Ik vind dat ook altijd moeilijk, vooral als ik me dan bedenk dat mijn kindje ook gehecht raakt aan zo'n juf. Vorig jaar ging er een juf weg bij de psz en laat dat nou net de juf zijn die mijn zoontje het leukste vond. Nja, hij heeft het daarna eigenlijk ook nooit meer over haar gehad, dus vaak maken wij ons drukker dan de kids zelf Ik heb trouwens vandaag ook een afspraak gemaakt voor een Cake Smash voor de jongste, ben super benieuwd. Het wordt ook helemaal in Lief stijl, want dat was zijn geboortethema (kamertje van Lief, geboortekaartjes, eigenlijk alles haha).
Spekky, spannend!! Heb er geen verstand van, maar het lijkt mij toch dat dit streepje dan van een nieuwe zwangerschap komt. Heb je al gegoogled hoe lang hcg nog na een MA in lichaam aanwezig kan blijven? Ik duim in ieder geval heeeeel hard voor een oplopend streepje komende dagen! Tumtummetje, fijn zo, hij loopt goed op! Supermooie banner! ZaZou, wat naar dat je oudste weer ziek was; inmiddels hopelijk weer wat opgeknapt? Met die methode in ons achterhoofd hebben wij (met succes ) bij onze tweede geklust de eerste maanden Pimkey, had je inderdaad nog wat kunnen slapen? En hoe was het feest? Bevallingen die weet ik niet zo precies meer als jullie, maar kijk er met een goed gevoel op terug. Ik hoor wel vaak dat de derde toch weer moeilijker kan gaan.. Wat ik niet vergeten ben, is dat lamlendige gevoel en de misselijkheid tijdens de hele zwangerschap. Daar zie ik dan ook best een beetje tegenop, zeker nu met twee kinderen en meer uren per week werken... Maar ach, dat lost zich ook wel weer op. Sophia, wat ben je stil? Waar ben je? Gaat alles goed? Verjaardagen: hier zijn onze kinderen allebei geboren in de late herfst. Ik hou er nog geen rekening mee en ga geen maanden overslaan, denk ik. Ik zou het fijn vinden (understatement) als ik nu snel zwanger ben, dan wordt het in ieder geval geen herfstkindje, maar als het toch daar op uitkomt, dan teken ik daar voor. Liever dan, dan nog langer wachten Maar.. ga even iets in de club zetten wat me te prive wordt
Als ik nu zwanger ben, ben ik uitgerekend op Mira's verjaardag. Dus ik hou daar geen rekening mee. Ook zij wordt 4. Het komt zoals het komt is mijn gedachte en we zien het allemaal wel. Alles komt uiteindelijk goed Ik ben ook 2x met 37+4 week bevallen. Kan dus dat ik volgende maand zwanger ben en alsnog rond Mira's verjaardag beval. Dusja.. We zien het wel Morgen de rest even, lig in bed! Morgenochtend komt een vriendinnetje van Mira's psz bij ons spelen. Welterusten meiden!
Heey dames! Een cake smash! Hoe leuk, ik weet pas sinds kort wat het is. Maar lijkt me heel grappig. Misschien doe ik het voor nr 2 ook wel, dat is toch als ze 1 worden? Lief is ook heel leuk als thema! Ga je dan ergens heen of komt er iemand met de taart naar jullie? Heb gelukkig nog even geslapen, maar ben ook vroeg weg gegaan hoor. 23.45 uur, ik wil toch naar m'n kids. En m'n man kan ook maar slecht tegen het idee dat ik weg ben hahahaha. En ik weet dat m'n kleine man rond 7 uur weer wat lust haha. Ik denk ook dat de test nu opnieuw positief is, niet van de miskraam. Je hebt tenslotte een eisprong gehad. Blijft die niet uit als je nog hcg in je lichaam hebt? Tijdens een zwangerschap staat dat proces ook stil... Haha Tatie en Bloemm, ik heb ook wel 'voorkeuren' zou nu graag eens een zomer kindje hebben. Al die virussen in de winter, niet ideaal. Heb nu een november en februari kindje, meteen kassa met ziek zijn. Maar zwanger raken en blijven is veel belangrijker!! We zijn nu nog lekker aan het chillen in huis, zo er maar eens even op uit met de kinderen! Lekker ontbeten met z'n allen. Jullie nog leuke plannen dames?!
Leuk springday..hier ook heel veel van Lief! voor de meiden.. Heb bij de jongste ook foto's laten maken voor haar 1e verjaardag maar dan niet met een cake smash, maar met ballonnen enzo.. Hier nu een zomer en winterkindje, vind allebei wel wat hebben. Nu hopelijk een lentekindje hihi Wij hebben vanmiddag verjaardag van mijn schoonzus en daar lekker eten..
