Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. He Pamela! Fijn dat t goed gaat :) komen ze thuis voor de foto shoot?.

2. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Fijne berichten sanntje!! Ook fijn dat je meiden het zo goed doen! Oh leuk zon new born shoot!!

Hier verder niet zoveel bijzonders. Ben aan het aftellen tot vrijdag. Echo bij de gyn. Hoop dat ik dan een datum mag vastleggen!

3. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ze komen thuis ja. Ideaal.

Zazou hoop t ook voor je. Komt voor jou ook dichtbij al!
    Gaat zo vlug....

4. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Fijn dat het goed gaat Sanntje! Klinkt heerlijk allemaal! Ik kan niet wachten, maar moet nog behoorlijk geduld hebben.

Esje, en dan ook alweer bijna ZaZou, jullie beurt komt er wel snel aan zeg!! Esje, sorry als je het al honderd keer gezegd hebt, maar wanneer kwamen jouw kinderen ook weer? Wat eerder, of over tijd? En ZaZou, ga je de globale datum hier neer zetten?

Hier niets te melden. Het gaat allemaal zijn gangetje. Ik heb net wel de eerste (proef) pianoles voor onze oudste geregeld; ben heel benieuwd wat hij er van vindt!! We hadden in ons hoofd om te starten na zwemles, maar hij vindt zwemmen zo een straf, dus ik hoop dat ie dit leuk gaat vinden. En misschien zwemt ie net voor of na de zomer af en dan voorzie ik dat we te 'lui' zullen zijn om meteen met pianoles te starten door de zwangerschap/verlof/baby, en dat vind ik niet redelijk naar hem toe.

Hebben jullie kinderen al clubjes, of hebben jullie ideeen over later als ze wat ouder zijn hoeveel clubjes ze dan 'mogen'? Hier dacht ik altijd aan een muziekinstrument (als ze willen en zolang als ze willen) en een sport. Maar dat is straks dus zes activiteiten in een week om af en aan te rijden... Daar kan ik nu al wel eens kopzorgen over hebben, hoewel ik dan ook wel kan bedenken dat bijvoorbeeld onze oudste tegen die tijd makkelijk zelf naar piano kan, want dat zit een straat achter bij ons. En dan heb ik het nog maar niet over de kosten he.

5. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier eerst de zwem diploma's a&b daarna hebben ze zelf de keus voor een sport. Kost allemaal wat en het moet wel haalbaar zijn allemaal.

Sanntje top dat het zovgoed gaat!

Ja na zazou volg ik ongeveer. Hier overigens bevallen met 39.1 en precies 40.
    Heb nu een gevoel op 39.5

Nog 5 weekjes werken en dan verlof......tijd vliegt momenteel.

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    oh jaa tatie dat begrijp ik. Ik ook altijd het idee muziek of hobby iets en een sport.
    Onze dochter zit nu op zwemles en op gymnastiek (jaja beide dingen, ik had altijd gezegd eerst alleen zwemdiploma en daarna...) maarja ze wou zo graag gymen (is op vrijdagmiddag) en broertje mag vaak ook mee doen..naja is wel leuk. En zwemles moet gewoon.
    Pianoles lijkt mij zelf ook zo leuk, had ik als kind ook graag gewild maar hadden we t geld niet voor.
    Hier komt straks dus echt een piano! hahaha..

Hier, hele dag door misselijk en hongerig. Heel vervelende combi!

7. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hier nog geen sporten oid... zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten gaan doen tegen die tijd dat ze de leeftijd hebben.
    Eerst maar eens de kraamweek door en zorgen dat ik daarna alles red met 3 kids.
    Denk wel dat ik m'n draai kan vinden. Vandaag weer eens geoefend met m'n draagdoek. Vond ie heerlijk.
    Verder kraamtranen en Pamela xxl.... auwww.

