Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Hier vandaag nog steeds krampen met soms flinke steken in mijn lies en naast de misselijkheid ook een vol gevoel. Mijn baarmoedermond is nog steeds hoog, hard en potdicht en die ader is nog steeds zichtbaar. Volgens fertility friend moet ik morgen ongesteld worden, maar kan ook woensdag, hij berekent mijn gemiddeld op 27dgn en lf van 11.
    Ik heb besloten om mijn temp morgen te meten. Als ik ongesteld wordt daalt hij altijd naar 36.4. Als ik zwanger ben zit hij tussen 36.7 en 37.

2. mo leannan

morgen is NOD toch nelta? Ik weet dat de meesten in de ochtend het beste testen en somige toch in de middag/avond.
    Ken de dirx testen niet?

3. 2boefjes

2boefjes Nieuw lid

11 aug 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Hier in juli gestopt met de pil en nu proberen zwanger te worden van ons derde kindje! Hebben 2 jongetjes, van 2 en 3 jaar oud,

Heel benieuwd wanneer het raak is. Ik merk dat zelfs al is het de 3 de keer, het blijft mega spannend!

Groetjes Danielle

4. mo leannan

welkom 2boefjes! Ik vind het ook mega spannend ook al ben ik daar vaker geweest hihi.

Als jij op de lijst wilt dan kun jij jouw leeftijd en NOD datum ook vermelden en bloemmm zal je erbij zetten :) Succes!

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ergens tussen de 10e en de 17e

6. mo leannan

dan kan het nog alle kanten op en ik hoop de goede kant :)

7. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Mvnn2: jammer dat je ongi is doorgebroken.

@ Zazou: beterschap voor je oudste.

@ Liz: mijn oudste bleek ook een sterrekijker. Die bevalling ging nog moeizamer, maar daar kwam ik pas achter tijdens de bevalling van de jongste. Ze gingen toen pas kijken naar de historie van mijn vorige bevallingen toen de ontsluiting ging stagneren. Ergens wel een angst voor de vierde bevalling, want ik ben nu 2 keer een ks ontsnapt en ML zei ook, wie weet kom je er straks niet meer onderuit. Vaak zeggen ze als je sterrenkijkers hebt, dat de volgende dat ook zullen zijn. Dat het dan aan de stand van je bekken ligt ofzo.

@ Fleurop: goed van je zoontje! Hopelijk zet ie het door en is ie zo zindelijk, in ieder geval overdag.

@ Pimkey: als jullie er een goed gevoel bij hebben dan zal het vast een goede keuze zijn. Hopelijk heeft ie het daar ook naar zijn zin, spannend.

@ Mo: ik heb dat dus soms ook met ongi, dat het dan een soort van beurs voelt down under. Super irritant. Achteraf gezien denk ik dat ik beter nog wat maandjes had kunnen wachten tussen de zwangerschap van mijn dochter en mijn jongste zoon. Maarja, toen wilde ik gewoon heel graag zo snel mogelijk weer zwanger worden al was de andere keuze lichamelijk gezien denk ik beter geweest.

@ Nelta: jammer!! Maar misschien was je nog te vroeg.

@ 2boefjes: welkom in ons groepje. Ik vind het ook mega spannend, zelfs nog spannender als de andere keren. Succes met zwanger worden en hopelijk zie je gauw twee streepjes op de test :)

@ Testen: ik denk dat ik donderdag ochtend een test probeer. Ik heb ze al in de la liggen en het zijn ultra gevoelige die je 6 dagen voor NOD kunt gebruiken, al geloof ik daar niet zo in. Ik wil het wel 4 dagen voor NOD proberen, ben benieuwd :)

8. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh spannend mo! Ik dacht dat het al een volgende ronde was bij jou! Sorry!! We moeten dus nog volop duimen hahaha

Bah Nelta, maar wat amethist zegt, morgenochtend is beter... Althans ik test 's avonds in deze periode ook negatief.

Amethist ben inderdaad erg blij dat hij er terecht kan. Op de Creche loopt ie tegen steeds meer aan. Dus ben erg benieuwd, ze beginnen met 8 weken observeren.

Sophia, je zeurt niet. Iedereen heeft z'n dingen en dat kan net zo zwaar zijn als een beperkte peuter. En je hebt genoeg kwalen... Niet mee zitten hoor! Gewoon lekker spuwen als je dat nodig hebt!!

Bloem wat mooi!! We gaan duimen hoor!!!

Het is tijd voor meer zwangere dames! Zet hem op allemaal! Hihi ik kan nog niet mee doen... Dus de eer om t lijstje aan te vullen is geheel aan u allen haha

9. Goedemorgen allemaal, het zonnetje schijnt weer!

Hier ook dat beurse gevoel van onder bij de menstruatie. Heb ik sinds de tweede bevalling. Vorige week aan de fysio verteld en dat is dus duidelijk een zwakke bEkkenbodem.;) ik ga dus na de derde flink oefenen met die bekkenbodem. Ik wordt volgend jaar 40 en volgens mijn oom begint het leven dan pas hahahaha :D

10. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Zoooo hoezo veel gekletst!?!! Haha gister even een drukke dag op pad en kan t al niet meer bijhouden.
    Heb net gekeken hoe ik een foto kan plaatsen in t clubje maar het lukt/gaat niet. Wilde daar even m'n echo showen.
    Iemand enig idee?
    Vandaag weer een druk bezig dagje dus zal vanavond weer bijlezen.
    Fijne dag allemaal!!

11. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Heej Sophia ik kreeg gister al te horen dat ik een slechte bekken bodem heb. Bij de 2e wat last gehad. Ikke gister vertellen dat ik dacht op een gênante plek spataders gehad zou hebben bij de jongste maar dit gevoel (zwaar beurs dik opgezet gevoel) blijkt m'n bekken bodem te zijn!
    Na de 3e moet ook ik flink aan de bak. Zolang ik zwanger ben en bv geef kan ik t beperken tot de standaard kleine versterkings oefeningen.
    Balen!!

12. Ja fijn he... Ik heb echt nooit geweten dat het daar aan lag... Zolang ik niks gek doe en kook in etappes en strijk in etappes en alles niet te lang doe heb ik geen last. Maar ja door die ischias schiet het er snel in.

Gelukkig heb ik ziektewet en staat de fysio achter me en kver 2 weken begint de school weer en heb ik dus meer rust :D

13. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ziektewet enzo is gelukkig nog niet aan de orde. Hoewel ik bij de 2e voor de 20 weken al therapeutisch werkte! Hoe t verloop nu zal zijn is afwachten. Voor t zelfde geld heb ik nu amper last.
    Raar idee want nu voel ik niets aan m'n bekken/bekkenbodem.
    En dat alles in delen doen ken ik ja. Als ik te lang strijk voelt het alsof ik tussen m'n benen ben gekickt. En ik maar denken dat ik spataders had hahaha.
    Wel toevallig dat ik dit nu bij jou ook zo lees. Bevestiging dat het echt zo is... Ben op die gebieden hardleers (t stukje waar ze gaan zeggen 'je moet het rustig aan doen')

14. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Hallo dames

Jammer Nelta! Hopelijk was het idd gewoon te vroeg. We blijven duimen. En van die opmerkingen van je man helpen niet nee.

Hier slaap ik al dagen slecht. Ik voel me echt enorm zwanger en overdag vind ik het allemaal maar stom, maar snachts droom ik dat het totaal mis is of weer dat het een drieling is en daarna lig ik weer wakker. Heb net de vk gebeld en ze begreep het helemaal, ze zei dat het best door de hormonen kan komen. Ik mag nu een weekje eerder voor de echo, namelijk komende donderdag. Nu naar mijn werk, zal wel een pittig dagje worden, maar gelukkig weten ze het daar al, dat scheelt weer.

Tot vanavond.

15. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Fijn dat je vk zo begripvol is. Maar nog fijner dat je eerder terecht kunt!!!! Succes vandaag.

16. mo leannan

Sanntje dan moet hij eerst worden up gelogd naar een site die links geeft en via een link moet je hem plaatsen denk ik dan?

Anna fijn dat je eerder terecht kan!

17. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Springday..Ik ben benieuwd dan of nummer drie ook een sterrenkijkertje wordt bij ons. Spannend morgen testen..duim duim

Pimkey..Nou hopelijk zit er toch een koper tussen in dat leger haha. Wij hebben nu ook een mooi huis gezien op funda die perfect is, maar ja zolang onze niet verkocht is kan je helaas niks.
    Fijn dag je zoontje naar het MkD kan.

Fleurop..Wat goed van je zoontje!

Bloemm..fijn dat je je ei goed gespot hebt, succes met wachten.

Sanntje..dat beurse gevoel en t gevoel dat je in je kruis getrapt bent klopt inderdaad met bekkenpijn hihi.
    Bij de tweede ben ik drie maand voor de uitgerekende datum twee uur minder per dag gaan werken.
    Het beste is idd in etappes alles te doen.
    Hopelijk valt het mee voor je..

Mo..Spannend met al die kwaaltjes, al getempt?

Anba..Wat naar dat je je zo voelt, wel fijn dat je eerder terecht kan. Hopelijk voel je je na de echo beter.

Ik ga vanavond even een ovulatietest doen..verwacht mijn ei eind deze week ongeveer.

18. mo leannan

Ja gedempt en temp is nog hoog met 36.6. Maar heb weer slecht geslapen en vaak wakker. Geen 27 dagen cyclus en als het geen 27 is is het 28, dus zou morgen ongesteld moeten worden

19. Amethist

Amethist Niet meer actief

Spannend dus nog!

20. Amethist

Amethist Niet meer actief

Slecht idee eigenlijk van mij om zo fanatiek mee te kletsen, want ik krijg het helemaal op mijn heupen. Ik wil ook weer zwanger worden! Die spanning van zou het raak zijn of niet, de vreugde als het raak is, de eerste echo, de groeiende buik en dan uiteindelijk weer zo'n lekker hummeltje erbij. Oh man.... :)

Deel Deze Pagina