Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Waar bemoeit ze zich mee Blue!!
    Iedereen doet het op ze eigen manier.
    En dan geen voorbeelden kunnen noemen haha!

Sophia wat een plaatje en wat klein dan weer.
    Darm problemen ook geen ervaring mee,
    Bij de 2e had ik wel lang nodig voordat het opgang kwam.
    Kreeg op een gegeven moment nog 1 dag van de vk anders ging ze wel even helpen, nou ze was nog niet koud was of het was gelukt hihi

Hier is de jongste al 2 heel erg hangerig weinig eetlust, wat verhoging
    Denk dat er nog een kies aankomt.
    Heerlijk hoor dat schoot zitten maar ik kon vrij weinig doen in huis.
    Hopelijk is hij morgen wat beter.

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Frummelk, ik ben niet bekend met keizersnede en hoop eigenlijk weer thuis te kunnen bevallen.

Sophia die diarree herken ik ook niet na de bevalling. Ik had juist moeite om te gaan en kreeg al net als plk nog een dag tot ze me zouden helpen.
    Ik had eigenlijk wat angst om mee te persen met mn ontlasting.

Weet wel dat ik na de tweede wat ellendiger was van dat alles weer op de juiste plek moest komen. En enorme naweeën weet ik nog. Ben benieuwd hoe dat nu zal gaan. Nog 3 maanden geduld hebben ;)

3. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Frummelk: hier 2x bevallen met ks en nu dus ook. Maar gelukkig geen eevaring met een ruggenprik die niet werkte. Zou het zeker van te voren bespreekbaar maken en dan komt er vast een oplossing voor. natuurlijk niet de bedoeling dat je wat voelt ervan.
    Hoe zie jij dat voor je met 2 kleintjes en een ks? Ik maakte me daar best zorgen over eigenlijk... vandaar dat er ook iets meer zit tussen de 2e en 3e. En sowieso had ik nog wel wat angst om zwanger te worden aangezien bij de 2e mn litteken al een klein beetje open was. Moet zeggen dat ik er nu wel alle vertrouwen in heb dat t goed komt en ze gaan het kindje ook eerder halen dan normaal. Daar heb ik dan weer wel zorgen over of dat allemaal goed komt :)

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Pff kletskousen! Ik hou het nu ook ff niet bij, maar komt goed :)

Sophia wat en dotje!!!

blue pff wat een zeurkous zeg met voorkeur!

Hier vrijdag na lang zoeken het hartje gehoord. Was niet bang want had ukkie ook gevoeld :) MOet alleen dit keer wel met 27wk bloed prikken weer. Ben O+ en blijkbaar is er een nieuw test (? begreep het uitleg niet helemaal want was vroeg en had late dienst gehad) want daaronder valt D en C en ik heb Rheusus D foetaal, dus prikken op antistoffen.

Ff de lijst opzoeken voor nieuwe data

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥

♥ Proberen ♥

Sumshine -31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - NOD 01-02
    Spekky 33 jaar - 2 zoons - NOD 06-02
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 15-02
    Fleurop - 29 jaar - 2 zoons - NOD 19-02
    Bloeem - 26 jaar - 2 dochters, NOD ...

♥ Zwanger ♥
    Sanntje 30 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15-03-2015 ♥♥
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 04-04-2015 ♥♥
    ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 14-05-2015 ♥
    Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥
    Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥
    Pimkey 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥
    Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-07-2015♥♥
    Frummelk jaar - - Uitgerekend op: ♥♥
    Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 03-08-2015♥
    Aowyn 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥♥
    N80 - 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015♥♥
    Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥♥
    Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015♥♥
    Happygirl86 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 13-09-2015♥♥
    LadyJoey .. jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: ..♥♥

♥ Bevallen ♥
    Sophia 39 jaar - 2 zoons - bevallen op: 31-01-2015 ♥

♥ Afspraken ♥

sanntje - 9 feb -controle en praatje
    sanntje - 10 feb - liggings echo
    Aowyn - 20 feb - geslachtsbepalend echo
    Tatie - 4 mrt - 20wk echo

Aowyn - 13 mrt - vk controle
    Aowyn - 20 mrt - 20wk echo

6. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik kijk er ook best tegenop. Mijn oudste is in week 39 jarig dus ik hoop zo dat ik dan al of nog thuis ben. Ik ben dus twee maal binnen het jaar zwanger geraakt en maak me ook wel wat zorgen over mujn litteken. ...
    Mijn man is gelukkig dan thuis. Hij neemt dan drie weken vrij!

7. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Voor de lijst
    Ik ben uitgerekend op 26 juli
    Woensdag as geslachtsbepaling

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    NOD 5 maart hier. Goh wat klinkt dat ver weg......

Hoe zien jullie dat? Ik heb jonge kids maar werk nog en studeer ook nog. Ik heb ook ambitie, ik wil graag een leidinggevende functie om zelfs later door te stromen naar het bestuur (jaja moet nog meer studeren..) Hebben jullie naast kindertjes ook ambities?

9. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hier ook de oudste die jarig is 4 dagen na mijn uitgerekende datum, maarja die datun ga ik niet halen. hoop wel dat ik goed opgeknapt ben dan, hij wordt 4, dus zou het echt niet leuk vinden als we dat niet groots kunnen vieren. fijne timing wat dat betreft... en naar school, verjaardagen en een baby:D
    nouja komt vast goed!

10. Voor de zondag :D

Bijgevoegde bestanden:

11. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Aahh Sophia wat n mooie! Geniet er van hoor!

Ik reageer later. Druk weekend en ik denk voorhoofdsholte ontsteking... ik blijf ziek. Gelukkig morgen ochtend huisarts.

12. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Poe dat lijkt me zwaar sum!! Ik heb dat zelf helemaal niet. Ben zelf gestopt met werken toen onze oudste zich aandiende. heerlijk alle tijd voor de kids, geen gedoe sochtends met op tijd ergens zijn of als ze ziek zijn. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nu wel graag weer zou willen werken. Dus na deze zwangeschap maar weer eens kijken hoe of wat. ben niet zon carriere vrouw dus wil ook max 3 dagen werken. ik ben pedagoog van beroep, maar binnen het werkveld zijn weinig vacatures, laat staan dat ze me nog aanspreken. Zou het liefst binnen het onderwijs aan de slag gaan. maar het allerbelangrijkste vind ik dat ik iets doe wat ik leuk vind. dus misschien is dat wel ergens in een kinderkledingwinkel werken of een eigen webshopje beginnen ofzo ;)

13. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Voor de lijst: m'n nieuwe NOD is 1 maart. Kan niet wachten tot het zover is, want dan is februari tenminste voorbij :D

Plk, is de jongste alweer wat opgeknapt?

14. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Lieve foto Sophia!

Sanntje, he bah, voorhoofdsholteontsteking... Dat is zooo irritant!

Sumshine, ik werk 4 dagen, minder zit er niet echt in in mijn functie. De baan waar ik afgelopen week aan begonnen ben heeft wel wat uitdagingen, maar ik denk dat ik er over een jaartje wel klaar mee ben. Maar voor nu is het prima zo, mijn tijd en aandacht wil ik nu vooral thuis kunnen besteden. Als de jongens wat ouder zijn, wil ik internationaal project management gaan doen.

15. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Zie t nu pas... auto correctie. Wat een mooie moet moppie zijn. Haha fijn met je foon reageren :)

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    zazoe, ik ben ook pedagoog van oorsprong.. Grappig.

Spekky, wat doe je nu dan?

Maart: in Maart is t lente..Bring it on ;)

17. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Sunshine, ik doe nu lokaal project management, alleen NL en België. Niet al teveel verantwoordelijkheden en maar weinig reizen, voor nu dus juist wel prettig dat ik niet veel hoef over te werken en zoveel mogelijk tijd thuis kan zijn.

18. Ik heb tot 1 1/2 jaar terug 4dgn gewerkt maar vond dat veel te veel. De kindjes hadden er last van en dat wilde ik niet meer. Had graag 3dgn gewerkt (do-vr-za) maar kreeg er masr 2 (vr-za) financieel op t randje maar ja op het reisbureau is het geen vetpot;)

nu geen werk meer dys hoop straks iets leuks te vinden, maar niks ambitieus hoor. Ik wil echt veel tijd in mi jn kids steken. Misschien voor mezekf als reisadviseuse, dat levert meer op dan voor de baas:D

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Sophia, ah wat lief!!

Sumshine, maart klinkt idd ver weg. Hier nog 6 dagen en dat vind ik al lang... ;).

@werk, hier 24 uur en dat is op zich wel goed te combineren. Manlief werkt er 32. Ik zit er over te denken om na nummer 2 dagen van 6 uur te maken, (mbv ouderschapsverlof) zodat wel dan ook geen BSO nodig hebben, maar ik weet nog niet of dat kan en mag. Eerst maar eens kijken hoe het vanaf april bevalt met minder salaris van man (dan gaat zijn papadag officieel in, nu nog vrije dagen) en natuurlijk zwanger worden, want mijn ouderschapsverlof van Stijn en Noor is op.
    Die papadag bevalt idd wel goed; dan kan ik gewoon weg en de zooi de zooi laten en hij doet ook altijd best veel op zo'n dag. De laatste paar weken hebben wel elke avond en aankomende week weer en dat is eigenlijk teveel van het goede, maar ja het is niet anders (en hopelijk is deze week dan ook zo voorbij ;) )

20. Annie1

Annie1 Lid

20 nov 2012
    35
    0
    0
    @sophia wat een mooi meissie!!!

@ blue vervelend zeg.. ik heb ook zo'n schoonmoeder die alles beter weet grrrrrrr erg frustrerend soms!

Heb trw 13 maart de 20 weken echo, spannend weer..

Deel Deze Pagina