hihi is altijd weer even spannend de eerste keer na ene bevalling Hier gebeurt er vrij weinig omdat ik te moe ben en het voelt dit keer anders allemaal :/ Knuffs sanntje, ik duim voor actie vanavond, best een eigenwijs ukkie in jouw buik hahaha
Zo ging iets mis met t bericht en ben te laat met wijzigen. Denk dat t nu mijn beurt is dames! Elke 6 a 7 minuten, duren dik en minuut en doen pijn. 1.15/1.30 eerste kramp. Regelmaat komt erin. Nu hopen dat t aan blijft houden zo.
Tussenstand 6cm. Weeën zijn nog op te vangen maar komen vlug achter elkaar. Kraamzorg komt er al aan en t gaat vlot. Ouders zijn bijna hier. Eindelijk is het echt zo ver
Jaaaaaa hartelijk gefeliciteerd! Goed gedaan mama! Ik zit te voeden en bevalt hihihi geniet ervan meis!!!! Voor je het weet is hij 7 weken
Je wist niet wat het werd toch? Een zoon na 2 meiden gefeliciteerd en nu lekker genieten en de rust terug laten komen in huis heerlijk!
Noujaaaa zeg sanntje!!! Wat een eigenwijsje!! maar hij is er, eindelijk!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Ben erg benieuwd naar je verhaal en je zoon en hoe je meiden het vinden. Knap maar snel op!
Ben zo happy bevalling uit een boekje. 1.15 weeën om de 10/15 minuten. Maar heel goed te hebben! 5.30 6cm. En heb gewoon lopen kletsen, wat gedronken.... 6.23 10 cm en 6.25 geboren zonder persen. 3960 schoon aan de haak. Geen schade van onder maar wel al flink naweeën.
Wauw sanntje!! Gefeliciteerd! !!!!! En na al die voorweeen en narigheid verdien je een bevalling uit het boekje!!! Super!!!
Waah Sanntje, eindelijk! Gefeliciteerd!! En wat een supervlotte bevalling joh Hoe reageerden je meiden? Geniet ervan!
jaaaaaa Sanntje is verlost!!! Geffeliciteerd met een piemeltje erbij Wat heerlijk meis! Eindelijk in het eerste lente weekeind van het jaar is ie er!! Daar heb je ook hard aan gewerkt, hij liet je weken zweten maar t resultaat mag er zijn! Super! En..doe mij die bevalling ook maar zeg, wat heerlijk!! Geen scheur niks, wouw..! Nogmaals lekker genieten en je laten vertroetelen. Gefelliciteerd voor iedereen Aowyn, das een mooie echo meis! Hoe voel je je in de zwangerschap verder? Fleurop, al kwaaltjes? Sophia, gefeliciteerd met de eerste keer seks, das toch een dingetje he? Ik weet het na de tweede dat ik dacht: YEs hij doet t weer! Ik ben weer "vrouw" maar dat het nog wel erg gevoelig etc was. Hier inmiddels 7w... Nog 1,5week tot echo. Ik ben iets beter, de griep / koorts is weg maar nog wel spierpijn, aangezien de koorts zo hoog was ben ik best een beetje huiverig voor de echo etc. Het was niet niks (had op een gegeven moment ruim 40,5!!gr koorts) maarja ik kon er behalve paracetamol nemen niks aan doen. Ik hoop dus maar op een plakbaby! Fijn weekeind meiden!
Jeeeeeeee van harte sanntje! Eindelijk kan je gaan genieten! Bedankt dames voor de felicitaties. Ben enorm verwend. Leuk happygirl weer een knul en bijzonder dat je moeder het wederom goed had. Qua zwanger worden was het bij de eerste meteen raak. Bij de tweede werd ik na 6e ronde zwanger maar werd een mk. Meteen gevolgd door weer een mk. En na in totaal een jaar pilstop de plakkert. Bij de derde beetje angstig of het wel zou lukken en nu was het ronde 3 raak. Ik snap en begrijp het klagen van de nog niet zwangeren helemaal. Je hebt een wens en hoopt daarop. Ik hoop voor de niet zwangeren dat jullie je snel mogen voegen bij de zwangeren. En als je wilt klagen of van je af wil schrijven vooral doen!
Wat een heerlijke bevalling zo te lezen sanntje!! Twas een mooie nacht om te bevallen, mn vriendin is ook bevallen!! 20 min eerder dan jou zo bizar.... ik droomde vannacht al dat ze aan het bevallen was, dus ik vanmorgen snel mn telefoon gechecked toen ik wakker werd... niks dus dus ik appte haar hoe t met dr was en dat ik gedroomd had dat ze bevallen was. Kreeg ik een uur later een foto van een prachtig meisje Fijne dag meiden!!