Balen hè van die kleertjes. Dan denk je dat je altijd netjes hebt gewassen. En dan komt t met vlekken tevoorschijn... K ga hier ook nog even proberen. Had t al gewassen dus denk niet dat ik t er nog uit krijg. Proberen kan altijd.
Ik kijk nu net pas weer, en zie dat Sophia begonnen is! Doe je best! (Maar ze zal er vast al wel zijn nu ). Ben heel benieuwd, hoop dat alles goed ging/gaat!
Hebben jullie ook wel eens steken in de linkerzij na eten? Ben er normaal niet zo bekend mee en via Google word ik niet wijzer behalve dat ik dan het meest vreselijke zou mankeren. Sophia ik hoop dat je bevalling goed is gegaan en lees graag snel baby nieuws
Ah nee Sanntje! Nouja zeg... Straks heb je de echte deadline en dan kan ie niet meer veranderen he Moeten jullie nu weer helemaal terug naar de tekentafel, of had je nog een plan B naam? Nelta, die steken herken ik ook niet. Maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon even langs je HA gaan, die kan je waarschijnlijk meteen geruststellen.
Ach gij heeft zo'n kuren wel vaker. Hij zit nu op Internet te zoeken maar kan natuurlijk niets vinden. Dus denkt dat we het toch bij onze naam moeten houden. Gelukkig! Hopelijk blijft dit... mannen.... hoezo veranderlijk! Zeggen ze wat van vrouwen
Die steken heb ik niet vaak. Het is nu wel wat minder pijnlijk inmiddels maar zuchten deed net zelfs zeer. Namen en mannen...pfff hier zijn we het ook nog niet eens terwijl we al een naam op voorhand hadden, maar die wil ml dus niet meer. Gelukkig heb ik nog wat tijd maar leuk is het niet. Succes sanntje met de naam!
Anders even bij de ha checken. Tja die namen ja... Zolang hij t er niet heel de dag over heeft zal t wel meevallen. Hij heeft geen haast met zoeken dus t zal wel gewoon de naam worden die we bedacht hadden. Ik hou mooi m'n mond haha
Haha mannen en namen gaat niet echt samen idd!! Hier ook niks vind hij leuk en zelf met een idee komen ho maar gelukkig hebben we nog de tijd Ben nu wel benieuwd naar Sophia. Hoop dat alles goed is gegaan en dat ze al klaar is en aant genieten!
Iemand van jullie overigens ervaring met een badbevalling? Zit eraan te denken om voor een badbevalling te gaan.
Lieve dames daar ben ik Ons mooie meisje Thessa is om 8.49u geboren! Het was ff behoorlijk pittig, de hele nacht op 4/5 cm blijven hangen met mooi rustig oobouwende weeen. De vliezen zijn gebroken ergens tegen 6u met hulp... Daar drukte ze niet hard genoeg voor. Uiteindelijk andere positie ingenomen omdat ze de spildraai niet maakte. Dat was om 7.20u en op handen en knieen maakte ze de draai en kwam er snel volledige ontsluiting. Terug naar miijn rug. Twee valse perspogingen en bij de volgende twee lag ze op mijn buik 4100gr maakte het niet makkelijk..... Alles leek prima, maar ik kreeg een nabloeding die gelukkig snel voorbij was. Er zaten stolsels in de weg. Die heeft de vk er vanmiddag uitgedrukt brrrrrr dat is echt misselijk Nu gaat te goed, ze drinkt nog weinig maar is een beetje misselijk. Ze kwam heel snel eruit met nog een golf vruchtwater. De jongens komen morgen naar huis, had ze hier ook niet kunnen hebben. Ze weten t nog niet Ze is zo mooi
Geen ervaring Blue. Heb me er wel eens in verdiept en t lijkt mij wel wat hebben. Als ik mezelf voorstel in n bad bevalling denk ik aan een relaxte bevalling op een of andere manier. Toch ga ik voor de standaard bevalling Wil je dan een bad thuis? Inderdaad, ben ook heel benieuwd hoe t met Sophia gaat!
Whoehoeee gefeliciteerd Sophia!!!! Flinke meid Balen van de nabloeding. Ben je wel thuis kunnen blijven tijdens dit alles? Geniet van je mooie meisje!!!!