Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happygirl86, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Fleurop, wij krijgen waarschijnlijk ook een GUO, omdat Noor een schisis heeft. Ik vond de tweede helft toen ook spannend, vooral omdat het nog niet duidelijk was hoever de schisis door zou lopen. Gelukkig is het achteraf gezien allemaal heel erg meegevallen.

2. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nelta, wat super!!

Reageer later uitgebreider, bijna vakantie hopelijk dan iets meer tijd :D

3. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Daar ben ik ook weer eens!

Nelta, wat ontzettend fijn dat je echo goed was, echt super!! Wanneer is nu je volgende?

Sophia, een vriendin van mij heeft hashimoto, soms gaat het goed, soms heeft ze perioden dat ze niet goed is ingesteld op de medicatie. Rotziekte iig, ik hoop dat je je snel beter voelt en stabiel blijft.

Fleurop, 20 wk alweer, gaat hard! Wanneer is je echo?

We zijn aan het bieden op een huis, maar we hoorden net dat er nog een andere koper is :( Ziet er niet best uit, uiterlijk maandag horen we meer... Verder gaat het wel goed, vermoeidheid is goed te doen gelukkig!

4. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yes tess heeft goed doorgeslapen van 23u tot 6u
    Voel me meteen stukken beter.

Koude nacht gehad hier op de camping. Nog 6 weken lekker genieten :)

5. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Fijn dat Tess heeft doorgeslapen. Maakt zoveel uit voor jezelf ook. :)

Spekky: woensdag heb ik de 20 weken echo :)

6. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Yes wat fijn nelta!!!

Fijne vakantie allemaal voor degene die gaan!

7. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier is de vakantie begonnen met buikgriep.
    Begon met ml en nu heeft de middelste er last van.
    Alles in bed op de camping ondergespuugd.
    Gelukkig staan er mensen op de camping die om de hoek wonen dus mochten we gebruik maken van hun wasmachine.

Ben wel blij dat die kleine zo goed blijft slapen.
    Vandaag is ze 6 weken en ze is nu steeds wat meer wakker. Ze probeert al wat terug te brabbelen als ik praat. Of ze lacht terug. Oh zo mooi om te zien.

Vanmorgen ook heerlijk rondje hard gelopen.

8. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Wat naar Blue, buikgriep op vakantie lijkt me nou echt helemaal waardeloos!!!

Hoe is het verder met iedereen. Het is rustig hier ;)
    Hier alles wel prima. lichte spanning voor de GUO a.s. woensdag.

9. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Jeeej de magische 37 weken grens bereikt!

Even een egoberichtje hoor. Ben zo moe! Gisteren hele dag gestaan op een feestje, en vandaag flinke rugpijn en zwaar gevoel bij het lopen. Verder gaat het wel goed en probeer ik heel bewust te genieten van deze laatste weken. Dit komt nooit meer.. :)

10. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥

♥ Proberen ♥
    Mini1981, ..., 2 dochters, NOD 06-07
    plk 27 jaar -2 zoons - NOD ?

♥ Zwanger ♥
    Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 03-08-2015 ♥
    Aowyn 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥
    N80 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥♥
    Flixbilly - 28 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥
    Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015 ♥
    Happygirl86 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 10-09-2015 ♥
    Sumshine 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 13-11-2015 ♥
    Fleurop 29 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 30-11-2015 ♥♥
    Spekky 33 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-12-2015 ♥♥
    Nelta 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: ♥♥

♥ Bevallen ♥
    Sophia 39 jaar - 2 zoons, 1 dochter - bevallen op: 31-01-2015 ♥
    Sanntje 30 jaar - 2 dochters, 1 zoon - bevallen op: 22-03-2015 ♥
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 2 dochters - bevallen: 06-04-2015 ♥
    Springday 28 jaar - 3 zoons - bevallen op: 11-04-2015 ♥
    ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 2 dochters - bevallen op: 01-05-2015 ♥
    Blue21381 34 jaar - 3 dochters - bevallen op: 31-05-2015 ♥

♥ Afspraken ♥
    Fleurop - 15 juli - GUO
    Happygirl86 - 22 juli - VK

11. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @tatie, toch altijd weer fijn die 37 weken! Wil je thuis bevallen? mag nu ook :)

@fleurop: guo spannend, nog 1 dagje wachten en dan is het zover, weten jullie het geslacht al? Wil je dat weten?

@blue: wat leuk dat ze al begint te lachen, zo alweer aan het sporten. goed bezig!

Ik moet er ook aan geloven, geen zwangerschappen meer en geen excuses, we moeten echt gaan afvallen na deze zwangerschap, kunnen we elkaar hier niet stimuleren? ;) nog meer mensen die moeten afvallen.

Ik weeg nu 97 maar moet nog 8 weken, als ik boven de 100 uitkom mag ik niet thuisbevallen :( vk zegt komt niet op paar kg, maar moet nu wel gaan uitkijken. bij dochter was ik op z'n zwaarst 102. Dus hoop echt dat het er nu niet meer aanvliegt die laatste weken, wil zo graag 1x thuisbevallen. Maar we gaan het zien, er is toch niks te plannen.
    Nog 5 dagen werken deze en volgende week en dan heb ik verlof :) Heerlijk mijn eigen dingetjes doen en lijstjes afwerken, kijk er echt naar uit!

even de lijst naar voren gehaald, duurt nog even voor de volgende baby zich gaat melden, maar daarna veel achter elkaar zo te zien!

12. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Tatie; jeetje alweer de eerste op de lijst. Spannend meid! Wanneer beviel je van de eerste 2? En snap je gevoel dat je nog even wilt genieten... Echt de laatste keer.

