Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Tumtummetje: Hahaha, nou die is niet te missen :D.

@ Pimkey: Nou lekker dan, iemand die al voor de 5e keer wil komen ;). Heb je echt wat aan...NOT!

@ Sophia: Oh joh, ga je weg bij je werk. Dat heb ik even gemist. Kan me voorstellen dat er een last van je schouders is. Het is echt zo waardeloos als het zo gaat op je werk.

@ Sanntje: Ik had al eens gehoord dat bij een 3e je echt snel een buik krijgt. Bij jou klopt dat dus zeker. Lastig, maar toch ook wel een beetje leuk ;).

@ aankomen tijdens de zwangerschap: Bij de 1e 18 kilo en bij de 2e 14 kilo.

@ Lobbi: Welkom!

@ Bloemmm: AAAAAHHHHH, een 2e streep! WOEHOE!

@ Esje: Inderdaad spannend. Ik duim voor je voor morgen!

2. Amethist

Sorry als ik iemand vergeten ben. Ik moest best veel lezen na een paar dagen afwezigheid.

Hier verder niks bijzonders te melden. Gewoon weer gewerkt vandaag en gisteren en maandagochtend gezellig bij een vriendin langs geweest met de kinderen.

En mijn man en ik hebben het (nog maar weer eens) over een 3e gehad. Mijn man heeft vooral praktische bezwaren en hij is bang dat het tussen ons bergafwaarts zal gaan. Het gaat de laatste jaren al met pieken en flinke dalen, dus ik kan hem ook niet helemaal ongelijk geven. Hij staat zeker wel open voor een 3e, maar dan moeten we wel echt aan onze relatie werken. En dat hebben we de afgelopen dagen dus echt gedaan. Fijn! En die praktische bezwaren...ach, die kunnen we altijd oplossen ;) :D.

3. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Esje spannend morgen!! Ik ga zp hele dag in de gaten houden. Hopelijk een mooie echo.

4. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Amethist: fijn, dat jullie de afgelopen dagen echt de tijd voor elkaar hebben kunnen nemen. Hopelijk gaat het voor jullie de goede kant op. Mooi dat hij iig open staat voor een derde.

@ aankomen: hier bij de eerste 14kg en bij de 2e 12kg. Hopelijk nu weer zoiets.

Mag morgen al meteen om 9u gelukkig, maar kan pas in de loop van de middag op internet om wat te laten weten. Sorry.

5. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Spannend Esje, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, zal voor je duimen!

@Amethist, fijn dat jullie aan je relatie hebben kunnen werken, de basis ben je samen en die moet idd wel goed zijn. Maar als je allebei de instelling hebt dat je er moeite voor wilt doen, dan moet het wel goedkomen toch!

@ Sophia, mooi verhaal zeg, was je wegloper alweer snel terug? Toen ie dorst kreeg zeker? :D

@Lobbi, en heb je al getest??

Hier zit ik me helemaal suf te googelen, omdat ik denk dat ik eind vorige week m'n eisprong had en nu elk pijntje en symptoompje ga analyseren, haha! Ik heb nog wel hoop voor deze ronde tot het tegendeel bewezen is, we'll see.

6. @amethist! Ik ga niet weg ik moet weg :D wat moeilijk dat je zo'n lastige tijd samen hebt. Wel fijn dat de gesprekken goed gevoerd kunnen worden, dat is de weg naar verbetering!

@bloemm! Dat is geen fijn vooruitzicht zo vreselijk misselijk.... Maar ja het geeft wel het gevoel dat het goed zit, bij mij dan ;)

@anba! Rot gevoel he lffff sterkte ermee!

7. @spekky! Hihihi, nee hij kwam zijn fiets halen :D en ging kijken waar hij dan kon wonen :D

8. Amethist

@ Sophia: Oh sorry, niet goed begrepen. Hm, dat is niet leuk dat je contract niet verlengd wordt :(.

9. Nee hoor, ik had niet anders verwacht! En ik treur niet :D

10. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloemm wauw wat mooi! Ik zie een streepje!! En nu duimen dat het mooi op zal lopen komende dagen!

Esje, spannend en leuk morgen! Ik duim voor een prachtige echo voor jullie!

Lobje welkom!

Amethist, fijn dat jullie er goed over kunnen praten. Het is ook lastig... Hebben wij ook hoor, de impact van het probleem van m'n oudste is niet in te schaffen voor de toekomst. Dat is wel een onzekere factor. Wat wel positief is dat we beiden een groot gezin hadden gewild, dat gaat nu niet meer lukken met Max nog 1 zwangerschap maar toch... En ook een positief iets kan zijn dat een gezond derde kindje voor beide kids goed zou zijn, zeggen de experts dan. Dan denk ik weer: ja leuk, moet het dus wel goed zijn... Weer extra spannend dus!

ZaZou wat leuk dat je het zo fijn hebt met je moeder! Heel fijn is dat!! Ik ga ook om het weekend met de kinderen naar m'n ouders, die wonen in het midden van het land. Vinden we heerlijk haha

Lizz dat hoop ik ook hoor, kunnen we mooi een nieuwe start maken! Hoop voor ons dat het snel is; dan kan een 3de in de nieuwe omgeving komen!! Zou wel geel gaaf zijn...

Haha Sanntje dat groeien... Laat ik het zo zeggen, daar kijk ik het minst naar uit. Ik muteer ipv groeien. Eerste keer 40 kg, 2de keer 20 ofzo. Maar ja die suiker.... Niks aan te doen!

