Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Sanntje, fijn dat alles goed was en toch al langer zwanger als verwacht?

@ Sophia, oh ja dan is het lullig als jullie dan toch ineens wel samen naar de Efteling gaan. En balen dat je jongens even zijn veranderd in monsters. Mijn oudste heeft nu ook steeds meer van die dagen erbij zitten en dan ben ik zo blij als het weer savonds 7 uur is :p

Wat betreft die bekken. Ik weet het niet of het dan al zou kunnen voor NOD. Ik had namelijk na de bevalling heel erg last van urine verlies met hoesten of niezen want mijn jongste zoontje is tijdens de bevallin op mijn bekkenbodum gedraaid (was een sterrenkijker) maar na veel oefenen ben ik er toch vanaf gekomen. En gebeurde dat al maanden niet meer, gelukkig! Maar sinds eergister lijkt het terug te zijn met niezen en hoesten, super vervelend. Dus ik ga me dan meteen afvragen, zou het raak zijn? En ik begin ook ineens met dromen, althans vannacht was meer een nachtmerrie ;) Dus ergens kweekt dat nu ineens hoop terwijl ik eigenlijk dacht dat het deze ronde niks zou worden. Ach ja nog een paar dagen afwachten

2. @springday! Vervelend is dat he als je lichaam dan dingen doetbdie lijke op, maar je weet nog niks..... Ik slaap tijdens mijn zwangerschappen ook heel slecht...... Hele vervelende dromen, tig keer wakker worden. Wat ik nu vooral vervelend vind is dat ik bijna niet kan draaien in bed, net alsof ik al een dikke buik heb. Ik zou het liefst een slaaptabletje krijgen voor een paar lekkere nachten :)

3. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kwam even spieken voor de echo van Sanntje..
    Wat goed meid dat alles er goed uit zag, en ook nog vooruit gezet!
    Leuk dat je over 2 weken weer 1 krijgt.

Springday..Ik had bij nummer 2 bekkeninstabiliteit (krijg ik waarschijnlijk bij nummer 3 dus ook weer) maar mijn bekken zijn nog steeds gevoelig. Heb er nu soms ook nog last van, blijft wat zwak..misschien dat dit bij jou ook soms terug komt??

Balen Sophia van de kids!!

4. @lizz! Ik heb het nu voor het eerst, wat is jouw ervaring? Heb je er iets voor gedaan? Ik heb er ook die ischias bij, das een beetje lastig.

5. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Liz, dat zou ook kunnen. Op het einde van de zwangerschap bij de jongste had ik ook veel last van mijn bekken. Kon door de pijn ook amper nog slapen want ik moest de hele nacht op 1 kant blijven liggen omdat omdraaien zo'n pijn deed. Uiteindelijk heeft hij het dus nog helemaal aan gort geholpen door in mijn bekken net voordat hij geboren werd te draaien. Dus ik denk dat ik de volgende zwangerschap er al wel sneller last van zal krijgen maar we zullen het zien.

6. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Sanntje: gefeliciteerd met de mooie echo. Fijn dat je nu eindelijk zekerheid hebt!

@ Sophia: balen dat de kids zo vervelend zijn nu. Hier ook regelmatig hoor. Zeker als ze niet naar buiten kunnen.

7. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Sanntje gefeliciteerd! Goed om te lezen. Leuk ook dat je over 2 weken alweer mag!

Ik ben vanmorgen overduidelijk ongesteld geworden :( (helaas) dus ik mag echt dor naar volgende ronde. Zal nieuwe NOD vanavond ff berekenen. Nu hard aan het werk. 1e dag na vakantie pfff ff wennen hoor.

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Sanntje: Gefeliciteerd met je goed echo! Wel even je ticker aanpassen nu hè ;).

@ Sophia: Ach gossie :(. Dikke KNUF voor jou. Echt killing als ze zo strontvervelend zijn.

Ik ben vanmorgen bij de ha geweest en zoals ik al wel verwachtte moet ik bloed laten prikken, voor mijn suiker, schildklier en ijzer. Maar ik moet nuchter gaan prikken (voor de suiker) dus ik ga van de week een keer voor het werk.

9. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Even snel spieken voor sanntje: fijn, een mooie echo! En een week extra gekregen, das helemaal fijn;) en binnenkort dus weer een x!

@sophia: knuffel voor jou meis! Je hebt het niet makkelijk zo te lezen. Hopelijk zijn ze vanmiddag wat liever voor je en kun je het wat beter aan!

