Zwaai terug Even voeden en zo weer even slapen hoop ik. Vannacht weer Flink wat uren achter elkaar mogen slapen. Komt nog goed hier hihi
Ik hoef echt niet over een vierde na te denken haha.. Ik zou een volgende zwangerschap niet eens meer aandurven en we hebben op het gebied van zwangerschappen/bevallingen ook genoeg meegemaakt, 2 miskramen, kindje verloren en een vroeggeboorte, het is goed zo
Kan ik me ook heel goed voorstellen springday dat je het dan wel goed vind zo. Hier weer heerlijk thuis geslapen. Wel liggen zweten door het zeiltje maar goed ik heb wel een fijne nacht door kunnen slapen. Buik ook rustig en geen gerommel gehad. We wachten het rustig af.
Plk is je buurvrouw inmiddels bevallen? Ja sumshine ik meld me dagelijks voor zover dat lukt Het gerommel is slechts licht aanwezig en zal vast nog even duren voor het tot het echte werk over gaat.
Spannend Blue. Komt lekker dichtbij nu. Sanntje, fijn dat Senn je nu wat rust gunt mbt de voedingen. Fijn dat hij ook goed slaapt 's nachts. Sinds vandaag officieel nooit meer bv . Ze bleef krijsen na de voeding, dus gisteren ook nog maar een beetje fv gegeven na de bv. Vandaag meteen fv gepakt. Aan de borst begon ze meteen te masien en was erg onrustig. Heb mijn best gedaan, maar had het graag langer volgehouden. Maar goed, op is op he. Nu met fv wel weer mijn tevreden rustige meisje terug. Ook heel wat waard.
Nee Blue ze is nu 3 dagen overtijd me buurvrouw, ze is gister gestript door de vk maar dat heeft niets gedaan. Esje een tevreden en rustig meisje is ook veel waard. Je hebt het goed gedaan met de bv! Hier gaat vandaag de oudste voor het eerst op schoolreisje, spannend...
Rustig nachtje gehad. Straks met dl naar de oogarts voor controle. Dat word weer 2 uur zitten vrees ik. De jongste heeft de laatste dagen wat moeite om in haar eigen bed te blijven liggen. Ze komt nu regelmatig precies achter mij liggen. Best vermoeiend maar zal de verandering wel voelen denk ik.
aaah blue vindt je t al spannend worden? zie je er tegen op of kijk je er naar uit? @fleurop ben je de 12w al voorbij? Das ook een mijlpaal! en hoe voel je je? @hier 15w nu en ik voel me steeds weer wat fitter en beter. Ik ben langzaam aan ook zo nieuwsgierig wat het wordt he.... wat denken jullie? hahaha
Sumshine: voel me al beter! Misselijkheid weg en krijg wat meer energie. Fijn dat jij je ook beter voelt!!!! Ik ben ook benieuwd wat het wordt maar wij zullen het pas weten als de kleine geboren is
fleurop 12 w wave dus! Gefeliciteerd, mooie mijlpaal! Je wilt het dus niet weten? ook super leuk die verassing!
Sumshine ik zie op tegen het onverwachte. Dus meer het wanneer gaat ze komen en is ml op tijd? De bevalling kijk ik wel naar uit nu inmiddels. Ben erg nieuwsgierig nu naar dr en dr zussen kunnen ook niet wachten. Heb nu weer last van gerommel. Maar twijfel echt nog of dit Door gaat zetten.
@ Sumshine, ik gok op een jongen hihi.. @ Fleurop, wat fijn die 12 weken voorbij, jeee! @ Blue, hopelijk gaat het snel doorzetten. Ik weet niet of je het al gezegd had hoor, maar waren je andere kinderen ook wat eerder dan 40 weken geboren? @ Hier, schoonzus is vandaag bevallen, eindelijk! Ze was inmiddels 41 wkn... Morgen ga ik het prinsesje bewonderen. Ben zo benieuwd.
Springday gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Mijn meiden zijn met 39.1 &40 wk geboren Kan dus alle kanten op. Maar vooralsnog geen baby. Ben gewoon in slaap gevallen en heerlijk geslapen. Nu wakker wel weer wat kramp maar denk niet dat het vandaag gebeurt.
Even een praktisch vraagje aan de dames die een 3e hebben gekregen of verwachten.. wat voor auto hebben jullie. mochten wij zover zijn dan zullen we ook voor een grotere auto moeten kijken.
Springday gefeliciteerd met je nieuwe nichtje! Blue wellicht wat voorwerk, scheelt straks weer Heb trouwens het idee dat me buurvrouw bezig is, gordijnen zitten dicht (terwijl bij haar altijd alles open staat) en er staat een vreemde auto voor de deur ik rijd nu nog een peugeot 107 en vriendlief een volkswagen golf aan het einde van het jaar gaan we mijn auto verkopen en een peugeot 3008 kopen. Anders word het wel erg krap als er nog een derde bij komt Na 2 weken vakantie weer even een ochtendje alleen met de kleinste toch ook weer lekker even 1 op 1 aandacht.