Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ze kon het ook meteen opdweilen hahahahah

Hier wordt ik knettergek van de kids. Deoudste is echt compleet van slag dat de baby er nog niet is. Hij is nog net niet onhandelbaar, maar wel één brok zenuwen. Echt zielig, want hij is echt heel stout maar aan de andere kant kan je het hem niet kwalijk nemen.
    De jongste gaat op zich wel, die test zijn grenzen. Vraagt iedere dag of mama buikpijn heeft. En vanmorgen vroeg hij of we naar de efteling gingen, maar concludeerde zelf al dat baby nog niet uit buik was :D

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ sanntje, het gaat redelijk. Hoofdpijn is bijna zo goed als weg maar keelpijn gaat nu samen met een flinke verkoudheid.

ik merk overigens echt dat ik deze zwangerschap veel meer moe blijf, maar zal vast komen doordat ik overdag niet kan slapen omdat de jongste vaak slaapjes doet in de auto met zuslief uit school halen en eenmaal thuis weer wakker.

@sophia, voor de kinderen duren die maanden ook veel te lang dat de baby daadwerkelijk komt. Probeer hier ook steeds maar uit te leggen dat eerst iedereen nog jarig is voor de baby komt en dan nog meivakantie.
    Succes nog even!

3. Tijdsbesef is inderdaad een kastig gevalletje ;)

Ik heb weken keelpijn gehad, nu nog af en toe! Echt irritant!

4. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Zo, vriend was op tijd thuis. Meteen gegeten, opgeruimd en ook hier zijn de kids niet te genieten. Ben zooooo vaak boos moeten worden. En nu liggen ze erin. Heerlijk vroeg. Nu ga ik eerst m'n brandende dikke soep ogen dicht doen voor n half uur.

Over t verkouden....
    De verkoudheden blijven ook maar wat lang hangen! Bah blij ala het snot de deur uit is.

De moeheid Blue herken ik wel. De oudste deed in her begin nog regelmatig een dutje. Nu niet meer... Helaas. Dus daar uitrusten zit er niet meer in.

Vandaag bij de vk geweest. De kleine ligt er klaar voor!! Netjes hoofd naar beneden, in m'n bekken. Nog iets beweeglijk.
    9 januari 'o ja-gesprekje' (wanneer bellen bij weeën etc). 10e liggingsecho.
    Op naar t eind!

5. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    He Sanntje, lekker hoor, het eind in zicht! Beetje kunnen slapen vannacht?

Blue, rot he, die vermoeidheid... Ik had er bij de jongste zo veel last van dat ik met 20 wk al minder moest gaan werken, en ik had vaak het gevoel dat ik me moest verdedigen (omdat vermoeidheid 'erbij hoort'). Maar als het niet gaat, dan gaat het niet! Gewoon lekker je rust pakken wanneer het kan.

Sophia, is toch helemaal niet zo'n slecht plan, naar de Efteling? Laat die G krachten hun werk doen zeg ik! :D

6. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Spiek spiek, he jammer nog geen babynieuws!!

7. Nope! Sorry, wordt saai zo he :D

Spekky! 1 klein probleempje, ik durf niet in achtbanen :p ik kan natuurlijk het spookslot proberen :D

8. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Alles nog/weer rustig,dus? Kwam ook alleen even checken :)

9. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ik reageer later ff uitgebreider.
    Vandaag fijn wezen shoppen met de oudste voor de baby!
    Beddengoed vernieuwd/aangevuld en natuurlijk wat kleertjes.
    Zal dadelijk eindelijk eens de aankopen in t clubje posten.
    Fijn dagje zo, ondanks t snot hihi. Leuke bezigheid.

10. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    ja, leuk, ik wil zieieien!

Zal mijn aankopen ook showen, zodra ik ze binnen heb... Zag dat iemand anders hier zondag had besteld bij dezelfde winkel en die had het vandaag binnen. Ik ben nu niet thuis, maar volgens mij is er bij ons vandaag niets geleverd :( Hoop maar dat het dan morgen wel komt..

11. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Leuk hoor Sanntje!

Ik heb meteen een namenvraagje gepost, ben heeeel benieuwd naar jullie input?

