Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom jongemama!
    Was je snel zwanger van de andere 2?

2. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥

♥ Proberen ♥
    Jongemama1 23 jaar - 1 zoon, 1 dochter, NOD 08-05
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 11-05
    plk 27 jaar -2 zoons - NOD 12-05
    Mara1977 37 jaar- 1 zoon, 1 dochter - NOD ?

♥ Zwanger ♥
    Blue21381 34 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥
    Pimkey 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥
    Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-07-2015 ♥♥
    Frummelk jaar - - Uitgerekend op: 26-07-2015 ♥
    Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 03-08-2015 ♥
    Aowyn 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥
    N80 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥♥
    Flixbilly - 28 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥
    Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015 ♥
    Happygirl86 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 10-09-2015 ♥
    Sumshine 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 13-11-2015 ♥♥
    Fleurop 29 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 30-11-2015 ♥♥
    Spekky 33 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-12-2015 ♥♥

♥ Bevallen ♥
    Sophia 39 jaar - 2 zoons - bevallen op: 31-01-2015 ♥
    Sanntje 30 jaar - 2 dochters - bevallen op: 22-03-2015 ♥
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - bevallen: 06-04-2015 ♥
    Springday 28 jaar - 2 zoons - bevallen op: 11-04-2015 ♥
    ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - bevallen op: 01-05-2015 ♥

♥ Afspraken ♥
    Happygirl86 - 6 mei - vk controle
    Spekky - 26 mei - eerste echo
    Fleurop - 29 mei - vk controle + echo

3. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Welkom jongemama1!!! Je NOD is al bijna! Wanneer ga je testen?

En nu ik de lijst zie, hoe gaat het met jullie Nelta en Plk... al signalen, testen, goede hoop?

4. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    #1404 Spekky, 4 mei 2015
    Laatst bewerkt: 4 mei 2015
    Welkom jongemama! Jij bent ook al een paar rondes bezig zo te zien?

Ik ben net op kraambezoek geweest bij m'n beste vriendin, kreeg tranen in m'n ogen bij het zien van haar prachtige kleintje, zo mooi! Ze is nog geen dag oud, nog helemaal opgefrommeld zoals ze in haar buik zat. Ik ben zo dankbaar dat ik nu weer zwanger mag zijn en hopelijk met kerst ook zo'n kleintje in mijn armen kan sluiten :)

5. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Jongemama welkom!

Nelta veel plezier in Disney :D

6. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nelta, veel plezier!

Jongmama welkom!

Hier voel ik een drukkend gevoel laag in me buik ook is het niet prettig als de jongste op schoot zit.
    we zullen zien, wil zondag gaan testen.

Me banner zal ik nog even aanpassen want deze maand een iets kortere cyclus dan gedacht

7. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Spannend plk !!
    Ik duim voor je!

8. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Welkom jongmama!

Nelta: gaaaaf disneyland! Veel plezier!!!!

plk: spannend!!

Hier drukdrukdruk! Sorry!! Wil graag foto spammen in de club maar weet niet hoendat werkt haha!
    we zijn heerlijk aan het genieten iig en ik ben alweer aardig op de been. Merk wel dat drukte nog niet voor me is weggelegd.
    tot later!!

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Mag ik ook mee kletsen? Wij twijfelen nog een beetje over een derde kindje, maar neigen toch steeds meer naar ja! Vooral het praktische deel houdt ons tegen, ik moet een andere auto, want in m'n mini passen echt geen 3 kinderen :D Maar ook met bijvoorbeeld vakanties is drie kindjes niet handig (lijkt mij). Maar in ons huis en hart is er wel plek! Het lijkt ons ook makkelijker om er nu gelijk weer voor te gaan, we zitten nu nog midden in de gebroken nachten/luiers&flessen. We hebben nog nooit echt geprobeerd voor een kindje, ben twee keer 'spontaan' zwanger geraakt, dus vind het erg spannend allemaal!

10. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Fleurop, wij kregen ook dat soort reacties en van '3?? waar begin je aan??'. Vaak kijken ze je echt aan alsof ze water zien branden.

