Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Heb heeeeeeel wat bij te lezen hihi....

Ik ben in m'n eisprong periode en we zien het wel. Even 2 weken afwachten ... Hihi

2. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Linda spannend!! Veel plezier ;)

De meiden slapen sinds een week weer samen. Begrijpend vermogen is groter inmiddels en dat is te merken!
    Vandaag voor t eerst vroeg wakker, wat een gegiebel zeg. Gezellig. 7.30.... netjes toch!
    Rest van de dagen 8.30/9.00.
    Zo knap van ze.
    Vandaag m'n mannetje overdag naar de baby kamer en dan savonds in zn eigen bed en na de nacht voeding op onze kamer. Benieuwd hoe laat ik wakker wordt van hem. Huilen doet ie niet snachts. Vooral knorren etc als ie honger heeft. Misschien slaapt ie wel verder dan. Hij tut nu vooral maar wat snachts. Hoop dat dat een voor teken is ;)

Hoe is t met je nachtbraker Sophia?

3. Tja wat zal ik ervan zeggen:D ze wordt gewoon steevast wakker om ca. 3.30u. Vannacht vreselijk gillen en krijsen, ik denk, krampen. Ze was me toch boos :$ uiteindelijk heb ik haar laten krijsen :) en na dik 5min terug gegaan. Toen kreeg ik haar rustig. Echt zo slecht voor mijn humeur dit pfffff
    Ze doet het verder heel goed, ze moet alleen ff die nacht gaan gebruiken;)

Overdag is ze echt super vrolijk en blij! Ze krijgt nu ochtend en laatste fles pap en dat gaat goed. In de middag beetje groente.

4. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sophia ik hoop dat je meisje je snel je nachten weer laat slapen.
    Lijkt me ook echt vermoeiend.
    Zeker wanneer ik dan weer moet werken en een nachtbraker zou hebben.

Gisterenavond weer flink wat gerommel gehad maar wederom slechts voorwerk.

Vandaag dus gewoon met dl mee naar afzwemmen. Daarna hebben we geen bijzondere activiteiten voorlopig dus klaar voor de bevalling :)

5. Dat is dan weer een geluk dat ik geen baan heb :D:D

6. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hier nog altijd een nachtbraker. Maar hij is ook nog maar 2 maandjes. Vannacht was hel. Om 4.30/5.00... kon m niet tevreden krijgen. Er kwam maar niks uit m'n borst leek het wel. Of hij wilde niet? Vermoed t laatste eigenlijk want nu gaat t wel weer goed. Steeds kleine slokjes vannacht. Maar volgens mij hebben we weer regeldagen ofzoiets gehad. Zitten op 6 voedingen ineens! Soms wel 5 uur ertussen, soms 3... Hoop dat ie snel gaat doorslapen. Zou wel lekker zijn. Maar ben niet beter gewend.
    Middelste slaapt ook pas sinds 4 a 6 maanden ofzo door. En daar moest ik ooit 3, 4 of Veel vaker heen.
    Dus vind dat ik t nu best luxe heb :)

Over krampjes gesproken, hier weer gestart met infacol. Vermoed dat hier ook krampjes mee spelen. Hij laat toch een partij scheten zeg je u tegen haha. En dan vanuit t niets ineens zo gillen, huilen, stampen met de voeten. Even kijken of dit hem wat oplucht.

7. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Oohhh noooo. Ik heb m op zn eigen kamertje gelegd. Haha vriend en ik gaan naar bed, kijken hier tegen zijn lege bedje aan en zeggen allebei dat dit de eerste en laatste keer op zn eigen kamer is voorlopig hihi.
    Hij is nog zo jong! Waarom nu al!? Haha ik had een ingeving dat ie misschien wel langer zou slapen dan, want als hij knort geef ik nachtvoeding. Maar overdag knort ie ook en valt dan weer in slaap. Als ik hem niet hoor gebeurd dat misschien ook? Hoor huilen enzo natuurlijk wel, maar niet al die kleine smak en knor geluidjes als ie honger heeft.
    We zullen zien, vannacht leg ik hem weer naast me :D Tis de laatste, hij groeit al zo snel, alles gaat snel, nou moet ik niet ook nog zo vlug willen gaan! Heimwee naar wat was ofzo...
    En daarover gesproken, nummer van Ali B al gehoord allemaal??

8. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ah sanntje ja dat zijn toch die lastige momenten. Maar als je er nog niet klaar voor bent dan de kleine nog lekker dichtbij laten slapen hoor :)

Geweldig nr van ali trouwens echt uit het hart en zoals het is.
    Als ouder ben je echt kwetsbaar.

Dl heeft haar b diploma gisteren gehaald dus eindelijk even klaar met zwemles.

Vandaag 39 weken en ben zo benieuwd naar onze mini.
    Heb in ieder geval een goede nacht gehad en ben helemaal opgeladen. ;)

9. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Sanntje, pff ja dat nr van Ali b, wat een ... nummer hihi. Hier toch ook wel wat traantjes.. De tijd gaat ook veel te snel.

Kwetsbaarder kun je idd niet zijn Blue als ouder. Niks is zo waardevol voor een mens dan een kind.

Ben benieuwd wanneer de bevalling begint, op zich heb je nog een week tot de UD.

10. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden kom me weer even melden.
    Heerlijk geslapen maar nu wel wakker van de buikkrampen. Herken het alleen niet als weeën dus betwijfel of het al wat is.

