♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Sumshine -31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - NOD 01-02 Spekky 33 jaar - 2 zoons - NOD 06-02 Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 15-02 Fleurop - 29 jaar - 2 zoons - NOD 19-02 Bloeem - 26 jaar - 2 dochters, NOD ... ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 01-02-2015 ♥ Sanntje 30 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15-03-2015 ♥♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 04-04-2015 ♥♥ ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 14-05-2015 ♥ Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥ Pimkey 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥ Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-07-2015♥♥ Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 03-08-2015♥♥ Aowyn 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥♥ N80 - 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015♥♥ Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥♥ Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015♥♥ Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 13-09-2015♥♥ LadyJoey .. jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: ..♥♥ ♥ Bevallen ♥ ♥ Afspraken ♥ Aowyn - 6 feb - VK
Even de lijst weer wat naar voren gehaald. Zijn er nog wijzigingen/afspraken ? Sumshine; jouw NOD komt al in de buurt; al enig gevoel erbij of het raak is? Wanneer ga je testen? Sophia; spannend hoor, gek idee dat je kleintje elk moment kan komen! ZaZou; wat fijn dat alles weer goed was. En geweldig die kinderen van je; mooie opmerkingen en vragen Hier weinig nieuws. Gewoon in de wacht voor mijn ei...
Hoihoi, Sophia, nog steeds niet. Ik hoop voor je dat ze snel komt. En leuk nog even snel een nieuwe bank. Tatie, leuke naam heb je op het oog Sanntje, rustig aan. Fleurop, herkenbaar. Ik durf elke ronde verder, minder te hopen. Maar het is goed, zo als het is. Ik kan er zelf toch niet veel aan veranderen. @tijdsbesef, het is idd lang voor die kleintjes. Hier vrijdag terug gekomen van een heerlijk weekje weg. Echt genoten; kids ook. Zondag begonnen met ovutestjes, maar die blijven nog licht. Terwijl ik wel al wat vruchtbaar slijm heb, misschien is mn eisprong dan wel later dan ik zou verwachten. We zullen het zien.
Nelta; ik heb meestal 3 dagen voor mijn positieve test vruchtbaar slijm. Kan dan zo in 1 dag in een keer donkerder worden die test . Dus komt er vast snel aan
Ok, we zullen zien. Ik denk ergens rond het weekend mn eisprong te hebben. En die testen geven toch eerder een knaller aan?
Sumshine, duimen draaien hier! Wanneer ga je testen? En hoe voel je je? Ik had een namenvraag gesteld in de club, want ik durf niet goed in het openbaar. Maar ik wil je wel pb-en als dat mag? Sophia, ze houdt het lang vol! Misschien wordt het wel de uitgerekende dag?! Nelta,ik herken wel wat Fleurop zegt. Ik dacht altijd dat vruchtbaar slijm betekende dat ik de dag erna of zo mijn eisprong had, maar dat bleek bij mij ook echt drie dagen later te zijn. Ik mag trouwens 4 feb weer naar de vk voor gewone controle. Eindelijk! Vind het maar lang iedere keer... Verder geen nieuws hier. Oh ja. Ik had zaterdag dus een eerste bestelling geplaatst voor babykleertjes en zag dat iemand anders op het forum met een bestelling van zondag gisteren al haar spullen binnen had. Ik was al helemaal benauwd dat mijn pakket kwijt zou zijn, maar als het goed is wordt het toch echt eind van de week nog geleverd. Geduld...
@ Nelta: die testen kunnen ineens van niks positief worden hoor. Ik wist de laatste keer zeker dat ik m'n eisprong had, maar geen smiley op de test. Volgende ochtend alsnog uit het niks. Ik had de hoop bij nr 3 ook al opgegeven hoor. Bij de eerste 2 in ronde 1 zwanger en de mk die daarvoor zat was ook ronde 1. Nu na ronde 7 zwanger en dat werd een ma. Weer een paar rondes verder en nu dus goed. Weet dat ik de eerste keren verwend ben, maar dan verwacht je niet dat het ineens zo lang gaat duren. Omgekeerde gevallen ken ik gelukkig ook. @ Sophia: nog steeds geen actie? @ Fleurop: hoop dat je ei snel komt. @ Tatie: hele leuke naam die je op het oog hebt hoor. Zometeen rhesus D spuit halen bij de vk. 12feb weer groeiecho. Krijg er dit keer weer extra, aangezien ook deze uk weer heel klein gaat worden waarschijnlijk. Vorige keer ook zo. Ze was maar 44cm bij haar geboorte met 39+3. Nu overigens niks meer van te zien. 'Achterstand' is ruimschoots ingehaald . Morgen wel met de oudste naar de ka, omdat hij wat achterblijft in groei. Ga er niet vanuit dat het een medische oorzaak heeft, maar uitsluiten kan geen kwaad. Ik ben zelf ook maar klein en ml is ook niet heel groot.
