Blue, gefeliciteerd! Nelta, dan snap ik helemaal dat je nu vind dat het lang duurt, als je de andere keren gelijk zwanger was. Mijn beste vriendin is even lang bezig als jij nu, en merk ook bij haar dat ze minder plannen maakt enzo, je word toch wat terughoudender.
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ plk 27 jaar -2 zoons - NOD ... Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD ... Spekky 33 jaar - 2 zoons - NOD ... ♥ Zwanger ♥ Sanntje 30 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15-03-2015 ♥♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 04-04-2015 ♥♥ ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 14-05-2015 ♥ Blue21381 34 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥ Pimkey 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥ Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-07-2015♥♥ Frummelk jaar - - Uitgerekend op: 26-07-2015♥ Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 03-08-2015♥ Aowyn 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥ N80 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015♥♥ Flixbilly - 28 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥ Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015♥♥ Happygirl86 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 10-09-2015♥♥ Sumshine 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: ..-11-2015♥♥ Fleurop 29 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 03-12-2015 ♥♥ ♥ Bevallen ♥ Sophia 39 jaar - 2 zoons - bevallen op: 31-01-2015 ♥ ♥ Afspraken ♥ ZaZou - 27 mrt - echo gyn ZaZou - 31 mrt - gesprek met de verloskundige van het ziekenhuis Aowyn - 10 apr - vk controle Happygirl86 - 13 apr - vk controle
Happygirl wat leuk!! Hoe reageerden je kids? Blue, GEFELICITEERD met je verjaardag! Ga je het groots vieren? Nelta, wij zitten nu op 11 maanden, alle drie de keren was ik binnen 1 of 2 maanden zwanger en nu duurt het dus wel echt lang... Ik begin ook steeds meer rekening te houden met de optie dat het niet meer gaat gebeuren Maar goed, we houden weer goede moed voor deze ronde! Voor de lijst: m'n NOD is 12 april
Blue: gefeliciteerd! Fijne dag. Fleurop: duidelijk streepje hoor. Sanntje: hier helaas ook al bijna 4 jaar lang slaapdrama met de oudste. Is nog steeds bijna iedere nacht aan het klooien. Naar bed toe is ook altijd drama helaas. Geen idee waar het aan ligt. Echt alles al geprobeerd, zonder succes. Consequent volhouden werkt ook niet, want komt geen resultaat. Jongste echt supermakkelijk, al va dag 1. Nelta en Spekky: snap helemaal hoe jullie je voelen. Hier ook steeds meteen 1e ronde raak geweest (bij zowel de kids als de sterretjes), alleen nr 3 heeft toch echt 13 maanden geduurd. Ik had de moed ook al opgegeven en wilde al een afspraak bij de ha maken. Precies toen ineens een positieve test en een plakker. Dikke knuffel dames. Ik blijf duimen. Het komt goed, alleen helaas veel geduld voor nodig dit keer. Happygirl: leuk nog een jongen! Ben hier inmiddels wel heel erg benieuwd. Ook niet meer zo overtuigd dat mijn voorgevoel klopt.
Blue gefeliciteerd!! Mooie dag om jarig te zijn zo de eerste lente dag! En te bevallen sanntje maar dat wordt m nog niet zo te lezen. Ukkie wacht op mooier weer denk ik Hier een drukke dag. Vanmorgen naar de drukker, een andere drukker buiten onze eigen woonplaats. Gaat proefdrukjes maken. Ben heel benieuwd aangezien we een lastig kaartje hebben. Gelukkig ook een alternatief achter de hand mocht het niks worden. Daarna verjaardag en naar de ikea geweest..ik ben gesloopt!! En moet nog mn huis doen Jongste nog even op bed gelegd net, aangezien ze morgen ook rond slaaptijd niet in dr bed ligt. Nou kga even aan de gang hier!
Bedankt voor de support meiden, doet me goed! Net toch weer even overvallen door tranen, ik denk een combinatie van hormonen en het zien van een lief klein baby'tje op een verjaardag vanmiddag. Ik weet dat dit gevoel tijdelijk is. Om iets van controle over deze situatie te krijgen heb ik net maar besloten dat ik maandag ga vragen aan m'n HA of ze m'n schildklierhormonen wil prikken, dat blijft maar in m'n hoofd zitten (ik heb verhalen gehoord dat er iets mee kan zijn na zwangerschappen en een oorzaak kan zijn van mk). Ik ben al bekend met vitB12 tekort en schildklierproblemen zitten in m'n familie. Het zal vast wel in orde zijn, maar zoals ik zei geeft het me het gevoel dat ik er alles aan gedaan heb. Ik denk niet dat we uiteindelijk de MMM in gaan, maar zeg nooit nooit. Zazou, ben wel heel benieuwd naar je kaartje dan! Wanneer krijg je de proefdruk? Zeg, Sanntje heeft al niks meer gepost sinds vanmiddag, zou ze eindelijk aan het puffen zijn?? Esje, wat was je voorgevoel ook alweer? Nog even en dan weet je het!
He bah spekky dat kunnen confronterende momenten zijn. Geloof t goed dat je dan overvallen wordt door tranen. En idd schildklier laten prikken kan geen kwaad. Mocht daar iets mee zijn dan is dat vaak wel op te lossen. Bekende van me heeft dit idd ook in combi met vit b12 tekort. Zelf ook aan m'n schildklier gehad door de zwangerschap. Gelukkig niet lang last van gehad. En nee sanntje puft nog niet. Heb wel rust nu eindelijk. Mijn vriend zit op de bank na een lange dag thuis werken. Morgen gaan de kids naar m'n ouders tot maandag middag. Kunnen m'n vriend en ik rustig naar de gyn controle. Dus rust op komst, vriend gewoon thuis. Ff goed vooruitzicht.
