Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Zo eerste uitje is een feit. Gewoon even naar wat winkels om eruit te zijn.
    Het was nog even passen en meten of alles wel in de auto kon. Hadden dit nog niet geprobeerd haha.
    Maar... het past gewoon! Benieuwd hoe het gaat, op pad met 3 kids. M'n vriend is dr ook bij dus scheelt. Ons ventje in de draagdoek bij mama, middelste in de buggy.
    Ooohh en dan mag ik eens mooi nieuwe kleren kopen! Nog 2 kilo en m'n zwangerschap kilo's zijn eraf. :D

2. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Veel plezier sanntje!! Je kiest wel een lekker winderig dagje uit ;) en vlot hoor nu al aan t winkelen! Wat voor auto hebben jullie en welke opstelling op de achterbank?

Wat leuk sunshine!! Hier 3x zwanger geweest samen met bloemmm van hier ;) errste scheelt 3 weken, 2e 3 maand ong. En de derde nu nog 2 weken. En ook 2x samen zwanger met een vriendin. Die dus onlangs bevallen is. Schelen onze kindjes straks een paar weken!

Hier druk geweest t weekend. Vandaag maar even bij komen.

3. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    We gaan overdekt winkelen. Geen stad ofzo. Even bij m'n ouders t dorp in.
    Idd vlot. Vloei niet meer, buik is bijna weg hihi. Net of dr niets gebeurd is.
    Rijden een Mercedes E. Hebben 2 autostoeltjes van maxi cosi langs mekaar en de maxi cosi aam de buitenkant. Omdat t middenstuk van de bank wat hoger is past het toevallig.

4. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lekker hoor sanntje dat je al bijna weer op je gewicht bent.

Hier net een snaai bui gehad. Frituurpan aangezet en wat patatjes gebakken :D

Sunshine wat leuk tegelijk met je vriendin zwanger. Heb ik bij tweede ook gehad. Wel een verschil van 3 maanden maar toch gezellig samen kunnen zwangeren. Nu heeft mn vriendin haar derde gekregen toen wij net zwanger waren.

Esje thx voor het toevoegen! Succes met je laatste loodjes!

5. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Hai dames, hier alles ok. Toch nog weer een testje gedaan en nog altijd donkerder dan donkere streep ;) Qua kwaaltjes; moeheid dus, en verder toch sneller geïrriteerd, kan minder hebben. Misselijkheid valt reuze mee gelukkig, had ik de vorige zwangerschap veel meer last van. Maar kan nog komen..

Sanntje: fijn zo snel weer terug op gewicht. Heb ik gelukkig ook altijd gehad. Die borstvoeding doet ook veel! (toen ik stopte kwam ik in een keer aan :$).
    Misschien zijn die tranen ook extra omdat het voelt alsof het écht de allerlaatste keer is. Lekker laten gaan!!

Esje: het komt steeds dichterbij! Spannend hoor!! :D

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    jaaaa Esje meld plicht. Beide keren 39.3 bevallen toch?

7. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Alles nog rustig hier. Met mama naar het ziekenhuis geweest vandaag en ze kon gelukkig poliklinisch en met plaatselijke verdoving geholpen worden ipv onder narcose.
    Nu mag het komen hoor. Hoop alleen niet op woensdag. Vind 1 april niet zo leuk.

8. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    1 april is een mooie datum Esje ;) (jongste zoon geboren).
    Ik had toen ook liever een andere datum gezien, maar nu vind ik het juist wel leuk, iedereen onthoudt het!

Ik gaf net nog aan nauwelijks misselijk te zijn. Maar ben bang dat ik avondmisselijkheid heb ipv ochtend. Gatsie.

9. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Nou esje! Succes! Hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten!

10. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Hahaha Fleurop. We zien wel. Is het zo, dan ook prima hoor.

Uk is sinds vandaag echt heel rustig. Zo begon het de vorige keren ook. Toen moest ik perse een ctg van de vk, maar maak me helemaal niet ongerust. Ook heel veel harde buiken, maar niet pijnlijk. Laatste fase is iig ingegaan.
    Donderdag blijft ideaal, want zijn de kids op het kdv.

11. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Toch spannend Esje!!

12. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Hier weinig nieuws te melden, druk op het werk, dus probeer daar wel concentratie voor op te brengen, maar blijft lastig. Ik zal komende twee weken denk ik ook wat minder kunnen reageren hierdoor. Maar verder gaat het dus wel goed hier.

13. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Succes op je werk Tatie! Verwacht je dat het over 2 weken weer rustiger wordt?

Esje, misschien zorgen die harde buiken al mooi voor ontsluiting, zou dat niet fijn zijn :D Spannend hoor! Je klink wel heel ontspannen en rustig eronder, en fijn dat het meeviel met je moeder. Laat die kleine maar komen!

Fleurop, blijft toch leuk he, die testjes doen en dat tweede streepje zien verschijnen. Heb je al een afspraak gemaakt voor je eerste echo? Veel plezier en gefeliciteerd alvast met je zoon! Ga je het groot vieren?

Sanntje, lekker dat je er nu al even uit kan! moest je erna weer lang bijkomen van je uitje?

Sumshine, wat superleuk om samen met iemand dicht bij je zwanger te zijn! Echt toevallig :) Als de vorige was blijven plakken, dan had ik dat ook gehad met m'n beste vriendin, zij is nu bijna uitgerekend. Maar ik heb er geen moeite mee ofzo hoor. Stiekem hoop ik nu samen met m'n tweelingzus zwanger te zijn, zij zit in de MMM voor een tweede. En haar oudste is geboren op de verjaardag van mijn oudste (die toen 2 was), dus wie weet lukt het nog een keer om op dezelfde datum te bevallen :D

Vandaag was de laatste dag van m'n proeftijd, woehoe! Niet dat er twijfels waren of ik wilde/mocht blijven hoor :cool:

14. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Oja, m'n ei komt eraan vandaag of morgen (yeee!), dus ik ga even wat doen met ml :D

15. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Fijne avond Spekky :D

Succes op je werk Tatie. Nooit fijn die extreem hectische periodes.

Ben ook nog heel relaxt hoor Spekky. Ik wacht rustig af. Harde buiken worden wel steeds erger en vaak met rugpijn. Net toch even vk gebeld voor advies. Moest tenslotte bij de eerste wee meteen bellen. Twijfel of het weeën zijn, maar heb een hele hoge pijngrens, dus vraag of het pijn doet is niet echt een goede graadmeter bij mij. Vorige keer had ik al persweeën toen ik het echt pijn vond doen ;).

16. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Esje spannend. Hoe is het afgelopen?
    Hier ook zo'n hoge pijngrens. Niet handig op zo'n moment. Je weet niets. Wel fijn dat bevallen maar heel kort pijnlijk is.

Over het bijkomen van het uitje. Dat was zo gedaan. Gister weer m'n gewone rondje huishouden kunnen doen. Zit wel goed hier hihi. Maar doe toch rustig aan. Moet ook genieten hè!

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    esje...meldplicht... Spannend ;)

18. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Vk dacht gisteravond dat mijn vliezen gebroken waren. Als weeën niet door zouden zetten, dan moest ik vandaag naar het ziekenhuis ivm langdurig gebroken vliezen.
    Wij dus naar het ziekenhuis. Wel wat weeën gehad, maar niet veel. Na opstaan sowieso alles stil.
    In het zh ctg gehad en wat testen. Vliezen zijn nog in tact, dus ipv inleiden en bevallen nu weer met een lege maxi cosi thuis :p.

19. Dat was echt 1 april, kikker in je bil :D

20. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat was het zeker. Werd er alleen niet zo vrolijk van. Al vind ik het niet erg dat 1 april niet de datum wordt.
    Als dit symbool staat voor het gedrag van uk, dan houd ik mijn hart vast :D. Grapjurk.

Deel Deze Pagina