Ik krijg de foto's van mijn ipad of telefoon niet geselecteerd laat staan upgeload! Heeft iemand enig idee ik snap er niks van!:x Ik wil jullie laten meegenieten
Sophia-Pamela, lukt het niet als je op het paperclipje tikt, bovenaan als je een bericht typt? (Zie foto hieronder) Bij mij opent ie dan een nieuw scherm en dan kan ik een foto uit m'n bibliotheek uploaden (op m'n iPad). Ben erg benieuwd!
Nee want die link doet dus niks. Maar ik heb een ipad 1, misschien is t dat? En trouwens op mijn telefoon kom ik wel verder maar dan plakt ie de geselcteerde foto dus weer niet in t lijstje Pamela is blond he hahahaha
Pammie en als je naar je openbaar profiel gaat. Dan heb je rechts ergens fotoalbum maken staan of misschien heb je er al 1... Daar kun je dan foto album maken, privé of openbaar. En dan kun je een foto upgraden. Ik kan ze niet hier op t forum krijgen met mijn telefoon. Ik kan ze wel openbaar op mijn profiel krijgen of privé in de club toevoegen. Hoop dat je hier wat aan hebt. K ga nog proberen te slapen. Rot bekken pijn wordt wel heel erg nu uk is ingedaald. Inmiddels lijken de buiken savonds/snachts om te slaan naar alvast wat oefen/voorweeen. Elke keer savonds en 4u snachts. Nachtrust wordt er niet beter op. Ik de kraamweek flink van de bedrust genieten dus En griep???? Pffff ellende. Hier ook vanaf n week voor kerst. Kids gaat nu beter. Nu blijf ik rommelen. Sinds gisteren oorpijn, neus weer dicht... Ach ja als t over 6 weken maar over is!
@ Sanntje: beterschap. Balen dat je zo blijft sukkelen nu en dat je bekken steeds meer op gaan spelen. Hopelijk komt uk wat eerder dan bij 40 weken. @ Sophia: mooi dat je gewoon aangifte kon doen. Jullie zullen idd niet de enigen zijn, dus zal wel loslopen. Is niet dat je pas na 14 dagen aan komt zetten he. Hopelijk stuwing snel over. Daar zie ik nu al tegenop . @ Sumshine: fijn dat je ongi nu toch is doorgebroken en je niet nog langer hoeft te wachten. Blijf duimen voor een positieve test. @ ZaZou: kamertjes maken we gewoon netjes af. Deze uk krijgt al zo weinig, dus wil iig wel een klaar kamertje. Afgelopen weekend ook voor het eerst iets gekocht. 2 Pakjes met Nijntje erop (heb ik normaal niet veel mee, maar deze waren wel erg schattig) in maat 44. Heeft uk iig een eigen eerste setje, net als die andere 2. Komt wel goed met die kamers. Zullen de hormonen wel zijn dat ik het perse nu af wil hebben. Decoratie bij dochterlief kan ik ook maken als ik verlof heb. Wel een leuk klusje.
Ik zal t proberen bij de albums. Stuwing is beter, nig wel flinke pamela's maar niet meer keihard! Er zit weer beweging in
Op sommige momenten hoop ik echt dat uk met 38 weken ofzo komt. Soms denk ik ook doe maar niet. Moet nog zooooo veel doen! Haha Morgen komt gelukkig m'n moeder dagje helpen. Zit ik zo naar uit te kijken. Sophia lukt t met de foto's? Esje her klinkt schattig. Zeker omdat t zo klein is. Ben ook nooit zo nijntje fan maar ze hebben echt wel lieve pakjes ja. Sumshine nu iig duidelijkheid.
He Sanntje, tis wel echt zwaar die laatste loodjes voor je. Wat lief dat je moeder morgen komt helpen! Esje, leuk hoor, voor jou begint het ook alweer dichterbij te komen! Sophia, ik hoop dat t lukt met de foto's! Sumshine, ik doe met je mee met een nieuwe ronde hoor! Zoals verwacht helaas ongi geworden vanmorgen...
Hoihoi, Sophia, ik ben ook wel benieuwd naar foto's . Gaat alles verder goed? Went het al een beetje, 3 kids? Spekky en Sumshine, balen zeg. Fleurop, ei al gevonden? Plk, welkom!
Hier 5dpo, merk van alles, maar probeer mezelf niet gek te maken . Drukke week achter de rug. Gisteren het eerste kinderfeestje van Stijn. Het was gezellig. Jongens hebben zich prima vermaakt.
Wanneer nog spekky? Gezellig weer samen in de rondes! Hahaha. Sophia , alles ok met meisje? Hoe gaat t met de derde? Hoe reageren deboys en heb je wel van rust? Sanntje laatste loodje! Succes meis
Nelta: geen ei nog. Snap er niks van. Ovulatietesten blijven nog negatief. Gisteren leek zelfs wat lichter. Ik test nog even door....
