Spannend, Vita Rose!! Duimen draaien! Steekjes klinken wel goed; had ik bij alle drie volgens mij. @Continurooster: we hebben nu dus drie lange dagen tot half drie, waarbij iedereen op school eet, dus in die zin is het al een continurooster en hoeven we nu ook nooit te racen tussen de middag of zo. En woensdagmiddag en vrijdagmiddag zijn ze nu lekker vrij, maar die worden opgeheven. Na de zomer worden het vijf evenlange dagen; alle vijf met lunchen op school en dan om twee uur uit. Ach, het zal allemaal wel weer wennen. Ik ga zo proberen heel zacht naar boven te gaan, in de hoop dat N gewoon doorslaapt. Ben benieuwd!!
Jaaa, gewoon doorgeslapen tot half acht! Toen moesten we opstaan om naar school te gaan Heerlijk hoor, toch wat meer rust in de avond en wat meer tijd voor mezelf
@Vita Rose: hebben jullie de hoogslaper inmiddels in de slaapkamer van je zoontje kunnen zetten? En is ie er blij mee? En wat spannend van die steekjes, ik hoop echt dat het goed nieuws betekent!! @Plk: hoe is het met het voorwerk, is het al wat rustiger of nog steeds veel harde buiken? Zelf heb ik nog nooit echt voorwerk meegemaakt, mijn oudste diende zich heel plots aan toen ik bij 39 weken werd opgenomen met acute pre-eclampsie en mijn tweede bevalling is ingeleid bij 37+2 en toen had mijn lichaam ook nog helemaal geen voorwerk gedaan. @Nelta, fijn dat het bij jullie ook goed gaat. Wies klinkt inderdaad als een fijn poppetje, mijn oudste was (en is) dat ook! Zolang ze gezond en vrolijk zijn is er niet veel aan de hand lijkt me. @Tatie wat fijn dat je jongste een hele nacht heeft doorgeslapen zonder late fles! Hopelijk was het geen eenmalig iets en kunnen jullie van die 23:00 fles afstappen. Als ik al jullie verhalen zo hoor vraag ik me wel eens af of ik al die drukte straks allemaal wel aan kan. Toch denk ik dat het ook gewoon heel natuurlijk zal gaan, je moet wel dus je doet het gewoon. Daar komt bij dat ik vanaf 1 juli werkloos ben en dus meer tijd zal hebben voor alles (al hoop ik natuurlijk snel weer ander werk te hebben, maar dat zit er hoogstwaarschijnlijk even niet in tot in elk geval na m'n verlof). We hebben besloten om onze jongste (straks de middelste) in elk geval voorlopig nog 3 halve dagen naar het KDV te laten gaan, en onze oudste gaat tot half augustus nog gewoon naar de BSO. Dan gaan we even op vakantie -waarschijnlijk gewoon binnen Nederland, ook omdat ik dan 30 weken zwanger ben- maar we willen er heel graag toch nog ff uit. Na onze vakantie gaat de oudste dan (in elk geval voorlopig) niet meer naar de BSO maar de jongste in elk geval nog tot eind december wel naar het KDV. Ik hoop dat we het zo een beetje gaan redden.
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Vita Rose - 33 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD ?? ♥ Zwanger ♥ Plk - .. jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 07-07-2016♥ Lieke84 - 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-09-2016♥♥ Brabomama - 36 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 24-10-2016♥ ♥ Bevallen ♥ Sophia 39 jaar - 2 zoons, 1 dochter - bevallen op: 31-01-2015 ♥ Sanntje 30 jaar - 2 dochters, 1 zoon - bevallen op: 22-03-2015 ♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 2 dochters - bevallen: 06-04-2015 ♥ Springday 28 jaar - 3 zoons - bevallen op: 11-04-2015 ♥ ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 2 dochters - bevallen op: 01-05-2015 ♥ Blue21381 34 jaar - 3 dochters - bevallen op: 31-05-2015 ♥ Tatie 38 jaar - 1 zoon, 2 dochters - bevallen op: 04-08-2015 ♥ Aowyn 32 jaar - 2 zoons, 1 dochter - bevallen op: 13-08-2015 ♥ Happygirl86 29 jaar - 2 zoons, 1 dochter - bevallen op: 15-09-2015 ♥ Sumshine 31 jaar - 1 dochter, 2 zoons - bevallen op:12-11-2015 ♥ Fleurop 29 jaar - 3 zoons - bevallen op:17-11-2015 ♥ Spekky 33 jaar - 2 zoons, 1 dochter -bevallen op: 01-12-2015 ♥ Boommm 26 jaar - 3 dochters - bevallen op: 18-02-2016 ♥ Nelta 29 jaar - 1 zoon, 2 dochters - bevallen op: 23-02-2016 ♥ ♥ Afspraken ♥ 27 mei - Plk - controle vk 6 juni - Brabomama - 20-wekenecho 6 juli - Brabomama - 24 wekencontrole gyn
Hi dames, Het begint hier errug spannend te worden. Voel me sinds gisteren al niet zo lekker...hoofdpijn, grieperig....Ik vroeg me af...had een van jullie dit misschien ook zo voor je nod? Mijn borsten beginnen meestal een week voor nod zeer te doen..maar nu nog helemaal niets. Ik wil mezelf nog niet te blij maken...Ik heb al wel eens eerder gedacht dat het zover was..maar toch...
