Zo kut. M'n vriend wil niet gaan werken vandaag. Is zo bang dat ik door schiet ofzo. Snap ik! Maar kans dat dit loos alarm is/was is reëel. Ik ga iig niet op de verlos wachten maar bel ze zelf rond 8.30. Dan wil ik weten of dit wat gedaan heeft. Dan weet ik en m'n vriend ook of hij naar huis moet komen.
Door heel Nederland. Vrachtwagenchauffeur... Hij rijd sinds 38 weken in de buurt. Maar op sommige plaatsen mag zn telefoon niet mee. Of hij staat lang te wachten. Hij is gauw een uur van huis! Zijn baas kan evt met luxe auto naar hem zodat hij vol gas naar huis kan maar ook dat is weer dubbele reistijd. Dus zn tijd heeft ie wel nodig.
Ja hij is gaan werken maar neemt zijn telefoon stiekem mee ook al mag t soms absoluut niet. Dus nu wachten op de verloskundige. Ze belt me als t goed is vanmorgen terug. Maar na vannacht kan me dat niet vlug genoeg zijn!
Pfffsanntje wat een domper zo Had ik ook met beide kids. met dochter kwamen ze steeds terug maar namen steeds af. Bij zoon vanaf 38wk (op ctg gezien ook) maar hij stopte ook telkens, heel irritant grrr Hopelijk helpt de vk wat mee!
Oh zo verschrikkelijk dit. Baal echt ja. Bij mijn meiden zette het ook meteen door! Dit is nieuw voor me. Nu maar wachten dus...
Sanntje, en is de vk al geweest? Hier was het bij Stijn ook dat toen de vk er was dat de weeen eerst afnamen, maar vervolgens wel weer toe. Volgens de VK was het de spanning. Aowyn, gaaf naar NY. Daar zou ik ook nog wel een keer heen willen. @ een vierde, hier is vooral man die dat wil. Ik misschien ook, maar eerst maar eens een derde.
Ze is geweest! 3cm ontsluiting en op n klein stukje na alles verweekt. Ze gaf t een goeie kans hoor vandaag. Zeker ma vannacht en de constante buiken. Ze heeft me gestript tot achter de oren en zei net nog 'tot straks'. Ze gaf me wel de tip om de kids onder te brengen. Ze vermoed dat ik t daarmee tegen houd. Dusssss pap en mam komem hierheen en m'n visite zeg ik af. Hopelijk is dit t zetje maar ik durf er niet meer op te hopen. Haha terwijl ik pas 3 dagen overtijd ben. Maar wil dat t doorzet ipv valse starten.
Spannend sanntje!!! Ik hoop zo dat het doorzet!! Ik wens je gewoon alvast heel veel succes! misschien helpt t!
Spannend sanntje. Goed idee, ff rust. Hier begon het beide keren pas s avonds. Was je klaar met alles, ging je lekker zitten en dan begon het.
Tot nu toe niets geks. Maar goed misschien wat teveel mee bezig? Je gaat toch overal op letten nu... M'n moeder is hier om op de kids te passen. Ik ga denk ik even liggen zo. Kort nachtje van me. Ben n beetje aan het zoeken wat ik nu es zal doen haha
Haha, ff lekker leggen is altijd goed. Ik werd er beide keren door overvallen. Bij Stijn was ik van ruim 41 weken uitgegaan en die kwam al met 40+3 en met Noor was ik nog maar 39+3. Ik was ervan overtuigd dat ik niet voor de uitgerekende datum zou bevallen, want bijna iedereen die ik ken gaat overtijd. Toen ze in het ziekenhuis zeiden dat ik 5-6 cm had, geloofde ik pas dat ik echt aan het bevallen was
Ik ben ook gewoon teveel bezig nog met t leventje hier thuis en met opletten wat ik voel. Ben nu naar bed verbannen door m'n moeder. En wat kak ik nu in!! Even m'n hoop en verwachtingen los laten en slapen. En vanavond zien we wel weer.
Succes Sanntje! Dit gaat 'em worden. You go girl. Hier de laatste keer ook in de ochtend regelmatige weeën en toen ml werk had afgebeld alles stop. Hele dag niks en 's avonds was ze er ineens binnen een uur.