Even afwachten nog of het weg zakt en anders toch de vk maar even bellen.

11. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Spannend Blue! Zeg maar tegen je buikkie dat de uk je niet zo moet plagen en gewoon moet komen van ons allemaal!! ;)

Ik ben ook niet zo Ali B'ig maar hij omschrijft precies wat mij nooit lukt. Super tekst. En idd... traantjes ;) hihi
    Nou m'n vent heeft toch gewoon even 6,5 geslapen!!!!

12. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou uk neemt me flink in maling. Ik dacht na 2u om 8 minuten dat het toch ging beginnen dus maar ham douchen. Onder de douche vandaan niks geen krampje meer.

Vandaag maar weer op pad en gedachten verzetten.

13. Nou het krijssen had zich verplaatst naar de dag....... Mijn god zeg, het was echt vreselijk zielig. Ze heeft 2 dgn gehuild en gegild. Vreselijke krampen, scheetjes en poepbroeken! :(
    Sinds gisteravond geen rijstebloem en vandaag weer het zonnetje in huis:) dus ik geloof dat ik het met die rijstebloem heel rustig moet doen. Ze kreeg 3 scheppen oer fles (ochtend en laatste), deed ik bij de jongens ook maar nooit zo heftige reactie. Ga morgen maar even met het CB overleggen.

Ze knabbelt steeds op haar vuistje dus ze wil denken wij wel iets anders, maar die darmpjes zijn het er niet mee eens :D

14. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Sophia wat vervelend die krampjes, en ze wil dus wel graag, maar het valt nog niet helemaal lekker. Ben benieuwd naar tips van cb. Pff, dat voeden en eten kan ik me nu al zorgen om maken! Kwamen ze maar met eigen op maat gemaakte handleiding ;).

Blue, ik kom elke dag spieken, maar het is dus wisselend rustig, spannend. Succes met de laatste loodjes!

Sanntje, gaat snel dan he? Lekker bij je houden toch?

Hier: wilde nog even snel mijn dertig weken dansje delen met jullie! Snel nog even voor ik toch weer wat te laat naar bed ga :cool:.

Extra goede nacht gewenst voor de bijna opnieuw moeder(s) en de moeders met kleintjes!

15. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames. Nog geen baby nieuws hoor. Vandaag naar de vk en ga wel even vragen of ze wil checken of het voorwerk al wat heeft gedaan.

Op school net ook weer. ..is er nou nog geen baby? Word daar nu wel moe van. Dl in ieder geval trots dat ze haar diploma mocht laten zien.

16. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Hai dames. Hier alles goed. Zit nu in de fase van het hebben van weinig klachten en nog niks voelen. ;) Fijn om mezelf weer fit te voelen, maar ben wel weer toe aan bevestiging dat alles goed is met de kleine. A.s. vrijdag weer een echo!!! :)

Blue: blijft spannend ! Lijkt me idd vervelend als iedereen er naar vraagt. Ik was zelf 37 weken en bij de 2e 37+3, dus eigenlijk was ik iedereen voor;)

Tatie: 30 weken alweer! Wat gaat de tijd toch weer snel he. Fijn! Heb je dan binnenkort ook een groeiecho, of doen ze dat niet bij jullie?

17. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥

♥ Proberen ♥
    Nelta 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 11-06
    Missvuurvliegje 31 jaar - 2 zoons - NOD ?
    Jongemama1 23 jaar - 1 zoon, 1 dochter, NOD ?
    plk 27 jaar -2 zoons - NOD ?
    Lindaatje, 33 jaar, 2 zoons, NOD ?

Nog twijfels:
    Boommm - 2 dochters
    Sher1986 - 1 zoon, 1 dochter - begin januari?

♥ Zwanger ♥
    Blue21381 34 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥
    Pimkey 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥
    Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-07-2015 ♥♥
    Frummelk jaar - - Uitgerekend op: 26-07-2015 ♥
    Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 03-08-2015 ♥
    Aowyn 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥
    N80 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥♥
    Flixbilly - 28 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥
    Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015 ♥
    Happygirl86 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 10-09-2015 ♥
    Sumshine 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 13-11-2015 ♥♥
    Fleurop 29 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 30-11-2015 ♥♥
    Spekky 33 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-12-2015 ♥♥

♥ Bevallen ♥
    Sophia 39 jaar - 2 zoons - bevallen op: 31-01-2015 ♥
    Sanntje 30 jaar - 2 dochters - bevallen op: 22-03-2015 ♥
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - bevallen: 06-04-2015 ♥
    Springday 28 jaar - 2 zoons - bevallen op: 11-04-2015 ♥
    ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - bevallen op: 01-05-2015 ♥

♥ Afspraken ♥
    Blue - 26 mei - vk controle
    Spekky - 26 mei - termijn echo
    Nelta - 27 mei - huisarts
    Fleurop - 29 mei - vk controle + echo
    Happygirl86 - 1 juni - vk afspraak

18. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Spekky: succes vandaag bij de echo!!!! Hoe laat heb je hem?

19. Daar werd ik ook echt flauw van :cool:

20. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Net bij de vk vandaan. Nog geen ontsluiting dus strippen was nog niet mogelijk. Wel is mn baarmoeder mond al verweekt. De tuut is al helemaal weg. Voorwerk heeft dus wel iets gedaan.

Nu maar weer afwachten.

Deel Deze Pagina