Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Nelta succes!!! Laat je het ons snel weten :)

Mijn controle was verder prima! Heb alleen een erg lage bloeddruk: 98/50... Ik ben soms ook duizelig dus dat verklaard veel. Gelukkig niet schadelijk voor baby.

2. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Vandaag echo Nelta?
    Wat spannend! Ik duim!!

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes met de echo Nelta!

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Thx, nog 2 uurtjes. Ik mag om 19.45. Vind het zo spannend.

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    succes Nelta!

Fleurop, das idd laag! Ik heb de hele tijd een gewone bloeddruk 120-70 vindt dat een beetje eng, vorige keren veel te hoge bloeddruk gehad en omdat ie nu nooit laag is geweest, hoop ik niet dat hij straks weer de pan uit rijst..pff

6. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    #1766 tatie, 24 jun 2015
    Laatst bewerkt: 24 jun 2015
    Nelta, ik duim dat je nu op dit moment een mooie echo aan het bekijken bent!

Fleurop, ik heb ook zo'n onderdruk van 45 tot 55 bij de vk, maar afgezien van wat flauw zijn, moe voelen, valt het hier qua klachten wel mee.

Sumshine, kan ik me voorstellen dat je die bloeddruk spannend vindt dan, ook al is 70 nu prima. Wel fijn dat het steeds goed gecheckt wordt, vind ik zelf.

Verder weet ik het even niet meer :).

Ik heb hier het weekend goed gebruikt om even bij te tanken en veel te slapen, en nu deze dagen met laatste werkgerelateerde zaken bezig. Denk dat ik zo nog een week nodig heb tot volgende week woensdag en dan kan ik echt aan de babyzaken ;)

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Echo gehad; er was een vruchtzakje te zien van 5.4 weken. Vruchtje of hartje kon ze nog niet zien, daarvoor was het te klein. Ze zei dat ze daar pas op zn vroegst met 6.3/6.4 een hartje zien.
    Voor het termijn goed dus. Het was ook een mooi vruchtzakje, vorige keer waren de randen diffuus. (al had ik natuurlijk gehoopt om een hartje of iig een vruchtje te zien).

Maandag 6-7 mogen we weer.

8. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Sumshine, fijn dat de 20 weken echo goed was. Nu echt helemaal genieten. Weet je ook het geslacht of wilde je dat niet weten?

@ Nelta, voor jullie ook fijn dat het er tot zo ver in ieder geval goed uit ziet en hopelijk de volgende keer een knipper lichtje.

@ 3 kids, ik vind het ook goed te doen hoor maar inderdaad wel minder tijd voor jezelf. Een 'strak' schema doet ook wonderen haha vooral als er kinderen ook naar school moeten. Druk is het dus wel maar ook super gezellig vind ik.

@ Hier, ik ben er ook even niet zoveel meer maar in de tijd dat de kids slapen en we dus even niet met ze bezig hoeven te zijn haha zijn we spullen voor ons nieuwe huis aan t zoeken. Vloeren, tegels voor de badkamer/wc, nieuwe deuren etc. Half augustus krijgen we de sleutel pfff ik kan niet wachten want ik ben mijn huidige woning zo zat haha vooral het ruimte gebrek :D

9. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Nelta, jammer dat je nog geen hartje zag, blijft nog wel even spannend dan. Maar gelukkig ziet het er tot nu toe uit zoals het zou moeten, dat is al een goed teken!

Sumshine, wat goed dat je bul in zicht is! Heerlijk joh, echt een periode afsluiten dus.

Tatie, echt de laatste loodjes!

Hier komt de vermoeidheid om de hoek kijken, toch blijf ik hopen dat het niet net zo is als vorige keer. Ben voor de zekerheid aan de Floradix en probeer op tijd naar bed te gaan. Het helpt ook niet echt dat het superdruk is op m'n werk (veel overwerken), maar als het goed is is dat over een week of 3 ook minder. Morgen naar de VK, lekker hartje luisteren!

10. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Nelta het lijkt erop dat het tot nu toe er goed uitziet. Kan me voorstellen dat je zelf graag een hartje bad gezien. Beetje teleurstelling? Nog even volhouden! Komt vast goed!!!

11. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Controle bij VK was goed, duidelijk hartje gehoord hoewel de kleine steeds wegzwom :D Ook hier een bloeddruk van 90/50, maar beter laag dan hoog, ook al is dat duizelige soms lastig. Wat mij verbaasde was hoever m'n bm al was, ik dacht dat ie met 14wk pas net boven je schaambeen zat maar hij komt al tot halverwege m'n navel. Toch fijn dat ik toch nog steeds m'n spijkerbroeken aan kan :p

Hoe is t met iedereen? Nog vakanties op de korte termijn?

12. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Controle bij VK was goed, duidelijk hartje gehoord hoewel de kleine steeds wegzwom :D Ook hier een bloeddruk van 90/50, maar beter laag dan hoog, ook al is dat duizelige soms lastig. Wat mij verbaasde was hoever m'n bm al was, ik dacht dat ie met 14wk pas net boven je schaambeen zat maar hij komt al tot halverwege m'n navel. Toch fijn dat ik toch nog steeds m'n spijkerbroeken aan kan :p

Hoe is t met iedereen? Nog vakanties op de korte termijn?

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ha Spekky, fijn dat alles goed was. Hier had ik bij Noor ook zo'n lage bloeddruk. Ben benieuwd of dat nu weer komt. De misselijkheid is iig wel weer aanwezig. Begon bij Stijn en Noor ook tegen de 6 weken. Verder hoop ik snel 12 weken te zijn, dat afwachten duurt me veel te lang ;).

