Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben er in ieder geval helemaal van bijgekomen, die kraamweek. Maar we hebben ook een heel tevreden meisje,

CB was uiterst tevreden met haar, ik mag heerlijk naar 5 voedingen op een dag:) en een beetje haar laten bepalen!

kuurtje voor de spruw, kkmt wel goed ff doorzetten!

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Sophia; fijn zeg!! Mooie dame ook ;)

Frummelk: ben venieuwd naar het geslacht ;) of weet je het VNV pas?

Santje: beterschap.

Hier lekker rustig dagje. Zoon had dag vrij ivm studiedag, dus weer ouderwets gezellig met z'n drieën cake gebakken en boodschappen gedaan ;) hij vind het jammer dat hij het mist tegenwoordig omdat hij naar school moet dus erg leuk zo'n dagje!
    Ik ben ook zo benieuwd naar geslacht. Nog 5 weken wachten ;) schiet al op.

Fleurop: heb je deze ronde ook Etos zwanger worden gebruikt of toch niet?

3. Zo, ik heb zojuist een sollicitatie de deur uit gedaan. Is een leuke functie met voor mij ideale werktijden. Eens kijken of t wat wordt! Ik kan natuurlijk pas half april beginnen :cool:

Weliswaar niet mijn vakgebied masr misschien tich wel leuk werk. Mijn vak kan ik ook vanuit thuis op gasn pakken.

ik ben benieuwd!

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Vanmorgen nega test :(

5. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Sophia spannend en leuk! Wat voor iets heb je op gereageerd?

Nelta balen zeg :( wat zegt je lijf? Heb je t idee dat je ongi moet worden? Hopelijk te vroeg getest

6. Aan de service-/klantenbalie van een grote winkel. Het is hier om de hoek bijna en qua tijden wat ik graag wil. Op t reisbureau zal ik meer moeten werken om de kosten van opvang te kunnen dekken, tja dan sla ik volgens mij de plank mis :cool:

Het zit in mijn bloed om met kkanten om te gaan en ze te bieden wat ze zoeken. Of dat nou verkoop of service betreft, ik voel me er in thuis!:)

hopelijk kan ik dan in de toekomst als zelfstandig reisadviseuse aan de slag:)

Nelta! He bah wat balen!:(

7. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Klinkt leuk Sophia! Als je dit in een sollicitatie zo mag vertellen wordt je zeker aangenomen ;)

Zo voel me gebroken zeg. Moet er sinds een paar nachten zo vaak hit om te plassen. En de voorpret is officieel van start... Savonds, snachts en/of Smorgens beginnen de harde buiken met krampen weer. Oftewel voorweeen maar dat klinkt gelijk zo echt en veel. Harde buiken en kramp klinkt minder heavy ;)

8. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Daar was ik weer.

Balen van je test nelta, maar misschien was het te vroeg?

We hebben gereserveerd bij shintori. Zijn gek op sushi. Ik dacht overigens dat de carnaval pas zondag begon. Ben er zelf niet in thuis want word hier ook niet gevierd.

9. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Sophia: spannend!

@ Nelta: balen. Hopelijk ben je gewoon te vroeg en straks alsnog een streepje.

@ Blue: veel plezier alvast. Erg lekker eten bij Shintori! Je zit dan net om de hoek bij 1 van de drukste kroegenstraatjes ;). Begint idd officieel pas zondag, maar op zaterdag is het ook al enorm druk in de stad (voor een heel groot deel ook mensen van boven de rivieren en niet het Oeteldonkse carnaval).

10. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou esje ben iig blij te horen datvik daar goed kan eten :D

En met de drukte gaan we het wel zien. Hahaben benieuwd.

11. Nou, ik geloof dat ik net de snelste afwijzing ooit heb gehad:$
    ze hadden al een eerste selectie en ik mocht niet mee, denk dan altijd meteen..., u bent te oud :D

ach ja ik heb nog de tijd!

12. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hmmm ook fijn. En stond er verder niet bij waarom je niet mee gaat in de selectie?

Hier blijf ik af en aan kramp houden... dan paar keer in t uur. Dan 1,5 uur niets. Hoop niet dat dit zo duurt tot 40 of meer weken!
    Zo maar lekker rustig op de bank neer ploffen. Hopen dat m'n dochter me ook even rust gunt hihi. Die wil nogal veel vandaag. Terwijl ze 'super moe' is. Aldus de dame zelf...

13. Nee geen verdere uitleg......:cool:

ik hoop t ook niet voor je hoor! Maar ik kan helaas geen andere ervaring geven ;) echt mega veel voor weeën gehad!

14. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Heb bij de 2e ook veel voorweeen gehad. Maar dat beperkte zich tot alleen savonds. We zullen zien. Misschien komt t wel van m'n darmen af. Zijn van streek door m'n kuur.

15. Ik heb t bij de 2e, 2 weken lang iedere ochtend om 6u gehad. Uiteindelijk is daarmee ook de bevalling begonnen die dag :)

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    sanntje als je een kuur hebt / ziek bent oid kan het natuurlijk ook t echte werk zijn...(beetje vroeg maar t kan..) vaak zie je bij griep oid dat babys eerder geboren worden (je lijf wil zich focussen op griep herstel niet op de zwangerschap zeg maar)

Hier: nog niks, binnenkort de klusdagen (volgende week ergens)

17. Nou, bij was er toch echt een week griep met 37 weken.... baby zat er nog 3 uit:D

18. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Sophia had ik ook zo bij de 2e! Elke keer savonds voorweeen en Smorgens om 4u moest ik echt altijd poepen de laatste weken haha en om 4u begonnen mijn weeën.
    Als dit ook zo gaat lopen gok ik erop dat t snachts begint. Tegen de ochtend. Dan is het t ergst en moet ik ook altijd naar de wc.

Sumshine het kan zeker. Heb zelf t gevoel dat de kleine eerder komt. Had t gevoel beter gezegd. Inmiddels stel ik me in op 41 weken.
    Ach we zien wel!
    En jij gezellig richting klussen. Tich altijd spannend die tijd hoor.

Mijn dochter wordt trouwens half april geopereerd. Kreeg de uiteindelijke oproep voor 17 maart. Zullen we maar niet doen....

19. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Zo kletskoppen, hebben jullie verlof ofzo?!? ;)
    Sophia, jammer van die afwijzing! Volgende keer beter toch..

Sanntje, bij jou wordt het ook spannend! Zou toch wat zijn he, als wij hier morgenochtend allemaal lezen dat de kleine vannacht ineens geboren is :D

Frummelk! Weet je al iets??

Nelta, balen joh. Weet je op hoeveel dpo je zit?

Ook hier weinig te melden, wacht net als sumshine op de klusdagen. De laatste paar cycli steeds netjes op CD14, dus zou mooi zijn als dat nu ook weer zo is (nu op CD8).

20. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Pfff doe maar niet haha. Morgen genoeg te doen haha. Maar je weet t nooit natuurlijk!
    Wel weer veel krampen.

Deel Deze Pagina