dat is een belangrijk begin Blue..! Dan kan het snel gaan.. Wat ik mij afvroeg: hebben jullie ook veel minder aandacht met de derde? het valt mij gewoon op.,.vind het best sneu.
Gisteravond echt moeten huilen van een flink aantal pijnlijke weeën. Voor mij echt het gevoel dat het begonnen was. Toch maar op bed gaan liggen en ml begon zelfs al te klokken. En wat gebeurd er....juist ik val gewoon weer in slaap en alles is over. Herken dit totaal niet.
Aan wat vervelend Blue. Volgens mij hadden de meeste dames die bevallen zijn hier ook zo'n lange periode van voorwerk. Zou dat dan bij een derde horen?
Fleurop blijkbaar hoort het bij een derde dan ja. Vandaag maar weer proberen veel afleiding te zoeken.
Meiden! Ik was gisteravond pas laat thuis, maar de echo was helemaal goed!! Ben zo blij Kleintje is nu 3,3 cm, waarmee m'n uitbrekende datum op 21 dec komt. Hij was ook aan het bewegen, zo mooi! Ik weet nu al ruim 6 wk dat ik zwanger ben, maar nu begint het pas echt concreet te worden. Denk dat ik dat ook onbewust uit zelfbescherming heb gedaan, ik merk dat het echt nog goed moet landen en dat ik eigenlijk nu pas wat onbezorgder blij durf te zijn. Volgende week ga ik het op m'n werk vertellen, ben benieuwd naar de reacties! Blue, jeetje meid, wat een voorwerk! Hopelijk houdt je uk nu op met platen en zet het nu snel door. Fleurop, fijn dat je je goed voelt en lekker dat je snel weer een echo krijgt. Even een vraagje: wie van jullie heeft een nekplooimeting laten doen? Denk dat wij het dit keer wel gaan doen.
Prachtige echo spekky! Fijn dat je nu wat onbezorgder zwanger kan zijn. Wij hebben geen nekplooimeting gedaan.
Zwaai! Druk en moe. spekky super echo! Hier ook geen meting gedaan. blue heel erg vervelend! Ik had een lange voorwerk bij mijn 2e, vanaf 38e week weeen die duidelijk zichtbaar waren op de ctg. Ging zelf een week over en toen hebben ze maar de vliezen gebroken want ik was ook op ervan Hoop dat het niet langer bij jou duurt meis! En hou erbij, voorwerk is minder cms! Ik had al 4 toen. Knuffs!!! Hier aan de fysio voor mijn BI die anders is dan normaal *zucht* en slaap al slecht nu blegh. Nog 4 weekjes en dan verlof!
Hoihoi, Aowyn, succes bij de fysio. Hopelijk kan hij wat voor je doen. Spekky, wat een prachtige echo!!! Wij hebben beide keren geen combinatietest gedaan en gaan dat nu ook niet doen. Het is idd maar een kansberekening. Bij Noor mochten we een vwp laten doen (ivm schisis), maar ook niet gedaan, omdat ik bang was dat het door de vwp fout zou gaan en we toch de zwangerschap niet af zouden breken. Sophia, Stijn had toen we over gingen op hapjes ook zo'n last van krampen. Paar weken rustig aan gedaan en toen ging het beter gelukkig. Tatie, wow 30 weken alweer. Fleurop, veel plezier vrijdag. Sanntje, fijn dat de meiden nu wel samen slapen. Blue, spannend. Hopelijk dient de kleine zich snel aan Hier vanmorgen naar de huisarts geweest en we moeten het nog een paar maanden proberen. Hij acht de kans vrij klein dat na 3 keer zwanger worden er nu wat mis zou zijn. Ik weet nog niet zo goed wat ik van moet vinden. Had ik toch niet liever een doorverwijzing gehad? Ik weet het niet..... Ik hoop echt dat het gaat lukken de komende maanden, maar durf er eigenlijk niet echt op te hopen.
blue, wat vervelend, hopelijk doen ze goed hun werk. Wanneer controle? misschien kunnen ze dan wel strippen? Spekky feli met de goede echo! lekker genietne dus! Hier geen nekplooimeting gedaan. Heb om mij heen gezien hoeveel stress t kan opleveren, Nelta, vervelend dat je zo weinig vertrouwen hebt. zon mk die doet dat ook met je, maar je huisarts heeft wel een punt. Het is immers nogg een jaar na de mk en een jaar zwanger proberen te worden is eigenlijk wel gangbaar. Soms gaat t sneller, soms gaat t langzamer. Het forceren heeft echter geen zin en de medische molen (dus doorverwijzing) heeft vaak een lagere kans berekening dan gewoon op de natuurlijke manier.. Ik hoop oprecht dat je snel zwanger mag raken en de periode van de mk ook achter je mag laten! Sterkte en succes!
Spekky, wat een mooie en duidelijke echo! hier bij de 2e de combi test gedaan, en die was echt niet goed, spoed vlokkentest gehad en na 2 dagen onzekerheid bleek alles tip top in orde. weet nog niet wat we bij een 3e gaan doen. Nelta, hmm daar schiet je ook niet echt wat mee op. Hoop en duim zo voor jullie dat het snel lukt Blue, spannend! op het moment ben ik me ei aan het zoeken, weet nog niet exact wanneer me nod is voor de lijst
Spekky, mooie echo! Gefeliciteerd Nelta, wat naar dat je nu nog niet verder bent. Ik blijf duimen voor je.
Nelta! Probeer acupunctuur eens, ik heb pcos dus GEEN eisprong. Ik kreeg medicatie en alleen als ik geprikt was (acupunctuur ) kreeg ik 2 eitjes en chinees gezien moet je lichaam na een miskraam, al is het nog zo pril. 9 maanden ontzwangeren. Geef t niet op en er wacht een mooi kindje op t juiste moment om bij jullie te komen!
blue, enorme hoofdpijn...kan ook je bloeddruk zijn. Even in de gaten houden, mogelijk ff melden bij VK... sterkte met de laatste loodjes meis! Hier: twijfel wel of geen pretecho, dik 16w...en over 3 week 20w echo maar ben ik ineens zo vreselijk nieuwsgierig..
Blue: bel even de vk hoor. Hoofdpijn kan ook wijzen op zwangerschapsvergiftiging. Even extra bloeddruk meten kan dan geen kwaad