Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥
    Bekijk bijlage 411828
    ♥ Proberen ♥
    MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - ronde 1 - NOD: 11 augustus ♥♥
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 12 augustus ♥♥
    Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 13 augustus ♥♥
    Springday 28 jaar - 2 zoons - ronde 1 - NOD: 18 augustus ♥♥
    Spekky 32 jaar - 2 zoons - ronde 1 - NOD: 20 augustus ♥♥
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 3 - NOD: 24 augustus ♥♥
    Jolene 29 jaar - 2 dochters - ronde 1 - NOD: 28 augustus ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 3 - NOD: 30 augustus ♥♥
    Lizz88 25 jaar - 2 dochters - ronde 2 - NOD: 30 augustus ♥♥
    Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 2 - NOD: 4 september ♥♥
    --------------------------------------------------------------------------
    Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: ? ♥♥
    Debke83 31 jaar - 2 zoons - Begint: 4 juli ♥♥
    Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Begint: 7 september ♥♥
    Fleurop 28 jaar - 2 zoons - Begint: november ♥♥
    Sjotefle 24 jaar - 2 dochters - Begint: januari 2015 ♥♥
    Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Begint: april 2015 ♥♥
    Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? ♥♥
    Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons - Begint: ? ♥♥
    Amethist 32 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Begint: ? ♥♥

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ???
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: onbekend - ???
    Anba 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 28 maart 2015 - ???
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ???

♥ Afspraken ♥
    11-08 Sanntje Echo
    12-08 Sophia Controle
    21-08 Anba Eerste echo
    21-08 Esje78 Eerste echo

*Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen!
    **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik jullie erop!

2. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aiii Tatie dat is heel erg rot van jullie kat. Het arme beestje... Ik zou ook helemaal van slag zijn hoor, hij hoort bij het gezin. Zeker na 15 jaren lief en leed. Sterkte!! Wat zullen de kinderen sneu zijn nu!

Oeeh Springday vet spannend! Ga morgen ook spieken of je al een mooie test kan posten!!! Duim voor je! Haha jij ook klaar met het poetsen? Heb hier ook nog poets doek verlof en uiteraard geen enkele reactie. Apart haha

Anba super spannend morgen!!! Hopelijk een hele mooie echo, ik ga ook voor jou spieken!

Haha ZaZou dat is zoo herkenbaar, soms kom je amper aan jezelf toe op een dag en dan ben je ook nieuwsgierig wat er in dit topic gebeurt. Ik lees ook veel mee overdag maar kan niet echt reageren. 'S avonds zit ik rustig 10 minuten te tikken op m'n telefoon. Zoals nu hahaha

@ bevallingen, hier 2 keer sterrenkijker, de eerste paste niet door m'n bekken na 38 uur en dat werd een ks, de 2de stond op t punt gehaald te worden en toen bleek ik op 10 cm te zitten en meneer zelf gedraaid te zijn. Netjes in 12 uur op de wereld gezet!

@voorkeuren, een gezond kindje. Het geslacht is niet van belang. Wat ik al eerder zei, 2 zorgintensieve kids zou (te) heftig kunnen zijn. Een tweeling, tja de kans is klein. M'n man zou wild enthousiast zijn, van mij hoeft het niet. Maar als het zo is ook prima! Ben alleen bang voor alle bijkomende risico's van een tweeling zwangerschap. Hihi ben al zo'n neuroot en suiker krijg ik toch weer cadeau...

Haha ach eerst maar eens beginnen en weer zwanger worden! Morgen mag ik op de Weegschaal, hoop dat ik wat kwijt ben. Zal het eerlijk zeggen morgenavond na de diëtist ;)

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Als iedereen even alle wijzigingen doorgeeft verander ik het morgen ochtend gelijk.. Van de nieuwe meiden heb ik de gegevens zoals op het lijstje nodig :D

4. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Bloemm, ook al zo'n dagje? Hebben jullie wel genoten? Het weer was nogal wisselvallig.. Visite, altijd gezellig. Vind het altijd leuk als mensen spontaan aan komen waaien!