@mvnn2: jammer! Nouja nu heb je wel duidelijkheid. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Kom snel weer bijlezen... moet nog even t huis aan kant maken en wat haken. Drukdruk!!
    Weer een ziek kind, oudste dit keer. Dus we gaan er nog naar even tegenaan. Ovu testen lopen op!

10. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    @ amethist: vergeet jou helemaal! Sorry!! Ben ik nou zon zeef als ik niet meer weet waarvoor je naar de ha ging? Dus zeg please dat je het nog niet verteld had dan kan ik nog vragen waarom je ging ;)

werkse voor de meiden die weer hard aan het werk zijn!! Tot later!!

11. De oudste is net voor een paar uurtjes meegenomen door een tante van mijn man. Ze kwam toevallig langsgelopen en ik denk dat ze merkte dat het hier even op is met de koek :)

12. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Oh wat fijn voor je sophia! En ook fijn dat ze verder geen vragen stelt maar het gewoon ziet en handelt ;) nou even op adem komen zelf!!

Oh ik hoor een kind wakker worden. Oudste slaapt nog. Probeerde hem net wakker te maken maar hij had er nog geen zin in. Tot later meiden!!

13. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sophia..Ik vond het wel pittig hoor, ik kreeg last rond de 20 weken. Kon inderdaad niet meer draaien in bed op den duur, snel opstaan wou niet, lang lopen niet, bepaalde houdingen niet. Voelde me wel gehandicapt terwijl ik de oudste ookal had rond lopen..Ischias heb ik in mijn rug bij de oudste wat gehad.
    Dit is ook het enige waar ik tegen op zie bij de derde zwangerschap..mja ik d8 aldoor maar zo, er zijn veel ergere dingen en met mijn dochtertje in de buik ging het goed.
    Maar je bent wel erg beperkt vond ik..al ging ik maar gewoon door hihi.

Springday..Hier ook twee sterrekijkertjes, dat bevordert niet echt nee.

Beterschap Amethist en Zazou voor je kindje.

Fijn Sophia dat je even hulp kreeg!!

14. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Trots: de hele dag maar 1 luier nodig gehad (tijdens middagslaapje) en 1 klein ongelukje. Verder hele dag netjes op potje (moet hem wel steeds zeggen) en als laatste voor het slapen een hele grote drol! :-D wij waren meer onder de indruk dan meneer zelf :p

15. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Sanntje wat fijn dat het allemaal goed was!!

Soms kan het zo pittig zijn he Sophia. Ik hoop dat de verdere dag goed is verlopen en dat je vannacht goed zal slapen. Ik ga ook heel vroeg, want heb vannacht ook weer slecht geslapen.

16. Amethist

@ ZaZou: Tsssskkkk, vergeet je me gewoon. Shame on you ;):p:D.
    Ik voel me al een aantal weken bij vlagen erg beroerd; constant honger, hongergevoel wat niet overgaat na eten, zware ledematen, en als ik écht erg honger heb ook moeite met praten.

@ Sophia: Fijn dat je tante even 1 van de kids mee heeft genomen.

@ Fleurop: Dat gaat goed!

17. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanntje wat een superfijn nieuws!! Gefeliciteerd hoor, lekker van genieten en al bijna weer spieken haha.

Sophia, wat een lieve tante en fijn voor jou! Lastige tijden zijn het zo voor jou.

Hier nog een nieuwtje, m'n oudste mag dinsdag al starten op het MKD!!
    Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan. M'n man denkt dat het goed gaat, hij had er een goed gevoel bij. Meestal zitten m'n zoon en hij op 1 lijn!

We zijn langs 'het huis' gereden. Heel erg. We zijn nu beiden weer wild! Argh en nog niks gehoord van het leger kijkers wat was uitgerukt.

Liefs en kus pimkey

18. @pimkey! Wat frustrerend he! Je hebt er maar 1 nodig, de vraag is wanneer die komt ;) wat is MKD?

Zo de kids op bed, zometeen komt manlief met broer (waar hij nu nog helpt met laatste verhuisspullen) om hier nog een stoel op te halen en 2 kasten qua plek om te ruilen. Dan kan ik van het weekend mijn loveseat eindelijk neerzetten.

Morgen gaat mijn man met de oudste naar de efteling, dan heb ik wat rust. Om 17u naar de vk en daarna naar twente voor een logeerpartijtje bij mijn peettante!:)

@fleurop! Wat goed, nu gaat t snel!

19. Amethist

@ Pimkey: Wat fijn dat hij al zo snel terecht kan. A. zit op een KDC. Is een MKD nou van meer tijdelijke aard?

20. HELP :$ ben afkorting schuw :D

Deel Deze Pagina