Hooooi meiden! Hier een ochtendje met Mira's vriendinnetje en haar moeder en zusje (evenoud als Ediz) gehad. Was heel gezellig. Kids zijn voor de rest niet echt te genieten vandaag helaas Hier ook Lief! (Stoer) thema gedaan op Ediz zijn verjaardag. Zijn taart was ook in de stijl van Lief/stoer. Was echt heel mooi. Ben ook dol op het merk zelf. Ben benieuwd wanneer ik zwanger ben en dus beval. Als ik nu zwanger ben kan ik de verjaardagen tegelijk vieren haha. Zo dicht zitten ze dan op elkaar 😂
Hier ook een Lief! taart gehad hihi, leuk! Fijn dat het gezellig was Bloemm.. Haha ja alles tegelijk is dan wel weer handig. Ik had net nog steeds geen positieve ovu.. Als ik in mijn linkerzijde druk voel ik al wel wat ei pijn. Vanavond nog maar 1 doen en morgen ook..misschien is ie wat later. Hebben wel vanaf maandag al om de week geklust dus moet goed zijn dan toch haha
Bekijk bijlage 412316 Ediz zijn taart! @Liz: Spannend! Hopelijk heb je snel je ei gevonden! Om de dag is altijd goed
Ohh Lizz weer spannend hoor, hopelijk komt je eisprong snel en is het deze ronde raak!! Bloemm wat een FANTASTISCHE taart echt heel mooi!! Vrolijk en stoer. Super gaaf! Hoop dat jullie snel zwanger zijn lieve dames! Wil zelf ook wel beginnen hihi
Hier net last minute afgesproken om met mijn beste vriendinnetje uit eten te gaan. Hebben we beide echt even nodig haha. Fijne avond meiden!!
Ik zie ook wel voordelen in uitgerekend zijn op de verjaardag van je kind... scheelt weer, kun je mooi combineren (ik vind al die verjaardagen al zo'n gedoe soms, wel leuk... maar zo druk).
Wat een gave taart Bloemmm! Wij zijn gisteravond eerst naar mijn moeder geweest om ons grote nieuws te vertellen. Hadden de jongste het shirt dat wij de vorige keer ook gebruikt hadden aangedaan. Hierop staat groot de tekst 'ikke grote broer'. Mijn moeder zag het eerst niet eens. Toen ik zei; wat staat er eigenlijk op zijn trui? Zag mijn stiefvader het meteen en bij mijn moeder duurde het even voordat het aankwam. Toen was ze nog even beduust, en daarna feliciteerde ze ons. Daarna door naar mijn broer, zijn vrouw en hun zoontje. Zij hadden gisteren een goede 20-weken echo en dachten dat wij langskwamen om ze te feliciteren. Dus we zaten daar al heel even te kletsen over hun en de kleine enzo. Toen zegt mijn schoonzus ineens nadat ze het shirt van mijn zoontje doorhad: ik zie het nu pas!!! Daarna aan mijn broer verteld van het shirt. Dus hij heel droog: oh, hadden jullie die nog van de oudste'. Dus ik 'ja, en we gebruiken hem nu weer'. Toen drong het pas tot hem door! hihi... Vanmiddag zijn we het mijn schoonvader wezen vertellen. Ook hij helemaal blij. Nu maar hopen dat de kleine goed en gezond blijft groeien.
Leuke taart Bloemm!! Zie hieronder die van ons.. Net weer ovu gedaan en die is al iets donkerder en duidelijker. Dus denk dat ie eraan komt..morgen maar ff weer proberen en weer aan de klus haha. Wat leuk Anba dat jullie het verteld hebben, spannend altijd weer. Fijn dat ze leuk reageerden. Fleurop..ik vind t ook altijd druk die verjaardagen, maar toch sloof ik me voor de kinderverjaardagen wel altijd uit hihi. En dat ze echt hun eigen dag hebben vind ik wel leuk.