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier is het eerste afzwemmen van A en B (en eve C) en dan mogen ze op 1 ding. Sport, zwemmen, whatever hun motiveert. Ik wil straks niet inderdaad 6x (en dan ook soms 7 en 8x met 2 kids opnieuw in zwemles straks ;)) op en neer en ik wil dat er nog focus is voor school, fun en straks als ze ouder zijn een bijbaantje :) Ook al zouden ze het willen wil ik het gewoon niet. Dochterleif wil het liefst wel op paardrijden, maar ik heb liever dat zij ouder is en het echte verantwoordelijkheid ervan snapt, wat zij nu niet helemal kan doen ivm haar "rugzakje" Liever iets makkelijker kwa inzet zodat zij nog goed bijbeent op de gewone basisschool. Dacht zelf aan gym of judo of zo. Zoonlief lijkt niet in sport maar vooral muziek, dus ben erg benieuwd wat hij straks wilt doen.

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier weinig te melden behalve dat de verkoudheid die ik dacht voorbij was in alle hevigheid weer terug is, en dan ook meteen maar 1 kant die continue prikkelt dat ik het gevoel heb nonstop te moeten willen niezen met een traan ookg erbij. Zelfs zoutoplossing helpt niet grrrrr, straks weer baby luuf smeren, en heb nu de voedingskussen van mijn zusje dus hopelijk een beter nacht ;)

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Zazou, spannend. Hopelijk krijg je een datum. Is dat dan rond week 39?

Tatie, hier zit Noor op peuterballet en Stijn gaat (waarschijnlijk) binnenkort starten met zwemles. Als Noor straks gaat zwemmen stopt ze denk ik met ballet. Voor Stijn gaan we denk eerst maar eens kijken hoe het zwemmen bevalt en daarna mag hij wat mij betreft ook wel ergens op. Scouting lijkt me ook wel leuk. Kan hij lekker z'n energie kwijt. Vanaf groep 3 ook nog 1 keer in de twee club op dinsdagavond. Dus druk zat ben ik bang ;).
    Pianoles is ook gaaf; wij zijn ook aan het sparen voor een piano ;)

Sanntje, fijn dat het goed loopt. Het lijkt me idd straks best spannend alleen met 3 kids. Dat vond ik al toen Noor er net was. Zeker ergens heen gaan, dat was een hele onderneming en nu draai ik mn hand er niet meer voor om ;).
    En maar 1 nachtvoeding, netjes!!

Blue, lekker af tellen tot je verlof.

Sumshine, ik herken wel wat je zegt idd. Ik denk ook niet dat wel een heel traject in zouden gaan voor een derde; al zou ik wel laten onderzoeken of er iets mis is, omdat het nu ineens lastiger gaat. Maar ik denk dat we pas evt na de zomer naar de huisarts zouden gaan (hopelijk is het niet nodig).

Esje, voor jou schiet het nu ook al op. Succes alvast.

Hier voel ik me alweer een stuk beter gelukkig; vandaag maar weer beginnen met ovutesten. Thx meiden voor al het begrip. Het is zo'n onderwerp waar je verder weinig over kan praten. Omgeving weet wel van de miskraam en dat we graag een derde willen, maar durft er ook niet echt naar te vragen.
    Straks even naar de Prenatal; een nieuwe autostoel kopen voor Noor. In mijn auto staat een tobi en daar past ze nog wel in, maar in de auto van man een priori en die is echt te klein nu.

11. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sanntje: dat zijn mooie berichten. Fijn dat het zo goed gaat. Hopelijk zijn je kraamtranen snel over en ben je ook weer gewoon jezelf ipv Pamela XXL.

@Zazou: spannend. Komt dichtbij nu.

@Tatie: ze zijn allebei geboren bij 39+3. Ben benieuwd. Zou grappig zijn als dat nog een keer lukt, maar ik verwacht voorlopig nog niks.

@Clubjes: hier zitten ze allebei op baby-/peuterzwemmen va dat ze 4 maanden zijn. Ook zitten ze beiden op peuterdans. Zwemmen houden we er in tot ze echte diploma's hebben en daarna mogen ze 1 of 2 dingen kiezen die ze willen doen.