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bevallingen: Mira is met 31 weken bijna geboren, had weeën en 1cm ontsluiting. Heb aan de weeënremmers gelegen en zo hebben we het met bedrust tot week 37 kunnen uitstellen.. Eenmaal begonnen bleef ik hangen op 4 cm en moest ik aan de weeënopwekkers;). Uiteindelijk meer dan 24 uur geduurd met de gyn. Wel zonder pijnstilling kunnen doen.
    De bevalling van Ediz.. Daar teken ik voor! Duurde ook langer dan 24 uur en leek ook deze keer weer te blijven hangen op 4 cm, maar zodra het woord gyn voorbij kwam dacht meneer; "ik moet haast maken" :D. Binnen 20 min zat ik op 9cm en kon ik bijna gaan persen. Heb het heel fijn ervaren met de vk en zonder kabels en gedoe aan mijn lichaam. Ook dit keer weer zonder pijnstilling kunnen doen.

Voorkeur: Ik heb heeeeeel veel spullen en kleren van Ediz over, dat zou de enige reden zijn dat ik zou zeggen een jongen, maar dat slaat natuurlijk nergens op haha.. Ik dacht altijd dat ik een meisjemama was, maar daar ben ik erg op terug gekomen na Ediz :D. Zou het voor hem heel leuk vinden, een broertje! Mira zei eerst dat ze een zusje wilde, maar sinds 2 dagen is het ineens toch een broertje haha :D. Het maakt allemaal ook niet uit! Ik hoop vooral dat het ons nog een keer gegund is. Een tweeling.. Mijn mans moeder is een tweeling.. Van mij hoeft het niet zo haha.. Maar ook mijn man zou het erg leuk vinden :p

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja, ik hou er ook van! Gisteren waren wij op visite en een dag ervoor waren mijn mans beste vriend en verloofde nog een keer hier. Vandaag inderdaad wisselvallig weer, hebben lekker in huis wat dingen gedaan terwijl de kids sliepen.

7. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Mijn uitgerekende datum mag voor nu op 18 maart '15 :D
    27 augustus weer echo! Jeeejjj.
    Nu lekker slapen. Ben doodop. Hele dag visite gehad met kids. Dus steeds druk.

8. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Mijn nod is nu op 10 september ronde 2

Sorry druk dag en erg moe en hevig ongesteld (gebeurt 1x in de zoveel tijd en verklaart daarom waarschijnlijk waarom ik zo vroeg krampen kreeg) Kan elk 2u een nieuwe tampon erin doen :')

9. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    #2129 Anba, 14 aug 2014
    Laatst bewerkt: 14 aug 2014
    Hallo dames. Lig alweer sinds kwart voor vier wakker in mijn bed. Intussen heb ik best trek gekregen, dus zit nu even in de woonkamer een beschuitje te eten. Geen nare dromen of grote zorgen dit keer. Ben gewoon klaarwakker en kan de slaap niet meer vatten terwijl ik wel erg moe ben. Gelukkig komt mijn schoonzus eind van de ochtend de oudste ophalen om te gaan zwemmen. Dat scheelt weer iets.

Bevallingen: bij de oudste had ik te hoge bloeddruk aan het eind. Ging voor controle naar de vk, maar moest daarna (op de fiets door een herfststorm heen) naar het ziekenhuis waar ik direct opgenomen werd en in een bed kon gaan liggen, want ik mocht me niet inspannen. Mijn vriend gebeld en die dacht dat ik een grapje maakte. Volgende dag ingeleid met 37 weken en 3 dagen. Begonnen rond twaalf uur en ging heel voorspoedig, alleen aan het einde heeft de gyn meegeholpen door op mijn buik te duwen, want de navelstreng zat om de kleine zijn nek en hartslag viel tijdens het persen helemaal weg. Om kwart over negen die avond was ons zoontje er. Net een blauwe smurf, maar gelukkig helemaal gezond. De jongste is thuis geboren met precies 41 weken.. Veel voorweeën gehad en de hele dag al last van mijn buik, maar voelde niet als weeën. Avonds om 11 uur ineens veel naar de wc en toen vk maar gebeld. Ging heel voorspoedig en zes over vijf s'ochtends de kleine geboren. Die bleek alleen een stuk forser dan ingeschat en aan het einde maakte hij een ongelukkige draai, waardoor ik een totaalruptuur opliep. Dus rond zes uur met een ambulance naar het ziekenhuis waar ik rond half tien gehecht ben. Gelukkig mocht ik die middag meteen weer naar huis.

