@sumshine; wat een fijn nieuws! Toch altijd fijn als die eerste echo Goes is! @blue: lekker van genieten verlof vrij maakt niet uit, heerlijk toch @fleurop; fijn dat je baas zo reageerde. Tis toch altijd weer spannend zoiets vertellen Hier begin ik het echt steeds meer te voelen zo leuk weer!
Goed te horen sumshine! Altijd weer een hele geruststelling. Fleurop fijn dat de reacties zo goed waren op het werk. Het is nu idd genieten met lekker weer. Helaas zijn de voorspellingen weer minder maar goed wij vermaken ons wel!
Als t goed is wordt t na koningsdag beter toch? Morgen plantjes kopen en de tuin mooi maken dus hoop wel op een droog momentje!! Sumshine fijn! Mooie berichten Fleurop ook mooie berichten
Ha meiden, daar ben ik ook weer eens! Happygirl en sumshine, wat een fijne berichten over goede echo's! Heerlijk hoor, nu echt genieten Fijne vakantie Blue! Fleurop, dat is ook weer een opluchting he... Je weet het maar nooit, maar ik hoor om mij heen maar zelden over negatieve reacties op zwangerschapnieuws. Sanntje! Wat heerlijk dat je je energie weer terughebt en lekker bezig kan zijn met je kinderen Hier voelt alles nog steeds goed, en we hebben het inmiddels de ouders en zussen verteld. Het was geen verrassing na de MK vorig jaar, maar we kregen toch hele leuke lieve en enthousiaste reacties. Het lastigst vond ik het vertellen aan m'n tweelingzus, zij willen al zo lang een tweede en ik gun het ze zo. Maar met een beetje boel geluk is ze deze ronde ook zwanger en schelen we maar 10 dagen ofzo, hoe cool zou dat zijn!! Ook de jongens hebben we het verteld (tenminste, de jongste snapt het niet erg of het boeit m niet zo ). Was echt zo lief, vorige week had m'n oudste gewenst bij een wensboom op vakantie dat hij een baby wou, dus een paar dagen later konden we hem vertellen dat z'n wens gaat uitkomen, wat een superzoet snoetje had ie! 26 mei heb ik m'n eerste echo, ben dan ruim 9 weken dus er zal iig iets te zien moeten zijn. Zooo spannend...
Wat een fijne berichten allemaal meiden!!! Goede echos, fijne reacties, goede gezondheid, heerlijk!! Ik doe lekker mee hoor! Ben de 37w. Voorbij!! De tijd is om gevlogen. Nu dus echt aftellen. Best een gek idee Mn vk belde nog vandaag hoe het met me ging. Zo fijn! Uit t oog maar niet uit t hart hahaha deze week de bevestiging gekregen van de keizersnede. Ben mooi als eerste aan de beurt die dag, dus kan weer een paar uur extra herstellen en hopelijk snel naar huis Gaan jullie nog wat doen t weekend? Hier morgen familie dagje met de fam van mn man. Wilde op koningsdag nog even de kleedjes af maar zag net dat t bagger weer wordt. Hoop dat t mee valt!! Fijn weekend meiden!!
Bah wat een weer vergeleken met gisteren. We vermaken ons nog wel binnen maar de meiden zitten de regen zowat weg te kijken omdat ze buiten willen spelen. veel afleiden dus met spelletjes en knutselen maar
@ sumshine en Fleurop, succes met jullie kwaaltjes. Eerste trimester kwam ik altijd minstens 5 kilo aan en dan at ik wel gewoon gezond.. Tweede trimester kwam ik nooit wat aan en dan in de laatste weken ging het meestal hard maar die weken heb ik dit keer dus niet meegemaakt Je moet maar denken dat de kilo's die echt bij de zwangerschap horen er in de weken na de bevalling er ook weer af gaan. @ Sophia, gefeliciteerd met het doopsel van T.hessa en met de verjaardag van T.hom! Leuke dag gehad? @ Happygirl, gefeliciteerd met de goede 20 weken echo @ Blue, lekker genieten van je verlof. @ Hier, we mogen vandaag naar huis! Wat ben ik blij, had het zo gehad hier pff. Vrijdag nacht was ik een nachtje thuis gaan slapen omdat de oudste gister jarig was. Hij wist niet dat ik thuis zou slapen, dus sochtends wordt ie wakker en loopt ie naar mijn man en ik had me verstopt onder de dekens. Mijn man feliciteert hem en vraagt wat zijn wens is... Zegt ie: ik zou willen dat mama en baby S.em hier waren.... Aahh zielig! Dus ik kwam onder de dekens vandaan en was een extra grote verrassing We hebben het de afgelopen weken wel goed kunnen regelen met de andere kinderen. Mijn man nam de dagen vrij dat we geen oppas hadden en verder zijn ze bij mijn moeder geweest en de eerste week ook vaak geslapen en mijn schoonouders hebben een paar dagen opgepast in ons huis. Het was wel een heel geregel maar het is genoeg geweest nu.. Heb ze super erg gemist. Ze kwamen wel bijna iedere dag langs of ik ging dan een paar uurtjes naar huis maar heb ze tussendoor ook wel eens een dag niet gezien. Maar...... Vanaf dadelijk voor altijd samen
Springday het lijkt me zo heftig om mee te maken. Zo lang in een ziekenhuis met je kleintje. En dan ook nog je andere kinderen die er veel van mee krijgen. Wat fijn dat jullie eindelijk thuis zijn of komen vandaag. Vanaf nu extra genieten maar vast ook nog een stukje verwerking zo nu en dan.
