Gezellig weer nieuwe mamas!!! Welkom!! Wordt de lijst 'zwanger worden' weer wat langer! Springday: petje af hoor dat kolven. idd zou proberen of hij meer live wil drinken en zo jenproductie weer proberen op te krikken. Anders blijf je in dat cirkeltje zitten dat wanneer hij meer wilt drinken en jij extra fv gaat geven je productie niet het seintje krijgt van: hee ik moet meer melk maken! maar this wel pittig hoor!! Booommm: lees t artikel van een paar paginaa terug over de twijfel voor een 3e eens even door spannend hoor! Helemaal omdat je er nu zo bewust voor kiest! Hier gaat het zo heerlijk allemaal! Ons kleine meisje was flink afgevallen, van 3400 naar 3040 gram en sinds gister zit ze in de groei! 70 aangekomen en vamdaag 20 gram! Fijn fijn fijn! Bv is ook goed op gang nu en sinds vandaag komt ze om de 4 uur al! Hoop dat t doorzet en niet dat ze het vannacht in gaat halen Oh de hielprik hebben we eergister gehad trouwens. Ze moesten haar 3x opnieuw prikken en ze waren echt aan het klungelen de vk en de kv. S.ophie helemaal over dr toeren!!! Verschrikkelijk om te zien. Duurde al met al wel een uur voordat ze genoeg bloed verzameld hadden. Dus dat was geen topdag ik ben sinds vandaag ook de hele dag beneden, met uitzondering van een slaapje tussen de middag. kortom: gaat goed!!!!!
Welkom nieuwe mama's. Veel plezier Nelta. Klinkt goed ZaZou. Fijn dat alles zo goed gaat. Springday, hier ook zo met bv. Dit keer niet aan het kolven. Geen idee wanneer ik dat nu zou moeten doen. Respect. Wel sinds een aantal dagen dat de productie minder is volgens mij. Zaterdag regeldag gehad en sindsdien een niet verzadigd meisje na iedere voeding, terwijl beide kanten leeggedronken zijn. Ook geen stuwing meer als als er een paar uur tussen zit. Vanaf vandaag ook fv erbij. Heb het iig een maand fulltime gegeven. Toch wil ik niet helemaal stoppen. Valt me toch zwaar. Is natuurlijk laatste bv ooit
Wie is eigenlijk de volgende op de bevallijst? En fleurop how are u? Al echo gehad? Hier..we krijgen een buikie!
@ Boommm, ik ben met 34 weken bevallen. Ik heb hiervoor ook 2 keer fv gegeven hoor dus vandaar nu ook geen ervaring met bv @ Blue, balen van de koortslip zeg! Zou inderdaad anders wel zielig zijn. Oudste had hier de waterpokken op het moment dat de jongste thuis kwam, was ook zo sneu. @ Happygirl, het kan dan nog steeds de waterpokken zijn ipv gordelroos. Als hij het toen voor zijn eerste verjaardag heeft gehad dan kunnen ze namelijk later nog een keer de waterpokken krijgen. Hier lukt het ook niet echt met mijn tepels, laat dan steeds los enzo, dat was bij de tweede ook al waardoor ik de bv had opgegeven. Maar een tepelhoedje biedt wel uitkomst, dan laat ie niet meer los. @ Zazou, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Lekker van genieten. @ Esje, ik heb dat dus ook dat ik het nog niet op wil geven, maarja als het aanleggen straks de productie niet snel genoeg gaat opkrikken dan zit er niks anders op.
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Jongemama1 23 jaar - 1 zoon, 1 dochter, NOD 08-05 Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 11-05 plk 27 jaar -2 zoons - NOD 12-05 Mara1977 37 jaar- 1 zoon, 1 dochter - NOD ? Nog twijfels: Boommm - 2 dochters - NOD 18-05 ♥ Zwanger ♥ Blue21381 34 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥ Pimkey 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥ Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-07-2015 ♥♥ Frummelk jaar - - Uitgerekend op: 26-07-2015 ♥ Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 03-08-2015 ♥ Aowyn 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥ N80 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥♥ Flixbilly - 28 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥ Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015 ♥ Happygirl86 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 10-09-2015 ♥ Sumshine 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 13-11-2015 ♥♥ Fleurop 29 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 30-11-2015 ♥♥ Spekky 33 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-12-2015 ♥♥ ♥ Bevallen ♥ Sophia 39 jaar - 2 zoons - bevallen op: 31-01-2015 ♥ Sanntje 30 jaar - 2 dochters - bevallen op: 22-03-2015 ♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - bevallen: 06-04-2015 ♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - bevallen op: 11-04-2015 ♥ ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - bevallen op: 01-05-2015 ♥ ♥ Afspraken ♥ Spekky - 9 mei - eerste echo Fleurop - 29 mei - vk controle + echo Happygirl86 - 1 juni - vk afspraak
Sumshine: het gaat best goed, ik merk dat ik mezelf weer een beetje terug vind.. iets minder moe, minder misselijk. En samen met jou toch nog een november kindje, echo was goed en ben dus al langer zwanger (dacht zelf eerst 3 dec)!! Borstvoeding: vlakke tepels.. erg vervelend. Maar tepelhoedje is echt de oplossing voor mij geweest. Het is iig het proberen waard. Bij de 2e deed ik het gewoon meteen, ook al vonden ze het zonde in het ziekenhuis. Maar dit heeft voor mij gewerkt. 2 mnd later kon hij drinken zonder tepelhoedje. Ben zo blij dat ik het gewoon heb volgehouden toen op die manier!!! Én ik ben persoonlijk van mening en ook vanuit ervaring; probeer het gewoon. Lukt het niet; kun je áltijd nog stoppen (al is het al na een paar dagen). Bij mijn eerste ging het echt niet, met 4 weken gestopt. Bij de 2e ging het zo anders! Veel beter en als ik dit had geweten had ik waarschijnlijk spijt gehad als ik het überhaupt niet eens had geprobeerd 'omdat het bij de eerste ook niet lukte' . Maar ieder heeft zijn argumenten om wel of niet borstvoeding te geven, belangrijkste is dat je happy bent.