Vakantie hebben we hier al gehad in mei. Maar ik ga in de zomervakantie wel 2 dagen werken ipv 3 dus dat is wel lekker en dan kunnen we daagjes weg.

14. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het begin ziet er goed uit Nelta, op naar 6-7

Met een lage bloeddruk geen ervaring, wel 1x te hoog bij de jongste met 37 kon toen gelijk naar het zk

15. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Nelta: toch nog een beetje aan de vroege kant dus. Fijn dat het er voor nu goed uit ziet, maar je geduld wordt dus nog wel evem op de proef gesteld.

Hier moeee, mevrouw komt sinds een paar dagen weer 2x in de nacht omdat ze om 8 uur de nacht in gaat ipv 10 uur... blehhh.... vond dat andere toch fijner :p

Fijne dag vandaag allemaal!!!

16. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Spekky, fijn he om het hartje te horen? vond ik iedere keer zo geruststellend in het begin. Voel jij de kleine ook al? Ik denk dat ik achteraf deze baby vanaf 11 -12 weken heb gevoeld. Hier geen vakantieplannen, behalve dagjes weg. We hebben nog een optie op een huisje in Nederland, maar weet niet of ik daar in week 37 nog behoefte aan heb.

Hoewel Blue, jij hebt dat wel volgehouden met de camping he? ik denk dat het voor de kinderen wel heel fijn is, even uit de sleur en toch los van alles, maar wel van alle gemakken voorzien. Ik twijfel nog even door :p

Zazou, klinkt pittig jouw vorige nacht! ging het vannacht alweer wat beter?

Nelta, fijn dat je volgende week nog een keer mag spieken! Hoe voel je je verder?

PLK, hoe voel jij je? heb je al idee van een naderende eisprong? Gebruikte jij nu ovulatietestjes? Sorry, weet het even niet meer :)

Hier heb ik een eerste babywasje gedraaid! leuk al die kleertjes weer aan de lijn. Wel geconstateerd dat we veels te veel hebben met al het oude spul en de nieuwe aankopen. Genoeg te kiezen straks dus...

Komende dagen nog een paar kleinere klusjes voor het werk, en dan echt klaar ervoor. Ben benieuwd ook, straks als iedereen thuis en vrij is. Ik hoop op nog een beetje bewegingsruimte en toch wel wat leuke dingen nog met zijn viertjes. Hoe ging dat bij jullie, die al bevallen zijn?

Oh ja, wilde ook nog even zeggen dat ik het zo spannend vond om ineens boven aan de lijst te staan! ;) komt het ineens heel dichtbij;)

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Zazou, hopelijk slaapt ze snel weer langer. Twee keer per nacht is niet fijn idd.

Tatie, leuk he die kleine kleertjes weer. Ik ben ook bang dat ik straks veel te veel heb ;). Zie nu al zoveel leuke dingen.

Hier sinds een paar dagen goed misselijk; de hele dag door en regelmatig ook met overgeven. Qua drinken verdraag ik alleen nog maar (te weinig) water, rest smaakt me niet. Verder eet ik niet veel, want er is maar weinig wat me smaakt. Ik kan me dit helemaal niet herinneren van de vorige zwangerschappen. Ik ga morgen maar even de vk bellen voor evt medicijnen, want ik heb zit met de andere twee hier en moet werken, maar zo lukt dat niet echt.
    En dan vertrekt manlief vanmiddag ook nog eens naar China tot vrijdag voor zn werk. Dat stond al gepland. Gelukkig willen mijn ouders bijspringen.

18. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Dames... Het wordt niet normaal zo warm vanaf donderdag. Zaterdag zelfs rond de 35graden.
    :(

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zwaaaaaai! Sorry dat ik er weinig ben!! We zijn nog druk in het verbouwing en alles :S Merk dat ik daardoor geen rust in mijn hoofd heb. Vandaag mijn laatste werkdag gehad en met verlof! Heel apart want de vorige keren moest ik thuis blijven ineens en nu kon ik afscheid nemen.
    Heb nu 1 week verlof terwijl de oudste nog school heeft, dus die ga ik flink benutten door deels van de zolder plafond t e primen en verven, dochter's kamer omverven in zoon's kamer (behang en verven) en de wasjes draaien en alles opzoeken en in dozen doen met erop wat erin is want pas als dochter naar zolder kan kan zoon naar voren en kan de babykamer gevuld worden!! Baby komt eerst bij ons maar ons slaapkamer staat ook nog vol met zolder spul :/
    De muur framen staan bijna allemaal maar manlief moest dit weekend eens bezig houden emt afwerken gipsplaten zolder zodat ik de boel voor de kamers kan verder zodat de berging weer omhoog kan en wat zooi uit ons kamer kan hahaha, wat een chaos nog!
    Probeer mijn hoofd koel te houden door veel te haken en kleertjes te naaien voor alle 3 kids en familie hahaha.

Heb een zwembad besteld om dit week in te liggen :p want zwel behoorlijk op met vocht.

Ik heb geen groeiecho's meer omdat de vk vindt dat deze ook een 7 a 8 ponder wordt... we houden gewoon rekening met een 9 ponder en hopelijk niet meer als 10, gezien zoon 10 was.
    Bevallingsbad kan ik halvewege juli ophalen!

Ik las goede echo's allemaal!! Super!! En Nelta ook nog, helemaal fantastisch lieverd!!!!

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥

♥ Proberen ♥
    Mini1981, ..., 2 dochters, NOD 06-07
    plk 27 jaar -2 zoons - NOD ?

♥ Zwanger ♥
    Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 03-08-2015 ♥