als deze weer zo groot is/word wil ik kijken of niet veel langer dan de 38 weken hoef. word vervolgd!