Nou waar bemoeit ze zich mee! Hou ik ook niet van hoor, jij en je man voeden jullie kinderen op naar jullie inzicht en daar heeft geen enkel ander mens iets mee te maken! Je mag als grootouder est je mening geven maar wel met de kanttekening dat je de opvoeding van je eigen kinderen waardeerd!
Maar kinderen die om 3u 's-nachts baar bed gaan is normaal....... Ze heeft duidelijke voorkeur voor 1 van haar eigen kinderen
He bah Sophia. Wat naar lijkt me dat zeg! Lekker je eigen weg gaan... Nelta: spannend hoor.... nog even en je mag testen Ik hoop voor je dat het raak is!!! Hier nog altijd op zoek naar ei. Vanmorgen bij het afvegen flink wat slijm.. dus dacht 'yes, dan moet de ovulatietest wel positief zijn'.. maar niet dus. Hopen dat dat morgen wel het geval is.. zucht.. Meteen banner maar even aangepast..
oh blue, snap je frustratie helemaal. Hoop dat je t een beetjr naast je neer kan leggen al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Helemaal als t om je kinderen gaat. Hier vandaag maar bezig gegaan met de meidenkamer. was zoooo klaar met die bruinige/taupe muur. Die moest anders. Hadden nog roze verf over van de rest van de kamer, had mn man opeens de verkeerde roze gepakt. Was de roze van mn dochters oude kamer. En die was mooooooi. Dusss je voelt m al aankomen, die zit nu op de muur en ik ben blijblijblij! En mn man ook, die werd gek van me. Was al de 3e keer dat hij de muur deed haha Verder is hier de ziekenboeg weer begonnen. Oudste ligt met 39.9 op de bank/bed. Hij is zo lamlendig van de koorts, heel zielig. Jullie leuke dingen aan t doen?
Ohhhh baby!! Wat een mooierd!! En lief lakentje! Heb ik ook pas gekocht! Haha Ehh hormonen? Nou t zat gewoon niet zo mee nee die taupe kleur paste niet mooi bij de rest van de muren. Dus ik heb t echt geprobeerd een paar weken maar ik bleef me storen. Dus dan maar over he Nou nog t pip behangetje op de muur en ik hoop dat dat wel mooi erbij past. Weer een andere kleur roze namelijk. En dan kunnen we eens alles afmaken en inrichten.
Blue begrijp dat je daar last van heb. Ieder voed zijn kinderen op de eigen manier op. Zou mij ook erg storen. Zazou fijn dat het opgelost is. Sophia wat een lieverd. Hier rustig weekendje. Man is voetballen kinders spelen buiten en ik geniet en beetje door rust te houden.
Ah wat een schatje sophia! Hier vandaag rustig aan. Meisjes zijn wat snotterig en morgen naar een verjaardag. Ml is bezig met de babykamer Zelf net slagroomsoesjes gemaakt.....jammie. Heb even mn frustratie ook eruit gegooid bij mn moeder en die vind het ook maar belachelijk. Ik kan het nu wel ietsje beter naast me neerleggen, maar goed weet nog niet hoe het gaat als ik haar zie.
Dank u dames Hier nu ff ander onderwerp, de ontlasting die op gang komt en darmen die hun weg zoeken mijn god wat een pijn! Echt weeën zijn er niks bij het laatste uur op de pot doorgebracht ik geloof dat alles er voor een werk uit is klinklare diarree AAAAUUUUWWWWWW sorry voor dit onderwerp, maar ik hoop dat jullie hier geen last van krijgen. ... heb t bij de jongens zo niet gehad! Herkennen jullie dit?
Sophia, wat een schatje, ze is prachtig! Heb je goed gemaakt Ik ken die diarree klachten niet, bij mij was het na een paar dagen allemaal weer normaal gelukkig. Blue, ik zou ook echt verontwaardigd zijn, natuurlijk heeft ze andere ideeën over opvoeding, maar ze moet jullie keuzes daarin respecteren! Lastig hoor, ik hoop dat jullie het uit kunnen praten want op zulke spanningen zit je ook niet te wachten. Zazou, hahaha wat een top man heb je dat hij het nu voor de derde keer overgedaan heeft! ben benieuwd naar het behang, straks moet dat ook nog anders
Jeetje ik kan het niet bijbenen zeg. Jullie schrijven zeker al langer samen? Mooi kindje sophia. Zo klein dan weer! Hoe is het om na twee jongens een meisje te krijgen? Ik hoop stiekem dit keer ook wel op een meid. Ben zo nieuwsgierig naar hoe een meisje van ons zou zijn en of dat nou echt zo anders is. Woensdag hopen we het te weten. Ik heb al twee mannetjes. Dikke boeven zijn het ♡ Zijn hier ook meiden die deze keer ook weer met een keizersnede gaan bevallen? Bij mij werkte de vorige keer de ruggenprik niet helemaal. Weet iemand hoe dit de komende keer zal gaan? Of ze extra kunnen verdoven?
Oh sophia ik herken het. Van zowel nu in de zwangerschap als na de bevalling. Net alsof de stop er uit is en je leeg stroomt. Vaak is het daarna ook wel klaar....