Vanmorgen aan mijn schoonouders verteld; waren blij voor ons. Het begint steeds meer te landen, maar ik durf pas echt blij te zijn na een goede echo. Maar ik heb er wel een goed gevoel over.
nelta gefeliciteerd, fijn dat schoonouders goed reageren! Nu die 12w even door, die duren zo lang nu he? ik heb me de eerste maanden heel beroerd gevoeld, hopelijk valt het voor jou mee!
Springday spannend!! Maar leuk! Borstvoeding, bij de eerste 7 a 8 mnd gevoed, 2e met 3 mnd gestopt. 12 keer per dag eten minstens brak me op. Kreeg ze niet tevreden, ook met de fles niet trouwens. Nu gaat t weer super! Voorraad is al aangelegd met 3x per dag kolven, ook heb ik die 3x kolven al afgebouwd. Schijnbaar gaat dat vlug bij mij. Handig hoor. En sinds t weekend slaapt m'n ventje ineens de klok rond! Dus zit op 4 voedingen per dag. Heb met m afgesproken dat hij minstens 8 maanden bij me gaat drinken haha Vind t zo heerlijk dat voeden. Die oogjes erbij.... schitterend. Heb dan ook al tig bv foto's hahaha.
@ Nelta, leuk dat je schoonouders blij waren voor jullie. @ Sanntje, fijn dat het allemaal zo goed gaat met de bv. Ik heb bij Sem na een maand afgebouwd. Mijn productie liep enorm terug en hij wilde niet meer live aan de borst drinken. Maar toch ben ik er al trots op haha de andere 2 hebben helemaal geen bv gehad. @ Hier, ons huis verkocht en we hebben de nieuwe woning aangekocht. Woensdag gaan we onze woning tekenen en de woensdag daarop de nieuwe woning. Ben super blij!! Heb straks 5 slaapkamers en zelfs nog een mogelijkheid voor een 6e slaapkamer ruimte genoeg dus!
Springday gefeliciteerd!! heerlijk zoveel ruimte Hier vandaag ongesteld geworden, totaal niet verwacht eigenlijk, wist eigenlijk zeker dat het gelukt was, voelde me zo anders dan de andere keren. Menstruatie is ook anders dan anders, dus er heeft wel wat gezeten maar is helaas niet blijven zitten. Wil het nog een paar maanden proberen en als het dan nog niet gelukt is, dan is het goed zo. Wil het niet dan niet, we zijn hartstikke blij met onze 2 jongens en dan moest het zo zijn. vind ook anders de leeftijdsverschillen te groot worden. De oudste word volgende maand 6 en de jongste in oktober 3. *einde ego bericht *
Wauw springday wat super! Lekker de ruimte straks dus. Plk wat vervelend dat het dan niet zo mocht zijn nu je je anders voelde. Ik hoop dat het toch nog mag lukken meid. Maar snap heel goed dat je zegt dat het anders goed is zo.
Springday, super. Hier ook 5 slaapkamers; ideaal. Plk, balen zeg. Hier speelde het leeftijdsverschil ook wel mee. Stijn is net 6 straks als alles goed gaat en Noor ruim 4. Best wel een verschil ertussen. Al denk ik wel dat ze het leuk zullen vinden een klein broertje en zusje. Ik ben ook zo benieuwd hoe ze reageren als we het gaan vertellen. Ze zitten straks allebei op school als de kleine komt, dus dan heb je ook wel weer alle tijd voor zo'n kleintje. Lijkt me ook wel erg lekker.
hi meiden, plk wat naar van je ongie. Toch vind ik het leeftijdsverschil echt nog wel meevallen. 4 jaar er tussen is best acceptabel toch? Ik zou mij daar iig niet blind op staren. Sterkte met de volgende ronde!!! springday heerlijk zeg 5 kamers! Jaloers. Wij hebben een prachtig jaren 30 huis maar kleine slaapkamers..ik snak naar meer ruimte boven! maarja....