Esje is ze niet nog aan het regelen? Dit klinkt me zo bekend. M'n ventje was aan het regelen, huilen, jengelen, vaak drinken, hierna volgden de lege borsten en her ontevreden zijn na de voeding. Maar dat is juist typisch voor regelen! Ik ben niet gaan bijvoeden maar gewoon door gegaan met aanleggen. T heeft wat dagen geduurd (week zelfs) maar hij is weer happy. Zelfs met 1 borst per keer. Die regeldagen kunnen echt even duren. Mn oudste was met 1 dag regelen wel klaar, mn middelste deed er veel langer over. En ons mannetje nu dus ook... en anders evt keer extra wegen? Meten is weten.
Ze is al vanaf zaterdag bezig Sanntje. Nu met tussendoor een flesje al veel tevredener. Denk dat het voorlopig 50/50 blijft. Vind fles ook wel makkelijk, zodat ik zelf ook wat meer vrijheid heb. Ben nl niet het type om overal bv te geven, dus voel me dan wat beperkt. Ze krijgt nu 3-4x per dag bv en 2x fles. Werkt perfect. Iig vandaag. Egoïstisch gezien heb ik nu ook helemaal geen tijd om haar ieder uur aan te leggen met nog 2 kids om me heen.
Als je je beperkt voelt is al niet fijn. Belangrijkste is dat je je happy voelt. Met wat voor voeding of combi dan ook. Ik ben vrij gemakkelijk inmiddels mbt voeden. Voed nog niet zomaar overal hoor. Maar zoek altijd wel n rustig plekje ergens. En mbt regeldagen.... Hier duurden ze pas ook echt lang. Ook clustert ie elke dag op de meest onmogelijke momenten. Tussen de voedingen door is alle aandacht voor de meiden. En probeer nu in de draagdoek te voeden. Maar ook dit is weer voor ieder persoonlijk. Hoe ver wil een kan je gaan met bv. Vind t wel best pittig hoor soms. Ben benieuwd hoe lang we het vol gaan houden hier!
Hallo meiden, mag ik mee kletsen hier? Ik zal mij zo op de lijst erbij zetten. Een stukje ikke: 33 jaar, moeder van 2 zoons, verloofd met een fries, we trouwen ij september en in januari een mk gehad van onze 3e, zijn 1e. De jongens komen uit een eerdere relatie. Ze zijn mega gek op hun "bonuspapa" en we zijn klaar voor een 3e. We hebben er heel even aan mogen 'ruiken', maar de nasleep was laaaaang na de mk. Nu voor de 2e x ongesteld na de mk in januari. We hebben door het trouwen geen haast, maar we laten niet een maand liggen zeg maar. 😄 Zal straks even bijlezen... 😊
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Jongemama1 23 jaar - 1 zoon, 1 dochter, NOD 08-05 Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 11-05 plk 27 jaar -2 zoons - NOD 12-05 Mara1977 37 jaar- 1 zoon, 1 dochter - NOD ? Lindaatje, 33 jaar, 2 zoons, NoD 6 juni Nog twijfels: Boommm - 2 dochters - NOD 18-05 ♥ Zwanger ♥ Blue21381 34 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥ Pimkey 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥ Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-07-2015 ♥♥ Frummelk jaar - - Uitgerekend op: 26-07-2015 ♥ Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 03-08-2015 ♥ Aowyn 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥ N80 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥♥ Flixbilly - 28 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥ Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015 ♥ Happygirl86 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 10-09-2015 ♥ Sumshine 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 13-11-2015 ♥♥ Fleurop 29 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 30-11-2015 ♥♥ Spekky 33 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-12-2015 ♥♥ ♥ Bevallen ♥ Sophia 39 jaar - 2 zoons - bevallen op: 31-01-2015 ♥ Sanntje 30 jaar - 2 dochters - bevallen op: 22-03-2015 ♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - bevallen: 06-04-2015 ♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - bevallen op: 11-04-2015 ♥ ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - bevallen op: 01-05-2015 ♥ ♥ Afspraken ♥ Spekky - 9 mei - eerste echo Fleurop - 29 mei - vk controle + echo Happygirl86 - 1 juni - vk afspraak
Welkom Lindaatje! Ik ben ook 33 met 2 zoons, en nu voor de 4e x zwanger na een MA in juli (en hele lange nasleep..) Ik hoop dat het snel raak is bij jullie! Meiden, ik ben echt doodnerveus voor die eerste echo morgen Ben gelukkig al om 10:45 aan de beurt, ik probeer mezelf zoveel mogelijk af te leiden tot die tijd. Ik hoop zo ontzettend erg dat het goed zit!!
