Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Idd reflux hier en gewoon goed verkouden.
    Hij heeft net weer zo flink moeten huilen. Met zn hese stemmetje. Zo sneu dit! Maar groeien ze wel over gelukkig.

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ach jee sanntje sterkte voor de kleine!

Zazou volgens mij zijn wij vrouwen nooit klaar en hebben we altijd nog wel iets wat moet ;)
    Gaat nu opschieten hè....

Zelf wat last gehad van voorweeen.
    Verder nog in relax stand op de camping.

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Sanntje, al afspraak gemaakt met dokter? Heeft hij miniman al gezien?

4. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Wat een mooi mannetje Sanntje! En wat is ie alweer gegroeid zeg, vergeleken met die eerste foto :) Hopelijk gaat het snel beter met z'n reflux, zo sneu als ze pijn hebben en zich niet fijn voelen, en je zo weinig kan doen he....

Zazou, het komt nu wel echt dichtbij he! Moet je nog echt grote dingen regelen?

Fleurop, irritant die vermoeidheid.. Kun je nog wel gewoon werken? Ik weet nog dat ik het bij de tweede echt vreselijk vond, ik wou zoveel maar het ging gewoon niet. Vond het heel moeilijk om vooral naar mezelf toe te verantwoorden. Ik hoop voor je dat het na het eerste trimester beter gaat, dat duurt niet zo heel lang meer! En gelukkig waren het maar sokken, en geen nieuwe iPad ofzo :D

Sinds een paar dagen begint ook hier de vermoeidheid te komen, ik zie het maar als positief teken dat m'n lijf hard aan het werk is om een baby uit te broeden. Waar ik meer van baal is dat ik weer negatiever begin te denken, lig er echt van wakker terwijl ik hartstikke moe ben. Volgende week maar eens langs de HA als het blijft, kijken of er iets aan m'n medicatie moet gebeuren. En ohja, sinds vandaag ook super emotioneel, kon m'n tranen maar met moeite bedwingen op het werk (zonder dat er reden was om te huilen ofzo, slaat echt nergens op :p). M'n manager heeft z'n sensoren al op scherp denk ik, vroeg tot 2x toe of het wel goed gaat met me. Maar ik wil nog even wachten met vertellen tot de echo op 26 mei. Dus vandaag schrijf ik af als een dip-dagje, morgen weer nieuwe ronde, nieuwe kansen! ;)

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ach Spekky en fleurop dat heb ik ook erg gehad, dat vreselijke vermoeide en gewoon niet happy voelen. Vond zwanger zijn echt shit op een gegeven moment. en voelde me zo katerig, dacht ook sip en negatief. Dat hoort volgens mij echt bij die rothormonen. Ik ben morgne 12w en ik moet zeggen sinds week 11 is het echt stukken minder. Ik voel me beter. Ben nog wel moe - er. Dus lig op tijd op bed etc maar niet meer sip / verdrietig / weeig etc..Hiep hoi!

Sanntje hoe is het met de mini?

6. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Oh die kwalen die kwalen... ellende. Ik bleef steeds maar hopen dat de vermoeidheid ophield maar helaas was dat mij niet gegund.
    En toch mis ik t zwanger zijn wel. Hoe vaak ik t vervloekt heb! Zo mis ik het op het moment.

De mini gaat op en af. Vannacht was echt prut. Hij kon niet liggen, neus dicht, zuur wat irriteerde. Hij heeft t zo dubbel op nu.
    Dus heb m maar bij me in bed genomen en zittend geslapen met hem.
    Nu overdag wil ie of bij me hangen of ingebakerd in bed. Daar tussen zit niets. Kan zich echt niet alleen vermaken nu (lees alleen in de box).
    Hij slaapt nu weer in bed. Hoor m steeds kreunen en kraken. Hoop dat ie gauw opgeknapt is!

7. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Vervelende kwalen idd. Maaaaar; mijn echo net was super!
    Ik ben zelfs iets vooruit gezet, 30 november is mijn uitgerekende datum. En we konden hartje horen en zien, en hij bewoog flink. Leuk dus!!!

8. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥

♥ Proberen ♥
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 11-05
    plk 27 jaar -2 zoons - NOD 12-05
    Mara1977 37 jaar- 1 zoon, 1 dochter - NOD ?

♥ Zwanger ♥
    ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 14-05-2015 ♥
    Blue21381 34 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥
    Pimkey 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥
    Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-07-2015 ♥♥
    Frummelk jaar - - Uitgerekend op: 26-07-2015 ♥
    Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 03-08-2015 ♥
    Aowyn 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥
    N80 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥♥
    Flixbilly - 28 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥
    Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015 ♥
    Happygirl86 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 10-09-2015 ♥
    Sumshine 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 13-11-2015 ♥♥
    Fleurop 29 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 30-11-2015 ♥♥
    Spekky 33 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-12-2015 ♥♥

♥ Bevallen ♥
    Sophia 39 jaar - 2 zoons - bevallen op: 31-01-2015 ♥
    Sanntje 30 jaar - 2 dochters - bevallen op: 22-03-2015 ♥
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - bevallen: 06-04-2015 ♥
    Springday 28 jaar - 2 zoons - bevallen op: 11-04-2015 ♥

♥ Afspraken ♥
    Happygirl86 - 6 mei - vk controle

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Gefeliciteerd fleurop,
    Sanntje war zei de dokter?

10. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hij krijgt nu ranitidine. Reflux en daarbij flink verkouden. Hoop dat t allemaal snel weer rustig is bij m.

11. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Zazou, altijd leuk die koopjes he.

@ Sanntje, wat zielig reflux en nog verkouden en idd helemaal als ze zo klein zijn. Ik zal zo eens in de club kijken naar je mannetje :D

@ Fleurop, gefeliciteerd!

@ Hier, met de kleine man gaat alles goed. De oudste heeft alleen de waterpokken pfff net nu he....

Morgen is de kraamhulp er voor het laatst maar eigenlijk ben ik nog nooit zo blij geweest dat het de laatste dag is haha.. Het is niet dat ze onaardig is ofzo maar ik heb het nu zo gehad met mensen om me heen.. Wil lekker samen cocoonen met m'n gezinnetje :)

12. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ik heb ook wat foto's in de club gezet.. We hebben vorige week een fotoreportage gekregen van Earlybirds

13. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Mooie foto's Springday! Een echt jongens koppie vind ik. Stoere en tevreden indruk als ik m zo zie.
    Super stichting overigens.

Zo net gevoed nu lig ik te luisteren naar n bult geluiden! Lijkt wel een dierentuin zoveel herrie komt er voorbij. En dat uit zo'n klein mannetje. En dan dat hoesten pffff het wordt nu gelukkig en beetje meer een productief hoestje. Eind komt in zicht van t verkouden zijn
    Nu poging slapen doen weer door de herrie heen.

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    och arm mannetje Sanntje..en arme moeder! uiteindelijk nog wel geslapen?

Springday, back to basic dus weer! Nu zelf ritme vinden? Wel mooi dat je nog kraamzorg hebt gekregen zeg!
    Hoe reageren de kids erop?

15. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Springday geniet van t coconnen straks ;)

Sumshine zie dat ik om 4u gepost had. Denk dat ik 4.01 sliep haha hij was super snel stil en hebben daarna heerlijk geslapen :D

16. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Sorry dames. Erg druk geweest afgelopen week, dus jullie beetje verwaarloosd :)

Mooie mannen Springday en Sanntje!

Cocoon ze Springday.

ZaZou, succes met de laatste loodjes. Spannend nu.

Hier alles goed. Mupke is eindelijk klaar met clusteren hoop ik. Gisteren en vandaag netjes om de 4u eten. Heel relaxt ipv 's avonds ieder half uur. Was een uitputtingsslag. Vermoeidheid van de afgelopen maanden komt er nu uit helaas. Is verder gelukkig een heel rustig en makkelijk meisje. Andere 2 zijn helemaal gek op haar :D.

17. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Lang leve clusteren pffff hier momenteel Smorgens.... heel irritant.
    Maar wat heerlijk om de 4u! Jaloers.... Wij zitten nog op om de 3u ongeveer.
    Maar hier begint ie door te slapen. Dus dan vind ik alles wel prima overdag haha.

18. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Hahaha. Doorslapen hier niet hoor. Ze komt meestal tussen 3.30-4.30u. Ook niet heel slecht. Trek door de vermoeidheid de nachtvoedingen wel een stuk slechter dan de vorige keren.
    Is pas sjnds gisteren dat ze om de 4u komt. Ineens een heel ander kind. Oom rustig na een voeding ipv heel onrustig zoals afgelopen 3 weken. Heerlijk. Nu eten en verder tukken. Zo hebben we het graag. Huiluurtje meestal va 20u. Ook ideaal, want liggen de andere 2 in bed. Kan ze heerlijk bij ml liggen de rest van de avond. Echt genieten.

Maar dat clusteren. Echt niet leuk. Weet weer waarom bv mijn ding niet is. Maar gaat zo heel goed, dus gaan gewoon door.

Succes Sanntje. Hopelijk stopt de kleine man ook snel met clusteren en heb je wat meer rust.

19. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Huil uurtje hier ook savonds vanaf die tijd idd. Ideaal haha.
    En de tijd tussen de voedingen groeit vanzelf wel. Nu is toch alles ontregeld door zn verkoudheid en reflux.
    Hier slaapt ie na de voeding van 23u tot ongeveer 4.30. En daar komt elke dag n kwartiertje bij lijkt het. Dus das netjes. Vanaf 21u is ie zoiezo onder zeil. Vanaf 6.00/6.30 begint t clusteren sinds een paar dagen. Schade van de nacht inhalen? :D

20. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Volgens mij heb ik hier niks te klagen dan hihi... Gister om 24.00 laatste fles en daarna pas weer om 06.30 uur! Vorige week in het ziekenhuis hadden ze die nacht voeding er al afgehaald... Heb dit keer dus niet echt nachten gekend want in het ziekenhuis deed de verpleging altijd de nachtvoeding zodat ik kon doorslapen :D

Oudste zoontje is super dol op babybroertje maar de middelste vindt het allemaal niet zo boeiend en kijkt er eigenlijk niet eens naar om.

Best bizar eigenlijk... Zou nu bijna 37 weken zwanger zijn en nu is ie al bijna 3 weken oud!

Deel Deze Pagina