Ik leef bijna op rennies momenteel. Gekke is dat ik de ene keer na het eten/drinken meer last heb dan de andere keer. Maakt ook bijna niet uit wat ik eet.
Voor mij herkenbaar Blue! Ik kon er geen peil op trekken waar ik zuur van kreeg. Super vervelend. Als rennies niet helpen gewoon op tijd aan de bel trekken voor wat anders. Zou jammer zijn als je dit zo de rest vd zwangerschap nog hebt. Hier alles nog rustig. Nog even boven en keer grondig gepoetst. Alle bedden nog eens verschoond, heb flink wat gewassen vandaag. Nu nog beetje strijk en dan weer bijna weekend. Morgen dagje naar m'n ouders en zus. En zo zijn we bijna 41 weken.
Nou Sann, je huis is dan tenminste lekker aan kant! Niet fijn Blue! Ik ben het eens met Sanntje, er zijn vast betere middelen die je kunnen helpen, gewoon vragen! Zazou, bij jou schiet t ook al op! Haha, bij jou werken medicijnen al terwijl ze nog in de verpakking zitten, nog beter dan het placebo effect Fleurop, ik hoop het toch voor je. Wanneer ga je testen? Ik verwacht morgen ongesteld te worden; vanmorgen was m'n temp al iets gedaald en ik zit nu al op 12 dpo, heb nog nooit zo'n lange LF gehad sinds m'n mk dus dat is wel goed nieuws denk ik dan maar Verder ook totaal geen symptomen, alleen de gebruikelijke dingen die ik altijd heb voor ik ongi word.
Sanntje: wanneer kwamen je andere kids ook al weer?! Nou het kan nu iig echt niet meer lang duren. Komt vast t weekend als het allemaal rustig is en je vriend ook thuis is. Spekky; jammer, op naar de volgende.ronde dan maar!
OMG ik ben zwanger!!! Net 9dpo testje gedaan en zie een streep zonder te kantelen of te turen!!! Ik durfde er niet op te hopen.. heb geen kwaaltjes. Wel het vlinder in je buik gevoel gehad.... en ik ben gisteren om 23:30u tante geworden van neefje Tygo!!!
Aaaaah fleurop!!! Yes!!! Gefeliciteerd!!!!! Altijd he, als je denkt het zal wel niet, ik reken nergens op, dan is het vaak zo!! en gefeliciteerd met je neefje!!
Wauw fleurop!! Das mooi nieuws gefeliciteerd!! Nu nog nieuws van santje ik spiek heel vaak hier maar typ niet meer zo vaak. Wij hebben morgen de geslachtsbepaling
Gefeliciteerd Fleurop. Wat goed. Wordt een december kindje dan of niet? En ook gefeliciteerd met je neefje natuurlijk. Hoe is het nu Sanntje? Veel plezier morgen Happygirl. Heb je een voorgevoel? Hier gisteren samen met mijn moeder de badkamer goed gesopt. Was het laatste op mijn lijstje, dus vanaf maandag echt tijd voor mezelf .
De uitgerekende datum zou 3 december zijn ongeveer. Maar mijn eerste is met 37+2 geboren en mijn tweede met 37+5 weken. Dus kans is denk ik groot dat het movember kindje wordt. Maar eerst moet ie blijven plakken!
Jeeeeejjjj Fleurop! Super blij voor je! Dubbel gefeliciteerd! Happygirl leuk leuk! Malen jullie het geslacht bekend? Zazou ik ben met 40.2 en 40.5 bevallen. Hier wederom niets. Vannacht zo lopen janken. De jongste werd huilend wakker. Hysterisch maar weer slapen, no way. Oudste dus wakker... wilde niet meer naar bed. Zat ik dan met 2 kids, zelf bekaf en hoog zwanger. Van 2 tot 4.30 bezig geweest pfff ik heb ook gewoon geen tijd voor een bevalling. Voor ik sliep was t 5.30 en 7.30 stond de oudste aan m'n bed. Die ligt nu heerlijk te slapen. Bel dalijk eerst m'n ouders of ik aaaaalsjeblieft m'n kids dat mag brengen en laten slapen! Ik wil een avond, nacht en ochtend rust. Gewoon even geen gezeur gedoe gehuil rondom bed etc. Even bij tanken want als ik zo moet starten met weeën heb ik de puf al op voor ik moet gaan puffen.
Zo krijg net t herinneringsmsje van t zkh dat ik maandag naar de gyn moet. Herinnering dat je bijna 41 weken bent... erg motiverend na zo'n nacht blegh. Heb steeds meer zoiets van leid de boel daarna maar in! Wordt gek van alle berichten appjes etc of er al wat gebeurd. Facebook heb ik m'n instellingen omgegooid dat niemand berichten kan sturen. M'n vriend belt tig keer per dag of ik al bijna beval. Volgens mij heb ik m'n dipje...?
Gefeliciteerd fleurop! Dubbel gefeliciteerd .. gezellig bij mij op de 3 maanden doen lang bank. Sanntje ff rust zal je ws goed doen. Sterkte. Hier moeders v moeders gisteren had echt een mega knaller van een test...whaaaaaaaahaaa. vind t best spannend.
Sanntje, dikke knuffel voor jou!!! Hoop dat het nu echt niet meer lang duurt en je frustraties lekker hier van je afschrijven hoor!! hoop dat de kids kunnen logeren (en misschien geeft dat wel het laatste zetje) snap dat het irritant is al die vragen, maar meestal bedoelen ze het wel goed. Lieve baby, laat niet meer te lang op je wachten hoor!! Aah sunshine, altijd fijn zon mooie knaltest!! hier vandaag rustig dagje. Even naar de winkel, vanavond onze 2 nieuwe stoelen ophalen die worden als het goed is vandaag geleverd. Morgen druuuuukke dag. Verjaardag van een kindje die 1 wordt, altijd zo bijzonder he! En daarna ikea, laatste aankopen doen en zondag wordt het kindje van mn schoonzusje gedoopt en mn man is peetoom, dus ook weer bijzonder en drukke dag!
FF ego, ik word de laatste tijd een beetje moedeloos van het (niet) zwanger worden. En dat terwijl ik normaal juist super positief ben. Ik ken mezelf zo helemaal niet en vind het ook echt niet leuk
Nelta ook een knuffel voor jou. Kan t me goed voorstellen! Ik hoop gewoon heel erg dat t snel raak is bij jullie.
Maagzuur herkenbaar, voorheen kon ik het peilen en nu niet, heel heel irritant grrrr!! Spekky hopelijk wel goed nieuws en dat jouw lichaam dan klaar is voor de derde wonder! Fleurop YAY!! foto?! fotot showen plz hahaha Super meid!! Weer samen zwanger ^^ En je bent uitgerekend op de datum van mijn MA engeltje ook ^^ Happygirl86 leuk!!! al een vermoeding? Esje ik haaaaat de badkamer soppen hahaha lekker dat het klaar is! pfff Sanntje meis toch wat een nacht Is manlief weg met de vrachtwagen dat jij beide kids op jouw nam? Idd lekker slapen bij opa en oma!!! En jij een bad en bijtanken! sumshine leuk!!! nelta ook een dikke knuffel meis hoop zo dat het snel raak is!! Vond de jaar dat ik al die mk's kregen ook zo deprimerend, weet precies hoe jij je voelt
20 week mijlpijl en om 14u de 20wk echo, spannend!!!!! Kijk ook naar uit om mijn ventje weer te zien <3