Spekky: op zaterdag een echo? Mooi dat dat kan zeg! En natuurlijk alvast heel veel succes. Die eerste echo blijft zo spannend!!!! Maar komt vast goed
Oh spekky! snap dat je ontzettend nerveus bent voor morgen. Hoop en duim op een prachtige echo voor jullie morgen!! Welkom lindaatje! Mijn baby is gewoon al 8 dagen!!! Waarom vliegt die tijd zo hard?! Laatste dagje kraamzorg gehad hoor. Wel dubbel. Heerlijk om met ons 5jes ons eigen ding weer te doen, maar vond t ook wel gezellig en fijn dat ik mn strijk niet hoefde te doen en de kids vonden de kraamzorg zo leuk en lief! ze gaan dr nog missen morgenochtend als ze er niet is. Jullie weekend plannen?
Welkom Lindaatje. Hopelijk snel weer een mooie test. Spannend Spekky. Mijn duimen draaien voor je. Time flies ZaZou. Uk is hier alweer een maand oud. April is echt voorbij gevlogen.
Ik haak hier weer in. Vanmiddag teruggekomen van een heerlijke vakantie. Echt genoten. Eerst 10 dagen naar de Provence met prima weer 20-25 graden en nog lekker rustig overal en maandag naar Parijs gereden. Dinsdag en woensdag naar Disney geweest en gisteren naar Parijs zelf. Daar ook lekker weer gehad. Kids hebben ook genoten.
Spekky, hoop op een mooie echo morgen voor je! Nelta, klinkt heerlijk jullie vakantie! Lindaatje, welkom!! ZaZou, ben je er weer klaar voor om morgen weer je dingetjes te gaan doen? en super dat je kids zo goed gingen met de kraam Esje, alweer een maand oud
Spekky, ik duim ontzettend hard door voor een mooie echo morgen! fijn dat je niet de hele dag meer hoeft te wachten. Gaan jullie met zijn tweeen? Lindaa, ik ken je nog uit het augustustopic.. Naar dat de mk ook nog den lange nasleep heeft gehad! Ik duim voor snel een mooie test en echo! Wel mooi om te zien hoe jullie er samen instaan, met in september trouwen en het geen haast hebben, zeg maar. Zazou, wat een snelheid he, deze weken?! Jullie dame alweer meer dan een week oud. Hebben jullie al een uitstapje als gezin in de planning? (De winkels, of een rondje lopen of zo) lijkt me allemaal wel even wennen die eerste tijd. Als wij nu met zijn vieren op stap gaan, ben ik degene die de tassen en jassen regelt, en hebben we vaak dat we na twee meter rijden toch nog even naar huis moeten, omdat we iets vergeten zijn . Esje, ook alweer een maand zelfs. En ze veranderen ook zo snel he, die eerste weken? fijn dat het zo goed gaat. Vond je bv-afwegingen trouwens heel herkenbaar. Ik vond het bij een tweede al ingewikkeld om steeds bezig te zijn met voedingen. Laat staan met twee om je heen.. Maar binnen is binnen en toch maar mooi meegenomen. Nelta, wauw, jullie vakantie klinkt heerlijk! leuk dat de kinderen ook zo hebben genoten en dat het gewoon gelukt is met Parijs! En hoe voel je je deze dagen?! Spannend!! Duimen draaien! Plk, zelfde vraag geldt voor jou? Speur je al symptomen? en (wanneer) ga je testen? Hier geen concrete plannen. Maandag begint mijn cursus weer, dus moet nog veel lezen en doen. Verder zou ik wel eens mijn kledingkast onder handen kunnen nemen en een hoop oude spullen weg kunnen doen, maar weet niet of ik daar nog zin in krijg deze dagen...
Zazou! Ik weet niet of ik je al gefeliciteerd geb ds bij deze een dikke felicutatieknuffel Heb t druk hier, manlief op reis geweest, ging super goed gelukkig Mijn kleine meisje gaat mega hard pfffff, maar ze is zo lief en vrolijk. We denken sinds vandaag dat haar eerste tandjes onderweg zijn Ze voelt zich niet fit, manlief daarstraks de bijtring aangeboden, ze vond het heerlijk! Ze sabbelt als een gek op haar knuistje Ik vergeet jullie niet, maar heb domweg geen tijd Xxxxxxx