Goedenavond! Ik ben kapot na weer een drukke dag werken, maaaaaar heb nu weekend! Zal eerste ego doen en dan teruglezen 20week echo was weer heel fijn. Manneke is voor zover ze kunnen zien op en top gezond. Altijd fascinerend om de baby zo te bezichtigen, zoals de hersensvloeistof in die "pinda" en de nieren en de hart <3 Alles ligt op gemiddeld met groei. Hij is nog steeds heel duidelijk een jongen haha. Ik heb de laatste week het gevoel van een 30wk kont tegen mijn ribben en dat klopte ook. Hij lag dwars van links naar rechts met benen naar beneden, helemaal bovenin mijn baarmoeder :/ haha. En het blijft maf om hem lekker druk te zien op de echo terwijl k dat amper voel, te vergelijken met de eerste 2. De placenta is niet mee omhoog gegroeid maar is nog steeds vooraan. En dempt behoorlijk blijkbaar. Ik voel hem dagelijks en goed, maar niet zoals bij de andere 2. We kregen 5 foto's mee. 1 van de navelstreng die weer zo moi in beeld was, 1 van zijn voetje, 1 van de zijkant van zijn hoofd, 1 van hoe hij lag in de baarmoeder en weer een HOERA een Jongen haha. Ik voeg de navelstreng en de liggingsecho bij. IN de andere groep zei een gyn tegen een moeder dat meestal zag zij het gewicht van de 20wk echo maal 10 en had jij het 40wk bevallings gewicht. Nou dan zou deze dus mooi 3kg moeten wegen. DOE MAAR!!! haha maar ik geloof er niks van hahahaha na bijna 4,5 en 5kg geloof ik niet dat ik een maar 3 kg krijg haha
Mooi Aowyn. Fijn dat alles goed was. Spekky, dat heeft een collega van mij idd gehad. Na eerste zwangerschap een niet goed functionerende schildklier die idd de oorzaak was van meerdere miskramen. Ze heeft daarvoor een radioactieve pil en medicatie gekregen en mocht 4-5 maanden niet zwanger worden. Hoop voor je dat het dat niet is en dat het wachten snel beloond wordt. Heb de miskramen en ma hier niet uit laten zoeken trouwens.
huilen: we laten ons kinderen niet huilend in slaap vallen. Misschien 1 a 2 keer maar eigenlijk nooit. Als we aan beide tegelijk een verhaal voorlezen dan blijft de oudste in ons bed slapen en die leggen we over als wij naar bed gaan. De jongste klimt regelmatig in de nacht bij ons in en die mag daar blijven want als hij slaapt blijft hij stil liggen. Dochter niet >< en dan slaap ik niet haha. Worden ze wakker huilend door iets dan komen ze vaak naar ons (beneden0 en we troosten ze, glaasje water en leggen ze weer in bed. Ook al komen ze weer een par keer uit we leggen ze weer in bed. Maar laten ze nooit huilen. We geloven dat er altijd een reden is voor het huilen en nooit zomaar voor hun zin drijven. En meestal even bij ze liggen zijn we korter mee bezig dan als wij ze zouden laten huilen. Dezelfde met de baby straks, die laten we nooit huilen. Bij mijn eerste en 2e weleens gedaan omdat ik niet wist hoe ik met de situatie aan moest (bij de eerste eigenlijk maar 1 a 2x. mijn zoontje maakte blijkbaar achteraf toeren en na 3x osteopaat was het verholpen en kon hij tot rust komen en eindelijk slapen!) Bij de eerste 2 was het rooming in een aantal maanden en bij deze is het naast rooming in ook co sleeping. We passen de wieg die we al hebben op aan want om nou voor mijn 3e pas een cosleeper te kopen heb ik de centjes niet voor en ik vind dat zoiets moet een aantal keren meegaan. sanntje ze komen we in de droom fase, dit hebben we met de eerste wel gehad, tweede (nog) niet. blue alsnog gefeliciteerd!! happygirl een boy! Leuk! gefeliciteerd!! raak: hier was met de oudste meteen raak eerste ronde. En dan voor de 2e was het ook snel raak maar wel 5 mk's en 1 ma en toen bleef zoontje plakken. Deze keer was het in ronde 5 raak, meteen nadat we achterkwamen dat mijn vit D veel te laag was en pilletjes voor ging slikken Dames die nog wachten geef jezelf ajb de ruimte voor het verdriet dat het nog niet zo ver is, negeer de rest van opmerkingen erover! Jullie mogen ongeduldig zijn en verdriet en frustratie om hebben!! en ik vind het niet meer dan logisch dat jullie et hier ook soms van moeten slikken!! Ik had het toen precies zo!
Schiljdklier: Bij mij komt het waarschijnlijk doir de zwangerschap, vrijdag nasr de internist voor extra onderzoek. Ze willen echt uitsluiten dat het chronisch is. het is wel een snel werkende schildklier.
Net, tussen de voedingen door, voor het eerst sinds de bevalling sex gehad echt weer kunnen genieten moet het ff delen en om nou een vriendin te bellen
Haha Sophia. Heerlijk toch. Mooi van genieten. Denk dat dat hier nog even duurt! Moet er nu niet aan denken. Lekker op de bank in slaap gevallen. Had dat ff nodig om vroeg al knock out te liggen. Nu gauw de bank verruilen voor m'n bed. Morgen ochtend vk nog es bellen, gewoon om te bespreken hoe t gaat en verder verloop afspreken.