Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Tumtummetje ben je nu snel zwanger geraakt? En hoe zat t bij je andere kids?

2. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    de eerste ben ik zwanger geraakt na het stoppen met de pil, ik denk iets van de tweede ronde, had toen nog een zeer onregelmatige cyclus. bij de tweede de eerste ronde en nu hebben we het al een paar maanden zonder condoom gedaan, maar niet echt bewust zeg maar :D.. deze maand echt gericht met ovulatietesten.. en dat heeft geholpen blijkbaar ;)

3. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Jaaahh echo int clubbie.

4. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    En er werd een buikfoto gevraagd??

5. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Snap het niet helemaal. wat voor club :p?

6. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hebben een club aangemaakt voor de wat meer privé dingetjes die je toch wilt delen maar niet meteen met iedereen. Denk dat degene die de club heeft aangemaakt je even moet toevoegen!

7. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Tumtummetje..gezellig! Ik zie ookal een streepje..hopelijk gaat hij oplopen en ben je gewoon hartstikke zwanger!

Tatie..Ja klopt we hadden een koper maar die kreeg het financieel niet rond. Nog gelukkig niks getekend hoor.
    Ja onze ouders wonen al in Haren en kom er drie keer per week doorheen dus daarom alvast daarheen gedaan, en hoeven ze idd niet opnieuw te wennen.
    We twijfelen om prijs nog wat omlaag te doen om zo verkoop te bevorderen, maar we maken helaas al wat verlies..dus is lastig. Maar hoop snel te kunnen verhuizen.

Ahh wat zielig van je kat Tatie..sterkte!

Spannend morgen Springday!

8. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke foto's in de club :)

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

Kunnen we toch wel foto's in de club plaatsten?

*gaat gelijk kijken*

10. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Welkom nieuwe dames.

Oh spannend tumtummetje! Voorzichtig alvast gefeliciteerd!

Foto's? Dan ga ik zo snel in de club kijken!

De hormonen en het slechte slapen hebben me een beetje ingehaald. Ik ben zo moe! Lig nu dus al lekker vroeg in bed. Zo nog even een spelletje spelen op mijn tablet en dan lekker op tijd gaan slapen. Tenminste, dat hoop ik! Begin namelijk al een beetje zenuwachtig te worden voor morgen..

11. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hoi meiden, sorry dat ik jullie zo verwaarloos!! Maar het gaat zo snel hier!! Mijn hersenen kunnen dat niet meer bijbenen :p

Weer nieuwe meiden zag ik! Leuk! Welkom! Moet ik nog beter mn best doen alles bij te houden:p iemamd nog goede tips? Hahah. En een voorzichtige gefeliciteers vooe tumtummetje. Jij maakt het wel extra spannend hoor zo vroeg testen!! Had je vermoedens dat het raak was?

Anba, hoe laat moxht je ook alweer morgen? Toch heel spannend he zon eerste echo.

Tatie: he wat naar!! Sterkte

Pff hier een vermoeiend dagje. Kids sliepen na elkaar. Merk dat ik daar echt slecht tegen kan.. kom dan echt nergens aan toe. Dan wil die weer spelen dan weer die. Benut juist die momenten ook om ze allebei alleen aandacht te geven maar merk dat t wel ten koste gaat van mezelf. Was enorm chaggie aan t eind van de dag. En dan nog 2 kids erbij die niet genoeg hadden geslapen:( nouja we hebben t weer overleefd.

Ben nu het speelgoed aan het uitzoeken want de kasten puilen weer uit. Dus tijd om weer wat naar boven te doen of weg te geven/verkopen

12. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Ja pittig kan dat zijn hè. Ik ben ook altijd erg blij als ik ze ongeveer tegelijk in bed heb.

Om kwart voor twee hebben we de afspraak.

13. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Anba, spannend morgen.

@ Zazou, op je tel is dat ook niet bij te houden dan ben ik ook alweer de helft vergeten als ik wil reageren. Op de laptop reageer ik altijd met een kladblok ernaast en dan kopiëren en plakken in het tekstvenster ;)

14. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Anba: nou de ochtend dus even doorbikkelen en dan hopelijk een mooie echo!

@springday: ja ik zit dus nooit op de laptop... mn telefoon heb ik de hele dag door bij de hand maarja niet altijd de tijd om te reageren dan. Moet toch echt even tijd reserveren dus voor jullie:D

Nou ik ga nog even haken. Als dat project klaar is heb ik ook weer meer tijd :p

15. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ja Zazou nu moet je ook even ZP-time in je ritme toevoegen hahhaa...

Ben eigenlijk best een beetje zenuwachtig voor morgen maar wie weet is ie nog witter dan wit haha!

16. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Scheelt dat ik kantoorbaan heb, kan ik soms stiekem even op zp tijdens werk op mijn pc hihi, verder zit ik op de iPad vaak.

Spannend morgen Anba..hopelijk een mooie echo.

Voor jou ook spannend springday..hopelijk een duidelijke test.

Hier weer ovu gedaan, nog steeds licht streepje..

17. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Springday, spannend! Laat je het hier 's morgens al weten? Voel je al iets van klachtjes? Ik duim!

Anba, oh morgen eindelijk de echo! Goed van je dat je toen gebeld had om eerder te kunnen! Nu is het dan eindelijk zo ver. Gaan jullie met zijn tweeen?

ZaZou, ik lees ook overdag mee met telefoon en reageer dan 's avonds op alles wat ik onthouden heb en de dingen van de laatste pagina ;)

En meer weet ik nu dus even niet meer;) Oh ja, dank voor jullie medeleven voor onze kat, deed me goed. Vanavond beetje afleiding in komische serie kijken. Morgen en overmorgen druk aan het werk en dan in het weekend bijkomen van deze hectische eerste week na onze vakantie.

Wie ging er nou ook weer binnenkort nog weg en zelfs een grote Amerikareis maken?

18. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Oohh morgen word weer zo'n 'vaak op zp kijken dag'!
    Succes morgen meiden!

19. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Dat ben ik volgens mij Tatie.. Nog 2 weekjes :D

Ik laat t morgen ochtend ff weten wat de uitslag is haha. Heb wel een zeurende pijn in m'n lies een dag of 2. Zit ineens helemaal onder de puisjes, charmant. Maarja zegt allemaal nog niks.. Spannennnnnd morgen :D

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Whaaaa! Heb ik het 2 dagen even druk... Weet niet eens waar ik moet beginnen met reageren, dus even globaal.

Nieuwe meiden welkom! Willen jullie op ons lijstje? Als jullie even wat dingen doorgeven kan ik jullie erop zetten :D. Zag dat 1 van de nieuwe meiden een positieve test had, gefeliciteerd!!

Meiden die ongesteld zijn geworden; balen :(:(. Ga heel hard duimen voor jullie de volgende ronde. Wat moet ik voor jullie veranderen op de lijst?

Morgen succes met de echo's meiden! Denk aan jullie!

Succes met klussen voor de meiden die hun ei hebben :D

Wat naar van je kat Tatie :(.. Sterkte!!

Zo..... Vanaf morgen hou ik jullie weer bij haha.. Manlief had 2 dagen vrij, dus was even druk met visite en het huis wat opknappen. Morgen gaat ie weer aan het werk, dus hou ik een rustdag haha..

Deel Deze Pagina