Ik heb de hele dag nog niks gevoeld. De vk belde net om te vragen hoe het ging. Ze had wel wat verwacht! Nu komt net mijn vriend thuis en de krampjes komen weer. Dus misschien dat ik t daarom tegen houd ofzo? Nou durf ik nog steeds niet te hopen dat t nu gast gebeuren of vannacht ofzo hoor. Stukje zelfbescherming ofzo?
Spannend Sanntje! Mijn schoonzusje ligt nu in ziekenhuis en wordt ingeleid.. ze heeft een hoge bloeddruk , lichte zwangerschapsvergiftiging en was de 15e uitgerekend.. dus kindje mag komen. Zo spannend!
pff meiden, hier flink de griep. Gisteren zelfs bijn 41 gr koorts.. (40,5) das natuurlijk niet gunstig in t eerste trimester. Ik ben er een beetje onzeker van...Voel me vandaag ook ineens een stuk minder zwanger en nog steeds heel zielig en grieperig (koorts is gezakt tussen 38 en 39 gr. is respectabel..) duimen dat t goed blijft gaan dus...
@fleurop, spannend, hopelijk word het een voorspoedige bevalling, en daarna heerlijk gaan baby knuffelen @sumshine, beterschap, en baby blijf lekker plakken. @sanntje, relax en laat het gebeuren Bij mij 1e is het begin van de ochtend begonnen en is in de middag geboren, en bij de 2e braken de vliezen toen we op visite waren bij me broer en schoonzus s'avonds om 21.00 uur en om 01.00 was hij er. Ach er is er nog nooit 1 blijven zitten toch
Dat is inderdaad zo plk. Bij de eerste verloor ik om 22.15 mijn slijmprop met kwartier later om de 4 minuten weeën. Dag erna geboren. Bij de tweede net als vannacht om 4u wakker van krampen. Naar de wc, moest toch poepen! Kwartier later weer, kwartier later weer... Toen ging er een belletje rinkelen. Toen ook meteen om de 4 minuten weeën. Half 8 was ze er.
We gaan allemaal duimen dT je morgen je kindje hebt hier inmiddels een meisje dat begint met omdraaien ik denk dat ze sneller gaat zijn als haar broertjes
sanntje ik denk aan je! Als het vannacht begint dan zet ze op! sumshine oef beterschap meis!! fleurop spannend!
Pff zit in de metro naar werk toe en dacht even spieken maar nog geen baby nieuws te lezen. Zelf weer enorm last steeds van het maagzuur. Zo vervelend, maar goed verder geen kwaaltjes dus mag ook niet klagen.
Verder geen kwaaltjes Blue... maar toch is maagzuur super vervelend! Dus je mag gerust ff klagen. Ik heb t zo erg gehad bij de 1e. Echt niet leuk meer toen. Kon niets meer eten of drinken zonder afgestraft te worden met een bult zuur. Hier is alles rustig gebleven. Vorige keer na het strippen werd het ook al zo rustig. Denk dat ik t maar niet meer moet laten doen haha. Volgens mij vind ukkie t vreselijk en moet ik gewoon leren mijn geduld te hebben. Denk echt dat ik nu compleet over ga in de wacht modus... niet meer strippen en dan zien we wel. En anders hoor ik maandag het vervolg plan bij de gyn wel...
aaah Sanntje, berusting klinkt goed! Beebje komt vast gauw! Weet je ook wat het wordt eigenlijk? Dat heb ik gemist (oops).. Fleurop, bijna tante! spannend! (of ben je al tante inmiddels?) hier, im feeling a bit better! Koortsvrij! Yes!! en misselijk (ik hoop dat het van de zwangerschap is
blue, he getsie nu al flinke maagzuur! en je moet nog dikke 10 week. Wat vervelend zeg. Heb je er iets tegen? Sterkte! Sophia, meisjes zijn vaak sneller Meisjes he....hihi!
Sanntje; de kleine komt er hoe dan ook aan! Misschien wanneer hij/zij er echt aan toe is. (uiteraard hopen we dan alsnog snel! ) Hier steeds dichter richting NOD, maar heb niet het gevoel dat het raak is. In die zin dat ik geen enkel kwaaltje heb dat erop lijkt dat ik zwanger ben. Gisteren had ik wel het 'vlinder in je buik' gevoel... maar dat herken ik niet specifiek van vorige zwangerschappen.
Jammer sanntje!! Misschien ben je er idd teveel op gefocusd en is de kleine baby lekker eugenwijs over 1.5 week heb je sowieso een baby in je armen Oh bah maagzuur. Hier ook! Heb van de week rennies gehaald en nu is t opeens weg. Raar gedoe haha! Hier gister het wiegje opgehaal bij mn moeder. Kan die ook weer in elkaar. En alweer 32weken!! Nog 6/7 te gaan