@ Sanntje, dat gevoel heb ik ook. Gisteren zijn we voor het eerst wezen wandelen met alle 3 de kinderen en dan voel ik me zo trots. Dat had ik ook wel met de andere twee natuurlijk maar nu nog meer en nu voelt het voor mij echt compleet.

@ Aowyn, kinderen kunnen soms zo lekker dwars zijn he. Hier heb ik er eentje die weigert te lopen haha! Aan de hand loopt hij vlot mee, maar zodra je hem los laat dan gaat ie zitten en soms heeft het even niet door als ie zo gefixeerd is om iets te pakken dat ie dan gewoon makkelijk die paar stappen los zet om zn doel te bereiken ;)

@ Jongemama en Boommm, welkom en veel succes met zwanger worden!

@ Nelta, veel plezier in Disney!

@ Hier, de bv lijkt te mislukken pff ben er echt gefrustreerd onder haha.. De productie is niet wat het zijn moet en nu Sem steeds meer gaat drinken kom ik steeds meer te kort, waardoor hij dus meer kv krijgt. Ik had voor mezelf voor ogen om tot de uitgerekende datum bv te geven, maarja... Ik kolf trouwens ook, omdat ik het aanleggen in het ziekenhuis allemaal zo eng vond enzo met al die slangetjes en hij zo klein was. Dus volgens de lactatiekundige is de productie daardoor ook minder, maar ook omdat ik een ks heb gehad en veel bloedverlies (2 liter). Ik ga het toch maar weer proberen met aanleggen vanaf morgen om te kijken of het dan meer wordt.

Gisteren had hij ook zijn eerste date met het cb, was al mooi aangekomen en woog nu 2800 gram (met geboorte 2220). Dus hij groeit wel goed. Alleen is zijn Ductus Botalli nog open, dat is weer minder en daar maak ik me dan weer zorgen over ;)

11. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Springday en wat is de planning met zijn open ductus? Verwachten ze dat t vanzelf dicht gaat?
    En qua bv, kolf je dus fulltime? Maar hij is goed aangekomen dus productie is nier drastisch gedaald... flink veel aanleggen? Als ik savonds de kleine bij me heb en zelf ga clusteren met m heb ik binnen een paar dagen stuw boobs.
    Hopelijk Gaat dat alsnog lopen zoals je graag zou willen.
    En heerlijk hè dat gevoel dat je zo vreselijk trots bent, het complete gevoel. Geeft je zo'n energie. Voel me echt nog steeds op n roze wolk!

Boommm welkom. Die twijfel speelde hier ook lang. Gelukkig de knoop door gehakt! ;) klets gezellig mee en hopelijk komen jullie samen tot een dikke vette ja :D

Zazou doe drukte... Zo herkenbaar. Kon daar ook echt niet tegen hoor!

Plk spannend! Hoop dat dat een goed teken is!

12. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Sanntje, ja ik kolf fulltime.. maar hij krijgt dus niet alleen bv maar ook kv omdat de productie niet genoeg is.

Met die ductus tja.. Normaal sluit dat binnen 1-3 dagen bij een voldragen baby en bij een prematuur baby kan dat ongeveer tot 2 weken duren. Sem is inmiddels al 3 weken. Het cb kon er niet zoveel over zeggen of dat nog zelf dicht gaat of niet daarvoor moest ik bij de kinderarts zijn, maar heb pas 27 mei een afspraak en Sem werd 26 april ook ontslagen met een open ductus dus ze weten er wel van. Ik vind 27 mei nu dan wel lang duren voordat er weer eens naar geluisterd word... maar als het dan nog niet is gesloten zal hij waarschijnlijk aan de meds moeten, misschien via het infuus dan zal moeten we weer terug naar het ziekenhuis, die kuur mag 2 keer herhaald worden als het dan nog niet sluit moet dat operatief gebeuren. Het cb wilde volgende week (moet wekelijks naar het cb voor wegen en meten) nog een keer luisteren naar zijn hartje, als ze dan de hartruis nog horen ga ik denk ik toch contact opnemen met de kinderarts.

13. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Snap ik dat je dat even wilt horen hoe en wat. 27 mei is dan nog ver weg. Zeker voor zoiets.
    Nu dus hard duimen dat t zo sluit en hij niet geopereerd hoeft ze te worden.