Wat een babyboom hier straks in augustus ;)

Happy girl: ook ik moet straks weer afvallen. Ben voordat ik zwanger was 13 kilo afgevallen. En heb er nubalweer 7kilo bij !!! Zit nog maar op de helft!! Maar eet ook alles waar ik zin in heb. En zo vlak na een dieet is dat nooit handig.. Haha. Ik blijf wel onder die 100kilo , want ben klein. Maar dan moet ik het niet te gek maken! Zit nu ook al op 90 :S

Morgen GUO idd . lichte spanning. We willen het geslacht niet weten!

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hee meiden!

Wat fijn om te lezen dat nelta ook zwanger is! En al een goeie echo heeft gehad super! Gefeliciteerd meid heeft toch nog lang geduurd hè.. zeker als de 1 na de ander zwanger wordt hier ook.

Tatie jij al heerlijk de 37 weken gepasseerd! Dat de kleine zich maar snel aan dient ;)

Happygirl mag je serieus dat niet meer thuis bevallen nee? Vriendin van mij ging ook over de 100 kg maar was ook 25 kg aangekomen! Hoe gaat t met jou? Hier ook lekker nog maar paar dagen werken deze en volgende week!

Ik las ook vervelend verhaal van schildklier. Das wel balen! En goed in de gaten houden. Hopelijk blijft t netjes stabiel!!

Fleurop jij alweer bijna 20 wk echo! Schiet hard op de 3e hè! Gaat alles goed? Ik zag een nub echo voorbij komen, was die van jouw? Vond t namelijk ook een Meisjes nub Hihi

Hoe bevalt t jullie allemaal met een 3e telg erbij? Valt t mee of tegen? Hier vond ik van 1 naar 2 ook soepel verlopen dus ben benieuwd nu. De jongens kunnen nu zoveel zelf, beseffen nu alles heel goed. Dat had de eerste niet toen de 2e kwam.. heerlijk!

14. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Wonderbaby ; die Nub was niet van mij. :)
    Denk dat we weer een kereltje krijgen . raak al een beetje gewend aan het idee. Als het een meisje wordt dat zal dat een grote verrassing zijn!

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Was t pimkey dan?

Leuk hoor hier ook de 3e jongen en vind t echt heel leuk!! Alleen heel jammer dat mensen er niet leuk op kunnen reageren. Is op 1 hand te tellen mensen die zeggen wat leuk een 3e jongen.
    De rest zegt.. oh als t maar gezond is zeggen we dan maar hè of gewoon ooh en dan niks..
    Of gewoon echt jij wou zeker een meisje hè, wel jammer!

Echt soms moet ik zo in mezelf lachen, mensen weten niet wat ze zeggen

16. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Hoewel herkenbaar!
    "Ik hoop voor je dat je een meisje krijgt"
    "Meisje zou wel heel leuk zijn dit keer toch"
    Mijn schoonmoeder: "ik ga gewoon uit van een jongen, dan ben ik ook niet teleurgesteld".

Echt.... Soms...

Ik ga voor de derde voor het kind.. Niet voor het geslacht. Ik snap het heus als je lichte voorkeur hebt, maar hoe mensen dat zo voor je invullen is gewoon onbegrijpelijk.
    Het idee van 3 jongens vindt in ergens super stoer. En als het een meisje wordt dan is dat natuurlijk ook heel leuk.

17. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hee wonderbaby, long time no see ;) Hoe gaat het?
    Die nub foto was van mij, ik hoor idd ook steeds van iedereen dat een meisje wel leuk zou zijn (en als ik eerlijk ben hoop ik dat ook, maar meer nog dat dit kindje gezond is en ons gezin compleet maakt :)). Ach we zien het wel, ik ben er niet echt mee bezig.

Fleurop, kan me voorstellen dat je het spannend vindt morgen, mag je meteen s ochtends of moet je de hele dag nog uitzitten?

Happygirl, ik hoop dat het je lukt om onder de 100 te blijven! Scheelt dat het zomer is, en je toch eerder een salade ofzo eet dan een stamppot :p

Tatie, is t al bijna zover?? Dat je nog een hele dag naar een feestje bent gegaan, snap dat je daar dan even van moet bijkomen. Zijn het rustige weekjes die je nog voor de boeg hebt of helemaal volgepland?

Blue, wat heerlijk die kleine momentjes! Hoe snel je dat ook weer vergeet he.. Maakt het allemaal de moeite waard!

Heb vandaag heel naar nieuws gehoord, dus hier nog een herinnering voor iedereen: geniet van elk moment en wees dankbaar voor wat je hebt, het leven is zo mooi!!

18. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Mensen weten soms niet hoe ze moeten reageren. Wij hebben jongen en meisje dus maakte me totaal niet uit, en gelukkig kan je hier ook niet voor kiezen, het wordt je gegund, dat vind ik al erg fijn, er zijn genoeg mensen die het eeuwen proberen en die niet gegund krijgen. Dat vind ik nog veel erger, maar ja. Wij krijgen er ook weinig reacties op. Ik vind het voornamelijk erg leuk dat ik alles van 5 jaar geleden weer uit de kast kan halen :) al die kleertjes nog een keer gebruiken. heeft toch ook al een ander kind van je gedragen vind ik wel weer speciaal!
    Gewoon lekker van genieten!
    En Fleurop, succes morgen! Mag je in de ochtend of middag pas?

19. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat word weer bijna meldplicht tatie!

Wonderbaby, een derde bevalt uitstekend. Vind het nu minder lastig ze gaat gewoon in hetcritme mee.
    enige vervelende vind ik met school het heen en weer gaan.

Spekky naar nieuws is nooit leuk. Maar koesteren wat je hebt is echt belangrijk.

Tess slaapt steeds langer door....echt heerlijk.

20. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    11u echo. Hou jullie op de hoogte :)

Deel Deze Pagina