Gisteren voor de laatste keer met ml uit eten geweest voor de bevalling. Was heerlijk en ze hadden in dat restaurant super lekkere alcoholvrije prosecco :D. Was een stuk beter dan weer een avondje frisdrank. Morgen cm controle. Ben benieuwd of uk nu wel aan het indalen is of nog steeds een beetje scheef voor de uitgang ligt. Was vorige week nl voor het eerst. Alle controles daarvoor perfecte ligging en nu nu het moet wordt hij/zij dwars.

12. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥

♥ Proberen ♥
    Spekky 33 jaar - 2 zoons - NOD 12-04
    plk 27 jaar -2 zoons - NOD ...
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD ...

♥ Zwanger ♥
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 04-04-2015 ♥♥
    ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 14-05-2015 ♥
    Blue21381 34 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥
    Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥
    Pimkey 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥
    Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-07-2015♥♥
    Frummelk jaar - - Uitgerekend op: 26-07-2015♥
    Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 03-08-2015♥
    Aowyn 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥
    N80 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015♥♥
    Flixbilly - 28 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥
    Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015♥
    Happygirl86 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 10-09-2015♥
    Sumshine 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: ..-11-2015♥♥
    Fleurop 29 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 03-12-2015 ♥♥

♥ Bevallen ♥
    Sophia 39 jaar - 2 zoons - bevallen op: 31-01-2015 ♥
    Sanntje 30 jaar - 2 dochters - bevallen op: 22-03-2015 ♥

♥ Afspraken ♥
    ZaZou - 27 mrt - echo gyn
    ZaZou - 31 mrt - gesprek met de verloskundige van het ziekenhuis
    Aowyn - 10 apr - vk controle
    Happygirl86 - 13 apr - vk controle
    Fleurop - 14 apr - echo vk

13. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Hai dames. Hier gaat alles opzich prima maar wel wat misselijkheid en heel erg moehoehoeeee... maarja, daar ben ik zwanger voor dus mag niet klagen. :D Testen lopen ook echt mooi op.
    Los van dat ik me zwanger voel toch wel onzeker hoor. Het is nog zo pril, er kan van alles mis gaan.

Esje: ik hoop dat de kleine er binnenkort goed voor ligt joh! Eigenwijze 3e hebben we ondertussen ervaring mee in dit forum ;)

clubjes: Sam is nog maar 3,5, maar zodra hij op zwemmen mag gaat hij erop. En ik vind hem echt een scouting kind; lekker buiten spelen. En ach ja... als ze ouder zijn mogen ze het lekker zelf weten, maar er zijn grenzen natuurlijk. Wel kiezen.

Nelta: gelukkig voel je je al beter. Deze 'club' is wat dat betreft soms ook confronterend, aangezien er hier niet alleen 'zwanger proberen te worden' dames zijn, maar ook veel zwangeren.

14. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Hee meiden.. Terug van weggeweest :)

Sanntje en Sophia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie derde wondertjes!! Jeetje wat gaat de tijd snel, de eerste zijn gewoon al bevallen..

Hier gaat alles z'n gangetje. Wel een beetje een hectische tijd gehad, vader bleek kanker te hebben maar inmiddels geopereerd en behandeld etc en het ziet er voor nu weer goed uit. Over een tijdje moet ie weer op controle of het allemaal weg is gebleven. Onze woning is nog steeds niet verkocht, maar hebben we in januari ook even uit de verkoop gehaald en zijn nu weer bezig om hem in de verkoop te zetten en nog andere opties te bekijken. Maarja, ben het huis nu eigenlijk helemaal zat :

Alle meiden die zwanger zijn geworden ook van harte gefeliciteerd!

Hoe gaat het verder met iedereen?

15. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat je er weer bent springday!
    Naar van je vader maar fijn dat het de goede kant op gaat.

Succes met je huis!

Met mij gaat het goed op vreselijk maagzuur na. Kon er gisteren ook niet van slapen.
    Weet ook niet meer wat ik wel en niet kan eten.

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    pff ik word al echt dik hoor meiden en dat vind ik bst een beetje lastig. Ik ben van mijzelf al gezet. en na de bevalling van onze tweede ben ik 30!! kilo afgevallen. Nu krijg ik mijn broeken al bijna niet meer dicht en heb zon dikke spekribbel bij mijn buik...
    Ik loop ook veel hard, gisteren met pijn en moeite 35 minuten gejogd (slakkengang) ...wat een ellende die hormonen.
    Hopelijk ist voor t goede doel..

17. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Welkom terug Springday. Moest vanochtend nog aan je denken.
    Wat heftig van je vader. Hopelijk blijft hij nu schoon. Sterkte iig.

Zit nu te wachten bij vk. Loopt enorm uit. Nog nooit gehad. Uk gisterenavond extreem druk, vandaag heel rustig. Laat maar komen over 4 dagen.
    Vanochtend creatief geweest met vilt. Heb rompertjes beplakt met letters, die we straks voor het raam kunnen hangen. Was best wat werk, want moest er 2 maken natuurlijk. Zowel voor jongen als meisje. Zijn superleuk geworden :D.

18. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Springday, goed weer van je te horen! Fijn dat het nu in ieder geval weer goed gaat met je vader, maar wat een zorgen zullen dat ook geweest zijn!

Esje, klinkt heel leuk die rompers. Show je het resultaat in de club een keer na de geboorte? Grappig twee keer op dezelfde termijn. Ik zou er dan helemaal vanuit gaan dat het nu weer precies zo zal gaan, maar dat hoeft inderdaad natuurlijk helemaal niet. Ik ben zelf met 39,3 en 39,4 bevallen, dus misschien wordt het 39,5. Dat lijkt me wel fijn, want de dagen daarvoor en ook de uitgerekende datum zijn allemaal wat beladen door een vriendje dat ik vroeger had (zijn verjaardag, onze 1ste date en zijn overlijden waren rond die periode).

Blue, vervelend dat maagzuur. Ik heb geen idee wat daar tegen helpt, maar heb wel eens gehoord dat vla/melk zouden helpen?

Sumshine, bij mij zag je het voor mijn gevoel ook meteen bij de derde, maar toch kreeg ik pas met 16 weken de eerste vraag van een buitenstaander of ik zwanger was. Blijkbaar vond ik het zelf veel eerder overduidelijk ;):p.

Fleurop, die moeheid herken ik! Vreselijk vond ik dat! Sterkte ermee! Fijn dat de testen mooi opgelopen zijn. Wanneer heb je een eerste echo? Oh, 14de pas, dat voelt misschien ver weg, maar is toch alweer over (iets meer dan ;)) twee weekjes.

19. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Net idd wat vla gegeten. Was ook de afgelopen twee weken niets aangekomen. Merk nu ook echt dat ik niet durf te eten.

Tot dusver na de vla nog geen last.

20. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Aah daar is t verloren schaap weer ;) welkom terug! Nare berichten van je vader. Sterkte!

Leuk esje!! Wat denk je zelf dat jullie erbij krijgen?

Hier alweer 33w en 1 dag! Het gaat hard!! vanmorgen gesprek en echo bij de gyn gehad. Ons meisje ligt nog steeds keurig op schema. Krijg geen extra groeiechos meer. Jammer!! ;) maar ook wel fijn dat ze het gewoon goed doet. En we hebben een datum!!! Bizar!!! Nou kunnen we gewoon gericht aftellen:$ ik ga hier geen exacte datum neer zetten denk ik, maar het is max. 6 weken nog. De gyn had t er over dat een gewone bevalling ook nog mogelijk was als ik dat echt perse wou. Dan was het wel te bespreken. Maar hij zei erbij: je hebt niet voor niks dit advies gekregen. Aan de ene kant zou ik het voor mn eigen herstel wel zelf willen proberen, maar aan de andere kant durf ik het niet met mn ervaring van de eerste keer dat ik bleef hangen op 5cm en bij de tweede dat er al een klein gaatje in mn baarmoeder zat, is een geplande ks de veiligste keus denk ik. Het is er na 2 keizersnedes niet beter op geworden natuurlijk!

Jullie nog leuke weekend plannen? Wij zitten weer helemaal vol. Morgen op de psz van zoon een paasviering oid... en smiddags op kraambezoek bij vrienden! Zondag verjaardag van mm schoonvader. drukdrukdruk dus!!

Deel Deze Pagina