Esje, gefeliciteerd!! Goed gedaan joh, en wat fijn dat het zo goed ging en je lekker thuis kon blijven! Geniet lekker van je meisje
Whoehoee gefeliciteerd!!! Geniet ervan! Klinkt als een goeie bevalling? En ook vlug. Heerlijk hè in bed bevallen Spekky, misselijk van verkeerd eten kan, maar duizelig? Hoop voor jou dat t ergens anders van komt wie weet! Anders Beterschap...
Aaah yes! Gefeliciteerd esje!!! Grappig zo eigenlijk in combi met je nickname fijn dat alles goed is gegaan. Nu heerlijk genieten samen! Hebben je andere kids haar al gezien? Hoe was dat? Aaaah nu ben ik officieel de eerstvolgende!!! spannend!!!
Jaaaa esje van harte met jullie meisje! Fijn dat het zo vlot is gegaan. Hoe gaat het met de andere dames met hun kleine? Sophia en sanntje? Zazou jij bent nu de volgende toch? Camping was heerlijk gisteren. Tussendoor wel bij de hap geweest maar gelukkig niks ernstigs. Ik had een vreemde uitslag op mn been gekregen maar dat bleek van de warmte in combi met mn hormonen te zijn. Vandaag wel al vrij vlot naar huis gegaan omdat het niet zo lekker was. Gezellig plantjes gekocht en alles van de baby shower nog opgeruimd. Morgen laatste centering bijeenkomst. Echt snel gegaan. Daarna over op de gewone controles bij vk .
Gefeliciteerd Esje met jullie mooie dochter! Fijn dat het zo goed is gegaan en thuis! Ook benieuwd hoe je kinderen het vonden/vinden.
Kindjes vinden het geweldig. Zijn echt supertrots. Heel mooi om te zien. Hebben vannacht wel lekker bij opa en oma geslapen. Nu weer thuis. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat. Nacht was best goed. Van 23.30-02.00u even liggen spoken, omdat ze wel wilde eten maar misselijk was. Om 4.30u goed gedronken en rest vd avond en nacht heeft ze geslapen . Nu ligt ze ook al de hele ochtend tevreden te slapen. Ideaal. Mag ze vol blijven houden.
@ Esje, fijn hoor dat ze al zo goed heeft geslapen vannacht. Hopelijk blijft ze dat inderdaad zo volhouden.
Oh leuk esje dat de andere 2 het zo leuk vinden. Ik ben ook zeer benieuwd naar de reacties hier als de kleine er is
Zo leuk: mijn schoonzusje vertelde gisteren dat ze zwanger is van de 2e. Ze is 4 weken verder dan ik. Erg verleidelijk om het zelf ook al te vertellen maar we besluiten toch nog even te wachten tot de eerste echo is geweest. Maar erg leuk, samen zwanger zijn (we hebben ook een erg goede band). Esje: heerlijk dat je andere kinderen er van genieten en dat ze ook al zo goed slaapt. Top! Soms vraag ik me af of je met een 3e nog meer geniet van de kraamtijd. Bij de 1e vond ik het zo nu en dan best pittig. Bij de 2e kon ik al veel meer genieten... en bij de 3e? Ik ga eens op zoek naar de lijst.
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Spekky 33 jaar - 2 zoons - NOD 12-04 Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 13-04 plk 27 jaar -2 zoons - NOD ... ♥ Zwanger ♥ ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 14-05-2015 ♥ Blue21381 34 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥ Pimkey 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥ Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-07-2015♥♥ Frummelk jaar - - Uitgerekend op: 26-07-2015♥ Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 03-08-2015♥ Aowyn 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥ N80 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015♥♥ Flixbilly - 28 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥ Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015♥ Happygirl86 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 10-09-2015♥ Sumshine 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: ..-11-2015♥♥ Fleurop 29 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 03-12-2015 ♥♥ ♥ Bevallen ♥ Sophia 39 jaar - 2 zoons - bevallen op: 31-01-2015 ♥ Sanntje 30 jaar - 2 dochters - bevallen op: 22-03-2015 ♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - bevallen: 06-04-2015 ♥ ♥ Afspraken ♥ Aowyn - 10 apr - vk controle Happygirl86 - 13 apr - vk controle Fleurop - 14 apr - echo vk Sumshine - 30 apr - echo
Fleuropp wat leuk! samen zwanger! Van de hoeveelste is zij zwanger? en hoe voel jeje? Voel je je ook flink zwanger??? @Esje, wat fijn dat ze het zo goed doet! Geef je borstvoeding? Hopelijk blijft het een tevredenmeisje! @kraamtijd, ik kon idd niet genieten van de 1e kraamtijd, vond het helemaal niks dat thuis zit en baby gedoe (tja..sorry) de tweede kon ik mij er al iets meer aan over geven...En tja de derde, volgens mij heb je t rete druk dan..Je hebt er immers nog twee rondlopen dus beetje hele dag in je bed hangen kan natuurlijk niet, misschien dat je daardoor meer van de rust momenten en zorgmomenten geniet? Hier, nu bijna 9w (ruim 8w) pff en voel me zo moe moe moe, hangerig, katerig etc.. Vind dit gevoel echt niks aan hoor..Ff klagen, gelukkig is het voor t goede doel maar oh men wat is mijn lijf in protest. Ik wou gisteren even hardlopen, (ik heb van t zomer nog een halve marathon gelopen en loop rustig 15km op een dag hard hoor) maar na 3km in sjokelpas was ik helemaal gesloopt. Mijn lijf kan nisk hebben.. En ik groei ook al flink. Groeiden jullie ook zo bij de derde???
Esje: wat leuk!!! En jij alweer goed aan het opknappen? Geniet lekker van je gezin!! Fleurop: wat leuk en bijzonder!! Knap dat je het dan voor je kan houden! Sunshine: ja hier groeide ik ook wel.vlot bij de 3e. Kon het.met.moeite verborgen houden tot de 12 weken voor de buitenwereld. Ach die moeheid... blehh!! Ik had er gelukkig niet zo last van dit keer maar wel enorm bij de eerste. Lag vaak al om.9 uur op bed. Mei: joehoe joehoe joehoe! Ik vind t wel spannend worden hoor. Officieel nog 5 weekjes tot uitgerekende datum, maarja, t wordt wat eerder natuurlijk. Deze week maar eens beginnen met mn ziekenhuistas. Morgen controle bij de gyn die mn dochter heeft gehaald, ben benieuwd of hij nog nieuwe interessante dingen qua bevallen/keizersnede/termijn/4e kindje te melden heeft. Testers: hoe staat t er voor meiden?! Ik hoop zo op goed nieuws!!!