Hey Esje hoe is het vandaag? Wil je trouwens thuis bevallen? ik stiekem wel graag ik heb twee medische bevallingen gehad in het ziekenhuis ik hoop zo dat deze zwangerschap goed gaat, geen suiker of hoge bloeddruk of vergiftiging waardoor ik thuis zou mogen bevallen. Lijkt mij zon fijne ervaring vooral met de derde...
Bij een Dacia en Ford idem zo, is denk ik voor bijna alle auto's zo haha We zullen het zien dit weekend!
Fijn dat de echo goed was Sumshine. Thuis heeft wel mijn voorkeur. Vond dat de vorige keer heel fijn, ookal had ik toen natuurlijk geen keuze. Succes met een auto zoeken Aowyn. Alles nog steeds rustig helaas
Esje nog geen babynieuws dus....... Wil zelf ook graag weer thuis bevallen. Bij de andere 2 ook thuis bevallen. Ik zou niet anders willen maar goed hopen dat het ook mag. sunshine fijn dat je echo goed was!
Esje, vannacht gaat het vast gebeuren, op de uitgerekende datum en ook nog een mooie datum! Sumshine, wat fijn van je goede echo! Dat is vast een hele geruststelling. Wij hebben een Corolla verso, die is wel ok qua beenruimte.
Iemand ervaring met aambeien? Heb het eerder heel licht ervaren maar net op de wc echt flink open gesprongen en dus best wat bloed. weet niet zo goed wat ik er nu het beste aan kan doen. Doet echt zeer
Had het bij de 2e na de bevalling. Ik gebruikte zalf in combi met tabletjes van curanol. Helpt echt! Wel beide gebruiken! Gewoon te koop bij drogist
@ Sumshine, gefeliciteerd met de goede echo! @ Blue, vervelend de aambeien Ik heb er geen ervaring mee. Iedereen een fijn paasweekend!
Hoihoi, Esje, hoe is het nu? Wanneer moet je weer naar de vk? Sumshine, super dat je een goede echo had. @auto, hier heeft man het al uitgezocht en het wordt dan waarschijnlijk een Peugeot 307 station en ik houd dan mijn Fabia, niet station. @bevallen, hier ook twee keer medische indicatie en wilde toen ook sowieso in het ziekenhuis bevallen ivm 4 hoog wonen zonder lief. Ik sluit de optie thuis niet uit voor nu; ik denk dat ik het gewoon op het moment laat afhangen dan. Gaat het heel goed blijven we thuis, twijfel ik maar iets, dan naar het ziekenhuis. Hier vanmorgen op kraamvisite geweest en heerlijk geknuffeld met het kleine meisje. Het is toch wel erg gaaf weer zo'n kleintje.
@ Auto, wij hebben een Peugeot 407 station denk dat het wel moet lukken achterin maar nog niet geprobeerd. Soms zit ik wel eens tussen de kindjes in als er iemand mee rijdt en dat gaat prima. Ik heb zelf een VW polo en daar zal ik vast geen 3 zitjes achterin krijgen. Ik zeg de MC dan gewoon op de voorzitting. Zo vaal gebruik ik de auto niet. @ Bevallen, hier 2 sterrenkijkers dus werd ook steeds medisch maar wil het nu toch weer thuis proberen. Na een paar cm ontsluiting kan de vk al voelen of de baby goed ligt of weer een sterrenkijker is. Bij het laatste toch weer naar het ziekenhuis, ik zie het dan wel. Kindjes worden sowieso door mijn moeder opgehaald zodra de bevalling begonnen is.
Sorry.. er gebeurt teveel op het moment waardoor ik bijna niet mee kan lezen, laat staan reageren. Met de baby gaat alles goed. Ik ben twee keer thuis bevallen. En wij hebben een ford focus nog niet getest of er drie stoeltjes achterin kunnen, maar verwacht het wel.
Hier was Stijn een sterrenkijker, dus medische indicatie. Gelukkig was ik al in het ziekenhuis. Noor was medische indicatie, vanwege haar schisis; ik liep toen vanaf 20 weken al bij de gyn, maar de bevalling zelf was goed te doen. Zeker in vergelijk met Stijn . Vandaar dat ik de optie thuis niet wegstreep. Aan de andere kant vind ik het ziekenhuis wel weer veiliger (meer controle enz), mocht er wat zijn, dan ben je er al. Ik denk dat ik het op ziekenhuis hou, tenzij het zo goed voelt/gaat, dat ik dan op het laatste moment besluit thuis te blijven.
Moet dinsdag weer naar de vk. Helaas dan 1 die absoluut niet wil strippen voor de 41w Alles nog steeds rustig helaas. Uk ook wel rustiger nu en dat was vorige keren ook zo. We wachten gewoon af. Fijne Paasdagen allemaal.
41w. Ene vk wil alleen pas strippen va 41w en de rest va 40w. Helaas heb ik dinsdag net die ene die niet mee wil werken. Maar hoop nog steeds dat uk dit weekend komt.
een paasbaby zou mooi zijn Es! Auto: wij hebben een ford Cmax, passen drie zitjes achter in. De station niet. deze achterin is iets ruimer maar de kofferbak ruimte kleiner helaas. ik moet eigenlijk bijna alles opnieuw aanschaffen..oeps..Had t allemaal weggedaan. Dus marktplaats is komende tijd mijn vriend. Ik twijfel ook of ik t wereldkundig moet maken 8weken is nog wel vroeg, maarja alles zag er goed uit en stevig kloppend hartje. 30 april pas weer een echo,, ben dan ruim 12w Wat zouden jullie doen? en al aan de kids vertellen? (opa oma, tantie en beste vrienden weeten t allemaal wel al hoor)
@ Esje, een paasbaby zou inderdaad wel leuk zijn. Mijn eerste is op tweede paasdag geboren Was toen 40+2.. zou jij dan ook zijn @ Sumshine, je moet doen wat je leuk vindt. De eerste echo was goed dus de kans dat het nog mis gaat is nu een heel stuk kleiner. Wij hebben het ook steeds bekend gemaakt na de eerste echo. Wij hebben de grote dingen altijd wel bewaard, box, MC, wiegje etc. Maar de rest niet. Dan daarbij vind ik het ook altijd leuk om weer een kamertje opnieuw aan te kleden