mag ik ook meeschrijven? Ik ben Twins2009. Moeder van tweeling van ruim 6, 30 jaar en eindelijk na 2,5 jaar nee van mijn man nu sinds 3 maanden voor de derde. Ben bijna 3 jaar geleden al met pil gestopt en wij deden altijd voor zingen de kerk uit. Verder ben ik heel ongeduldig .
Om 0.09 is onze dochter Tess geboren. Het ging heel snel want ik kwam om 21u uit het ziekenhuis voor onderzoek of ik vruchtwater verloor wat niet zo bleek te zijn. Eenmaal thuis Zit ik even met mn schoonmoeder te praten breken uit het niets mn vliezen om 21.30 Dus daarna ineens flink weeën en 2,5 uur later werd ze precies op de uitgerekende datum geboren.
Nou alsof ik het aanvoelde! Kwam even spieken of er babynieuws waa en idd, vers van de pers!! Gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Wat een razend snelle bevalling. Alles goed gegaan? En ook met jou? Geniet ervan!! Hier druk! Man is weer aan het werk sinds deze week. Zag er wel tegenop maar hrt valt me 100 procent mee!! Gaat eigenlijk wel lkker! S.ophie doet t ook goed. Ze is wel de 'moeilijkste' slaper van de 3. Heb haar nu overdag in de box op de buik en dat gaat super. Alleen wlke avond wanneer ik haar op bed leg in de puckababy is het drama. Ze kan zo een uur huilen en alleen maar bij ons in slaap vallen. Overdag heeft ze ook moeite met zelf in slaap vallen. Best lastig met nog 2 kids Ze groeit als kool! Bijna alweer een maand! Hoest met jullie?!
Wauw Blue, wat een raketbevalling! Gefeliciteerd met je dochter, mooie naam ook!! Fijn dat alles goed gegaan is En ook nog precies op de uitgerekende datum, heel netjes van haar Zazou, bijna een maand alweer, time flies he... Wel een beetje jammer dat ze zo lastig slaapt, had ik bij de jongste en was echt heel lastig (en toen had ik alleen nog maar z'n broer erbij). Hij kan overigens nog steeds niet alleen slapen en slaapt al heel lang samen met z'n broer op 1 kamer. Sumshine, hoe was de echo?? Nelta, kan me voorstellen dat je verder had gewild na je bezoek aan de HA, maar ik duim heel hard voor je dat het überhaupt niet meer nodig is na deze maand!! Welkom twins! Je ongeduld is herkenbaar Was je snel zwanger van je tweeling? Hier gaat t z'n gangetje, vandaag verjaardagsfeestje van de jongste die 3 wordt en morgen ga ik op m'n werk vertellen dat ik zwanger ben, ben heeeeel benieuwd naar de reactie Fijne dag allemaal!
Blue gefeliciteerd!! Dat is snel gegaan. Gaat alles goed met jullie? Twins: herkenbaar die ongeduld. Succes!
Het gaat heel goed met ons. Was wel even heel onwerkelijk want zag het echt niet aankomen omdat ik totaal geen wee vooraf had tot mn vliezen braken. Toen kwam het meteen opzetten en 2,5 uur later was ze er.
Blue!!!! Jeeejjj gefeliciteerd! Wat heb ik toch aan je gedacht met je voorweeen steeds... eindelijk is ze er! Geniet ervan met zijn allen! Twins welkom. Ongeduldig, herkenbaar succes hoor! Zazou mijn kids sliepen allemaal super slecht savonds. Op een of andere manier wilden ze als baby zijnde savonds niet alleen slapen. Ze sliepen dan ook altijd savonds bij me op de bank en als we naar bed gingen, gingen hun ook en dat werkte. Ze zijn vanzelf in de avonden in hun bed terecht gekomen. Succes ermee! Spekky veel plezier met bekend maken!
