Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hoooiii
    Wat een geklets hier:p
    Zo kan ik het tenminste bijhouden haha!!
    @lizz: hoe heeft je meisje het gehad? En hoe vond je het zelf trouwens om haar zo op de basisschool achter te laten?
    Wat vroeg vrij trouwens! Hier met continue rooster rond 3 uur vrij.
    @sophia: oohh gelukkig je bent er nog!! ;) wat voor stoel ben je aan het vernieuwen? Altijd leuk die opknapprojectjes. Soms alleen meer werk dan je denkt!
    Hier geen ervaring met kind naar zolder. Wou dat ik een zoldee had :p

Hier vandaag weer een dag thuis. Ben t zoooo zat. Maarja. Hoop dat ze snel is opgeknapt. Zoon nog steeds rond 37.2... dus dat gaat de goede kant op.

Tor later!

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Had je nog een positieve ovulatietest? Zo raar... Heb dit wat jij en Zazou hebben nog nooit gezien en zit hier al heel wat jaren op het forum. Bijna iedereen zweert bij de zwanger en kids ovulatietesten en ik heb altijd enorme knallers... Hopelijk over 2 weken beide een mooie knallende zwangerschapstest! Ik duim voor jullie!

Hoop het ook, begin het nu wel spannend te vinden! Die laatste dagen :D
    Hier ook de afgelopen dagen niet gezellige kindjes.... Ik dacht ook al dat het misschien door het weer kwam... Al heeft Ediz wel echt ergens last van.

Oh dat is niet leuk nee... :( hoe ging het uiteindelijk vandaag?

Balen :(.. Hoop dat het alsnog lukt!

Arm meisje :(.. Zit niet mee bij jullie!

Op een gegeven moment zijn ze daar enorm aan toe he! Gelukkig is het bijna zo ver!

Haha, wat leuk! Wil ook zo'n dekbedovertrek als Ediz een groot bed heeft.

He, wat naar :( gecondoleerd!

Als jij het gevoel hebt dat ze beide hun eigen kamertje nodig hebben zou ik het inderdaad ook zo doen. Ik ben er bijv over uit dat ik geen duo kamer met Mira maak, die heeft echt haar eigen kamer en ruimte nodig. Ediz is helemaal niet zo, dus dat komt wel goed.

Fijn dat ze er zin in had! Is het goed gegaan? Heeft ze het naar haar zin gehad?

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    #2263 Bloemmm, 18 aug 2014
    Laatst bewerkt: 18 aug 2014
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥
    Bekijk bijlage 412719
    ♥ Proberen ♥
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 12 augustus ♥♥
    Springday 28 jaar - 2 zoons - ronde 1 - NOD: 18 augustus ♥♥
    Tumtummetje 27 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 4 - NOD: 19 augustus ♥♥
    Spekky 32 jaar - 2 zoons - ronde 1 - NOD: 20 augustus ♥♥
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 3 - NOD: 24 augustus ♥♥
    Jolene 29 jaar - 2 dochters - ronde 1 - NOD: 28 augustus ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 3 - NOD: 30 augustus ♥♥
    Lizz88 25 jaar - 2 dochters - ronde 2 - NOD: 30 augustus ♥♥
    Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 2 - NOD: 4 september ♥♥
    MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - ronde 2 - NOD: 6 september ♥♥
    Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 2 - NOD: 10 september ♥♥
    --------------------------------------------------------------------------
    Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: ? ♥♥
    Debke83 31 jaar - 2 zoons - Begint: 4 juli ♥♥
    Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Begint: 7 september ♥♥
    Fleurop 28 jaar - 2 zoons - Begint: november ♥♥
    Sjotefle 24 jaar - 2 dochters - Begint: januari 2015 ♥♥
    Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Begint: april 2015 ♥♥
    Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? ♥♥
    Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons - Begint: ? ♥♥
    Amethist 32 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Begint: ? ♥♥

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ???
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 18 maart 2015 - ???
    Anba 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 28 maart 2015 - ???
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ???

♥ Afspraken ♥
    21-08 Esje78 Eerste echo
    26-08 Anba Intake vk
    27-08 Sanntje Echo
    09-09 Anba Echo
    17-09 Sophia Controle

*Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen!
    **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik jullie erop!

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Als er iets veranderd of toegevoegd moet worden geven jullie maar een gil :D

5. Ik heb 17sept controle. Deze week afspraak maken voor 20wk echo, die overigens in wk 19 wordt gedaan!;)

oh ja en ik voel al af en toe een klein veegje van binnen :D:D:D

6. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Oh wat leuk dat je het nu voelt!!!

