Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk springday die tijden!

Zazou succes.

Wij zijn even paar nachtjes thuis ipv de camping. Jongste kreeg hoge koorts en lijkt last van haar keel te hebben.
    Zelf lig ik nu wakker van de hartkloppingen en spiertrekkingen in mn boven rug. Heel irritant maar goed nog een paar weken en dan gaat dat hopelijk ook weer wat beter.
    Vind het zwanger zijn wel weer mooi geweest.

2. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Joehoee this mijn.dag vamdaag!!

Spannend!!!! Zenuwachtig, wel heerlijk geslapen. Komt vast door bloemmm (voor de Lang mee kletsers, zij is gister bevallen van haar zoon!!!!!!!) Onze kindjes schelen dus een dag! Zo leuk:D

Om 7 uur naar t ziekenhuis, bloedprikken, half 8 melden op de verlosafdeling. met een beetje geluk over 3 uur een kindje in mm armen:D:D

3. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Zazou heel veel succes vandaag. Toch speciaal dat je gewoon al weet wanneer je je kleintje in je armen hebt.
    Super leuk ook dat Bloemm nu ook bevallen is!

Hou ons op de hoogte ;)

4. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Succes ZaZou!!!

Wat super dat Bloemmm ook bevallen is.

Springday, word jaloers van die tijden ;)

5. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Zazou you go girl!!! Hihi nog even en je hebt je kleine in je armen, hoe bizar ja. Succes ;)

Bloemmm gefeliciteerd! Super leuk 1 dag verschil. Geef je de felicitaties door van ons?

Blue wat balen! Hopelijk is ze snel beter hoor. En voor jou hopelijk snel van je kwalen af... nog even door bikkelen.

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zazou, spannend. Succes!!!!

7. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Even snel en officieel misschien al te laat, maar Zazou, succes straks!! En dan heerlijk genieten!!! En leuk zeg, 1 dag verschil met Bloemmm, feliciteer je haar van ons?

Sorry, moet snel weg verder. Op zich gaat alles goed, maar gewoon erg druk met die gekke weken. Hopelijk binnenkort wat meer tijd..

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zwaai dames!! Reis naar Amerika was super!! Moest wel weer een week van bijkomen. En nu hebben de kids vakantie en ik ben ook geveld met buikgriep. Spring hier in en hopelijk lukt het meelezen weer.
    Uk is druk haha vooral onderin of mijn ribben, plopjes zichtbaar maar geen bewegingen dit keer (heen en weer zeg maar)
    Over 2 weken de 2e pretecho, ben zo benieuwd naar hem!

Nelta en plk mega knuffels!!!! Nelata ik sluit mij ook aan bij sanntje meis!

Spekky gefeliciteerd!

Springday woah! heftig maar gelukkig met beiden goed!!! Hoever was je?

Mara welkom! Hier ook kids van 6 en 3 , zit gemiddeld 3,5 jr tussen steeds achteraf

sanntje heel fijn dat het knippen hielp!

Zazou zet ze op!!! En wat leuk voor bloemmm!!

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    zazou, hopelijk heb je mini mensje al in j e armen en kun je lekker genieten! Toy toy toy!

10. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik was erg benieuwd of zazou al wat had gemeld maar nog niet dus.

Aowyn welkom terug. Fijn dat de reis goed bevallen is.

11. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hoi meiden,
    Ik reageer later even uitgebreider, vindt t via de tablet beetje onhandig ;)

Vanmorgen om 9.12uur is onze mooie dochter L.ise I.eke S.ophie geboren!! s.ophie en ik maken het prima. En de grote broer en zus zijn super trots!!! 3400 gram precies en 53 cm!!

Tot snel voor een uitgebreider verslag

12. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Ik kwam ook even spieken, maar geen nieuws dus nog.

Blue, hoe is het bij jou met de zieken? vervelend sowieso, maar helemaal in jullie vakantieperiode natuurlijk. Hopelijk knappen jullie allemaal snel op!

Aowyn, welkom terug!

Hier komende dagen lekker vrij tot donderdag, dus hopen op wat beter weer. In ieder geval lekker rustig aandoen. Het gaat allemaal zo snel he? Jullie nog plannen voor het weekend?

13. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Oh, je bent me net voor! van harte gefeliciteeeeeerd!!! Mooie namen! is de derde haar roepnaam? heerlijk gaan genieten nu en rustig bijkomen en wennen met zijn vijven!

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Yay gefeliciteerd Zazou!!!!!

tatie morgen de voortuin doen, wat planten potten en naar de stoffen winkel en wat patroontjes weer uitknippen. Zondag werken

15. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Gefeliciteerd zazou!!!! Super!

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zazou, gefeliciteerd!!!
    Lekker genieten nu.

17. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd ZaZou! Hele mooie naam. Is hier ook de 3e naam, maar bij ons niet de roepnaam. Laat je lekker verwennen en geniet van je meisje.

18. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeeee zazou van harte en lekker genieten van jullie dochter!
    Je hebt het behoorlijk vlot gedaan als ze zo vroeg al geboren is.

Hier gaat het beter met de jongste. Ze eet en kwebbelt weer dus hopelijk word het een leuk abraham feestje.

Volgens mij ben ik in lijn nu de eerst volgende. Wow dat gaat ineens hard. Ben benieuwd hoe lang ze blijft zitten maar ik hoop in ieder geval nog 2 weken.

19. Jeeej zazou! Van harte gefeliciteerd met je mooie meisje :)

20. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Zazou, van harte gefeliciteerd!! Lekker genieten van jullie meisje! Hoe gaat het verder met je?

@ Aowyn, ik was 34+1 weken zwanger...

Deel Deze Pagina