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    waar tatie? Ik houd echt van namen raden enzo!
    ...Dus als je nog tips wilt, ik denk graag mee ;)

13. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Sophia.... meldplicht :p

Hier goed gekeurd door de vk. Baby deed het ook keurig. Dus allemaal weer fijn! Nou nog 1 controle bij de vk en dan met 30w een groeiecho en laatste controle en dan over naar de gyn.

De kids zijn zooooo over enthousiast. Alles vinden ze reuze interessant. Oudste van afstand en de jongste staat overal met de neus boven op, skattie! Oudste had hele verhalen in de auto:' ja maar oma is toch ook een meisje? Die moet dan toch ook babys hebben?' Dus verteld dat toen ik een baby was ik in omas buik zat. 'Ja maar toen jij een baby was had je nog geen eigen huis he? En ook geen auto?' Heeerlijk die verhalen en waar ze allemaal overna denken. Doen jullie kids dat ook?

14. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Lief hè. De oudste hier doet dat ook wel wat hoor. Gister gingen we baby inkopen doen, mama? Is de baby al klaar dan?
    En bij de vk roept ze altijd dat ze ook een baby wil :)

Wat een rust in huis hier. Oudste is met papa mee, jongste in bed. Laatste wasje baby was staat aan. Vanavond wat weg strijken en dan de kast inruimen. Alles in huis voor de baby... bijna verlof... yep, laatste weken hoef ik niets meer te doen als alles bij houden. Lekker gevoel!

Sophiaaaa.... puf puf? Ben zo benieuwd naar de 1e zp baby van dit clubbie.

15. Sorry nog geen baby ;)

Wel een kleuter van bijna 6 die meent dat ie op de fiets mag gaan en staan waar ie wil..... Nou die zit nu voor straf op zijn kamer :x jezus wat is het moeilijk om te luisteren, van de week was t ook al en heb hem toen nog rustig uitgelegd waarom t niet mag en waar hij wel mag fietsen. Gewoon niet luisteren, is overigens nieuwe motto hoor :x

En volgens mij heeft iedereen hier in huis last van de storm, de jongste is druk en onrustig, manlief en ik zijn super sjagerijnig :) of ligt t aan t feit dat die kleine dame maar op zich laat wachten ;)

16. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hihi denk vooral ook t laatste Sophia! Slopend die laatste (hopelijk) dagen.
    Soms ook een goed voorteken dat super sjagie zijn, zeggen ze. Maar dan had ik allang bevallen moeten zijn....
    En niet luisteren? Pffff praat me er niet over. Oudste wil echt eigen baas zijn.
    Maar bij jou... Misschien ook spanning voor de komst van de kleine?

17. Hahaha dan was ik ook al tig keer bevallen :D maar het is vandaag wel erg, dacht dat het aan het weer lag. Iedereen hier in huis was vanmorgen zo gezellig ;)

De oudste meent hier alles al te kunnen, maar hij moet nog 6 worden...... Lastig uitleggen hoor!

Op de valreep een super mooie love seat gevonden op mp, hier om de hoek. Hebben nu twee grote rieten feauteuils, maar met de box is het mij te vol. Hooelijk kunnen we m straks ophalen!
    Hij is donkerbruin met van die romeinse tekens! Misschien lukt t me een foto te plaatsen als we m hebben! Tja je moet iets dien :D

18. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Lastig ja als ze menen dat ze alles al kunnen...
    Haha mooi hoor, je moet iets doen zegt ze. Als t puffen nog niet op gang komt dan maar ff last minute t huis herinrichten :D
    Ben benieuwd naar de foto.

Hier wat teveel gedaan in 2 dagen denk ik... heb ontzettend harde buiken die ook gevoelig zijn. Pijn is het niet... maar gewoon bleh? Paar keer diep zuchten geeft dan verlichting. Nog niet echt de bedoeling dus. Vanavond rustig aan op de bank en morgen maar es een dag niets doen.
    Tja bij m'n 2e had ik voorweeen al vanaf 34 weken dus t kan inmiddels wel passen bij mij.
    Zullen maar zien...

19. Hij is super gaaf! Maar ik krijg geen foto geupload via de ipad, oude versie denk ik. Ik zal t in t andere deel proberen, weet niet of t scheelt.

20. He t lukt niet!:x

Deel Deze Pagina