Ik heb straks ook 2 rammen thuis hoor. ML is nl ook ram. Positieve is nu wel dat een snelle thuisbevalling weer tot de opties behoord. Doe gewoon alsof vandaag er niet geweest is
Hoihoi, Esje, wat een grappenmaker, die kleine van jou . Sanntje, wow jij bent snel weer de oude. Lekker hoor. Hier zondag of maandag mijn eisprong gehad. Ik had iig vrijdagavond een donkere ovulatietest en zaterdagavond nog donkerder. Vorige maanden waren de donkerste streepjes nog best licht, nu was het zaterdagavond echt een knaller. Das hopelijk positief . Ik hou mijn NOD maar op 13-4, maar misschien dat ik de zaterdag al ga testen .
Nelta ik hoop het zo voor je. Mijn ei knalde ook echt (dikke positieve ovutest, langer slijm dan anders)... Hoop goed teken voor jou ook dit keer!!!
Spannend Nelta. Hier was het de maand dat het raak was ook duidelijker dan normaal. Ik blijf duimen voor je.
@ Sunshine, wat leuk samen met je vriendin zwanger! Nog gefeliciteerd met je zwangerschap Ik ben samen met m'n schoonzus zwanger, wij schelen ook 10 dagen haha. @ Sanntje, snap best dat je het moeilijk vindt dat de kraamzorg weg is. Ik vind zo'n kraamweek toch altijd wel een speciale tijd en je wordt zo lekker in de watten gelegd enzo en nu begint het echte leven weer @ Fleurop, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! @ Esje, spannend zeg... Hoe gaat het nu?
Klinkt goed Nelta! Ik ben ook van plan zaterdag de 11e te gaan testen, misschien hebben we dan allebei goed nieuws Hahaha Sophia, 'kikker in je bil' Lekker dan Esje, een dagje zkh voor niks! Maar misschien komt ie alsnog vandaag?? De avond is nog jong he Springday, hoe gaat het met jou? Hier vandaag een lekker werkdagje gehad, rondleiding door de fabriek waar de medicijnen verpakt worden, wel indrukwekkend om te zien wat er allemaal bij komt kijken! (yup, ik ben een beetje een nerd soms )
Esje wat een grappenmaker zeg die ukkie van jullie :O Nelta ik duiim zo!! Bij mijn zoon was mijn ei 3 dgn later, had 3 dgn lang dikke ovu testen en heel heel veel slijm Hier alles ook goed, moe moe moe haha Dit weekend gaan we kijken naar een nieuwe 2e hands auto. Een Nissan Almere Timo van 2005. Iemand ervaring hiermee?
@ Spekky, hier gaat alles goed al ben ik wel echt aan het aftellen naar m'n verlof @ Aowyn, geen ervaring mee, heb eigenlijk sowieso nog nooit een Nissan gehad. @ Hier, zoonlief vandaag voor de tweede keer geoefend op de basisschool, hij wordt echt al groot hihi.. Al begint ie nu ineens in z'n broek te plassen.. Gister op de psz ook al en vandaag dan ook op de BS. Het gekke is nog dat ie thuis dus geen ongelukjes heeft gehad en dat dus blijkbaar alleen op de psz/BS doet. Verder weinig te melden. We zijn weer bezig met ons huis in de verkoop te zetten maar af en toe zakt de moed in mm schoenen....
Springday houd de moed er in meid. Hopelijk verkopen jullie het. En zijn het voor zoonlief niet gewoon spanningen van school dat hij ongelukjes heeft? Aowyn hier ook geen ervaring met Nissan Vandaag weer vroeg beginnen. Ben bijna op mn werk # gaap Nog drie weken en dan verlof
Misschien idd de spanning Springday, waardoor hij in zijn broek heeft gedaan. Of hij durft nog niks te zeggen tegen zijn juf. Is ook nogal een verandering voor een kindje natuurlijk. Hopelijk gaat het snel weer goed. hier ook geen ervaring met een Nissan Aowyn. Sorry. Hier alles nog rustig. Straks controle bij vk.
M'n ouders hebben een Nissan tino. We hebben m ooit geleend ivm ruimte gebrek maar hebben er toen 2 autostoeltjes naast elkaar in gehad en ik achterin erbij. Dat paste goed. Ik denk dat een maxi cosi erbij geen probleem moet zijn is mijn eerste gedachte.
Springday hou moed meid! Verkopen gaat nu gewoon heel moeilijk! sanntje dankjewel! Gaat idd om de ruimte achterin omdat mijn man vrij lang is en de kinderen hun benen nog niet goed vouwen om de stoel heen, dus klaag de oudste vooral als zij achter papa moet zitten.
********34 weken********** Poe wat klinkt dat een end op weg!! hier verder geen nieuws eigenlijk. Alles gaat goed, voel me goed, dus fijn!! Succes weer dames met het klussen en wachten om te testen. Zo spannend elke keer. Ik hoop echt dat jullie snel een mooie test mogen hebben! Nissan: ook geen ervaring Springday: sterkte en succes!! Snap dat je er een x klaar mee bent, maar er komt vast een koper!! Spannend voor je oudste!! Hier ook bijna zo ver. Esje: nou gelukkig geen 1 april geworden dan doe maar 4 april! Vind ik wel een mooie datum
Ik denk dat het broekplassen inderdaad komt door de verandering met de nieuwe school, het is ook precies vanaf die tijd. @ huis, gister avond toch weer een klein lichtpuntje gekregen dat we misschien verder kunnen zakken met de prijs en de restschuld mee te financieren is met de nieuwe hypotheek. Uiteindelijk zijn mijn maandlasten dat gewoon hetzelfde als nu aangezien de rente lager staat, dat zou wel heel mooi zijn als het allemaal zou kunnen en we m dan voor die lagere prijs wel verkocht krijgen! @ Blue, lekker he bijna verlof. Ik ook over 3 weken @ Zazou, 34 weken alweer begint nu echt op te schieten, leuk!
Heerlijk vooruitzicht idd springday. Al vind ik het idee wel weer vreemd om dan zo lang niet naarmn werk te hoeven. Weet wel dat het voorbij vliegt Waneer de kleine er eenmaal zal zijn. Dinsdag laatste keer centering. Fijn paasweekend !
Dat is in de Nissan wel een minpunt. De benen ruimte achterin is belabberd. M'n vriend is 2m dus moet de stoel helemaal naar achter kunnen. Als ik er in zit is er al weinig benen ruimte achterin. En ik ben gewoon 1.70...