Spannend Vita Rose! Wanneer ga je testen? Ik had/ heb nooit zo een last van mijn borsten, maar wel voor de nods van mijn dochters. Dus bij mij was dat juist een teken. En ik scheurde vlak voor de nod voor onze derde snel mijn nagels, wat ik verder juist nooit heb behalve toen ik zwanger was van onze tweede, dus ik vond dat een heel opvallend teken. Het is zo verschillend per vrouw, en ook per zwangerschap denk ik toch. Ik ga in ieder geval heeeel hard voor je duimen! N slaapt inderdaad nu alle nachten door van zeven/ half acht tot half acht de volgende morgen. Heerlijk hoor; heb ook echt het gevoel dat ik daardoor weer echt een vrije avond heb en dingen kan regelen/ doen. En terugkijkend is dat natuurlijk best heel snel gegaan, die periode van bv en fv, maar in eens gaat het hard richting haar eerste verjaardag en is het einde van de flessen in zicht... Heel gek idee. Zie in de lijst dat er al veel eerste verjaardagen zijn geweest; ben benieuwd hoe het met iedereen gaat?!? En Plk, hoe is het met jou? Nog/al flink aan het rommelen? Brabomama, lekker hoor om nog even de opvang aan te houden. Straks is je rust nog belangrijker natuurlijk, dus wel lekker om soms even je handen vrij te hebben. Ook bij eventuele nesteldrang trouwens
Hoihoi, Tatie, wat heerlijk dat ze zo goed slaapt. Hier slaapt Wies meestal tussen de 9 en 11 uur per nacht. We doen dr vaak rond 9 uur (net hoe het uitkomt qua voeden) in bad en daarna voeden en slapen en dan wordt ze tussen 6 en 8 uur wakker. Vitarose, spannend weer. Wanneer ga je testen? Hier had ik zowel symptomen als ik zwanger was, als dat ik niet zwanger was, dus daar durfde ik niks meer van te vinden. Brabomama, ik heb nog geen ervaring met drukte icm met werken, maar nu in mn verlof is het druk, maar goed te doen. Nu scheelt het wel dat ze bij mij alle twee op school zitten en ik overdag alle tijd heb voor Wies en dat is ook echt genieten. Verder is het zeker met werken erbij vooral een kwestie van goed plannen en als het een keer anders loopt, dat maar gewoon laten gebeuren. Plk, nog een paar daagjes werken en dan lekker verlof. Heerlijk @schooltijden, hier zijn ze woensdag om 12.15 uit en tot en met groep 4 vrijdag om 12.00 uit en de rest tot 15.15.
Vita Rose, ik kan je helaas ook niet helpen, het verschilt per vrouw en zwangerschap wat de eerste symptonen/tekenen zijn. Tijdens alle 3 al voordat ik testen, voelde ik het aan op de een of andere manier dat het gelukt was. Wat Nelta ook zegt, loopt het straks een keer anders dan gepland, dan is het zo. Go with the flow Nog 5 dagen werken heerlijk!
WWHHHAAAAA ik kan t niet geloven, maar ik ben ZWANGER!! Net een test gedaan van kv en ondanks dat t avondurine is al een licht streepje...Joehoeee! ! Ben zo gelukkig! Ik ga even uitzoeken hoe ik een foto kan plaatsen met de tablet.
Wauw Vita Rose, ik zie ook een tweede streepje hoor, hij is echt duidelijk want ik ben een slechte tuurder dus als ik 'm zie is ie duidelijk! Voorzichtig gefeliciteerd, wat een heerlijk nieuws, hopelijk gaan je testen snel nog verder oplopen en blijft het beebje goed zitten!