Plk: jammer meid. Maar nog wat langer proberen... Maakt dat echt zoveel verschil? Of is de wens niet zo sterk? Nelta: wanneer vertellen jullie het aan de kinderen. Kan me voorstellen dat je wacht tot de echo is geweest.. Wel extra leuk juist die leeftijden, krijgen ze het echt goed mee! Hier verder alles prima.
Hey Meiden, Vanmiddag 20w echo..ik vind het heel erg spannend. Veel spannender als voorgaande keren. Oeff het voelt niet zo van zelf spreken een gezond kind, ik heb er al twee immers haha.. Ow vreselijk die spanningen, past helemaal niet bij me. Maar goed nog ff eind van de middag is de echo pas.
Spannend Sumshine. Heel veel succes Begrijp precies wat je bedoeld.... Je hebt al 2/gezonde kids... En dan wil je zonodig een derde Komt vast goed. Wil je weten wat het wordt??
Sumshine herkenbaar. Succes! Duim voor n mooie echo. Zo ons ventje gaat goed! Slaapt al lekker hele nachten door, nog maar 4 voedingen... 6, 11, 16 en 21 Morgen 2e entingen dus vandaag ff cold turkey uitgebakerd. Ook dat doet ie super... wa ist toch n gemakkelijke. Dacht we proberen t maar. Ben benieuwd wat ie weegt nu. Genoeg denk ik haha. Zal ff n update fototje plaatsen in de club! Sophia Hoe gaan jou nachten inmiddels?
Sanntje wat een lekker ding zeg! En wat gaat het snel! Sumshine: hoe ging het??? Ik zal morgen de lijst weer eens naar voren halen en updaten!! Doe dat op de laptop , is handiger.
Sumshine, spannend! Ik hoop dat alles goed gegaan is. Weet je wat het wordt? Sanntje, wat goed van hem! Heerlijk joh, het is zo fijn als je niet meer 2-3 x je bed uit moet s nachts en je weer wat energie krijgt He Plk, wat rot meid... Helemaal als het voor je gevoel raak was, ik hoop dat de volgende wel blijft plakken! Springday, gefeliciteerd met jullie woning!! Superleuk, lekker ergens opnieuw beginnen Er heerst een verhuisvirus denk ik, en wij zijn ook aangestoken Ons huis is op zich prima zolang de jongens nog klein zijn, maar later zou ik graag de mogelijkheid hebben dat ze een eigen kamer krijgen en/of een studeerkamer. En dan is nu wel een goeie tijd, met die lage rente. Net een supermooi groot huis gezien op funda, krijg er helemaal zin in! Morgen de makelaar bellen, wie weet...
Fleurop, ik denk rond een week of 10 en dan willen we ze ook meenemen naar de termijnecho. En ze hebben het idd echt door straks. Ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren. Sumshine, hoe was de echo? Sanntje, wow 4 voedingen, lekker zeg. Vandaag alweer 5 weken . Nog 6 dagen tot de echo. Na een paar dagen met veel energie en waarschijnlijk te veel gedaan, heb ik nu al last van mn bekken. Bij Stijn niet gehad, bij Noor alleen de laatste 6-7 weken en nu begint het nu al. Ik hoop echt dat het minder wordt na een paar dagen rustig aan doen. Ik hoef pas maandag weer te werken, maar vandaag was ik echt mijn tijd aan het uitzitten....
Sumshine heel herkenbaar. Had bij de derde ook meer spanning met de echo. Spekky wat spannend. Nou wie weet jij dus ook aan het verhuizen straks. Sanntje wat heerlijk die voedingstijden. Hier gelukkig maar 1x s nachts of soms zelfs pas om 6u. Vind dat wel netjes met 2,5 week Nelta nog even spannend en dan over een week een mooie echo Morgen weer voor het eerst slapen op de camping....ben benieuwd hoe dat gaat.
Blue, dat gaat ook al goed zeg! Ik hoop dat onze 3e uk zich net zo voorbeeldig gaat gedragen Veel plezier op de camping! Nelta, ik hoop voor jou dat die bekkenpijn alleen nu in het begin even is, en dat het straks weer wat beter wordt!