Ai Anba, hopelijk trekt dat snel weg! Bij Sophia gaat het ook al beter (probeer hoopgevend te doen) ;)

Sophia, dat is wel grappig hahaha. Zie hem al helemaal zitten, ik ga weg! Haha

Nou de oudste is vandaag ook met de taxi gegaan, ook alleen. Ik heb vannacht wakker gelegen. Vind het wel wat hoor, een mannetje van 3,5 alleen in de taxi. Wel met andere kinderen maar toch. Gelukkig ging het super!! Op de terug weg sliep hij zelfs haha

Ja die 5de kijker... Die zou morgen komen, ik had alleen aangegeven dat het van mij niet meer hoefde. Ze zouden mij terugbellen, maar jullie voelen m al... Niet gehoord! Gebeld en geappt, maar m'n makelaar is door omstandigheden niet aan t werk. Dus wat er nu gebeurt geen idee... We gaan het wel mee maken, heb zelf niks gedaan in huis. Gelukkig komt onze hulp weer morgenvroeg voor het eerst na de vakantie!!!! Ze komt speciaal extra dus super lief.

11. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Esje, succes en veel plezier vandaag!

Ben hier super druk met werk en eerste schoolweek weer van oudste (die niet zo erg wil..), dus reageer later uitgebreid. Ik hoop vanavond in ieder geval bij te kunnen lezen.

Pimkey, dat lijkt me ook nog al wat als je grote kleine man zelf met de taxi gaat! Gelukkig dat het goed ging en dat hij het naar zijn zin heeft gehad!

Nu echt aan het werk. Later!

12. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk een goede echo gehad Esje..

Jaa ik hoop het ook Pimkey..zou erg mooi zijn.
    Nou ik ben benieuwd of die kijker vandaag nog komt dan..en wat ze nu wil.

Hopelijk gewoon een goede cb test Bloemm op je nod en dan lekker ervan genieten, hopelijk valt de misselijkheid mee.

Amethist..Goed dat je man en jij wel op 1 lijn liggen.

Spannend Spekky hoe t gaat lopen..er is nog hoop idd.

Groeien..Ik groeide bij beide keren al snel, met acht weken al wel zwangerschapsbroek aan..dus ben benieuwd een derde keer. Wil t ook niet tot 12 weken stil houden. Hoop weer met 7.5 week een echo en als dat goed is dan vertellen we het iedereen. Mocht het mis gaan vind ik steun van familie, vrienden en collega's ook fijn.

Uhmmm verder weet ik t even niet meer haha
    Morgen bruiloft van onze beste vrienden, hopelijk blijft t weer wat goed..wel veel zin in.

13. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Hello dames!
    Ik spring hier weer even in want er is veel gekletst en ik heb geprobeerd bij te lezen maar ben alles weer vergeten. Zag een aantal positieve testen voorbij komen. Volgens mij van tum en bloemmm!!! Leuk!!
    Hier gaat het nog mwah maar gaat per dag wel beter.

Hier op dag 9 en ik ben gaan tempen want ik wil niet met ovu dips werken weer maar vroeg mij af wanneer mijn ovulatie tegenwoordig plaatsneemt gezien ik weleens schommel in dagen. en nu ook heel raar, ik heb lichte hoofdpijn, veel trek , steekjes en net bij het afvegen een boel eiwit :(:( Ik ging daarom ook voelen en alles is nog hard en dicht maar wel hoog :( Ik hoop niet dat mijn ei een deze dagen komen want is te vroeg lijkt mij? Dan kan de ei nog niet rijp genoeg zijn ;). Mijn temperatuur is wel zoals voorheen, 36.2. Toen als mijn ei was geweest dan steeg het eerst naar 36.4/36.6
    Denk dan maar regelmatig vrijen voor de zekerheid :D

14. Lobbi

Lobbi Lid

28 dec 2008
    28
    0
    0
    Den Haag
    Hi allemaal,
    Ik heb gisteren getest met kruidvatmerk-early. Negatief.
    Maar voel me nog steeds zwanger...maar ja.
    Maandag moet il ong worden. En eigenlijk moeten we sowieso met de ha praten of het wel kan ivm risicos.
    Mijn vriend is nog huiverig. Zijn hart zegt ja zijn verstand nee.
    We hebben een heftige periode achter de rug.
    Hij is ook voor t zingen de kerk uitgegaan..dus kans is erg klein.
    Misschien wil ik te graag en beïnvloed ik mijn symptomen? ik weet t niet....
    xxxxxx

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    *Kwam even snel spieken voor Esje*

Reageer vanavond even op de rest!

16. Amethist

@ Pimkey: Oh ja, spannend hè voor het eerst met het busje mee. A. gaat nu sinds 1 juli met het busje, eerst alleen terug naar huis en sinds 1 aug ook van huis naar de opvang. Het gaat super goed. Dinsdag was er een chauffeuse die ze niet kende (ik ook niet trouwens) en ze was het 1e kindje dat werd opgehaald, dus ook nog geen bekende gezicht, maar ze vond het geen enkel probleem. *TROTS*

17. mo leannan

hoe laat had Esje de afspraak?

18. mo leannan

Lobbi omdat ik hier inspring weet ik niet wat jouw achtergrond is. Zelf weet ik dat wanneer jij ervoor gaat en vooral in de eerste maanden wil je echt niet op letten en nuchter zijn maar jouw lichaam dolt heerlijk met je ;)

19. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Heel mooi sterk kloppend hartje gezien :D. Zo blij. 2 dagen terug gezet, maar wacht de termijnecho gewoon even af. Wordt iig een Paaskindje. Volgende echo op 18 september.

20. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Kom even spieken. esje!! Wat fijn!! Wat moet je dat een goed gevoel geven.

Reageer later ff op de rest. Er worden hier 2 kindjes wakker.

Deel Deze Pagina