Oh Springday, wat een goed nieuws!! Eindelijk zeg, en hoe gaat het met de kleine man? Heerlijk met je gezinnetje thuis, genieten!
Springday wat fijn!!!! Heeeeerlijk genieten nu je straks met zn allen thuis kan zijn. daar zie ik ook het meest tegen op: het gescheiden zijn als gezin en t gedoe qua geregel er om heen. dus ik ga zo hard mn best doen om weer met 2/3 dagen thuis te zijn. ik kan mn kids soms wel achter plakken, maar na 1 dag niet gezien te hebben dan mis ik ze ook wel weer daarbij ben ik t zelf helemaal niet gewend aangezien ik 24/7thuis ben bij ze. nouja komt wel goeeed! lang leve de telefoons
Wat fijn springday lekker thuis! Nu echt gaan genieten. Iedereen fijne koningsdag! Gaan jullie nog wat doen vandaag?
Wat een stilte hier meiden!! Iedereen druk met kids etc? Hier vanmorgen even naar de vrijmarkt geweest met de kids. was op zoek naar lego playmobil een poppenwagen en een aquaplay. Thuisgekomen met: lego playmobil, hello kitty duplo en 2 gezelschapsspellen en dat allesmvoor 13 euro ik hou er van!! Vanmiddag in huis gerommeld. Lasagne gemaakt en een extra portie voor de kraamweek en begonnen aan de laatste dingen om alles echt klaar te maken voor als ons meisje er is!!
Ja rustig hier inderdaad! Wij zijn natuurlijk ook drukke mama's zo met al 2 en enkele al 3 kinderen. Ik ben vooral moe. En hierdoor chaotisch en vergeetachtig denk ik. Ik had laatst zomaar net nieuw gekochte sokken weg gegooid. Maar goed dat mijn man er op tijd achter kwam... Hoop dat ik me snel weer wat fitter en gezonder voel. De hele dag moe zijn is echt waardeloos.
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 11-05 plk 27 jaar -2 zoons - NOD 12-05 Mara1977 37 jaar- 1 zoon, 1 dochter - NOD ? ♥ Zwanger ♥ ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 14-05-2015 ♥ Blue21381 34 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥ Pimkey 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥ Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-07-2015 ♥♥ Frummelk jaar - - Uitgerekend op: 26-07-2015 ♥ Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 03-08-2015 ♥ Aowyn 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥ N80 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥♥ Flixbilly - 28 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥ Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015 ♥ Happygirl86 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 10-09-2015 ♥ Sumshine 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 13-11-2015 ♥♥ Fleurop 29 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 03-12-2015 ♥♥ Spekky 33 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-12-2015 ♥♥ ♥ Bevallen ♥ Sophia 39 jaar - 2 zoons - bevallen op: 31-01-2015 ♥ Sanntje 30 jaar - 2 dochters - bevallen op: 22-03-2015 ♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - bevallen: 06-04-2015 ♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - bevallen op: 11-04-2015 ♥ ♥ Afspraken ♥ Fleurop - 29 apr - intake en echo vk Happygirl86 - 6 mei - vk controle
Springday fijn! Geniet ervan. Hier inderdaad druk. Heel t lange weekend op pad geweest. Tuin weer mooi gemaakt met bloemetjes altijd leuk om te doen. En nu zo de huisarts bellen voor de kleine man. Wilde zoiezo al bellen omdat ie zn zussen achterna gaat met reflux. Alle symptomen zijn volop aanwezig. Eigenlijk al best lang maar eerder leek ie er niet zo'n hinder van te hebben. Nu is t niet meer alleen de reflux maar volgens mij heeft ie er een virus overheen. Hij hoestte al zo erg, nu dubbel op. Last van zn keel want na elke hoestbui is het huilen/gillen geblazen. Drinkt slecht, rochelende adem, slechter drinken etc. Alle symptomen passen bij reflux, inmiddels ook bij verkoudheid. Hij is nog zo jong... Dus voor de zekerheid laten checken voor t misschien weer erger wordt. Nu ligt ie hier tegen m'n knieƫn aan te draaien en te kermen, zo sneu!
Zo na 5 weken nog eens geprobeerd een fototje in de club te zetten... Voor de liefhebbende Baby - spotter..... kijk even in de club. Heb n foto van in de kraamweek en van nu geplaatst Plk en Nelta, hoe is t daar op t wacht bankje? Beetje uit te houden? Kom maar gauw achter spekky aan! En Sophia, helemaal ingeburgerd in t nieuwe leven met 3 kids? Heb je nu nog lang last gehouden van je bekken? Hier gelukkig niet dit keer.
O ja iemand vroeg hoe je bij die club kunt. Esje heeft m toch gemaakt? Denk dat je daar even moet zijn en dat zij je toe kan voegen.
Wat een mooierd sanntje!!! En wat gaat het toch hard hem wat een verschil al in 5 weekjes. Pff!! Balen dat hij ook reflux lijkt te hebben. Idd goed dat je het even laat checken en hopelijk werkt medicatie oid voor hem!! Zo sneu als ze last hebben en je niks kan doen. Sterkte!! ik vind het zo bizar dat ons kleintje er bijna is. nog heel even geduld en t is zo ver. Moet natuurlijj nog veel te veel doen in veel te weinig tijd. nouja zal wel goedkomen... of niet...