@ Pimkey: Fijn dat er een paar kilo af is. Dat is toch een goede stimulans om ze door te gaan. @ ZaZou: Is je oudste al wat opgeknapt? @ Miepske: Ik kan me voorstellen dat dat lekker druk is, in je 1-tje met 2 kids naar de dierentuin. Je huis weer aan kant inmiddels? @ Afvalelen/op gewicht blijven: Ik eet eigenlijk zo weinig mogelijk suiker. Ik kan er slecht tegen en bovendien wordt suiker wat je niet gelijk verbrandt ook opgeslagen als vet én suiker (althans geraffineerde (dus bewerkte) suiker) zorgt voor een giga piek in je bloedsuikerspiegel waardoor je lichaam ineens als een gek insuline aan gaat maken als "paniekreactie" om je bloedsuikerspiegel naar beneden te krijgen. Je bloedsuiker crasht dan met als gevolg dat je lichaam vervolgens om iets zoets gaat vragen . Schiet niet op dus... Wel lastig hoor, want ik bijna alles zit suiker. Dus ik haal veel bij de natuurwinkel (op koekjesgebied zeg maar) en ik heb net het bakboek van Amber Albarda gekocht, daarin staan allemaal bakrecepten zonder geraffineerde suiker etc. @ Leotje: Nee, ik houd geen rekening met een mogelijk onhandige uitgerekende datum. Het komt zoals het komt. @ seizoen: Ik zou wel weer graag een voorjaarskindje willen. A. is van april en T. van juni. Ik vond dat echt heerlijk. Zou wel betekenen dat ik, ervan uitgaande dat we januari 2015 beginnen, niet zo heel snel zwanger ben . @ Bloemmm: Wat een leuke taart zeg! @ Anba: Leuk dat jullie het verteld hebben! @ Liz: Ook al zo'n leuke taart! Nou, gisteren was het hartstikke druk op mijn werk. Eén van mijn bazen was weer terug, dus dat produceerde gelijk weer een bek werk. Heerlijk! Vanmorgen zijn we naar Oud Valkeveen in Naarden geweest met mijn s.o. en s.z. en haar dochter. Was echt heel erg leuk. A. en T. wilden eerst nergens in , zelfs niet in van die auto's die over zo'n baan rijden, net als in de Efteling, maar ik heb ze gewoon onder protest ermee ingenomen en toen hadden ze de smaak te pakken hoor. Wilden ze alleen nog maar daar in, hahaha. Maar goed, voor wie het nog niet kende...een aanrader! En vanavond ook nog pannenkoeken gegeten. Wat een feest! Morgen gaan we BBQ bij mijn vader en stiefmoeder, maar het wordt geloof ik echt p*sweer, dus nou ja, we shall see.
Hoi dames!! Hier geen lief! Fan haha maar komt meer omdat ik niet van dat massale houd. Vind het niet leuk als 3 kindjes hetzelfde aan hebben in de klas bij wijze van maar bloemmms taart was errreug mooi (en lekker) Lizz: ooh ook een mooie taart zeg!! Zou hem ook persoonlojk niet uitkiezen ben meer van t roze roze roze zal zo onze taart laten zien het houdt je van de straat he die ovu testen hahaha. Hoop dattie snel duidelijk wordt. Hier ook nog steeds geen knaller. Lijkt zelfs weer lichter tw worden. Donkerste was van 8 tot 11 aug... wordt er een beetje moedeloos van
Deze taart was van T. toen hij 1 werd: Bekijk bijlage 412370 En deze van A. toen ze 2 werd: Bekijk bijlage 412371
Fleurop, hier schelen onze kinderen nu krap drie weken, geloof ik. Die verjaardagen vieren we voor de familie nu ook op 1 dag (meestal op de verjaardag die het meest gunstig valt en tot nu toe was dat van de jongste steeds), zodat de familie maar een keer hoeven te komen. Ze wonen ook niet allemaal naast de deur bij ons, dus vinden zij volgens mij ook wel prettig En dan paar weekjes later zien we ze alsnog weer allemaal met kerst Oudste heeft nu natuurlijk wel ook een eigen kinderfeestje, waar hij helemaal alleen in het middelpunt van de belangstelling staat. Wauw, ZaZou, Bloemmm, Liz en Amethist, mooie taarten! Krijg helemaal trek bij het zien van al die heerlijke marsepein! Wij hebben eigenlijk altijd een gewone vierkante, platte taart van de bakker gehad en dan lukt het net om er met 25 man van te genieten. Vind verjaardagen altijd een (gezellig) gedoe. Omdat ze allemaal ver weg wonen, blijven ze lang (gezellig) zitten en moet er dus van alles te eten zijn. Onze neven en nichten (kinderen van mans broers en mijn broers) zijn bijna allemaal al tieners en blijven maar eten Uhm, ga nog even teruglezen, want weet het even niet meer...
ZaZou, die testen van jou lijken wel op de mijne van deze week. Die liepen op tot gisteren, maar nog lang niet positief, en vandaag weer vager... Temperatuur is nog laag, dus verwacht dat ik nog geen ei heb gehad> Zo maken die testjes het niet inzichtelijker, maar verwarrender...
Wat een prachtige taarten allemaal!! Maken jullie die zelf??? @ Amethist: september is ook een mooie maand om uitgerekend te zijn, tot nu toe 2x over goed weer gehad! (dan moet je alleen wel meteen zwanger zijn he ) @afvallen: hier vanaf februari nu 7 kilo kwijt. Puur door sporten en veel eten (maar weinig vet en suiker). Met veel eten bedoel ik gewoon 2000kcal. Ik at altijd veel te weinig (maar wel snoepen), zeker met een nu actieve levensstijl.