Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Haha geeft niks hoor Missvuurvliegje. Alles loopt hier door elkaar heen, dat maakt het m.i. ook zo leuk hier.
    Dank je :)

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja het gaat opschieten hier. Nog 2,5 week tot uitgerekende datum.
    Wij krijgen onze derde meid :)

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Blue, gaat zeker op schieten. Spannend. Wanneer beviel je bij de andere twee?

Missvuurvliegje, welkom. Hier ook al wat langer bezig. We gaan nu maand 11 in en gaan deze maand ook naar de huisarts. (hij is tot en met de pinksteren op vakantie). Ik was drie keer snel zwanger en sinds de miskraam in oktober lijkt het niet meer te lukken. Mijn kids zijn 3 en 5 en ik ben ook wel eens bang dat het leeftijdsverschil te groot wordt. Ze hebben nu veel aan elkaar en ik ben bang dat nummer 3 er dan een beetje bij hangt.

Hier gisterenavond toch ongesteld geworden. Ik had er ook nog maar weinig hoop op dat het raak zou zijn. Dus we kunnen weer verder.

@ de lijst, nieuwe NOD 11 juni (mijn uitgerekende datum :( ) en ik ben 29 geworden vandaag ;) .

4. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Super balen Nelta en Plk!

@ Missvuurvliegje, welkom en hoop voor je dat het snel lukt om zwanger te raken.

@ Hier, gister even naar cb geweest voor wegen en naar Sem's hartje te laten luisteren vanwege het ruisje. Hij is goed gegroeid nu 3260 gram dus een kilo vanaf z'n geboorte. Er was geen arts aanwezig die was met vakantie, pff.. Maar dat vrouwtje vond het wel verstandig om toch meteen even langs de huisarts te gaan. Dus zo gezegd zo gedaan een uur later zat ik bij de HA. Hij hoorde nog steeds het ruisje dus nam contact op met het zkh en de KA wilde Sem meteen zien dus door naar het zkh. Heeft ie weer even aan de saturatiemeter gelegen maar zuurstof in het bloed was goed. Hartslag wel wat hoog, 180 in rust. Hij dronk de afgelopen dagen ook slecht maar hij schijnt spruw te hebben. Ik denk zelf niet dat het daardoor komt want hij is gewoon na 50cc super moe maar hij wil wel drinken. De oudste had toen spruw en die begon al te huilen als ik de fles in z'n mond deed. Maar volgens de arts lijkt het erop dat de open ductus nog geen zware belasting is voor z'n hart omdat hij niet blauw ziet en goed groeit. Hij vond dat we het dan beter konden afwachten omdat medicijnen of een operatie ook complicaties met zich mee brengt. Maar pff wat een lange dag, we waren 2 uur bezig geweest in het ziekenhuis. Moest hem 10 keer aan en uit kleden omdat ze steeds opnieuw wilde luisteren maar ze vonden het ook weer te koud in de kamer om hem in z'n blootje te laten. We hadden het daarna beide helemaal gehad haha! En toevallig drinkt ie sinds gister avond wel weer goed ;)

5. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Nelta, gefeliciteerd met je verjaardag!

6. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Springday wat een gedoe zeg. Fijn dat ze het goed in de gaten houden maar snap heel goed dat je er na zo'n tijd wel klaar mee bent.

Nelta van harte met je verjaardag!
    Bij mij waren de andere twee met 39.1 en 40 weken geboren dus ik ben heel benieuwd wat deze kleine gaat doen.

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Nelta, je hebt je leeftijd goed mee in iedergeval. Je bent nog onder de 30.

Blue, spannend, vaak loopt het iets in de lijn op (of terug) heb ikw el es gehoord dus bijvoorbeeld 39 - 40 is nu kans op 41 ;) Al kan dat natuurlijk ook een bakkerpraatje zijn haha.

Bij mij was het 38.2 en 37.0 ik hoop niet dat de lijn naar beneden blijft gaan dus..
    Ik wil dit keer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag thuis bevallen, lijkt mij zo mooi! Ik heb twee medische bevallingen gehad omdat het erg slecht met mij ging (zw. vergiftiging en laatste x ook zw suiker) Ik hoop oprecht dat het nu anders gaat, ik ben sindsdien een stuk slanker betere conditie (heb van t najaar nog een halve marathon gelopen en loop vele km, ..nog steeds overigens, vorige week zaterdag nog 12,5 gelopen, al was ik toen wel echt kapot..conditie is nu wel ff anders) efin ik hoop dat die ingrediënten voor mij werken en dus de complicaties tegen gaan zodat ik relaxed thuis ka bevallen straks..Fingers crossed!

8. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nelta gefeliciteerd!!
    Balen dat je toch ongesteld bent geworden, succes bij de dokter hopelijk kan die wat voor je betekenen

9. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hoi meiden!

Nelta gefeliciteerd met je verjaardag!! en wat balen van je negatieve test.

Plk; jij ook jammer van je test.

Springday: pff wat gedoe toch allemaal. Gelukkig gaat het nu weer allemaal goed!

Hier gaat ook alles goed. Vandaag mn uitgerekende datum terwijl pns meisje morgen al 2 weken bij ons is. Wat vliegt de tijd!! Maar wat is het ook alweer zo gewoon, alsof ze er altijd was. En het is ook heeeeel erg genieten zon 3e kindje. Dus voor alle twijfelaars... gewoon doen!! ;)
    Morgen komt t cb langs, ben erg benieuwd hoeveel ze gegroeid is.
    Hoe is het met jullie allemaal?

10. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Zazou, tijd gaat idd echt snel. Ik zou over een week pas uitgerekend zijn hihi.. Ik vind het ook echt genieten met een derde, misschien geniet ik ook wel bewuster dit keer van zo'n lief klein hummeltje omdat ik weet dat het de laatste is ;)

11. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou sumshine ik hoop dan toch iets af. Lijkt me niet fijn om over de 40 heen te gaan. Maar goed ik kan niet anders dan afwachten.
    Dl moet de 23e afzwemmen voor haar b dus het liefst daarna bevallen. Hoewel ik al die tijd al hoop op de 21e. Vandaag is ook mooie datum 15/5/15 maar dat zal het niet worden. Straks naar de vk.

12. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Word nu wel spannend Blue, nu mag het.
    Vandaag is idd een mooie datum , me buurvrouw is morgen uitgerekend en hoopt graag te bevallen, ik zei al probeer dan om 15.15 uur te doen op 15/05/15 ;)

Thanks voor je reactie ZaZou en Sprinday ik zit nog wel eens te twijfelen zeker de afgelopen dagen, testen negatief geen ongesteldheid oei daar kan ik echt niet tegen, was er zo chagerijnig onder dan denk ik echt, waar zijn we mee bezig. maar als ik dan lees dat het echt zo leuk is een derde, dan gaan we de nieuwe ronde weer fris tegemoet! :)

13. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja plk idd spannend nu. We zijn voor de ontspanning toch nog lekker naar de camping gegaan.
    Hier kan ik me nog even op en top ontspannen. Vandaag niks geen gerommel. Volgens vk was ze wel al behoorlijk gezakt. Dat merk ik op zich wel doordat ik wat minder last heb ook van maagzuur. En ik krijg weer wat meer lucht.

De 26e pas weer naar de vk maar ik hoop dat ik dan niet meer hoef :D

14. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Plk, goed van je dat je de moed weer oppakt :D het is echt de moeite waard! Maar dat 'zwanger worden' periode gaat sowieso snel vervelen.

@ Blue, spannend hoor! Ik vind het wel jammer dat ik die periode nu gemist heb, dat in spanning afwachten wanneer het gaat gebeuren...

Mijn schoonzus was 12 mei uitgerekend maar we zitten ook nog steeds in spanning af te wachten ;)

15. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Nelta: alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Balen dat je toch ongesteld bent geworden. Ik blijf duimen.

Welkom nieuwe dames. Hopelijk snel mooie testen.

Jeetje Springday. Wat een dag zeg met al die artsbezoeken.

Wat gaat het snel he ZaZou. Hier ook enorm genieten en bewuster dan bij de andere 2, omdat het ook hier de laatste is. Valt me soms best zwaar hoor. Zeker als er dan weer iets komt wat dan de laatste keer is, zoals bv ofzo. Geef nu alleen de ochtendvoeding nog. Meer zit er helaas niet meer in, maar ochtendvoeding geef ik niet op zolang dat nog gaat.

16. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ik heb dat ook hoor Esje, met dingen wat dan de laatste keer was. Ik ben vorig weekend gestopt met de bv. Ik sta nu echt overal bij stil haha.. Maar gelukkig kan ik nu dan wel weer langer genieten van het 'klein zijn'. Hij is nu al 5 weken maar hij is nu net zo groot als een pasgeboren baby. Maat 50 is zelfs nog een beetje te groot haha...

17. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier ook net maatje 50 Springday. Heerlijk zo'n mini.

18. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Maatje 50.... waar blijft de tijd! Vandaag maatje 50/56 t kleine deel op zolder gemikt. Voor eeuwig! Komt nooit meer in de kast. Ook hier alles voor t laatst.
    Wel maatje 62 en 68 ingeslagen :D das dan weer leuk.
    Zo hier begint ons mannetje en nieuwe trend te volgen. Ein-de-lijk meer dan 3 uur tussen de voedingen. Al n paar dagen steeds vaker 4,5 uur en 7 voedingen per dag. Afgelopen nacht 1x, de vroege ochtend verviel. En nu is de laatste voeding over geslagen!
    19.30 laatste voeding gehad. Nu gingen we naar bed en heb m na 6 uur toch maar even aangelegd :D stond op knappen zeg.

Blue spannend voor jou! Bijna meldplicht ;)

19. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha oh jee bijna meldplicht.
    Nou lig nu wakker van het gerommel en het zuur.
    Ik was even vergeten hoe die laatste loodjes waren.
    Voor het slapen ook al flinke krampen gehad dat ik echt even bang was dat ik snel in de auto moest springen naar huis aangezien we nu op de camping zijn.

Wel meteen besloten dat mocht ze er komend weekend nog niet zijn we niet meer blijven slapen in de caravan.
    Voel me nu niet meer op mijn gemak om hier te slapen.
    Het is nu mooi geweest.

Alweer 38 weken.....ben er nog niet over uit of het de laatste zwangerschap is of niet.
    Eerst maar eens nr 3 op de wereld zetten.

20. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ik sta hier best nog open voor nummer 4. M'n vriend ook nog wel heb ik het idee maar financieel gezien is t beter dat we dat niet doen.
    Ik ben al heel blik met m'n 3 kids! Bedenken dat vriendje lief eerst hooguit 1 kind wilde... :D

Dat gerommel ja pfff ellendig hè. Kan t me wel voorstellen dat je nu niet meer zo op je gemak bent op de camping. Lekker thuis gaan coconnen! Kom maar op met die baby ;)

Deel Deze Pagina