Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Sanntje, wordt ze voor scheelzien geopereerd?

2. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ja idd voor scheelzien. Ze wordt aan beide oogjes geopereerd. Het gaat super vlug nu ineens. Want ik kom nog niet zo lang bij de afdeling oogheelkunde. Maar ze is er qua afwijking klaar voor dus mooi voor ze naar school gaat! Moet vanmiddag zelfs terug om alles al te regelen.

3. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Even kort berichtje van mij.
    Gisteren weer goedgekeurd door de verloskundige. Kleine had en hartslag van 160. Kan me herinneren dat die van de jongens lager was maar misschien was de kleine druk aan het rondzwemmen. Weten jullie trouwens of er een verband is tussen de hartslagen van de baby en het geslacht?

Fijn dat ze geholpen wordt voordat ze naar school gaat sanntje.

4. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Succes santje!! Hoe is het gegaan?

Nelta: mijn duimen draaien voor jou!

Whaaa flix!! Je maakt jezelf helemaal gek. Laat nou gewoon een echo maken dan weet je t zeker dat t een meisje is. Klopt idd wat je zegt. meiden hebben over het algemeen een hogere hartslag dan jongens. natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen ;)

Hier verder niet veel bijzonders. gewoon huishouden/psz etc. morgen dagje naar mn zus. Mn neefje is jarig, dus lekker gezellig!

5. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ze zeggen dat er een verband is maar hoe t precies zit weet ik zo niet. Hier klopt t niet. 2 meiden 2 verschillende hartslagen.

Zit programma te kijken op rtl4: ik wordt moeder.
    Nu toch wel gezonde spanning weer hoor stiekem!

6. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Drie dagen na jou.
    Morgen geslachtsbepaling. Zooo benieuwd!
    Wil jij weten wat het is?

7. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Spannend frummel de geslachtsbepaling. Eigenlijk willen wij het zelf niet weten, maar merk gewoon dat ik het deze keer zo enorm moeilijk vind. :) Probeer mezelf in te houden, maar of dat me dit ook lukt bij de 20 weken echo ik weet het niet.

8. ik vond het ook zo spannend weer, maar nu ze er is heb ik de routine zo weer te pakken! Maar ik geniet ook driedubbel, tis toch de laatste :D

mocht je maandag in de korte putstraat komen en je ziet een mooie lijkende jack sparrow dan heb je mijn man te pakken :D
    vorig jaar is ie bij rtl boulevard (verslag over oeteldonk) geweest omdat Maik de Boer hem aanhield hihihihi

9. Knap hoor dat julllie het geslacht niet willen weten, ben ik veel te nieuwsgierig voor :cool:

10. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik wil het eigenlijk ook niet weten maar hoop ineens zo op een meisje dat ik bang ben teleurgesteld te zijn bij weeeeer een jongen. Belachelijk natuurlijk maar dat stomme gevoel gaat niet weg. Enzo kan ik er even aan wennen dat het weer een jongen is ;)

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Alleen maar fijn toch. Ik vind voor school een mooie tijd.
    (ben zelf orthoptist)

12. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Spannend Sanntje, ben ik vroeger ook aan geopereerd, denk dat ik een jaar of 3 was, tegelijk met m'n tweelingzus. Ik heb er nog wel een paar herinneringen van, was toch wel een spannende gebeurtenis. Wanneer wordt ze geopereerd?

Nelta, wat is precies een orthoptist?

Flix, ik zou het ook niet redden hoor, om het niet te weten. Ik vond het zo'n gek idee, dat een wildvreemde (degene die de echo maakt) het wel weet, en jijzelf niet. Maar er is ook wel iets te zeggen voor het verrassingseffect bij de geboorte ;)

Spannend Frummelk!! Kom je het meteen vertellen hier? En ga je het ook aan vrienden en familie vertellen of hou je het voor jezelf?

13. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Leuk beroep lijkt me Nelta! Orthoptist van m'n dochter doet t super leuk! Ben niet meer terug gehoeven. Oogarts doen we tegelijk met anesthesist. Krijg een oproep... Misschien op heel korte termijn. Anders na mijn bevalling.

14. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    O ja, liggingsecho was goed. Volop vruchtwater, mooie placenta, alles goed kunnen zien. Kleintje ligt ontzettend in elkaar gekropen. Nog lekker warm en knus. Zo zag het er ook echt uit!
    Frummelk spannend! Veel plezier :)

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Sanntje, het is ook een leuk beroep ;). Spannend, hier ga je juist eerst langs de oogarts om je op de wachtlijst te laten zetten en dan gaat de tijd pas lopen.

Spekky, een orthoptist is een paramedicus binnen de oogheelkunde en wij kijken vooral naar de oogstand, oogspieren/bewegingen, visuele ontwikkeling en samenwerking tussen de beide ogen. Onze grootste patiënten groep bestaat uit kinderen, maar we zien ook volwassen met dubbelzien, schildklierproblemen, hoofdpijn/leesklachten enz.

Zo weer een dag voorbij, nog 3 dagen en dan ga ik testen. Ik heb het een dag naar voren geschoven ;). Mocht hij positief zijn, dan ga ik vrijdag nog even urine inleveren voor blaasontsteking. Heb als sinds voor het weekend last van mijn buik en het lijkt me wat vroeg voor al krampen. Tot nu toe heb ik alleen blaasontsteking gehad als ik zwanger was.

16. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Spannend Nelta. Zeker dat vermoeden van de blaasontsteking.
    Zou niet leuk zijn als je dat hebt. Maar denk dat als het van zwangerschap komt dat het leed wel verzacht! Duim voor je ;)

17. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Sanntje: spannend. Fijn dat ze zo snel geholpen kan worden.
    Hoe is het nu met jou?

@ Frummelk: veel plezier bij de geslachtsbepaling.

@ Flix: hier volgens mij allebei ongeveer dezelfde hartslag gehad en toch echt een jongen en een meisje ;)

18. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hier begint de kuur zn werk te doen. Helaas ook de bijwerkingen. Affaire met de wc zullen we maar zeggen ;)
    Alles zit nog dicht in mijn hoofd. Maar t wordt iets minder. Ook t hoesten. Gelukkig!!!

19. Jeetje zeg, jij krijgt t ook nog ff lekker te verduren!

hier heeft T.hessa spruw, arm kind. Straks receptje ophalen.
    we hebben een enorme slaapkont hier. Zit al op 4 uur ertussen en de nacht ca 6u:$
    ben ik niet gewend van de jongens.

Zometeen intake CB.

20. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ach jee... spruw. Vervelend hoor! Ik en m'n oudste 7 maanden op en af gehad. Zo zielig maar ook zo vervelend! Krijg je nistantine ofzoiets?
    En heerlijk zo'n slaapkontje. Lekker van genieten!!!!

Tja erg soepel gaat ie hier niet op t eind... maar komt vast goed. Ik zit erg uit te kijken naar de kraamtijd. De boel de boel laten. Ff de zorg van de kids uit handen geven (wat ik normaal niet goed kan maar nu soms van droom hihi) en ik genieten van m'n bed samen met de uk. Kan zomaar nog 7 weken duren... Hoop dat ik op de dag dat ik 37 weke ben begin whaha. Maar dat komt door hoe ik me nu ook voel natuurlijk.

Deel Deze Pagina