Ik ga even heel flauw doen, maar ik zeg alles wat Bloemmm hierboven ook zei. ;) ben moe en lig al in bed. Maar het is niet minder gemeend hoor!

Bloemmm, mijn echo afspraak is geweest. 9 september heb ik weer een echo en 26 aug. Intake bij de vk.

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Staat erop meiden!

8. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Heel even spam van mij, lees wel steeds mee hoor!
    Zal proberen vanaf morgen op iedereen te reageren :D

9. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa ze vond het super gelukkig..vond t zelf ook wel spannend hoor, maar nu ze het zo leuk heeft gehad voel ik me er goed bij.
    Ze had veel spelletjes gedaan en had heerlijk mee gedaan en ze was heel enthousiast, heeft alweer zin in morgen. Dus goed gegaan gelukkig.

Ja raar he Bloemm dat ze bij ons zo vaag blijven..
    Thanx voor t duimen.

Wauw tumtummetje die is duidelijk zeg..super.

10. @tumtummetje! Nou daar kan niemand omheen :D

11. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Spekky, jammer dat het niet van een nieuwe zwangerschap is, maar nu weet je in ieder geval wel dat het HCG van je MA eruit aan het gaan is.

@ Pimkey, ik begin dan idd ook weer in september haha, leuk.

@ Liz, ja dat lijkt me vooral handig aan zomerkindjes. Al wil dat tegenwoordig ook niet zoveel meer zeggen. Ik ben dus begin augustus jarig, ben ondertussen 28 jaar maar heb maar 1 keer regen gehad op mijn verjaardag en voor de rest altijd mooi weer.

@ Tatie, precies ja. Ik vind het ook niet zo erg hoor :) Na de vakantie er zeker tegenaan hihi. Jij nu op het wachtbankje lees ik, spannende weekjes weer.

@ PSZ, dat begin hier volgende week weer. Zoonlief gaat dan 1 ochtend en dan heeft ie weer vakantie :p

@ Esje, gecondoleerd met het verlies van je collega.

@ Sophia, ik heb het er laatst wel eens met een vriendin over gehad, want ik vond het ook gek om te doen. Vooral omdat ze in mijn ogen nog zo jong zijn. Zij gaf aan dat ze vroeger vanaf 2,5 jaar op zolder sliep. En indd (ik ken haar al vanaf 4 jaar), ik ging altijd bij haar op zolder op haar kamer spelen, ik weet ook niet beter dan dat ze op die zolder sliep.

Pfoe, ben jij alweer 16 weken. Leuk dat je al wat denkt te voelen :D

@ Tumtum, ziet er goed uit hoor!! :D

@ Liz, wat fijn dat ze het leuk heeft gehad op school.

@ Hier, de ongi is nog niet doorgezet, misschien morgen ochtend dan ;)

12. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey

Waaaauw Tumtummetje, dat is wel duidelijk!!! Gefeliciteerd hoor!!

Esje wat erg van je collega! Zou ook niet in de mood zijn hoor!

Haha Tatie, dat wordt heel geforceerd voor t feestje of er na, als je dan nog energie hebt haha. Oef dat plannen kan ik me nog wel herinneren en is binnenkort weer realiteit haha. Ja en met kinderen, er zijn van die dagen... Dan ben je blij dat t maandag is en je kunt werken, rust haha. Nee zonder gekheid, ik vind het altijd wel erg als onze oudste zo moeilijk is. Ik wil gewoon weten wat er in t koppie omgaat. Maar ja... Dat zal voorlopig nog een raadsel zijn!

Ahh Lizz wat fijn dat het zo goed ging in de ochtend! Hoe was de dag verder gegaan? Ze zal wel helemaal leeg zijn haha, zoveel nieuwe indrukken.

Super Bloemm dat Mira weer blij was op de PSZ! En jij even wat ruimte of niet?

ZaZou heb je de huisarts nog gebeld? Ben wel benieuwd hoor, ze is nu wel lang niet fit!

Anba, hoe is het met jou? Weer nieuwe afspraken staan zie ik! En ook drukke kids, best lastig met een zwangerschap erbij. Daar kijk ik ook wat tegen aan hoor..