Die periode dat je zit te wachten op je ei is verschrikkelijk. Het liefst willen we ons lichaam door en door kennen, maar helaas deze kan je ook steeds weer voor de gek houden. Succes dames op de wachtbank hoop dat er binnenkort weer veel positieve testen zijn zowel voor aankomende eisprongen, als babynieuws. Mijn duimen draaien voor jullie. Sophia hoe gaat het met je? Allen: We willen het geslacht pas weten bij de bevalling, maar merk dat ik het dit keer wel heel moeilijk vind. Zit online te zoeken naar bakkerpraatjes, en thuistestjes. Niet geheel betrouwbaar weet ik, maar vind het leuk om te doen. Het geslacht maakt ons overigens niet uit, een derde jongen is leuk, een klein meisje ook. De tijd zal het uitwijzen. Hieronder wat ik allemaal geprobeerd hebt: * Twee keer pendelen: Uitslag 2x meisje. * Chinese geslachtskalende: Meisje. * Zouttest: Meisje. * Collega die beweerd het altijd goed te hebben: Meisje Tot nu toe zijn de meisjes uitslagen overheersend. Ben erg benieuwd. Hoe gaat het verder met iedereen?
Raar zeg. Ik heb ook niet een mega knaller gehad, maar wel een duidelijk streep. Ik las dat er meer mensen met de action testen geen echte knaller kregen.
Haha, wij wisten het bij Stijn niet. We hadden we zelf beide sterk voorgevoel jongen en ik had een jongensbuik volgens iedereen . Maar verder weinig bakerpraatjes. Bij Noor wisten we het wel, maar niet verteld. Bijna iedereen dacht dat we weer een jongen kregen; mijn moeder had zelfs blauwe cadeautjes gekocht Wachten op ei is irritant, maar wachten op NOD ook . Ik denk elke keer van alles te voelen en zit nog maar 6 DPO, dat worden nog 8 lange dagen....... (wil pas de 14e testen; op mijn NOD)
Hier gaat t super dames! T.hessa doet het heel erg goed, ze drinkt inmiddels al 90cc flesjes iedere 3 uur. Kwestie van tijd dat de nacht langer gaat worden vanacht heeft ze al van 2 tot 7 op mijn buik geslapen. Had krampjes en alleen in bed vond ze niet fijn. Ikzelf herstel ook prima, ben nu 8kg kwijt van de 26 , ben echt heel blij dat mijn dikke buik weg is. Heb weer ruimte om mijn tenen te doen bijvoorbeeld . naar beneden gaan is 2x per dag meer dan genoeg. Heb nog wel rust nodig voor mijn lijf, maar kraam is er tot zondag en manlief heeft dan nog 2 weken vrij! Foto's lukt niet, maar we gaan een nieuwe computer aanschaffen dus zodra dat allemaal werkt zal ik t vanuit daar doen! Nig even geduld aub
ohhh flix! Kan me voorstellen dat je door al die testjes nog nieuwsgieriger wordt. Dat had ik ook.... steeds kwamen er 'meisjes' uit en uiteindendelijk wilde ik gewoon weten waar ik aan toe was. Bij mij klopte de chinese kalender niet, maar de zouttest en de pendels wel. Dus wil je geen valse hoop geven bloemmm heeft de zouttest ook gedaan en daar klopte hij ook. Nou succes met het afwachten sophia: wat heerlijk dat alles goed gaat. Groot gelijk dat je het nog even rustig aan doet! En wat heeft ze keurig geslapen vannacht, jammer dat het op je buik moest, maarja beter iets dan niets he Succes met wschten allemaal meiden. Heel vervelend die wachtdagen. Hier moemoemoe al een paar dagen. Kids vroeg wakker, zwanger, het hakt er wel in. Vanmorgen even naar de kinderboerderij geweest, prachtig idee hoor van mn zoon, alleen veel te koud haha! We waren dus ook met een klein uurtje weer terug. Nu liggen ze er allebei in en ik zit ij dubio of ik ga slapen of dat ik even ga rommelen in huis. Fijn weekend!!
Gaat het goed hier dames? Ml is met zn moeder uit eten dus ik hangavondje op de bank. Meiden wilden logeerpartijtje bij elkaar dus vooruit matras op de grond erbij in een van de kamers. Nu nog hoop gekeet.....ben benieuwd of ze gaan slapen.
Grrr even mn frustratie hier kwijt. Schoonmoeder heeft tegen ml gezegd dat wij te toegeeflijk en te makkelijk met onze kinderen zijn. Nou echt hoor.....en de jongste beschrijft ze nog net niet als onhandelbaar. Ja ik geef toe ik geef mn meiden de ruimte om dingen zelf op te lossen voor ik me ermee bemoei, mits ik zie dat het uit de hand loopt, maar ik vind daar niks mis mee. Is goed voor hun ontwikkeling. Zij vind dat we ze kort moeten houden en zegt vervolgens dat ze geen kind heeft aan haar kleinzoon. Die is idd makkelijk maar word gerust pas om 2u snachts pas op bed gelegd en dan slaapt hij idd tot een uur of 13u. Hij is 3 en heeft dus totaal geen ritme en structuur. Dat vind ik zelf erger maar goed is zaak van zn ouders en bemoei ik me ook niet mee. Oh zeker nu met mn hormonen kan ik dit echt niet uitstaan van schoonmoeder. Sorry moest het even kwijt