Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hee Esje, dan ben jij nu dus eigenlijk een paasei dat bijna uitkomt :p

Mensenkinders, hebben jullie het ook zo koud?? Ik zat gisteren met 2 vesten over elkaar en de verwarming op 22 en nog zat ik te bibberen. Als ik maar niet ziek wordt...(hoewel...kan ik mooi een big bang marathon doen!). Of zou het te maken hebben met m'n cyclus? Volgens FF zit ik nu op 4 dpo, verder niet echt kwaaltjes ofzo behalve duizeligheid, maar daar is t natuurlijk nog wel erg vroeg voor.

Hoe gaat t met jou Nelta? Voel jij al iets?

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier nu 5 dpo, voel ook nog weinig. Vanmorgen wel buikpijn/krampen, verder nog niks.

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fleurop jij had het dus na de bevalling...mag ik die tabletjes wel tijdens de zwangerschap?
    Slik ook bijna dagelijks rennies vanwege het zuur.

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Blue: vanaf 6 maanden zwangerschap mag je het sowieso gebruiken. Daarvoor even in overleg met arts.
    In jouw geval geen probleem.

Ze hebben ook wel een website met uitleg.
    Ik was er binnen een week vanaf!

5. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Wat ik me afvroeg: hoe reageerden jullie omgeving op jullie zwangerschap? Of hoe verwacht je dat ze reageren als je zwanger ben? Anders dan de eerste 2?

Wij vertellen het pas na de eerste echo, denk dat niemand het verwacht van ons. Alleen mijn beste vriendin weet het maar die wist ook dat we al bezig waren. Ik vind het dit keer spannender dan bij de eerste 2!

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Tja, bij ons weten wel wat mensen dat we bezig zijn, door de miskraam en aangezien we inmiddels al een poosje verder zijn, denk/hoop ik dat mensen tzt wel blij voor ons zullen zijn. Verder zijn er in onze omgeving wel meer "grotere" gezinnen, dus 3 is niet vreemd of zo.

7. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hele dag op pad geweest dus nu even de tijd om te spieken. Helaas nog niks bij esje dus!!! Jammer!!! Duim dat de baby snel komt!!

Reactie fam: mijn fam. Was dol enthousiast, sfam nauwelijks reactie van gehad. Maarja ben niet anders gewend. Vrienden waren ook heel blij allemaal! Maar vind het allemaal wel anders dan bij de eerste twee hoor. Nouja misschien mis ik mn vader hier ook in. Die was altijd zo enthousiast en belangstellend als ik er weer was. Altijd vragen hoe het met me ging en met de baby. Maar die is helaas 1.5 jaar geleden overleden. Fam. Had ook wel een derde verwacht, mn zwager maakt al opmerkingen of we hun niet gaan inhalen, zij hebben er 4 ;)

Hier de hele dag de hort op. Naar de kapper geweest en vanmiddag de laatste dingen geshopt die ik nog graag wilde. Kids waren zo lief en gezellig!! Geen gezeur of gedoe dus heb genoten! Als afsluiter nog even naar de macD ;) merk wel dat ik echt peutertempo heb qua lopen haha!
    Jullie nog paasplannen? Wij gaan naar mn moeder 'eitje tikken' samen met mn 3 broers en aanhang, dus lekker volle bak!

8. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij ons werd er verbaasd gereageerd Door familie. Mn zusje sprong overigens wel meteen een gat in de lucht.
    Vrienden waren super blij en hadden het ook wel verwacht. Heb ook altijd wel gezegd dat ik een groot gezin wou.

Hier eerste nacht in caravan gehad brrr wat koud maar wel echt genieten. Trekken maar gewoon wat extra lagen aan :)

9. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Paaskuikentje zit nog steeds binnen helaas :(

Hier was iedereen eigenlijk heel enthousiast, op schoonzus na (lang verhaal). In onze vriendenkring ook wel redelijk wat stellen met 3 kindjes, dus wordt niet vreemd aangekeken.

Geniet ze op de camping Blue.

Fijne Paasdagen allemaal.

10. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Gister was een prachtige dag voor de camping Blue, hopelijk krijgen we vandaag oo het zonnetje nog te zien (en word je niet Blue van de kou :D). Veel plezier nog!

Esje, meldplicht! :) Het kan nog steeds een paasbaby worden!

Reactie familie en vrienden: ook hier weet iedereen sinds de MK dat we graag een derde willen, dus het zal geen verrassing zijn. Maar we kregen toen hele leuke reacties van zowel mijn familie als van ml, hoewel sommigen wel dachten dat we het bij 2 zouden laten. Is wel gek, ik heb deze week al 2x van verschillende mensen (kennis/collega) de vraag gehad of we nog een derde zouden willen. Ik weet dat ik er veel mee bezig ben in m'n hoofd, maar straal ik het nu ook uit?? Ik reageer dan een beetje ontwijkend, zo van 'aan 2 heb je ook echt wel je handen vol'. Krijgen jullie ook wel eens dat soort niet-bedoeld-maar-komt-wel-een-beetje-brutaal-over vragen?

11. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Gaat waarschijnlijk ook een Paaskindje. Vk is hier, alles is in gereedheid gebracht en ze gaat niet weg voordat uk er is.

12. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Wat spannend Esje'!! Heeeel veel succes en straks genieten!

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    voorspoedige bevalling gewenst ES! zet em op!!

@vragen, ja ik kreeg ook vooral na de mk van de tweede veel vragen, vond ik vervelend maar tis niet anders...

@vertellen, wij hebben het de kinderen verteld. Ze reageerden ( de oudste jongste snapt er weinig van) erg enthousiast.

@paasdagen, hier genoten van een eerste paasdag. Vandaag een beetje rustig aan. Niks bijzonders, paaseierenzoeken in de straat denk ik. Kindjes zijn een beetje zeurderig en hangerig...

14. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Heel veel succes esje!!! Hoop dat alles goed mag gaan!!

Hier staat de woonkamer op de.planning. die rot box moet er in.... en het gaat gewoon niet passen. We groeien echt uit ons huisje met 3 kids... zucht... ik haat t zo als mn woonkamer zo vol staat he:x

15. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Esje zet m op! :D klinkt goed dat ze niet weg gaat voor uk er is :)

Zazou ooohh verschrikkelijk hè! Hier ook zo vol.... speelgoed, speelgoed kist, tafel met stoeltjes, poppenwagen, bedje + toebehoren. De box.... in t hoekje bij de banken. Dochter lief kan er via de bank uitklimmen. Wilden de box op de oude plek terug, in n opener druk in de huiskamer maar dan zitten we weer met speelgoed.... Wil ons ventje graag in de box maar heb m zooooo hard nodig voor de middelste (moet nog steeds wennen dat de jongste middelste is geworden hihi).
    Eigenlijk.... Is ons huis te klein ook haha. Tijd voor een aanbouw?

16. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Doe je best Esje!! :)

Zazou, gelukkig is zo'n box maar tijdelijk, maar ja, je hebt nog een heleboel ander speelgoed natuurlijk. En nu zijn ze nog klein, later als het pubers zijn... Wij zijn toevallig dit weekend ook eens gaan oriënteren op een groter huis (trigger was dat m'n schoonzus onverwacht een huis heeft gekocht, word ik zo enthousiast van!). Maar het moet wel echt een vooruitgang zijn, want op zich ben ik ook niet ontevreden met ons huis nu, alleen wat meer ruimte zou lekker zijn.

Sumshine, wat leuk zeg dat je een enthousiaste reactie kreeg van je oudste! Nog voorkeur voor een jongen of meisje? En weet je al wanneer je het aan familie en vrienden gaat vertellen?

Ik doe vandaag even helemaal niks, ben misselijk en duizelig, misschien iets verkeerds gegeten bij m'n schoonouders gisteren??

17. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Spiek spiek.... geen nieuws!

Sanntje: ja verschrikkelijk he... maar we zijn eruit... het kan gewoon niet op een andere manier dus moet er maar mee leven. Heb nu qua groot speelgoed alleen nog maar het keukentje beneden met een tafeltje en stoeltje en een buggy. En dan nog wat speelgoed in de grote kast in de kamer. Ga zo even kijken of er nog wat in mm trapkast past.. maarja daar staat ook al een houtenloopkar en een weelybug. Ook weer leuk voor de baby straks.

Spekky: ooh leuk!! Ja ik wil ook graag verhuizen maar er dan idd wel qua ruimte op vooruitgaan. Ik ben bang dat dat alleen gebeurd als ik ook ga werken ;) tenzij je echt tegen een koopje aanloopt, maar daar moet dan waarschijnlijk weer veel aan gebeuren en dat zie ik niet zo zitten met 3 kleine kids en een man die niet zo kritisch is als ik zelf ben qua afwerking:)
    nouja, komt tijd, komt raad!

18. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Esje, spannend!! :D

@ Zazou, herkenbaar! Wij groeien ook echt ons huis uit. Kan niet wachten tot we kunnen verhuizen.

@ vertellen, hier was iedereen nogal verbaasd omdat wij altijd riepen dat we niet meer dan 2 kinderen wilden en dat was ook zo. Totdat ik vorig jaar onverwachts zwanger bleek ;) tot die tijd dus altijd geroepen neeeee wij geen derde :p

19. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Om 14.04u is ons mooie meisje geboren :). Naam staat in de club.
    Alles is goed gegaan. Vanaf het moment dat de weeën echt wat voor gingen stellen, heeft het 2 uur geduurd. Was heftig, maar voelde me daarna meteen supergoed. En gewoon in bed bevallen dit keer :D

20. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Gefeliciteerd met jullie meid!!!!! Lekker genieten!

Deel Deze Pagina