Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Thanks meiden! voel me vandaag net zo gammel, maar kan het mentaal weer redelijk hebben. Nog even aftellen tot aan de zomer!

Esje, eerste sprong alweer! ik weet nooit goed of ik nou in die sprongetjes moet geloven of niet, want soms heb je echt van die dagen ertussen zitten.. Maar als je dat boek dan bekijkt, kunnen ze eigenlijk altijd wel bezig zijn met een sprongetje.. Vervelend in ieder geval!

Sophia, oh ja tandjes! ook al zo'n dingetje. Kan dagen duren he, maar hoop dat jullie meisje er snel minder last van heeft.

Ik word gevraagd om te gaan koken ;) moederdag is toch vooral moederochtend bij ons ;)

2. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Hoe was jullie Moederdag?

Hier vanmorgen heerlijk shake en knutsels op bed gehad!
    En de rest van de dag gewoon mijn huishouden en gewerkt in de tuin gewerkt, wordt zo gaaf!
    Ik heb niet hoeven koken, ik mocht van vl lekker Grieks bestellen voor ons 4 Tjes 😉

3. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Haha herkenbaar!

@ Lindaatje, toch lekker verwend dus.

Ik ook hoor, vanochtend ontbijt op bed gehad. Een knutselwerkje van de oudste en een mooie ketting (een memory locket) daar zaten 3 mini fotootjes in van de jongens en een sterretje. Vind m super mooi. In de avond hebben we hier gegourmet met onze ouders.

Morgen eerste schooldag van de oudste, spannend! :D

4. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Succes zo Springday! T is toch een hele stap; de jongste naar school.

Ik zie vele ouders hun kleuter naar school brengen; ben zelf kleuterjuf... Hoop dat het goed gaat zo 👍🏼

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Fijne moederdag gehad dames?

6. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ging wel goed, ben benieuwd of ie nog heeft gehuild toen ik weg was.

@ Lindaatje, het is trouwens de oudste die voor het eerst naar school gaat hihi...

7. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vond dat toen echt een hele stap toen de oudste naar school ging. Mn kleine meisje zonder mij in de buurt.....moest er zelf ook echt aan wennen. Zelfde ook met buiten spelen zonder mij erbij.
    Is het dagje school goed gegaan springday?

Hier genoten van het weer met moederdag. Eind middag naar de oma's geweest en bij mijn moeder gegeten, dus ik heb niet hoeven koken ;)

Zit nog enorm te twijfelen over een vrijgezellenavond waar ik voor uitgenodigd ben vrijdag. Make-up workshop en eten.

Zou morgen high tea hebben met mn zusje maar ze heeft afgezegd en ik baal er van want keek er echt naar uit om even een uitje te hebben.

8. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Blue, waarom twijfel je dan over het vrijgezellenavondje?

Zoonlief heeft het leuk gehad op school zei die. Ik moet zeggen dat ik er niet zoveel moeite mee had maar hij ging voorheen ook al 2 ochtenden naar de psz en de afgelopen 5 weken had ie ook 1 oefendag per week op de basisschool dus het is een beetje opgebouwd. Had toen wel veel moeite met die eerste keer psz haha..

9. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik twijfel omdat ik steeds zo moe ben en af en toe flink harde buiken.
    Wil wel gaan maar ja ik ken niemand op de "vrijgezel" na.

10. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Kan t mij voorstellen Blue. Maar doe het voor de vrijgezel. T wordt vast gezellig. Een stapje uit je comfortzone... En zal je zien; t brengt vast iets leuks! 😃

11. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Zou ook gewoon gaan Blue, opzich gaan jullie niet iets super actiefs doen. En als je het echt niet meer trekt dan ga je toch gewoon naar huis en heb je wel even je gezicht laten zien toch?

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    als je geen zin hebt blue, doe je t lekker niet. Je bent ook al ruim 37 w en das vaak ook een termijn dat je wilt gaan coconen he (lekker rustig thuis zitten..) overigens het kan je wel een extra dagje afleiding geven t.a.v. de laatste loodjes! Veel succes met je keuze en veel plezier met wat je ook gaat doen ;)

13. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Alleen mn gezicht laten zien voor 50 euro vind ik iets te prijzig :)

Afleiding zou misschien wel ff lekker zijn maar ik zit ook nog in dubio.

14. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Blue: wat is de relatie met de 'vrijgezel'? Als het meer een kennis is dan vriendin dan zou ik denk ik niet eens gaan.

Uiteindelijk moet je zelf beslissen natuurlijk. Helaas kosten die feestjes idd ook wel wat :s

15. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Springday, echt een nieuwe fase he, nu de oudste naar school gaat. Ineens gaan ze dan hun eigen leven opbouwen waar jij niet meer alles van weet ;)

Blue, lekker doen wat goed voelt. Weet je al wel wat de activiteiten zijn?

Mijn Moederdag was ook heel fijn, om 6:30 ging de deurbel: ontbijt bezorgd aan huis! Gelukkig was ik toch al (net) wakker :D De jongens vonden het ook helemaal super. En natuurlijk prachtige schilderwerken, ze glommen van trots :)

Trouwens voor de lijst: 26 mei heb ik mijn termijnecho, eens kijken of het 25 december blijft!

16. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden willen jullie even mee denken.

Dacht dat mijn clycus 28 dagen was....
    niet dus zit nu op dag 32 en nog niet ongesteld.
    Er van uit gaan van de andere rondes ben ik 1 dag overtijd.
    Maar ik heb geen zwangerschapstesten meer, wel een ovultatie test.
    Wie van jullie heeft dat wel eens gebruikt om te kijken of je zwanger was...... en moet die dan knallen of 'gewoon positief?'

17. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ze zeggen dat je er niet van mag uitgaan. Maar bij alle zwangerschappen gaf mijn ovulatietest positief!!
    Voor mij was die dus ook betrouwbaar, want als ik niet zwanger was en niet ovuleerde was hij gewoon negatief.

Oh.. en gewoon positief, maar ook al vrij snel knaller. Lichter streepje zegt nog niet veel.

18. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    deze ronde ben ik niet zo heel erg bezig geweest met ovulatie testen, daarom weet ik ook niet wanneer me ei is geweest.

Ovulatie test was net niet knal positief, morgen maar even langs de drogist voor een echt zwangerschapstest ;)

19. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    De vrijgezel is een collega van me. En het is bij iemand thuis. Daar word een make up workshop gegeven en we doen daar ook wat hapjes.

Sinds vandaag heb ik enorm dikke en pijnlijke voeten. Iemand daar ervaring mee? Maak me wel wat zorgen maar zal vast onschuldig zijn.

20. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Spannend plk! Ik heb zelf geen ervaring met ovu testen gebruiken als zwangerschapstesten, dus kan ik niets over zeggen. Ik duim heel hard voor je!

Blue, een vriendin van mij had dat ook op het eind, was vooral door vocht vasthouden. Misschien helpt een koud voetenbad en dan benen omhoog?

Deel Deze Pagina