Oef het is een heel verhaal geworden. Ga nog een stukje ontbijtkoek pakken en weer naar bed.

Trouwens Bloemmm in het lijstje kan mijn afspraak voor de echo verplaatst worden naar vandaag.

10. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Negatief. Als ik echt tuur denk ik wat te zien maar volgens mij doet iedereen dat dan haha... Moeilijk op foto te zetten want er zit een plastic plaatje voor.

11. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Zouden jullie mij op de lijst willen zetten?
    Tumtummetje, 27 jaar, 1 dochter en 1 zoon, ronde 4? (als je meerekent vanaf het moment dat we het "onveilig" doen, hihi)
    NOD 19 augustus

12. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Springday ik zie nog niets... :( eerder al gezegd ik ben slecht in testen kijken. Als ik maar lang genoeg kijk zie ik overal streepjes.
    Maar je hebt nog wat dagen tot nod!
    Testte jij eerder wel al posi voor nod?

13. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Bij de vorige 2 zwangerschappen op 12 dpo, eerder nog niet geprobeerd al was het toen wel een vrij duidelijk streepje.

Bij de oudste pas met een week overtijd, toen wist ik nog niet dat ik eerder al kon testen hahaha

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga zo de lijst even aanpassen!

Goedemorgen meiden:D.

Ik zie ook niets geloof ik Springday :(
    Anba, ik herken het enorm van de zwangerschap van Mira. Fijn dag je schoonzus komt vandaag.. Heb je daarna nog wel even kunnen slapen?

15. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Springday: ik zie ook nog niks, maar kan nog alle kanten op natuurlijk als je nog een paar dagen voor nod zit. Mijn duimen blijven draaien.

@ Anba: heel veel succes vanmiddag. Spannend. Duim voor een mooi kloppend hartje.

16. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook nog niet echt iets springday..hopelijk gewoon nog te vroeg.

Anba veel plezier en succes met de echo vandaag.

Hier duurde de eerste bevalling 30 uur, over de eerste cm deed ik 20 uur, met vacuümpomp geboren en dus sterrenkijker, maar twee kleine haarscheurtjes gelukkig en dochter was erg sterk dus mochten smiddags weer naar huis.

De tweede duurde 15 uur, ook sterrenkijker maar wel natuurlijk geboren zonder hulp. Nog een uur bij kinderarts gelegen omdat ze niet zelf wou ademen dus dat was spannend, daarom nog 1 nachtje moeten blijven want ze hoorden ook hart ruisje. Dat was gelukkig na drie maand allemaal weg. Hier had ik van onder helemaal niks gelukkig.

Beide meiden zijn met 40.5 weken geboren en spontaan begonnen.
    Dus ben heel benieuwd of ik het een derde keer mag meemaken en hoe dat zal gaan.

Hebben jullie je kindjes ook bv gegeven? En willen jullie de eventuele derde ook bv geven?
    Ik heb de oudste 5 maand gegeven en de jongste ruim 3 maand.
    Ben gestopt toen ik weer moest werken beide keren. Best jammer want het waren natuurtalentjes dus had prima langer gekund.
    Een derde kindje wil ik ook graag weer bv geven.

17. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Anba, hopelijk slaap je nu nog even, maar die kans is klein met twee kleintjes in huis; in ieder geval veel succes vandaag!

Springday; ik zie ook nog niets (en ben er ook niet goed in), maar het kan toch nog alle kanten op, dus we duimen gewoon heel hard verder!

Nu weer snel aan het werk...

18. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Nog even snel dan: borstvoeding heb ik beide keren een half jaar gegeven. Tijdens verlof ging dat prima, maar kolven op werk was lastig. Ik hoop dat ik het een derde keer mag meemaken allemaal en dan ga ik weer voor een half jaar.

19. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Ben ik ook weer even!

Anba succes vanmiddag! Ik duim voor een mooie echo!

Springday, geloof ook niet dat ik wat zie :(. Maar het is inderdaad nog vroeg!

MoLean balen hoor, wel gezellig dat je met me mee gaat naar ronde 2 ;)

Bloemmm, voor de lijst, ronde 2 en mijn nieuwe NOD is 6 sept.
    Ben wel blij dat ik nu 2 maal achtereen een cyclus van precies 26 gehad heb. Is toch fijn dat er regelmaat in zit (en dat ie lekker kort is vind ik stiekem ook wel fijn hihi)

Tummtummetje, welkom! Gezellig dat je ook mee komt kletsen.

Er was nog iemand bij gekomen geloof ik, maar typen en teruglezen is echt geen goed plan met de tel. Dus excuses dat ikeen hoop vergeet, maar ook welkom natuurlijk!

Bevallingen, oudste was turbo, eigenlijk op verzoek van man in zkh, want dat vond hij prettiger. Maar goed ook want mijn vruchtwater bleek al eerder gebroken en ik kreeg (sorry voor diegene die zitten te eten ;)) een subtotaalruptuur dus moest echt flink gehecht door de gyn. we moesten dus blijven.
    2e was stuit, geplande keizersnede. Vond ikzelf minder heftige nasleep hebben.

Voorkeur, zóu liegen als ik niet stiekem licht neig naar een jongetje. Vooral omdat het me heel leuk lijkt voor mijn man maar (hele gekke reden misschien) voor mezelf voornamelijk omdat ik zooooo benieuwd ben naar hoe een jongetje van ons eruit zou zien. Ach ja....maar goed meisje is echt net zo welkom hoor, daar is geen twijfel over.

Wij wisten bij beide niet wat het geslacht was. Zou dat nu wel graag willen. Om dat dan ook eens meegemaakt te hebben, precies andersom als iemand eerder al zei dus.haha.

Nou ik ga me weer met de kinds bemoeien. Jongste halve nacht op geweest met koorts en spugen, arme ding is echt ziek.

Fijne dag dames!

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥
    Bekijk bijlage 411893
    ♥ Proberen ♥
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 12 augustus ♥♥
    Springday 28 jaar - 2 zoons - ronde 1 - NOD: 18 augustus ♥♥
    Tumtummetje 27 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 4 - NOD: 19 augustus ♥♥
    Spekky 32 jaar - 2 zoons - ronde 1 - NOD: 20 augustus ♥♥
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 3 - NOD: 24 augustus ♥♥
    Jolene 29 jaar - 2 dochters - ronde 1 - NOD: 28 augustus ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 3 - NOD: 30 augustus ♥♥
    Lizz88 25 jaar - 2 dochters - ronde 2 - NOD: 30 augustus ♥♥
    Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 2 - NOD: 4 september ♥♥
    MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - ronde 2 - NOD: 6 september ♥♥
    Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 2 - NOD: 10 september ♥♥
    --------------------------------------------------------------------------
    Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: ? ♥♥
    Debke83 31 jaar - 2 zoons - Begint: 4 juli ♥♥
    Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Begint: 7 september ♥♥
    Fleurop 28 jaar - 2 zoons - Begint: november ♥♥
    Sjotefle 24 jaar - 2 dochters - Begint: januari 2015 ♥♥
    Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Begint: april 2015 ♥♥
    Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? ♥♥
    Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons - Begint: ? ♥♥
    Amethist 32 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Begint: ? ♥♥

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ???
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 18 maart 2015 - ???
    Anba 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 28 maart 2015 - ???
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ???

♥ Afspraken ♥
    14-08 Anba Eerste echo
    21-08 Esje78 Eerste echo
    27-08 Sanntje Echo

*Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen!
    **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik jullie erop!

Deel Deze Pagina