Nelta en Esje78: ook ik was bij de eerste 2 meteen in ronde 1 zwanger! Nu natuurlijk al wel in ronde 2 even kort zwanger geweest.. dus dat ik zwanger kan worden is duidelijk. Het is inderdaad gek, dat het nu dus schijnbaar langer duurt. Maar aan de andere kant blijft het een gelukstreffer! Ik hield er geen rekening mee dat het langer zou duren... mooi stom gedacht van mij
Deed ik dus ook niet Fleurop, terwijl je zelf ook echt wel weet dat iedere keer meteen raak ook niet heel waarschijnlijk is. Was tenslotte al 3x gebeurd en hoeveel geluk kun je hebben. Ben allang blij dat het ons toch gegund is en ik voorgaande keren zo ontzettend veel geluk heb gehad. Dan maar een jaartje later, dan mijn eigen idee oorspronkelijk was. Gewoon al weten dat je 'relatief makkelijk' zwanger kunt worden, vond ik al een geruststelling. Dat is helaas niet iedereen in mijn omgeving gegund.
Meldplicht voldaan, geen baby Net bij de vk geweest, alles is prima in orde. Nog steeds 1cm ontsluiting en ik ben gestript. Dit moet binnen 24u effect hebben anders niks. Dusssss we wachten maar weer af he
Zit niets anders op helaas! Zal duimen dat t strippen wat doet. Hier vandaag een slechte mama dag... Jongste in de box gedropt met n tekenfilm en ik lig gebroken op de bank. Voel me nog zo belabberd. 2 meter lopen en dan kiep ik zowat om. Blegh. Voel me dan alleen zo schuldig tegenover de kids. Deze dagen zijn er steeds meer. En moet nog 6 weken....
@ Sophia: hopelijk gaat het strippen helpen! Spannend. @ Sanntje: niet schuldig voelen. Jij kunt er ook niks aan doen. Sterkte. Zo gaan die 6 weken helaas wel lang duren. Hier zet ik ze de laatste tijd ook wat vaker voor de tv dan normaal hoor. Ken ook eigenlijk niemand die dat niet doet als ze aan het eind van een zwangerschap zitten. Kids houden er niks aan over, al snap ik heel goed dat je liever actief iets met je kids zou doen. Komt straks vanzelf weer. Net ook bij de vk geweest. Afgelopen 2 weken weer lekker gesnaaid als ik zit had en weer 1,5kg afgevallen . Nog even zo doorgaan en ik zit bij 40w op m'n normale gewicht....hahaha. Blijft bizar dat het er in het begin zo ontzettend snel allemaal aankwam en nu steeds verder afgaat. Bij de andere 2 nooit gehad dat ik afviel in de zwangerschap. Vk vond m'n buik ook wel vrij klein, maar groeit gestaag door, dus geen reden voor ongerustheid.
Sophia ik kreeg in de avond effect ervan maar weer stopte zoonlief ermee -.- hopelijk jij meer succes! Haal je dit keer wel de 40 weken hihi saartje knuffels!!!
Wat ik deze zwangerschap heb is at ik constant honger heb. Terwijl ik nooit zoveel eet. En als ik er net naar luister dan word ik erg slap en val ik bijna flauw :/ het is echt geen trek maar echt maag rommelt omdat je al 2uur gelden had moeten eten :/ Gisteren ook op het werk. Ik vroeg of ik om 13u mocht eten (Eet ik altijd met de woensdag dienst) maar het was druk en tegenwoordig plannen ze weinig personeel in.. dus hard werken en doorlopen. Maar tegen 14u zat ik zo te shaken dat ik een bak eten liet vallen en misselijk was en dacht dat ik zo flauw zo vallen, zo duizelig en licht werd ik! Manager zag dit toen ik vroeg of ik echt zsm mocht eten.
Wat naar dat je dan niet gewoon even wat kleins tussendoor kunt eten Aowyn. Moest ik in het begin ook hoor. Echt iedere 1,5u - 2u wat eten. Hoefde niet veel te zijn, maar wel iets. Sterkte ermee. Ik kon gelukkig wel gewoon steeds wat pakken. Dat is dan in dit soort gevallen een voordeel van een kantoorbaan.
Ja inderdaad. Ik werk 8u en heb een half uur pauze. Ik weet dat ik recht heb op een extra pauzetje maar die gebruik ik meestal als ik verder ben. Maar dan nog.. met weinig personeel op de vloer als ik even weg ga hakt dat flink in het hele systeem
Maar als je tegen de vlakte gaat, zijn ze nog verder van huis en jij al helemaal. Je lijf geeft niet voor niks een seintje natuurlijk. Misschien anders iets van een zout dropje in je zak stoppen en dat tussendoor snel opeten? Dat hielp bij mij ook nog wel eens.
Ik had hiervoor wel honingdrop bij mij toen ik verkouden was en keelontsteking had. Drop zou ik tegen kunnen denk ik gezien mijn bloeddruk laag is? Van de zoute lust ik alleen muntdrop hihi Maar als ik aan de service zones sta mag het dan weer niet
Ik heb nu regelmatig menstruatie krampen, hopelijk worden het weeen Aowyn! Met ale respect voor drukte En krappe bezetting, maar jij moet gewoon eten. Heb ik altijd gedaan op t werk en dan zaten de klanten ook te wachten, maar die snappen dat wel. Je hebt hier niks aan! TV! Die staat hier al 9 mnd aan ik maak het straks allemaal weer goed, het is niet anders