Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Jaaaa Sanntje, gefeliciteerd met jullie mooie mannetje!!! Fijn dat het uiteindelijk toch zo lekker snel is gegaan! Je had zeker geen zin in de vk en gyn morgen? ;) enne, heb ik er nou overheen gelezen? Hoe heet jullie nieuwste aanwinst definitief? Ben ook heel benieuwd naar de reacties van je meiden en ook wel van de rest van de familie, want die wisten niet dat jullie het geslacht wisten, toch?

Nelta en Spekky, ook ik snap jullie gevoelens helemaal. Dat wachten is al ruk en na een mk of ma en hier met al die zwangeren toch logisch dat het jullie zwaar valt. Dikke knuffel voor jullie en ik hoop dat jullie vooral je gevoelens hier kwijt blijven kunnen. Of nog liever natuurlijk volgende ronde allemaal goede berichten!! Duimen draaien hier!

Fleurop, van harte gefeliciteerd!!! Ik duim voor een mooie plakbeeb!

Sumshine, naar dat je zo ziek was, maar niet te veel zorgen maken hoor. ik hoor wel eens dat je de eerste weken nog niet een bloedband hebt of zo? ik duim in ieder geval voor een hele mooie echo over anderhalve week!

Hier geen nieuws. Gaat wel goed dus, en mag zeker niet klagen! :)

2. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    De meiden zijn helemaal wild! Oudste zegt steeds 'kom maar mama, geef Senn maar weer aan mij. Ik kan die wel vast houden' :D
    De jongste is dr helemaal vanaf even. Was tegen 6.30 dus wakker geworden van mijn persdrang gekreun enzo dus ze zijn allebei ook al een tijdje wakker.
    Familie had bijna allemaal t vermoeden dat t een meisje zou worden dus iedereen is helemaal verbaasd.
    Zo en nu rust. Opa en oma weg. Kids, vriend en kraam beneden dan kan ik even slapen!

En hij heet dus Senn!

3. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Bedankt voor jullie begrip meiden, vind ik fijn :)

Wat leuk Zazou, dat je vriendin ook bevallen is, echt toevallig!

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Sanntje mooie naam!

Spekky en Nelta, ja hier ook veel begrip hoor. Bij de eerste, hebben we er 4 jaar over gedaan... Daarna was ik gelijk weer zwanger en werd een MA bij 12,w....vreselijk was dat.
    Vervolgens deed het 14maanden om weer zwanger te raken en met behulp van clomid.
    Nu bij deze derde hebben we het sinds de geboorte niet veilig gedaan eigenlijk, misschien 4maanden met condoom.
    Je kunt dus wel stellen dat ik niet makkelijk zwanger raak..Die frustratie van iedereen om je heen die zonder poep of scheet zwanger raakt vond ik vooral zo erg of de achterloosheid van mensen die gewoon echt domme dingen doen als ze zwanger zijn die slecht zijn voor hun en hun kind terwijl jij het zo graag wilt en er alles voor over hebt.
    Al moet ik wel zeggen dat ik t.a.v. deze de derde ronde wel makkelijker dacht, ik voelde me namelijk al gezegend met twee kinderen. Dat had ik dus niet de vorige keer, die tweede moest er perse komen en daar zou ik hemel en aarde voor hebben bewogen. Een hormoontraject zou ik nu bij de derde bijvoorbeeld niet zo snel meer doen. Meer omdat ik de "goden niet wil verzoeken zeg maar" haha.. zo heeft ieder zijn eigen beleving, gevoelens en onzekerheden t.a.v. zwanger zijn.
    Je weet namelijk dat het eerst raak moet zijn en dan moet het ook nog blijven plakken (stap 2) dan moet het gezond zijn (stap 3) vervolgens de bevalling die goed moet gaan en gezond ter wereld komen (stap 4) en dan vooral het eerste jaar wat extra spannend is t.a.v. wiegendood en dat soort dingen.
    Al met al die vreselijke onzekerheden..daar zitten we met elkaar nog wel even in denk ik, ieder op zijn eigen manier ;)
    Succes meiden!

5. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd Sanntje! Eindelijk. Leuke naam ook. Laat je lekker verwennen. Heb je wel verdiend.

Nu komt het hier ook wel dichtbij :).
    Straks nog uit eten met ml, kids en mijn ouders. Dinsdag nog een laatste keer met ml voor de bevalling. Uk is aanzienlijk rustiger nu. Vorige 2 keer betekende dat ctg en 4 dagen bevallen.

Fijn dat je weer hebt kunnen genieten Sophia

Nelta en Spekky: hele dikke digiknuffel dames.

6. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Wat jij zegt, herken ik wel Sumshine, dat die onzekerheden elkaar zo opvolgen. Bedacht me net dat ik nog even toe wilde voegen dat ik jouw zorgen rondom de koorts ook zou hebben gehad.:)

leuke naam Sanntje! En fijn dat iedereen zo leuk reageerde en ze zelfs verbaasd waren ;) bijzonder ook wel dat je kinderen dus uiteindelijk gewoon thuis zijn gebleven en direct hun broertje hebben kunnen zien.

7. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie naam Sanntje!
    En nu lekker uitrusten en gaan genieten, met ze alle

Spannend Esje, nu ben jij de volgende!

Wat toevallig ZaZou haha

Ook vanaf hier een digiknuffel voor Nelta en Spekky

8. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥

♥ Proberen ♥
    Spekky 33 jaar - 2 zoons - NOD 12-04
    plk 27 jaar -2 zoons - NOD ...
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD ...

♥ Zwanger ♥
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 04-04-2015 ♥♥
    ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 14-05-2015 ♥
    Blue21381 34 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥
    Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥
    Pimkey 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥
    Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-07-2015♥♥
    Frummelk jaar - - Uitgerekend op: 26-07-2015♥
    Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 03-08-2015♥
    Aowyn 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥
    N80 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015♥♥
    Flixbilly - 28 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥
    Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015♥
    Happygirl86 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 10-09-2015♥
    Sumshine 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: ..-11-2015♥♥
    Fleurop 29 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 03-12-2015 ♥♥

♥ Bevallen ♥
    Sophia 39 jaar - 2 zoons - bevallen op: 31-01-2015 ♥
    Sanntje 30 jaar - 2 dochters - bevallen op: 22-03-2015 ♥

♥ Afspraken ♥
    ZaZou - 27 mrt - echo gyn
    ZaZou - 31 mrt - gesprek met de verloskundige van het ziekenhuis
    Aowyn - 10 apr - vk controle
    Happygirl86 - 13 apr - vk controle

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    misschien vond hij het niet leuk dat ik hem eigenwijs noemde haha ik ga snel verder lezen!!

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Yay!!! doe mij maar zo'n bevalling!! Langer dan de anderen maar zonder inleiding en zonder scheur! GEFELICITEERD!! met jullie manneke!!!

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja goed! BI valt dit keer heel erg mee en de HG ook! Beide aanwezig maar minimaal. Ben wel moe maar ja 2 kids al rond lopen is wel zwaarder. Gaat zo snel vind ik! Nog 20 weken :O terwijl de maand augustus zo ver weg lijkt al haha

Ik duim mee, zo'n koorts is ook niet niks en ik heb geen idee hoe het in de lijf werkt met een frummeltje

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    aww lief!! en leuke naam!! Waren jullieook verrast dat het een boy was? En hoe vindt jouw vriend het na 2 meissies?

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Valt mij op dat Sophia en sanntje het een tie hebben gemaakt. Na 2 jongens een meid en na 2 meiden een jongen, dus 3/3 :p

14. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Wij wisten dat t en boy werd alleen omgeving niet. Papa is zooooo trots. M'n grote beer is weer heel ff heel klein als ie zo trots zn menneke vast heeft. Super lief gezicht.

Zo nachtvoeding zit erin. Borstvoeding loopt al goed! En nu kwam dan t besef dat ik iets dan 24u geleden niet gedacht had dat ik dit nu had ;) wat een drukte zo'n eerste dag. Nu begint alles te vallen.

15. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Van harte gefeliciteerd nu genieten van je gezinnetje

16. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanntje lekker je rust ook pakken nog hè!
    Zal vast wennen zijn zo met drie.

Esje je bent volgende in theorie die nu mag bevallen.
    Succes meid ;)

17. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Jaaa Esje spannend! Nu komt t dichterbij voor je :D

18. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Deze week nog even lekker relaxen en dan mag uk komen hoor. We zijn er klaar voor.
    Moet hij/zij nog wel even indalen. Nog niet gebeurd volgens mij.

19. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Spannend en leuk!
    Benieuwd hoe alles zal gaan.

Hier gaat t zo goed. De meiden wennen goed. Ze zijn snel geprikkeld/overprikkeld maar is ook niet gek. Maar ondanks dat t dag 3 is mogen we niet klagen.
    Ons ventje is maar 1x geweest voor voeding vannacht. En was meer omdat ie moest omdat ik nu in de Pamela fase zit :D
    Man man wat kunnen die dingen groeien in n uur tijd hihi.
    Dalijk voor t eerst wegen! Ben super benieuwd hoe ie het doet.
    Morgen fotoshoot!

20. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Sanntje wat fijn dat alles zo goed gaat!!! Lekker genieten !
    (Je banner klopt niet meer) ;)

Esje: spannend voor jou! Mijn 2e daalde pas in tijdens de bevalling. . Dus het kan :p

Deel Deze Pagina