Welkom Lobje.. Hier de eerste zwangerschap 20kg aangekomen en tweede keer maar 6 kg maar had bij beide een erg dikke buik naar voren. Hoop een derde keer ook maar 6kg haha. Ik hoop op snel een koper Sophia. Jaa ben ook heel blij dat mijn meisje het leuk heeft op school. Waauuuwww Bloemm!!Super meid, al een duidelijk streepje.. Hopelijk loopt hij mooi op en heb je over 8 maanden een mooi beebje! Gefeliciteerd!!
Aaah Bloemm!! Hij is positief!! Nu duimen voor een plakker Welkom Lobbi! Ik red het nooit om te wachten tot m'n NOD, en daarnaast heb ik pas 2 cycli gehad sinds m'n spiraal is verwijderd,, dus daar is nog niet echt pijl op te trekken. Maar vanaf 9 dpo test ongeveer 2/3 van de zwangeren positief, je zou het dus kunnen proberen.
@ Lobbi: welkom! Hopelijk snel een mooie test voor je. @ Bloemmm: woehoe!!!!!!!!!!! Uitgerekend op Mira's verjaardag wordt het dan toch? @ Sanntje: dat vraagt om een foto natuurlijk in de club . @ Sophia: kan me voorstellen dat je opgelucht bent. Heb is dat de banen niet voor het oprapen liggen, maar na dat gezeik bij jou daar, zou ik ook niet meer terug willen. Ga je nu wel meteen solliciteren voor na je zwangerschap of zie je tzt wel? @ Tumtummetje: wow, da's een duidelijke streep voor 4 weken. Ondanks dat ik echt hondsberoerd ben, begin ik hem toch wel te knijpen voor morgen. Ben zo bang dat het weer niet goed is.
Welkom lobbi!! Hoop dat je snel zwanger mag zijn! Spannend!! Kun je het vokhouden tot nod? Esje: ja kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Helemaal na zon geschiedenis als het al eens mis is gegaan. Positief blijven denken!! De tekenen zijn goed! En succss met de dag doorkomen. Hoe laat heb je morgen? Kg: eerste rond 12/13 tweede rond 16kg geloof ik... bij de tweede had ik echt een mega buik. Enorm veel vruchtwater haha. Hoop dat ik bij de volgende x rond de 10 blijf ofzo. Als je het toch allemaal zelf eens kon bepalen he Hier vanmiddag naar mn zus. Mn neefje terugbrengen en lekker bijkletsen. Mn moeder gaat ook mee dus gezellig!! Ja mn moeder woont ook redelijk in de buurt. 20min met de auto als alles meezit. Heeerlijk! Maar vind het stiekem toch te er. Dus mochten we ooit gaan verhuizen dan wil ik wel weer terug naar mn geboorteplaats. En ga er zeker 1x pw heen en dan een hele dag ook. Ik smiddags altijd lekker ff de stad jn terwijl de kids bij oma zijn. Fijne dag meiden!
Dankje meidennnnn! Ik geloof het nog niet helemaal haha... Waarschijnlijk pas na een CB test waar zwanger op staat. Aankomen: Ik ben bij beide 12 kilo aangekomen. Ik duim keihard voor je morgen Esje!!! Tumtummetje mooie test Welkom Lobi! Ik heb nu op 10dpo getest, bij de andere kids op 12dpo. Fijne dag nog meiden!
GEFELICITEERD leuk hoor! @esje! Dat wil ik in mijn verlof na de bevalling gaan doen. Heeft nu geen zin en het hoeft ook niet van het uwv. De plicht is er pas weer na het verlof, kan ik eens rustig denken wat ik wil
Hihuhi ik moet hier even erg lachen! De oudste riep net boos dat hij weg gaat. Heb hem maar een tasje met drinken en koekjes meegegeven. Nu zit hij aan de overkant in een hoekje zijn koekjes op te eten
Haha ik zie het al voor me Sophia. Armpjes over elkaar... 'Ik ben boos!' Heb d'r wel een beeld bij ja. Buikfotooooo komt dat zien komt dat zien int clubbie
Ik zie dat ik in mijn vorige post beetje in de war was haha.. Ik bedoel uiteraard Fijn Sophia dat je nu duidelijkheid hebt met je werk en maar beter zo. En Pimkey ik hoop snel op kopers voor je huis (en die van ons haha) Duim voor je morgen Esje..spannend hoor! Ga je nog CB doen Bloemm?
OOOH Bloemmm, wat goed!! Gefeliciteerd zeg! Wat fijn! Een duidelijk streepje al inderdaad, dat hopelijk komende dagen nog meer gaat knallen! Reageer later vanavond op de rest; spitsuur begint hier zo
Haha Sophia wat een actie! Ik zie het ook al helemaal voor me. Oef ik zit hier in de trein weer een beetje misselijk te worden. En we gaan nog wel iets lekkers eten! Ik had trouwens aan de hand van mijn nieuwe uitgerekende datum terug zitten rekenen en we hebben dus tijdens mijn eisprong succesvol geklust. Ik heb daarom maar bedacht dat het weer een jongetje gaat zijn! Goeie logica toch?
Haha Sophia! Ik zie het al helemaal voor me Wat balen zeg Anba.. Heb je nog wel wat kunnen eten? Ik denk ook dat het een jongetje wordt bij ons Ik ga inderdaad op mijn NOD een cb test doen Liz. Als mijn testen tegen die tijd mooi opgelopen zijn natuurlijk.. Hoop het zo! Heb nu ook wel een beetje een 'bleh' gevoel, maar kan ook door alle zenuwen komen haha.. Voelt nog niet heel werkelijk allemaal!
Anba: ze zeggen dat de kans rond eisprong vergroot op jongetje en daar iets verder voor juist meisje. Ben benieuwd of die theorie klopt. Ik had bij beide jongens rond eisprong geklust....
Hier klopte het beide keren qua theorie volgens Zazou Dit keer 'hoort' het dan weer een jongen te zijn, ben benieuwd Ik durf mijn banner nog niet te veranderen haha....
Ja Fleurop daarom. Het zal mij ook benieuwen. Mijn vriend hoopt heel er op weer een jongen. Ik zou wel graag een meisje erbij hebben. Maar maar gezondheid blijft natuurlijk het belangrijkst. Van de jongens weet ik niet wanneer raak geklust was, dus ik heb geen verder 'bewijs'.voor deze theorie. Bloemmm, probeer er maar vast een beetje van te genieten. Ik moest hier ook even wennen aan het idee na de positieve test. De keuze voor een derde kindje was ineens wel heel echt! Heb nog redelijk kunnen eten. Steeds een uur voor het avondeten wordt ik wat misselijk. En de meeste maaltijden gaan er maar moeizaam in. Dat moeizame eten had ik bij beide jongens ook, maar kan me niet heugen dat ik misselijk was.
Gelukkig heb je kunnen eten! Ik werd bij beide met 6 weken stront en stront misselijk... Dus ga er nu ook maar vanuit dat dat gebeurd, dan valt het altijd mee. Ja, het is inderdaad wel heel echt ineens! Maar wil toch eerst een knaller zien of een cb waar zwanger op staat. Denk dat het dan echter wordt