Gefeliciteerd Blue! Snel gedaan. Laat je lekker verwennen komende week. Twins, welkom en veel succes. Hopelijk snel een mooie test. Hier slaapt ze tussen 18 en 22u meestal ook niet hoor. Rest van de dag en nacht gelukkig wel. Eerste paar weken wilde ze ook alleen maar in de box slapen overdag. Sinds 3 weken wil ze alleen nog maar boven in haar bedje liggen. Wordt meestal alleen wakker om te eten en slaapt weer verder.
Wauw blue, gefeliciteerd!! Wat een verrassing zal dat zijn geweest, toch nog zo plotseling! Geniet ervan! Hoe reageerden je oudste meiden?
Blue Gefeliciteerd! Jaah wat fijn dat ze er is! Mooi op de uitgerekende datum! Wat een kadootje en een turbo bevalling! Hier: gistern de echo gehad, super leuk! We krijgen een zoon! (eerst zien dan geloven natuurlijk je weet maar nooit) maar het leek overduidelijk hahaha....nog een mini piemeltje. Onze dochter heeft straks dus twee broertjes. Vond ze zelf minder leuk tot ze besefte dat ze samen met mama een bezondere positie had als enige meisjes in huis Het wordt nu een beetje echter voor mijn gevoel. Heerlijk!
Blue van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! en wat een leuke naam mocht hier nog een meisje erbij komen dan staat hij zeker in mijn top 3 En wat snel ook zeg, heerlijk!! Nu lekker gaan genieten van elkaar!!
Jaaaa blue gefeliciteerd met je meisje hier druk weekend gehad vrijdag een mega feest bij de toppers en gisteren met een vriendin naar de voorstelling Anne. Wat indrukwekkend, kan er nog om huilen . Inmiddels is manlief weer voor 4 dgn weg, helaas heb ik vandaag een pesthumeur ben vreselijk moe klaagmodus uit
Ik kwam ook even spieken of er babynieuws was en yesss! Van harte gefeliciteerd Blue en wat is het inderdaad snel gegaan zeg! Geniet ervan
Sumshine, wat leuk een jongen!! Had je al een voorgevoel? Sophia, klaag maar lekker hoor, hier kom je er ongestraft mee weg Hopelijk maak je een goede nacht en heb je morgen weer wat meer energie!
Dank jullie wel dames! De meiden kwamen vanmorgen heel verlegen maar trots de kamer in. Was zo schattig om te zien. Ze willen veel knuffelen met hun zusje, maar doordat ze best misselijk nog is laten we dr even zoveel mogelijk slapen in de wagen naast bed. Morgen mag de oudste trakteren op school. Die is apetrots verder een drukke dag gehad met aanloop van onze ouders en broer en zus dus ik ben nu op. straks nog een fles aan de kleine geven en hopelijk ff lekker slapen. Sumshine wat leuk dat je een zoon erbij krijgt!
nee spekky ik had totaal geen voorgevoel, ik voel me dik (dat had ik ook bij onze dochter) maar ik ben wel energiek ( dat had ik bij onze zoon ook) mijn dochter hoopte heel erg op een zusje dus voor haar hoopte ik t ook. Ze is stiekem ook wel teleurgesteld..maar ik vind het idee van twee zonen geweldig. Zonen zijn zo lief voor hun mama hihi
Blue gefeliciteerd en wat een mooie naam. Sumshine sneu voor je meisje maar leuk voor jou . Misschien even wat meer moeder dochter uitjes en dan voelt ze zich misschien wat specialer. Hier zijn we nog druk in de nadenk fase voor nr 3. Onze oudste zoon van bijna 9 sukkelt aardig wat met zijn diabetes type 1 en jongste dochtertje zit momenteel in een fijne peuterfase. Als het aan mij ligt gaan we voor nr 3 al moet in zeggen dat ik het een beste stap vind en ook best wel eng. En manlief kijkt meer naar de financiele kant wat betreft grotere auto, alle spullen weer kopen en kosten voor het kdv enzo en is ook best bang dat een evt 3e kindje miss ook diabetes oid zal krijgen. Ik snap zijn angst heel goed en hoop dat we samen tot een besluit komen. Hoe ervaren de mamas een 3e kindje? Is het veel drukker als 2 of valt het allemaal erg mee?