Fulltime kolven, petje af hoor. En dat met nog 2 kids. Vind kolven toch al best pittig. Vind t saai... opbrengst altijd lager dan ik hoop, wel genoeg maar vind t harder werken.
    Vind t dus niet gek als je zegt dat je productie zakt. Tis ook heel wat.
    Hopelijk lukt t met gewoon aanleggen! Hij heeft Hoe dan ook deze weken al mogen drinken van jou melk, das al heel mooi.

14. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Precies, wat jij zegt vind ik ook haha... dat zal de productie ook niet ten goede doen denk ik ;) (saai, pittig, en opbrengst lager dan gehoopt). Ik kolf trouwens wel met een dubbele elektrische kolf dus dat scheelt dan weer wel haha...

15. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Oh das wel ideaal dubbel kolven.
    Als ik toen geweten had dat er 3 kids zouden komen was de mijne ook dubbel geweest. Vriend wilde maar 1 kindje........ haha en zie hier. Maar met m'n enkele kom ik er ook. En kolf natuurlijk niet fulltime. Op t moment 1x per dag om n voorraad aam te leggen en als ik ga werken kolf ik als hij normaal eigenlijk zou drinken.
    Sow en ik partij stuwing sinds gister. Kolfde savonds x extra ivm voorraad en productie opkrikken. Tegelijk daarmee komt meneer nog maar 6 a 7 ipv 9 haha. Tis ook altijd iets :p

16. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Met 1 kolf is het niet te doen om fulltime te kolven dan hou ik helemaal geen tijd meer over voor mezelf :D

Is inderdaad wel grappig dat hij er eigenlijk maar 1 wilde en jullie nu een 'full house' hebben hahaha. Hier ook steeds stuwing als ik niet binnen 3 uur na de vorige keer kolf maar dat is dan elke keer maar even en dan zakt het weg.

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Sprinday. Met hoeveel weken ben je bevallen? Fijn dat hij zo goed groeit! Jammer dat de BV niet helemaal wil lukken, weet er helaas niets vanaf (heb 2 keer fv gegeven) dus kan geen tips geven..

Santje. Dankjewel :D we zijn in ieder geval 1,5e week geleden gestopt met de pil. Als het goed is wordt ik rond 18 mei ongesteld!

18. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom boommm!

Vandaag weer goed gekeurd bij de vk.
    Kleine word geschat op 6a 7 pond ongeveer straks. Mooi gemiddeld. Verder flink wat steken onderin gehad maar bleek van dieper zakken te komen.

De jongste heeft momenteel een koortslip daar baal ik dus wel flink van. Hopelijk blijft de kleine lang genoeg zitten tot het weg is. Zou het zo rot vinden als ze niet bij haar zusje mag komen.

19. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Hier ga ik toch voor flesvoeding. Alleen de 1e keer geprobeerd maar heb gewoon amper tepels waardoor aanhappen al een ramp is. Zoveel frustratie dat ik het niet nogmaals aandurf.
    Hier zoon met gordelroos (waterpokken al gehad met 6 maanden) nu blijkbaar toch iets meegekregen heerste wel op school hing er. Dochter nog niks gehad dus die komt tussen nu en 2 weken onder te zitten met waterpokken. Gelukkig allemaal net voor de vakantie eind juni. Hebben we dat ook weer gehad. Wel lekker dat het nu vakantie is hier, vind dat wel relaxter ;) vanochtend weer goedgekeurd door vk. Groeit goed allemaal, volgende afspraak 1-6. En tussendoor nog de Suikertest doen. 2 uur lang niks mogen alleen in wachtkamer zitten ( zie ik altijd zo tegenop)

20. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hihi ook hier goed gekeurd door de vk. Ik had m'n na controle ;)
    Gelukkig alles goed bij jullie.
    En 2u zitten wachten baahh snap wel dat je daar geen zin in hebt.
    En ik ben blij als deze spits dag op zn eind loopt. Wat heb ik toch gesjouwd en gezeuld vandaag. Iedereen is bekaf.

Deel Deze Pagina