Jeee Sophia wat vliegt de tijd, je leeft al naar de 20 weken echo toe!!! Super spannend hoor! Denk op zich dat de oudste naar zolder wel kan, heb je het hem ook gevraagd? Misschien vindt hij het wel stoer!

Hier weer een actie uit het laatje huis, belt die vrouw weer die al 4 keer geweest is dat ze donderdag voor de 5de keer wil komen. Ik heb tegen m'n makelaar gezegd dat hij maar even gaat bellen wat de bedoeling is, van mij hoeft het niet! Ze teistert de buurt en is niet serieus... Grrrrr

Morgen gaat m'n oudste voor t eerst naar het MKD, ook super spannend!!!

13. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja lekker voorbarig, maar heb sensitest ovulatietesten besteld haha. Begin vandaag net met de laatste pilstrip ahum dus nog even geduld...

14. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Pimkey, dat meen je toch niet? Wil ze voor de 5de keer komen? Ik zou dat ook echt niet meer doen. Gewoon met een bod komen, en anders ga maar naar een ander huis kijken zou mijn mening zijn haha.

15. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Wat een knaller Tumtummetje!

Liz, fijn dat je dochter het leuk heeft gehad op school!

Pimkey: wat een rare actie, voor de vijfde keer langs willen komen. Ik zou dat denk ik ook niet doen hoor.

Voel me op zich okay. Ben best moe, maar de jongste was ook weer een beetje aan het spoken vannacht. Met vlagen wat misselijk en het avondeten staat me enorm tegen! Deze week erg druk en het weekend zijn we weg. Ik weet dus nog niet hoe ik er volgende week bij zal zitten! Haha.

16. @zolder! Ja pimkey ik heb t hem gevraagd en hij vond het wel leuk. Heb hem natuurlijk een mooie kamer belooft:D Het is wel een stuk praktischer. Maar daar integen ben mijn was-droogpkek kwijt, computer plek, administratie plek....pfff zo klinkt het nog lastiger ;) maar ja ik moet het wel oplossen ;)

17. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Springday, Haha ja maf he? 5 keer dat bedenk je niet. Ik kom uit een makelaarsfamilie en in 40 jaar hebben we dit nog nooit meegemaakt. Was er gewoon pissig van, je wil het kwijt maar dan heb je dit geklooi tussen door! Vraag me überhaupt af of ze wel kan financieren maar dat is een ander verhaal.

AH gelukkig Anba! fijn dat het goed gaat! Waar gaan jullie heen het weekend?

Sophia kan je met een roomdivider ofzo niet een washoekje maken? En misschien een laptop voor op schoot? Wel super dat hij naar zolder wil verkassen haha.

18. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Pimkey, ik vraag me dan ook af, wat wil je dan precies voor de 5de keer zien? Ik denk dat ze jullie huis inmiddels al wel van binnen en buiten kent ;)

@ Hier, ongi is doorgebroken. Nieuwe NOD is 13 september. Misschien heb ik toch nog een klein kansje deze ronde. Want mijn eisprong is 30 aug. Dus als ik dan de 28ste klus ben ik nog thuis haha. 29ste gaat niet lukken in het vliegtuig :p

19. 5x bezichtigen! Die is gek! Waar twijfelen die mensen over, als je voor een huis valt, dan val je ervoor!

Ja we kunnen wel iets bedenken, dan moeten wij naar de kamer van R.ick. die heeft de grootste kamer van het huis. Dit omdat ons bed (lits jumeaux, boxsprjng) daar niet echt goed past. Maar we zouden er wel meer ruimte hebben. Het is een langere kamer, wij hebben nu een vierkante.
    tja computer is aan vervanging toe, maar mijn portemonnee niet :D
    de was kan ook op de voorzolder eventueel.

20. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zazou...wat is de eindtijd bij jullie dan met een gewoon rooster? Bij ons is dat 15.15 en nu blijven ze dus dat uur tussen de middag op school dus min een uur is 14.15 vrij. Vind t heerlijk, niet tussen de middag zitten rennen en vliegen en nog een lange middag.

Pimkey..Pfff voor de vijfde x komen kijken, wat een gek. Je hebt toch geen kasteel whaha. Ik zou idd als makelaar ook eerst bellen van wat wil je nu!?

Jammer springday van je ongi

Hopelijk voel je je snel beter Anba

Hier nu op t wachtbankje,,ben heel benieuwd..heb goed ons best gedaan in ieder geval haha

Deel Deze Pagina